het zal er ws. al van opknappen als je er nog ff met die andere lak overhene gaat hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:32 schreef Holyme het volgende:
Hmm vraagje, net m'n allereeste french gedaan, ziet er leuk uitBehalve dan dat het wit ook echt niet witter kon
Ga dalijk met 'n zachtroze doorzichtige erover heen, maar suggesties waar ze een wat natuurlijker wit hebben voor frenches?
Mooie aankoopjes! Waarvoor is een nail whitening pen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:59 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Essence french set (had nog geen french spul) en nail whitening pen, Catrice Poison me, poison you, Plum play with me, Let's mauve on, I sea you en Sold out for ever en dan van een vaag merk, zwart met zilvergrijze glitters en een paarse. Catrice was het meeste al van weg en die laatste 2 zullen wel flut zijn, maar vond de kleurtjes mooi, we zullen zienWel alles nog steeds met 30% korting
En nou mag ik voorlopig niks meer kopen
Toen ik mijn bruidsnagels frenchte heb ik het wit aan de achterkant van mijn nagels gedaan. Daarmee klieder je wel even op je vingertoppen maar zodra dit opgedroogd is krab je het zachtjes zo van je vingertoppen af. Het wit van mijn nagels werd toen heel natuurlijk wit!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:32 schreef Holyme het volgende:
Hmm vraagje, net m'n allereeste french gedaan, ziet er leuk uitBehalve dan dat het wit ook echt niet witter kon
Ga dalijk met 'n zachtroze doorzichtige erover heen, maar suggesties waar ze een wat natuurlijker wit hebben voor frenches?
Dat is een goede tip!! Dat ga ik ook eens proberen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Toen ik mijn bruidsnagels frenchte heb ik het wit aan de achterkant van mijn nagels gedaan. Daarmee klieder je wel even op je vingertoppen maar zodra dit opgedroogd is krab je het zachtjes zo van je vingertoppen af. Het wit van mijn nagels werd toen heel natuurlijk wit!
Mooi!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Siberian Nights, gestempeld met CG - Sci-Fi en getopt met Fairy Dust, met meteen een deuk erin want ik had haast. En nu ben ik klaar om te gaan werken.
even een quote uit het vorige topic (ik loop steeds hopeloos achter als ik uit mn werk kom): ja, er zit een shimmertje in, een beetje goud/olijfgroen achtigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die derde, zit daar nou zo'n subtiele shimmer in?
tip: verklein je foto's naar max. 610 pixels breed voordat je ze post.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:59 schreef Starstruck het volgende:
En nu even fotospam:
Aanwinsten van gisteren:
[ afbeelding ]
Essence french manicure tip guides, tip painter en multi dimension 39 Spicy en nog Gosh Silver.
[ afbeelding ]
Het welbekende Up and Away setje van China Glaze en Latte.
En meteen Latte, de mintgroene uit het setje en Gosh Silver geprobeerd:
[ afbeelding ]
Met de nagels die hier gepost zijn in het verleden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:41 schreef AmNaBa het volgende:
Hier dus mijn nagels:
essence hypnotic poison, met glistern up
[ afbeelding ]
Ik vond hypnotic poison toch even iets te fel voor mijn mood
en dus toch maar de lichtblauwe glistern erop, geeft vind ik persoonlijk
wel een mooi effect.
Trouwens wat komen er een leuke banner ideeen voorbij.
Maar is het ook niet leuk om toch iets met de nagels te doen?
(ben er absoluut niet handig in,en 't is maar een idee)
Zoiets inderdaad, ben benieuwd naar je uitwerking, als die net zo goed is als je nagellakopbergsysteem, komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met de nagels die hier gepost zijn in het verleden?
Ja dat kan absoluut!
Zal er wel eens voor gaan zitten vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mijn soppies dus ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:39 schreef Daph_ het volgende:
Mijn Soppie Mad as a Hatter backupbottle is binnen![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad, ben benieuwd naar je uitwerking, als die net zo goed is als je nagellakopbergsysteem, komt het helemaal goed.Ik ben druk bezig, wordt erg vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
Oh dat is echt heel leuk SQ! Al onze nagels!
Ja jouw soppies zijn er ook!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:06 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
en mijn soppies dus ook![]()
[ afbeelding ]
Ow jee is Latte echt zo licht? Ik dacht dat het meer een chocolademelk kleurtje was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:59 schreef Starstruck het volgende:
[ afbeelding ]
Het welbekende Up and Away setje van China Glaze en Latte.
En meteen Latte, de mintgroene uit het setje en Gosh Silver geprobeerd:
[ afbeelding ]
Tell me about it.. Er is anderhalve week geleden een pakket vanuit Amerika op de post gegaan die helemaal vol zit met vanalles (van de helft weet ik nog niet eens wat het is!) en ik zit dus al een week bij de voordeur te postenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:07 schreef Mirjam het volgende:
oooh
ik krijg 3 moodlakjes van claire's, en 3 sinful colors lakjes![]()
I love swaps![]()
waiting sucks![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef MissJ het volgende:
Ik me haasten van mijn werk, want TP gaat om 18.00 dicht en die is niet om de hoek zeg maar.
Dus ik kom daar rond 17.30, zijn ze al dicht aan het gaan![]()
![]()
Maar ik naar binnen gegluurd, Catrice schap stond dichtbij het raamen zag direct dat ze de nieuwe collectie nog niet hebben
![]()
Ik helemaalnaar huis... kom ik thuis, ligt er een TD pakketje op me te wachten die mijn lieve buren weer hebben aangenomen
![]()
De buit:
[ afbeelding ]
De hele Orly sweet collectie
[ afbeelding ]
DS Extravagance, Orly bonder en OPI Rapidry coat.
Ik ben
Ik heb geen idee, ik herken mijn eigen nagels nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
als ik iemand heb gemist even roepen graag, dan zet ik je er bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |