quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Gefeliciteerd! Hier doet de bonder alleen iets op de nagels die toch al niet chiptenik heb nog geen verschil gemerkt, baal daar wel van. maar ik heb nu een matte op gedaan, daarmee zou ik het verschil pas goed moeten kunnen merken. Het is Zoya Harlow overigens, heb geen eigen foto dus een plaatje van internet:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club Ultraviolet in het ochtendzonnetje
In het echt iets paarser dan op de foto, maar ik heb dan ook een oud cameraatje
ja dat is het vervelende dat veel kleuren gewoon bijna onmogelijk vast te leggen zijn op foto zoals ze in het echt zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
maar, hij is helemaal niet roze![]()
Ik zal maar eens verder gaan oefenen op mijn photoshopskills om de kleur accurater weer te geven
-edit- er zijn gewoon geen goed gelijkende swatches van deze kleur te vinden op interwebzLang leve neons
gotta love itquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart met Golden Rose scale effect nr 06
Nicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga er vanavond idd glitters over heen gooienquote:Op maandag 29 maart 2010 22:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je kan ook bijvoorbeeld alleen over het witte gedeelte heftige glitters doen, vind ik zelf nog wel eens leuk om te doen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je voortaan een linkje erbij zetten? Vind het altijd wel fijn om meteen te kunnen zien van wie de foto is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hier doet de bonder alleen iets op de nagels die toch al niet chiptenik heb nog geen verschil gemerkt, baal daar wel van. maar ik heb nu een matte op gedaan, daarmee zou ik het verschil pas goed moeten kunnen merken. Het is Zoya Harlow overigens, heb geen eigen foto dus een plaatje van internet:
[ afbeelding ]
Mooie flakies!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
De nagels van VV herken je toch wel?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:59 schreef Nune het volgende:
[..]
Wil je voortaan een linkje erbij zetten? Vind het altijd wel fijn om meteen te kunnen zien van wie de foto is.
Ja, maar ik vind het wel zo netjes om er een linkje bij te plempen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De nagels van VV herken je toch wel?
WOOOOOOOOW deze is echt super mooiquote:
Na het werk? Kan ik nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:07 schreef MissJ het volgende:
Ik ga straks na mijn werk naar TP en KV op het Zuidplein in R'dam.
zijn er Rotterdamse dames hiero die gezellig mee willen gaan?
Ja leuk, denk ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:39 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
You don´t know jacques met zilveren konad (had beter millenium kunnen gebruiken...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |