Ik kan niet wachten op de mijne. Bij mij blijft lak de laatste tijd erg slecht zitten.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef Sjeen het volgende:
*80/85F meldt
Mijn Orly Happily Ever After zit er na 48 uur nog strak op, ik geloof dat Orly Bonder voor mij een goede keuze was
Sjenks!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ciaté heb ik besteld bij www.abcbeautyshop.co.uk (hoop dat ik de url goed heb). Is goedkoper dan direct van Ciaté, maar ze hebben de nieuwe collectie dus nog niet.
Die ziet er heel anders uit dan ik verwacht had!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:12 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
ORLY chocolate martini, mijn nieuwe liefde
hoe had je hem verwacht?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sjenks!
Never so Evergreen is mooooooi!
[..]
Die ziet er heel anders uit dan ik verwacht had!
'Alleen maar' zou ik voor mezelf niet zeggen, maar ik ben wel gek op cremesquote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hou er dus helemaal niet vanook niet van glitters. Ik hou echt alleen maar van creme's!
Gefeliciteerd! Hier doet de bonder alleen iets op de nagels die toch al niet chiptenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef Sjeen het volgende:
*80/85F meldt
Mijn Orly Happily Ever After zit er na 48 uur nog strak op, ik geloof dat Orly Bonder voor mij een goede keuze was
hij lakt fijn hequote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef Lizzedier het volgende:
Mijne zijn ook perfect gemiddeld. Meestal dan ook uitverkocht.Maar die meiden van de dure lingeriezaken die mij steeds in 70D proberen te proppen, auch. Geef mij maar lekker ademruimte.
En china glaze entourage:. Thanks liiszle
Catrice lakjes had ik met de eerste mani ook geen problemen mee, maar toen ik vanmorgen even een vinger opnieuw deed, ging het toch een stuk minder lekker. En snapte ook ik de klaagzang. Gelukkig al verdunner in huis.
waaauuuwquote:
jeeetje, die is mooi!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hier doet de bonder alleen iets op de nagels die toch al niet chiptenik heb nog geen verschil gemerkt, baal daar wel van. maar ik heb nu een matte op gedaan, daarmee zou ik het verschil pas goed moeten kunnen merken. Het is Zoya Harlow overigens, heb geen eigen foto dus een plaatje van internet:
[ afbeelding ]
50?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:54 schreef samsuus het volgende:
Na jullie tips dat je nagelwielen op Ebay moet kopen ben ik daar eens gaan kijken..
Ik heb nu 50 nagelwielen voor 6,50!!
Dus; Thanks!
Mooi kleurtje, bronsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:12 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof me, het was geenszins ooit mijn bedoeling om vrouwen met minder grote jetsers een minderwaardig gevoel te geven ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 05:03 schreef Ainnir het volgende:
Zo ff een paar topics gemist, kom ik terug kijken gaat het over tieten.
*kruipt weer weg van pc met 70B erwtjes.
Ja, linkje graagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:54 schreef samsuus het volgende:
Na jullie tips dat je nagelwielen op Ebay moet kopen ben ik daar eens gaan kijken..
Ik heb nu 50 nagelwielen voor 6,50!!
Dus; Thanks!
Leuk kleurtje! Gaat al meer richting het roze aan!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club Ultraviolet in het ochtendzonnetje
Ziet mijn ninja editquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk kleurtje! Gaat al meer richting het roze aan!
Dat!quote:
mooie kleur, maar kan er geen chocola van makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:12 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
he, die staat ook opmn twijfellijst, hoeveel laagjes was dit, ik had het idee dat ie behoorlijk sheer wasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club Ultraviolet in het ochtendzonnetje
In het echt iets paarser dan op de foto, maar ik heb dan ook een oud cameraatje
3 om hem helemaal perfect te krijgen, maar met 2 al dekkendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:29 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
mooie kleur, maar kan er geen chocola van maken![]()
[..]
he, die staat ook opmn twijfellijst, hoeveel laagjes was dit, ik had het idee dat ie behoorlijk sheer was
kijk, dat valt best mee, kan die op de lijst.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3 om hem helemaal perfect te krijgen, maar met 2 al dekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |