Zo, dat zijn er een hoop in 1 keer! Nicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
[..]
oeh mooie bestelling![]()
ik moet nog een dag of 6 wachten op ijn 2 doosjes![]()
[ afbeelding ]
you don't know jacques suede
[ afbeelding ]
dorothy who Wat is dat een geweldige kleur zeg ben er echt weg van.
[ afbeelding ]
four leaf clover best een heftig kleurtje wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en net opgedaan robotika
Oeh naisquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
SQ: even heel vervelend doen....
Zou deze foto van mij er in mogen, ipv die multi-color??
[ afbeelding ]
Crap.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef zoeperzazke het volgende:
op de duim 3 lagen wit (een slechte french-tipper van de etos, ik heb geen goed wit) met 3 lagen funcky limelight. Zo issie beter. Maar hij blijft lelijk. En mijn handen zijn echt te genant voor woorden zo geel
[ afbeelding ]
Paarsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Even heel ontopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hooikoorts? Dit heb ik als ik bijvoorbeeld kiwi's eet in de lente en zomer.
betyer!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef zoeperzazke het volgende:
op de duim 3 lagen wit (een slechte french-tipper van de etos, ik heb geen goed wit) met 3 lagen funcky limelight. Zo issie beter. Maar hij blijft lelijk. En mijn handen zijn echt te genant voor woorden zo geel
[ afbeelding ]
Voor deze ene keer, maar ik wil wel even tegen de rest zeggen dat ik daar geen gewoonte van maakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
heb je de bonder eerst laten drogen? Dit moet je niet doen gelijk doorlakken met eerste laagje kleur.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Harlow, 24 uur na aanbrengen mét orly bonder.
complimenten voor die banner! Geniaal goed!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, banner wordt vandaag niet meer aangepast, morgen weer een dag
Sta jij d'r in?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:27 schreef bernies het volgende:
[..]
complimenten voor die banner! Geniaal goed!
Je bent een schat!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor deze ene keer, maar ik wil wel even tegen de rest zeggen dat ik daar geen gewoonte van maak
Het ding from scrap maken is minder werk dan het ding steeds aanpassen
Dit blijft toch het leukst, foto´tjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
[..]
oeh mooie bestelling![]()
ik moet nog een dag of 6 wachten op ijn 2 doosjes![]()
[ afbeelding ]
you don't know jacques suede
[ afbeelding ]
dorothy who Wat is dat een geweldige kleur zeg ben er echt weg van.
[ afbeelding ]
four leaf clover best een heftig kleurtje wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en net opgedaan robotika
Ja tegen verkleuring werkt ie volgens mij primaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef Diconnected het volgende:
Oeeeeh leuke banner!Ik ga zo beginnen met Dorothy Who
.
Trouwens, een tip! De basecoat van Essence SOS is echt geweldig! Ik krijg er geen gele nagels van, wel met die troep van de Hema![]()
geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, totaal laat zien waar de meiden hier gek op zijn, strak gelakte nagels in super kleuren!quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:31 schreef bernies het volgende:
[..]
geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, totaal laat zien waar de meiden hier gek op zijn, strak gelakte nagels in super kleuren!
Jamaar jamaar jij moet er ook in!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:31 schreef bernies het volgende:
[..]
geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, totaal laat zien waar de meiden hier gek op zijn, strak gelakte nagels in super kleuren!
Hij bubbelt alleen op m'n duimen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:31 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja tegen verkleuring werkt ie volgens mij prima![]()
Alleen hij bubbelt veel![]()
Ben voorlopig dik tevree met m'n Sally Hansen Nail Quencher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |