En wat zou het dan komen te kosten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*houdt flesjes naast elkaar
Orly is iets smaller dan ChG dus dat zou moeten lukken
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n pakketje van vanmiddag
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ie wel paars!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
He SQ is dit dat ''roze'' lakje wat je op had?
http://thenailphile.blogs(...)iolet-konad-m75.html
oh leuk! Die afterglow moet je es over zwart smeren voor de geinquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
afterglow-branding iron-ruby pumps-emerald sparkle-wagon trail-side saddle-thunderbird-midnight ride-cowgirl up
Ga ik doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh leuk! Die afterglow moet je es over zwart smeren voor de gein
Helemaal te gek gedaan Stormqueen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nu heb ik jullie volgens mij echt allemaal
[ afbeelding ]
had ik er even bij moeten zeggen dat je er een laagje wit onder moet doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Harlow, 24 uur na aanbrengen mét orly bonder.
[ afbeelding ]
Nu, als verzoeknummertje van StormQueen op msn, Funky Limelight. Het zijn ongeveer 12 laagjesEn nog dekt hij niet maar och, het valt wel op....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nu heb ik jullie volgens mij echt allemaal
[ afbeelding ]
Dat had je inderdaad wel even mogen zeggen jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had ik er even bij moeten zeggen dat je er een laagje wit onder moet doen?Wel blits
Jammer van die Zoya, de kleur is wel tof.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Nu, als verzoeknummertje van StormQueen op msn, Funky Limelight. Het zijn ongeveer 12 laagjesEn nog dekt hij niet maar och, het valt wel op....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had ik er even bij moeten zeggen dat je er een laagje wit onder moet doen?Wel blits
wil je hem hebben?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef snkr-xxx het volgende:
ja 12 lagen?! ik had het allang gelayerdOf weggeflikkerd
Van welk merkje is die gelequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |