quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Even heel ontopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hooikoorts? Dit heb ik als ik bijvoorbeeld kiwi's eet in de lente en zomer.
betyer!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef zoeperzazke het volgende:
op de duim 3 lagen wit (een slechte french-tipper van de etos, ik heb geen goed wit) met 3 lagen funcky limelight. Zo issie beter. Maar hij blijft lelijk. En mijn handen zijn echt te genant voor woorden zo geel
[ afbeelding ]
Voor deze ene keer, maar ik wil wel even tegen de rest zeggen dat ik daar geen gewoonte van maakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
SQ: even heel vervelend doen....
Zou deze foto van mij er in mogen, ipv die multi-color??
[ afbeelding ]
heb je de bonder eerst laten drogen? Dit moet je niet doen gelijk doorlakken met eerste laagje kleur.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Harlow, 24 uur na aanbrengen mét orly bonder.
complimenten voor die banner! Geniaal goed!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, banner wordt vandaag niet meer aangepast, morgen weer een dag
Sta jij d'r in?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:27 schreef bernies het volgende:
[..]
complimenten voor die banner! Geniaal goed!
Je bent een schat!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor deze ene keer, maar ik wil wel even tegen de rest zeggen dat ik daar geen gewoonte van maak
Het ding from scrap maken is minder werk dan het ding steeds aanpassen
Dit blijft toch het leukst, foto´tjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
[..]
oeh mooie bestelling![]()
ik moet nog een dag of 6 wachten op ijn 2 doosjes![]()
[ afbeelding ]
you don't know jacques suede
[ afbeelding ]
dorothy who Wat is dat een geweldige kleur zeg ben er echt weg van.
[ afbeelding ]
four leaf clover best een heftig kleurtje wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en net opgedaan robotika
Ja tegen verkleuring werkt ie volgens mij primaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef Diconnected het volgende:
Oeeeeh leuke banner!Ik ga zo beginnen met Dorothy Who
.
Trouwens, een tip! De basecoat van Essence SOS is echt geweldig! Ik krijg er geen gele nagels van, wel met die troep van de Hema![]()
geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, totaal laat zien waar de meiden hier gek op zijn, strak gelakte nagels in super kleuren!quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:31 schreef bernies het volgende:
[..]
geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, totaal laat zien waar de meiden hier gek op zijn, strak gelakte nagels in super kleuren!
Jamaar jamaar jij moet er ook in!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:31 schreef bernies het volgende:
[..]
geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, totaal laat zien waar de meiden hier gek op zijn, strak gelakte nagels in super kleuren!
Hij bubbelt alleen op m'n duimen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:31 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja tegen verkleuring werkt ie volgens mij prima![]()
Alleen hij bubbelt veel![]()
Ben voorlopig dik tevree met m'n Sally Hansen Nail Quencher
Dan mot ze me een pic gevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jij moet er ook in!!
Sorry SQ![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Even heel ontopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gele lak lijkt net van die markeerstift die je op de basisschool gebruikte om in de klas je nagels te lakken
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
Dat kan ook, mijn ervaringen met Pink Prada zijn veel beterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn neons van essie zijn wel oke, al vaker gezegd dus mensen laat je niet afschrikken door de slechte ervaring van ZoeperZe kan ook net een klote flesje hebben gehad
24 euro.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef Mirjam het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn er nog veel kosten bijgekomen?
Welke tuut????? Die heb ik gemist, ben het weekend weggeweest, linkje???quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef Mss het volgende:
OMG, ik kan ineens netjes lakken dankzij die tutorial die laatst gepost werd! Hulde!
Die uit de OPquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Welke tuut????? Die heb ik gemist, ben het weekend weggeweest, linkje???
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:47 schreef Nune het volgende:
Lieve Mirjam, PeRi en Daph,
Ik ben zeer verrukt met het feit dat...
![]()
![]()
DE PLATES ZIJN AANGEKOMEN!
![]()
![]()
![]()
Als ik morgen tijd heb post ik ze, anders word het donderdag, maar jullie ontvangen ze dan hoogstwaarschijnlijk voor het weekend. PM met kosten volgt nog.
Nee hooikoorts heb ik nooit gehad, en kiwi's eet ik sowieso niet want daar ben ik allergisch voorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:19 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb je hooikoorts? Dit heb ik als ik bijvoorbeeld kiwi's eet in de lente en zomer.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef PartyHardy het volgende:
[..]Ja klopt, en het smaakt heel vies in me mond. Ik wacht nog even af en anders even naar de dokter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gele lak lijkt net van die markeerstift die je op de basisschool gebruikte om in de klas je nagels te lakken
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:39 schreef AmNaBa het volgende:
WOW SQ JE BENT ECHT SUPERTOF BEZIG GEWEEST!!!
NOG MOOIER EN LEUKER DAN IK HAD KUNNEN VERZINNEN
MIJN COMPLIMENTEN.
Koffie zet ze.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Pics! en open jij ff een nieuwe puckzz? Ga ik koffie zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |