Dan mot ze me een pic gevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jij moet er ook in!!
Sorry SQ![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Even heel ontopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gele lak lijkt net van die markeerstift die je op de basisschool gebruikte om in de klas je nagels te lakken
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
Dat kan ook, mijn ervaringen met Pink Prada zijn veel beterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn neons van essie zijn wel oke, al vaker gezegd dus mensen laat je niet afschrikken door de slechte ervaring van ZoeperZe kan ook net een klote flesje hebben gehad
24 euro.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef Mirjam het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn er nog veel kosten bijgekomen?
Welke tuut????? Die heb ik gemist, ben het weekend weggeweest, linkje???quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef Mss het volgende:
OMG, ik kan ineens netjes lakken dankzij die tutorial die laatst gepost werd! Hulde!
Die uit de OPquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Welke tuut????? Die heb ik gemist, ben het weekend weggeweest, linkje???
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:47 schreef Nune het volgende:
Lieve Mirjam, PeRi en Daph,
Ik ben zeer verrukt met het feit dat...
![]()
![]()
DE PLATES ZIJN AANGEKOMEN!
![]()
![]()
![]()
Als ik morgen tijd heb post ik ze, anders word het donderdag, maar jullie ontvangen ze dan hoogstwaarschijnlijk voor het weekend. PM met kosten volgt nog.
Nee hooikoorts heb ik nooit gehad, en kiwi's eet ik sowieso niet want daar ben ik allergisch voorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:19 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb je hooikoorts? Dit heb ik als ik bijvoorbeeld kiwi's eet in de lente en zomer.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef PartyHardy het volgende:
[..]Ja klopt, en het smaakt heel vies in me mond. Ik wacht nog even af en anders even naar de dokter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gele lak lijkt net van die markeerstift die je op de basisschool gebruikte om in de klas je nagels te lakken
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:39 schreef AmNaBa het volgende:
WOW SQ JE BENT ECHT SUPERTOF BEZIG GEWEEST!!!
NOG MOOIER EN LEUKER DAN IK HAD KUNNEN VERZINNEN
MIJN COMPLIMENTEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |