senk joequote:
jammer dat je na het werk niet kan!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:25 schreef PeRi het volgende:
Na het werk? Kan ik niet.
Ik ga wel zo naar de stad, bij Beurs en in de Hoogstraat. Care to join me? Half1 ben ik daar denk ik.
Nee, op de foto nog niet. Nu wel gedaan, want begint al lichtelijk te chippen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja leuk, denk ikJe ziet het niet zo goed op de foto
![]()
Heb je er TC overheen gedaan?
Photoshoppenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, op de foto nog niet. Nu wel gedaan, want begint al lichtelijk te chippen...
Ik weet het, bagger foto, maar ja, kon even geen betere belichting vinden. Heb er 1 waar het printje beter te zien is, maar de velletjes en droge huid ook wel erg zichtbaar, word ik ook niet vrolijk van. Dermatoloog heeft nog steeds geen oplossing voor mijn slechte huid. Behalve vaseline achtige cremes smeren...wat ook niet echt goed werkt.
Thanks voor mijn foto in de OP
Ik weet dat ze bij Beurs de nieuwe Catrice hebben, heb er zaterdag nog een gescoord, alle leuke kleuren waren wegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
senk joe![]()
[..]
jammer dat je na het werk niet kan!
Ik kan in de lunch niet, werk ook te ver van Beurs helaas.
Ga je daar ook op lakkenjacht?
Bedankt voor het vertrouwenquote:
Oeh! Is dat een KV bij Beurs? En waar zit ie precies? Ik kom namelijk ook bij Beurs na mijn werk (daar moet ik overstappen)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef PeRi het volgende:
Ik weet dat ze bij Beurs de nieuwe Catrice hebben, heb er zaterdag nog een gescoord, alle leuke kleuren waren weg. Dus ik ga zo alles leegkopen
.
Misschien een andere keer shoppen?.
Ik wil lost in mud wel graag zien! Of I sea you!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef Linnie20v het volgende:
Nog wensen voor andere swatches van Catrice lakjes?
Heb nog Is Sea You!, Clay-ton My Hero, Lost In Mud en Sold Out For Ever
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef Lindytje het volgende:
Herhalingspost:
Even een ego-post:
Ik heb het baantje!!!!! Werktijden zijn zelfs beter geworden! Ipv alleen op vrijdag van 14.00-21.00 is het nu op maandag van 15.00-18.00 en op donderdag van 16.00-20.00. En dan vanaf over twee maanden waarschijnlijk nog de zaterdag er bij
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef Lindytje het volgende:
Herhalingspost:
Even een ego-post:
Ik heb het baantje!!!!! Werktijden zijn zelfs beter geworden! Ipv alleen op vrijdag van 14.00-21.00 is het nu op maandag van 15.00-18.00 en op donderdag van 16.00-20.00. En dan vanaf over twee maanden waarschijnlijk nog de zaterdag er bij
Ik heb alles al geswatched dusquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil lost in mud wel graag zien! Of I sea you!
Lost In Mud en Sold Out For Ever zijn al voorbij gekomenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef Linnie20v het volgende:
Nog wensen voor andere swatches van Catrice lakjes?
Heb nog Is Sea You!, Clay-ton My Hero, Lost In Mud en Sold Out For Ever
Wat goed,gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef Lindytje het volgende:
Even een ego-post:
Oh die zijn mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:16 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb alles al geswatched dus
Lost in Mud
[ afbeelding ]
I Sea You!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef Lindytje het volgende:
Herhalingspost:
Even een ego-post:
Oh ja, daar wilde ik ook nog op reagerenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef Lindytje het volgende:
Herhalingspost:
Even een ego-post:
gefeliciteerd lindytjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:16 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb alles al geswatched dus
Lost in Mud
[ afbeelding ]
I Sea You!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:31 schreef princess-a het volgende:
Ik heb deze week Maximum Growth op van Sally Hansen en ik zie gewoon de stukjes waar mijn bovenste nagellaag ging peelen, die zitten nu weer vast aan de rest van mijn nageleen aanrader dus!
Hier kun je links zien hoe de peel een paar dagen geleden er uit zag, in vergelijking tot nu
[ afbeelding ]
Het goedje dat dit allemaal mogelijk maakt
[ afbeelding ]
je gaat naar boven, en dan schuin tegenover de Donner!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oeh! Is dat een KV bij Beurs? En waar zit ie precies? Ik kom namelijk ook bij Beurs na mijn werk (daar moet ik overstappen)![]()
Ja leuk leuk, andere keer samen shoppen dan
Stomme KVquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:49 schreef PeRi het volgende:
je gaat naar boven, en dan schuin tegenover de Donner!
maar ze hebben niks bijgevuld sinds zaterdag![]()
![]()
en de andere KV had nog niks, dus ik ben met lege handen teruggekomen
![]()
![]()
![]()
Ja! Heb geen idee of het als basecoat kan eerlijk gezegd.. ik doe het snachts op als ik de volgende dag vrij ben. Op mijn werk hebben we een instructieboekje gekregen en daar was het stap 2 (1 schoonmaken, 2 maximum growth, 3 basecoat, 4 kleur, 5 topcoat) zo even uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
dat werkt echt??? Kun je dat wel als basecoat gebruiken, of moet je dat puur opdoen? *gaat zoeken op ebay*
Leuk, wel ff de flesjes spiegelen zodat de tekst goed staatquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef Lindytje het volgende:
Herhalingspost:
Even een ego-post:
Oh ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk, wel ff de flesjes spiegelen zodat de tekst goed staat
ik had er ook 1 gemaakt en daar heeft ook niemand wat van gezegd
[ afbeelding ]
Zo lelijk!
Wow!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:50 schreef DeltaCephei het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, die watermerken zijn blijkbaar nodig![]()
![]()
Wat een mooie lakjes! Vooral die glitterssssssquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:50 schreef DeltaCephei het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
TD verkoopt ze los maar die sets kun je bijvoorbeeld op eBay kopenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:14 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat een mooie lakjes! Vooral die glitterssssss![]()
Kan je die gewoon zo bij TD bestellen?
Wat een pretpakketquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:50 schreef DeltaCephei het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nouja, ik vind het niet roze, dan zien we dat gewoon anders denk ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef Holyme het volgende:
Catrice faal...the story continues!Er waren al aardig wat kleurtjes weg, straks even foto maken
![]()
Gelukkig voel ik me iets minder erg na het zien van Delta's nieuwe aanwinstenMooi pakketje!
Crientj, leuk gemaakt!
SQ, ik heb die ook en da's heul wel roze
Zeer mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Siberian Nights, gestempeld met CG - Sci-Fi en getopt met Fairy Dust, met meteen een deuk erin want ik had haast. En nu ben ik klaar om te gaan werken.
I LOLed.quote:
Jammer van de deuk, want hij is mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Siberian Nights, gestempeld met CG - Sci-Fi en getopt met Fairy Dust, met meteen een deuk erin want ik had haast. En nu ben ik klaar om te gaan werken.
Clay-ton?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:59 schreef DeltaCephei het volgende:
200 From Dusk To Dawn
220 Lust In Mud
230 .. My Hero
250 I See You
280 London Weather Forecast
290 My Best Friends Tiara
Die wil ik.. de naam van die 230 wist ik niet helemaal
Thankyouquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Clay-ton?
En peh. Weer twee avonden werk erbij. Kan ik weer nieuwe lakjes kopen.
@Mirjam- Ik ook
Ik geloof tot zondag, dat was mijn excuus om flink in te slaan, dalijk wil ik ze volgende week alsnog en dan zijn ze duurderquote:
Bij kruidvat of trekpleister? Mijn kruidvat heeft geen catrice, de trekpleister wel....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:13 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik geloof tot zondag, dat was mijn excuus om flink in te slaan, dalijk wil ik ze volgende week alsnog en dan zijn ze duurder
Weer super mooi Nune!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:59 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Essence french set (had nog geen french spul) en nail whitening pen, Catrice Poison me, poison you, Plum play with me, Let's mauve on, I sea you en Sold out for ever en dan van een vaag merk, zwart met zilvergrijze glitters en een paarse. Catrice was het meeste al van weg en die laatste 2 zullen wel flut zijn, maar vond de kleurtjes mooi, we zullen zienWel alles nog steeds met 30% korting
En nou mag ik voorlopig niks meer kopen
De mooiste so far!quote:
Heb ze bij het KV vandaan, gelukkig hebben ze ze hier wel dan, want ik heb geen Trekpleister in de buurt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bij kruidvat of trekpleister? Mijn kruidvat heeft geen catrice, de trekpleister wel....
Noesss laat niet steeds van die prachtige swatches zien want mijn Catrice wishlist wordt daardoor steeds groterquote:
Ikke welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb alleen nog Sold Out For Ever om te laten zien, maar die wil je vast al hebben of niet
Mijne ook niet. Ik heb vanaf nu echt een hekel aan mijn kruitvatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef Diconnected het volgende:
Onze grote kruidvat had nog geen nieuwe Catrice lakjes
Ja ik ken het, dan denk je dat je 't wel een heel eind hebt, zie je weer 'n mooie swatch voorbij komenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
Noesss laat niet steeds van die prachtige swatches zien want mijn Catrice wishlist wordt daardoor steeds groter!
Ik ben opgewondenwant over een dik uur ga ik richting een Trekpleister en hoop zooooo dat ze daar de collectie wel gewoon al hebben + dat ik nog kan kiezen uit alle kleuren
Jij kwam daar al?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:14 schreef Starstruck het volgende:
Gisteren hadden ze hier ook de nieuwe Catrice nog niet. Dus toen ben ik maar naar de groothandel geweest en heb wat nieuwe China Glaze gekocht.Zal dadelijk wel even foto's maken!
Oehh dankjewel! Dan ga ik morgen of overmorgen even kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:13 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik geloof tot zondag, dat was mijn excuus om flink in te slaan, dalijk wil ik ze volgende week alsnog en dan zijn ze duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik wist wel dat ie er zat, maar eigenlijk ben ik er pas echt heen gegaan toen ik jullie erover hoorde.quote:
Mooie kleurtjes!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef tanteklara het volgende:
Een groene hand:
[ [url=
China Glaze: Tree Hugger
Een bronze hand
[ [url=
WIC: Montreal, 65
Dekt treehugger goed? Ik heb hem nog untriedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef tanteklara het volgende:
Een groene hand:
[ [url=
China Glaze: Tree Hugger
Een bronze hand
[ [url=
WIC: Montreal, 65
het zal er ws. al van opknappen als je er nog ff met die andere lak overhene gaat hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:32 schreef Holyme het volgende:
Hmm vraagje, net m'n allereeste french gedaan, ziet er leuk uitBehalve dan dat het wit ook echt niet witter kon
Ga dalijk met 'n zachtroze doorzichtige erover heen, maar suggesties waar ze een wat natuurlijker wit hebben voor frenches?
Mooie aankoopjes! Waarvoor is een nail whitening pen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:59 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Essence french set (had nog geen french spul) en nail whitening pen, Catrice Poison me, poison you, Plum play with me, Let's mauve on, I sea you en Sold out for ever en dan van een vaag merk, zwart met zilvergrijze glitters en een paarse. Catrice was het meeste al van weg en die laatste 2 zullen wel flut zijn, maar vond de kleurtjes mooi, we zullen zienWel alles nog steeds met 30% korting
En nou mag ik voorlopig niks meer kopen
Toen ik mijn bruidsnagels frenchte heb ik het wit aan de achterkant van mijn nagels gedaan. Daarmee klieder je wel even op je vingertoppen maar zodra dit opgedroogd is krab je het zachtjes zo van je vingertoppen af. Het wit van mijn nagels werd toen heel natuurlijk wit!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:32 schreef Holyme het volgende:
Hmm vraagje, net m'n allereeste french gedaan, ziet er leuk uitBehalve dan dat het wit ook echt niet witter kon
Ga dalijk met 'n zachtroze doorzichtige erover heen, maar suggesties waar ze een wat natuurlijker wit hebben voor frenches?
Dat is een goede tip!! Dat ga ik ook eens proberen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Toen ik mijn bruidsnagels frenchte heb ik het wit aan de achterkant van mijn nagels gedaan. Daarmee klieder je wel even op je vingertoppen maar zodra dit opgedroogd is krab je het zachtjes zo van je vingertoppen af. Het wit van mijn nagels werd toen heel natuurlijk wit!
Mooi!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
even een quote uit het vorige topic (ik loop steeds hopeloos achter als ik uit mn werk kom): ja, er zit een shimmertje in, een beetje goud/olijfgroen achtigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die derde, zit daar nou zo'n subtiele shimmer in?
tip: verklein je foto's naar max. 610 pixels breed voordat je ze post.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:59 schreef Starstruck het volgende:
En nu even fotospam:
Aanwinsten van gisteren:
[ afbeelding ]
Essence french manicure tip guides, tip painter en multi dimension 39 Spicy en nog Gosh Silver.
[ afbeelding ]
Het welbekende Up and Away setje van China Glaze en Latte.
En meteen Latte, de mintgroene uit het setje en Gosh Silver geprobeerd:
[ afbeelding ]
Met de nagels die hier gepost zijn in het verleden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:41 schreef AmNaBa het volgende:
Hier dus mijn nagels:
essence hypnotic poison, met glistern up
[ afbeelding ]
Ik vond hypnotic poison toch even iets te fel voor mijn mood
en dus toch maar de lichtblauwe glistern erop, geeft vind ik persoonlijk
wel een mooi effect.
Trouwens wat komen er een leuke banner ideeen voorbij.
Maar is het ook niet leuk om toch iets met de nagels te doen?
(ben er absoluut niet handig in,en 't is maar een idee)
Zoiets inderdaad, ben benieuwd naar je uitwerking, als die net zo goed is als je nagellakopbergsysteem, komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met de nagels die hier gepost zijn in het verleden?
Ja dat kan absoluut!
Zal er wel eens voor gaan zitten vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mijn soppies dus ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:39 schreef Daph_ het volgende:
Mijn Soppie Mad as a Hatter backupbottle is binnen![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad, ben benieuwd naar je uitwerking, als die net zo goed is als je nagellakopbergsysteem, komt het helemaal goed.Ik ben druk bezig, wordt erg vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
Oh dat is echt heel leuk SQ! Al onze nagels!
Ja jouw soppies zijn er ook!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:06 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
en mijn soppies dus ook![]()
[ afbeelding ]
Ow jee is Latte echt zo licht? Ik dacht dat het meer een chocolademelk kleurtje was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:59 schreef Starstruck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tell me about it.. Er is anderhalve week geleden een pakket vanuit Amerika op de post gegaan die helemaal vol zit met vanalles (van de helft weet ik nog niet eens wat het is!) en ik zit dus al een week bij de voordeur te postenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:07 schreef Mirjam het volgende:
oooh
ik krijg 3 moodlakjes van claire's, en 3 sinful colors lakjes![]()
I love swaps![]()
waiting sucks![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef MissJ het volgende:
Ik me haasten van mijn werk, want TP gaat om 18.00 dicht en die is niet om de hoek zeg maar.
Dus ik kom daar rond 17.30, zijn ze al dicht aan het gaan![]()
![]()
Maar ik naar binnen gegluurd, Catrice schap stond dichtbij het raamen zag direct dat ze de nieuwe collectie nog niet hebben
![]()
Ik helemaalnaar huis... kom ik thuis, ligt er een TD pakketje op me te wachten die mijn lieve buren weer hebben aangenomen
![]()
De buit:
[ afbeelding ]
De hele Orly sweet collectie
[ afbeelding ]
DS Extravagance, Orly bonder en OPI Rapidry coat.
Ik ben
Ik heb geen idee, ik herken mijn eigen nagels nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
als ik iemand heb gemist even roepen graag, dan zet ik je er bij
volgens mij sta ik er nog niet bijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
als ik iemand heb gemist even roepen graag, dan zet ik je er bij
wat is je geheim?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:20 schreef Sjeen het volgende:
Na 72 uur zit mijn nagellak er nog steeds strak op, slechts een beetje tipwear
Mooie vingers/handen heb jij zegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:59 schreef Starstruck het volgende:
En nu even fotospam:
Aanwinsten van gisteren:
[ afbeelding ]
Essence french manicure tip guides, tip painter en multi dimension 39 Spicy en nog Gosh Silver.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly Bonderquote:
Het droogt vrij snel... Ik heb gewoon alle nagels gedaan van beide handen en ben toen verder gegaan met kleurlak.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:35 schreef MissJ het volgende:
Dames met Orly bonder: hoe gebruiken jullie deze?
Moet ie eerst helemaal droog zijn voordat je je lak opdoet of moet ie nog wat vochtig zijn?
Geef me dan ff een picquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:22 schreef tliciouz het volgende:
Sq je hebt mij gemist grr!Maar je hoeft die moeite niet te doen hoor, weet hoeveel werk het is!
nee, via een blogpost eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tell me about it.. Er is anderhalve week geleden een pakket vanuit Amerika op de post gegaan die helemaal vol zit met vanalles (van de helft weet ik nog niet eens wat het is!) en ik zit dus al een week bij de voordeur te posten![]()
Ben je aan het swappen op MUA?
Oh dat is nog redelijk snel, waarom maak je geen collage met picasa?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geef me dan ff een pic
Zoveel werk was het niet, heb 51 fotootjes aangepast binnen 3 kwartier
Dat kan ik niet, ik ben sneller met Photoshopquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is nog redelijk snel, waarom maak je geen collage met picasa?
[ afbeelding ]
Lief van je!
Haha oke, als ik je moet helpen hoor ik het wel!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik ben sneller met Photoshop
Ik zet je er bij! Zag dat ik er nog een paar was vergeten zoals Debster en zoeper, gaan er ook bij!
jaaaquote:
Ja die catrice lakjes hebben ze hier ook nog nergensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jaaa
ik zit maar te wachten op die nieuwe catrices bij de kruidvat
dan gooi ik er wat van die catricelakjes nog bij
Ik vanuit school na tentamen, vond dat ik in deze drukke tijd wel wat extra´s verdienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef MissJ het volgende:
Maar ik naar binnen gegluurd, Catrice schap stond dichtbij het raamen zag direct dat ze de nieuwe collectie nog niet hebben
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik vanuit school na tentamen, vond dat ik in deze drukke tijd wel wat extra´s verdiendus even gekeken in de stad, (trekpleister en kruidvat zit in dezelfde straat) Ik liep naar binnen, in de verte zag ik het schap al staan ( spannendddd) en toen ik dichterbij kwam zag ik ineens zwarte dopjes en allemaal aparte kleurtjes!
![]()
Het laatste stukje heb ik een sprintje getrokken![]()
Aan de kassa tegen het kassameisje: "Je zal deze al wel veel verkocht hebben vandaag of niet? "
zegt ze: "Jaa heel veel.. (even later) Wat is het eigenlijk?.. ooh ja nagellakHet zijn wel mooie kleurtjes vind ik.."
RenRen heeft net nog geantwoord op mijn PM, maar wellicht heeft ze het druk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef PeRi het volgende:
MissJ en kieskleurig; lekkerrrrr![]()
!!!!!!!!!
En ik heb net onder de douche bedacht met welke lak ik dit weekend in Venetië ga rondstruinen, Essie - Angora Cardi! Omdat ze me prachtig staat. En ik ga dr lekker meenemen het vliegtuig in, want vorige keer kon mn emergency flesje ook mee, dus dit lukt vast ook wel. En anders heb ik nog een backupbottle
.
Weet iemand waar RenRen is of dat er iets aan de hand is ofzo? Ik zou misschien swappen met dr, maar krijg geen reactie op mn PM's.
Dat ligt er geheel aan hoeveel je lakje weegt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:03 schreef Mss het volgende:
[..]
RenRen heeft net nog geantwoord op mijn PM, maar wellicht heeft ze het druk.
Ik sta overigens ook niet in de collage. Zou je deze foto van mij erbij willen zetten?
[ afbeelding ]
Weten jullie trouwens hoeveel het kost om een lakje via de post te versturen?
Wel hoor, beetje stampenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat ligt er geheel aan hoeveel je lakje weegt.
En welk merk, chG past bijvoorbeeld niet door de brievenbus.
Een Opi eigenlijk ook niet, maar met een beetje creatief geprop en gefriemel kom je een heel eindquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat ligt er geheel aan hoeveel je lakje weegt.
En welk merk, chG past bijvoorbeeld niet door de brievenbus.
Mij zo te zien!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
BEN IK NAAST MSS NOG IEMAND VERGETEN?
[afbeelding]
Ja! Ik ga even zoeken hoor. :$quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
BEN IK NAAST MSS NOG IEMAND VERGETEN?
[ afbeelding ]
Hihi leuk he, slome Kruidvatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jaaa
ik zit maar te wachten op die nieuwe catrices bij de kruidvat
dan gooi ik er wat van die catricelakjes nog bij
Provide me with a pic babe!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mij zo te zien!
Anywho.
Sorry dames, dat ik niet veel post. En voor PeRi dat ik traag reageerde.
Dat gezeik met die wijven zit zo in mijn hoofd dat ik de hele dag eigenlijk alleen maar zit te FreeCellen. Ja nee geen grap![]()
In de klas doen ze normaal, zal wel komen omdat er nu weer controle is van buitenaf op de situatie. Maar goed. Dat maakt de chaos in mijn hoofd niet minder.
Allemaal met photoshop? Ik vind het idee wel echt tofquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nu heb ik jullie volgens mij echt allemaal
[afbeelding]
Ja, ik zeg al, ik ben vrij oldskool, maar het is zimpel en het werktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Allemaal met photoshop? Ik vind het idee wel echt tof
Hoe krijg je anders één deel per dag vol?quote:
Ja, maar de foto van siobhan zit nog verder van de echte kleur af dan mijn fotoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
He SQ is dit dat ''roze'' lakje wat je op had?
http://thenailphile.blogs(...)iolet-konad-m75.html
In de hoogtijdagen van de eindhoventopics lulden we met zes man drie topics per dag volquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe krijg je anders één deel per dag vol?
*houdt flesjes naast elkaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:26 schreef Mss het volgende:
Het gaat om de orly bonder voor RenRen. Geen idee of die door de brievenbus past. De CG van Lindy paste bij mij trouwens wel door de brievenbus.
Oh dat had ik ook in de SES slowchatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In de hoogtijdagen van de eindhoventopics lulden we met zes man drie topics per dag vol![]()
En wat zou het dan komen te kosten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*houdt flesjes naast elkaar
Orly is iets smaller dan ChG dus dat zou moeten lukken
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n pakketje van vanmiddag
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ie wel paars!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
He SQ is dit dat ''roze'' lakje wat je op had?
http://thenailphile.blogs(...)iolet-konad-m75.html
oh leuk! Die afterglow moet je es over zwart smeren voor de geinquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
afterglow-branding iron-ruby pumps-emerald sparkle-wagon trail-side saddle-thunderbird-midnight ride-cowgirl up
Ga ik doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh leuk! Die afterglow moet je es over zwart smeren voor de gein
Helemaal te gek gedaan Stormqueen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
had ik er even bij moeten zeggen dat je er een laagje wit onder moet doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Harlow, 24 uur na aanbrengen mét orly bonder.
[ afbeelding ]
Nu, als verzoeknummertje van StormQueen op msn, Funky Limelight. Het zijn ongeveer 12 laagjesEn nog dekt hij niet maar och, het valt wel op....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had je inderdaad wel even mogen zeggen jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had ik er even bij moeten zeggen dat je er een laagje wit onder moet doen?Wel blits
Jammer van die Zoya, de kleur is wel tof.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Nu, als verzoeknummertje van StormQueen op msn, Funky Limelight. Het zijn ongeveer 12 laagjesEn nog dekt hij niet maar och, het valt wel op....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had ik er even bij moeten zeggen dat je er een laagje wit onder moet doen?Wel blits
wil je hem hebben?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef snkr-xxx het volgende:
ja 12 lagen?! ik had het allang gelayerdOf weggeflikkerd
Van welk merkje is die gelequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Essie!quote:
*jaloers*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
afterglow-branding iron-ruby pumps-emerald sparkle-wagon trail-side saddle-thunderbird-midnight ride-cowgirl up
Oh ik vind neons helemaal niet mooi maar deze is pretty!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Essie!
Prachtige foto van Scrangie:
[ afbeelding ]
(kleur klopt beter dan op mijn foto)
Maar hij dekt echt zo kutNa 12 laagjes issie dus nóg niet egaal dekkend.
oeh mooie bestellingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ja in Veldhoven bij de groothandel, lekker dichtbijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
*jaloers*
Is China Glaze eigenlijk ook in de winkel te koop? [/n00b]
nee, je moet er echt wit onder doen. Dan heb je nog maar 1 à 2 laagjes nodig. Echt waarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik vind neons helemaal niet mooi maar deze is pretty!En dat hij pas rond de 12 laagjes dekt moet ik maar voor lief nemen
Zeg dat nou niehiet!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je moet er echt wit onder doen. Dan heb je nog maar 1 à 2 laagjes nodig. Echt waar
Ik heb ff bij Scrangie gekoekeloerd en die heeft dit er over te zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Essie!
Prachtige foto van Scrangie:
[ afbeelding ]
(kleur klopt beter dan op mijn foto)
Maar hij dekt echt zo kutNa 12 laagjes issie dus nóg niet egaal dekkend.
quote:They are slightly on the sheer side- one coat of polish lays down a lot of pigment but to build intensity you really need three coats. All of these pictures are three coats of polish with one coat of Seche Vite. Since it is the nature of neons to dry matte, you will need a topcoat if you want a glossy finish.
Oh dat is al een heel verschil! Nou Zoeper als je hem kwijt wilt ik weet wel een leuk adresjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je moet er echt wit onder doen. Dan heb je nog maar 1 à 2 laagjes nodig. Echt waar
Het werkt echt niet hoor.... ik zal het wel ff afhalen en de laagjes laten zien, want deze kleur is drie keer niks. Tliciouz, jij wilde hem overnemen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:58 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb ff bij Scrangie gekoekeloerd en die heeft dit er over te zeggen:
[..]
Fijn dat ie binnen is!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef Crientj het volgende:
Lol xD.
Geniaal SQ!
Erg mooie lakjes & nails dames!
@Lindy, p2 is binnen!, zal het geld zo nog even overmaken
Joh. Laat maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja in Veldhoven bij de groothandel, lekker dichtbij
Ja maar jij had voor Paper Chasing ook 8 lagen nodig meen ik. Jij lakt gewoon te dunquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het werkt echt niet hoor.... ik zal het wel ff afhalen en de laagjes laten zien, want deze kleur is drie keer niks. Tliciouz, jij wilde hem overnemen?
zit er nou wit onder?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Laagjes. Pink 1, wijsvinger 4. Let op, dit is echt heel lelijk. De foto met flits geeft weer hoe streperig de lak nog steeds is na 4 laagjes, zo ziet het er in het echt dus ook uit. En ja, mijn handen zijn knalgeel nu van die lak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Oeh, mooi!!! Gave bestelling!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
nee dit is puur, scrangie had hem ook puur en die had t over 3 lagen....quote:
Die vinnik tof!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
four leaf clover best een heftig kleurtje wel leuk
doe er eens wit onder, en probeer het dan nog eensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nee dit is puur, scrangie had hem ook puur en die had t over 3 lagen....
Mooie foto-post!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
[..]
oeh mooie bestelling![]()
ik moet nog een dag of 6 wachten op ijn 2 doosjes![]()
[ afbeelding ]
you don't know jacques suede
[ afbeelding ]
dorothy who Wat is dat een geweldige kleur zeg ben er echt weg van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en net opgedaan robotika
Das wel vrij ernstig jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Laagjes. Pink 1, wijsvinger 4. Let op, dit is echt heel lelijk. De foto met flits geeft weer hoe streperig de lak nog steeds is na 4 laagjes, zo ziet het er in het echt dus ook uit. En ja, mijn handen zijn knalgeel nu van die lak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, dat zijn er een hoop in 1 keer! Nicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en net opgedaan robotika
Oeh naisquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
SQ: even heel vervelend doen....
Zou deze foto van mij er in mogen, ipv die multi-color??
[ afbeelding ]
Crap.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef zoeperzazke het volgende:
op de duim 3 lagen wit (een slechte french-tipper van de etos, ik heb geen goed wit) met 3 lagen funcky limelight. Zo issie beter. Maar hij blijft lelijk. En mijn handen zijn echt te genant voor woorden zo geel
[ afbeelding ]
Paarsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Even heel ontopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hooikoorts? Dit heb ik als ik bijvoorbeeld kiwi's eet in de lente en zomer.
betyer!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef zoeperzazke het volgende:
op de duim 3 lagen wit (een slechte french-tipper van de etos, ik heb geen goed wit) met 3 lagen funcky limelight. Zo issie beter. Maar hij blijft lelijk. En mijn handen zijn echt te genant voor woorden zo geel
[ afbeelding ]
Voor deze ene keer, maar ik wil wel even tegen de rest zeggen dat ik daar geen gewoonte van maakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
heb je de bonder eerst laten drogen? Dit moet je niet doen gelijk doorlakken met eerste laagje kleur.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
complimenten voor die banner! Geniaal goed!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, banner wordt vandaag niet meer aangepast, morgen weer een dag
Sta jij d'r in?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:27 schreef bernies het volgende:
[..]
complimenten voor die banner! Geniaal goed!
Je bent een schat!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor deze ene keer, maar ik wil wel even tegen de rest zeggen dat ik daar geen gewoonte van maak
Het ding from scrap maken is minder werk dan het ding steeds aanpassen
Dit blijft toch het leukst, foto´tjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en net opgedaan robotika
Ja tegen verkleuring werkt ie volgens mij primaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef Diconnected het volgende:
Oeeeeh leuke banner!Ik ga zo beginnen met Dorothy Who
.
Trouwens, een tip! De basecoat van Essence SOS is echt geweldig! Ik krijg er geen gele nagels van, wel met die troep van de Hema![]()
geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, totaal laat zien waar de meiden hier gek op zijn, strak gelakte nagels in super kleuren!quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:31 schreef bernies het volgende:
[..]
geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, totaal laat zien waar de meiden hier gek op zijn, strak gelakte nagels in super kleuren!
Jamaar jamaar jij moet er ook in!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:31 schreef bernies het volgende:
[..]
geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, totaal laat zien waar de meiden hier gek op zijn, strak gelakte nagels in super kleuren!
Hij bubbelt alleen op m'n duimen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:31 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja tegen verkleuring werkt ie volgens mij prima![]()
Alleen hij bubbelt veel![]()
Ben voorlopig dik tevree met m'n Sally Hansen Nail Quencher
Dan mot ze me een pic gevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jij moet er ook in!!
Sorry SQ![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Even heel ontopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gele lak lijkt net van die markeerstift die je op de basisschool gebruikte om in de klas je nagels te lakken
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
Dat kan ook, mijn ervaringen met Pink Prada zijn veel beterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn neons van essie zijn wel oke, al vaker gezegd dus mensen laat je niet afschrikken door de slechte ervaring van ZoeperZe kan ook net een klote flesje hebben gehad
24 euro.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef Mirjam het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn er nog veel kosten bijgekomen?
Welke tuut????? Die heb ik gemist, ben het weekend weggeweest, linkje???quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef Mss het volgende:
OMG, ik kan ineens netjes lakken dankzij die tutorial die laatst gepost werd! Hulde!
Die uit de OPquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Welke tuut????? Die heb ik gemist, ben het weekend weggeweest, linkje???
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:47 schreef Nune het volgende:
Lieve Mirjam, PeRi en Daph,
Ik ben zeer verrukt met het feit dat...
![]()
![]()
DE PLATES ZIJN AANGEKOMEN!
![]()
![]()
![]()
Als ik morgen tijd heb post ik ze, anders word het donderdag, maar jullie ontvangen ze dan hoogstwaarschijnlijk voor het weekend. PM met kosten volgt nog.
Nee hooikoorts heb ik nooit gehad, en kiwi's eet ik sowieso niet want daar ben ik allergisch voorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:19 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb je hooikoorts? Dit heb ik als ik bijvoorbeeld kiwi's eet in de lente en zomer.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef PartyHardy het volgende:
[..]Ja klopt, en het smaakt heel vies in me mond. Ik wacht nog even af en anders even naar de dokter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gele lak lijkt net van die markeerstift die je op de basisschool gebruikte om in de klas je nagels te lakken
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:39 schreef AmNaBa het volgende:
WOW SQ JE BENT ECHT SUPERTOF BEZIG GEWEEST!!!
NOG MOOIER EN LEUKER DAN IK HAD KUNNEN VERZINNEN
MIJN COMPLIMENTEN.
Koffie zet ze.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Pics! en open jij ff een nieuwe puckzz? Ga ik koffie zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |