*jaloers*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n pakketje van vanmiddag
[ afbeelding ]
afterglow-branding iron-ruby pumps-emerald sparkle-wagon trail-side saddle-thunderbird-midnight ride-cowgirl up
Oh ik vind neons helemaal niet mooi maar deze is pretty!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Essie!
Prachtige foto van Scrangie:
[ afbeelding ]
(kleur klopt beter dan op mijn foto)
Maar hij dekt echt zo kutNa 12 laagjes issie dus nķg niet egaal dekkend.
oeh mooie bestellingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
afterglow-branding iron-ruby pumps-emerald sparkle-wagon trail-side saddle-thunderbird-midnight ride-cowgirl up
Ja in Veldhoven bij de groothandel, lekker dichtbijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
*jaloers*
Is China Glaze eigenlijk ook in de winkel te koop? [/n00b]
nee, je moet er echt wit onder doen. Dan heb je nog maar 1 ā 2 laagjes nodig. Echt waarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik vind neons helemaal niet mooi maar deze is pretty!En dat hij pas rond de 12 laagjes dekt moet ik maar voor lief nemen
Zeg dat nou niehiet!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je moet er echt wit onder doen. Dan heb je nog maar 1 ā 2 laagjes nodig. Echt waar
Ik heb ff bij Scrangie gekoekeloerd en die heeft dit er over te zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Essie!
Prachtige foto van Scrangie:
[ afbeelding ]
(kleur klopt beter dan op mijn foto)
Maar hij dekt echt zo kutNa 12 laagjes issie dus nķg niet egaal dekkend.
quote:They are slightly on the sheer side- one coat of polish lays down a lot of pigment but to build intensity you really need three coats. All of these pictures are three coats of polish with one coat of Seche Vite. Since it is the nature of neons to dry matte, you will need a topcoat if you want a glossy finish.
Oh dat is al een heel verschil! Nou Zoeper als je hem kwijt wilt ik weet wel een leuk adresjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je moet er echt wit onder doen. Dan heb je nog maar 1 ā 2 laagjes nodig. Echt waar
Het werkt echt niet hoor.... ik zal het wel ff afhalen en de laagjes laten zien, want deze kleur is drie keer niks. Tliciouz, jij wilde hem overnemen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:58 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb ff bij Scrangie gekoekeloerd en die heeft dit er over te zeggen:
[..]
Fijn dat ie binnen is!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef Crientj het volgende:
Lol xD.
Geniaal SQ!
Erg mooie lakjes & nails dames!
@Lindy, p2 is binnen!, zal het geld zo nog even overmaken
Joh. Laat maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja in Veldhoven bij de groothandel, lekker dichtbij
Ja maar jij had voor Paper Chasing ook 8 lagen nodig meen ik. Jij lakt gewoon te dunquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het werkt echt niet hoor.... ik zal het wel ff afhalen en de laagjes laten zien, want deze kleur is drie keer niks. Tliciouz, jij wilde hem overnemen?
zit er nou wit onder?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Laagjes. Pink 1, wijsvinger 4. Let op, dit is echt heel lelijk. De foto met flits geeft weer hoe streperig de lak nog steeds is na 4 laagjes, zo ziet het er in het echt dus ook uit. En ja, mijn handen zijn knalgeel nu van die lak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Oeh, mooi!!! Gave bestelling!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
nee dit is puur, scrangie had hem ook puur en die had t over 3 lagen....quote:
Die vinnik tof!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
four leaf clover best een heftig kleurtje wel leuk
doe er eens wit onder, en probeer het dan nog eensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nee dit is puur, scrangie had hem ook puur en die had t over 3 lagen....
Mooie foto-post!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
[..]
oeh mooie bestelling![]()
ik moet nog een dag of 6 wachten op ijn 2 doosjes![]()
[ afbeelding ]
you don't know jacques suede
[ afbeelding ]
dorothy who Wat is dat een geweldige kleur zeg ben er echt weg van.
[ afbeelding ]
four leaf clover best een heftig kleurtje wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en net opgedaan robotika
Das wel vrij ernstig jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Laagjes. Pink 1, wijsvinger 4. Let op, dit is echt heel lelijk. De foto met flits geeft weer hoe streperig de lak nog steeds is na 4 laagjes, zo ziet het er in het echt dus ook uit. En ja, mijn handen zijn knalgeel nu van die lak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |