Het is puur de naam, er zit niks blauws in.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:53 schreef kieskleurig het volgende:
@Mss Leuke kleurtjes, die Opi got the blues for red, zit daar ook echt iets van blauw in of is dat puur de naam?
@Romika heel apart dat folie
Jaloers. Ik doe nu een zoekactie door het hele land voor dat Catrice lakje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 18:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is puur de naam, er zit niks blauws in.
En ik heb gefaald. Ik moest naar de Kruidvat voor haarlak en ik liep geheel per ongeluk tegen het Catrice rek aan. Echt waar. Geen opzet
.
[afbeelding]
Blue's Brother - Poison me, Poison you - London's Weather Forecast - Sold Out Forever - Scream Peach!
En dan komt er hopelijk een dezer dagen nog een mooi TD pakketje binnen
Knikt, ik denk zelfs dat het misschien wel met nagellijm zou moeten. dan blijft het beter op zijn plek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook thuis liggen!!
Ik ben benieuwd, en zal mijn potje topcoat in de aanslag houden!
Late reactie van mij (druk druk met tentamens) maar inderdaad !!quote:
Welk lakje? Misschien kan ik die voor je halen en meesturen met de Orly Bonder? Ik kom er morgen toch praktisch langs.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaloers. Ik doe nu een zoekactie door het hele land voor dat Catrice lakje.
Dat dus...gewoon het gemak. 1 x ff een setje aanschaffen (UV lamp e.d.) maar het aanbrengen lijkt erg op (dikke) nagellak aanbrengen en daarna uitharden onder de lamp. Beetje in model vijlen (mooi egaal rond en vlak) en that's it eigenlijk. En randen bijvullen is een eitjequote:Op woensdag 31 maart 2010 17:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren gelnagels, ik weet het verschil ook niet. Sorry
.
Maar als ik op die sites zie wat je voor acryl moet doen (poeder aanlengen, etc.) ben ik blij dat ik gel heb.
Mooie kleur!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat dus...gewoon het gemak. 1 x ff een setje aanschaffen (UV lamp e.d.) maar het aanbrengen lijkt erg op (dikke) nagellak aanbrengen en daarna uitharden onder de lamp. Beetje in model vijlen (mooi egaal rond en vlak) en that's it eigenlijk. En randen bijvullen is een eitje
P2 Flamboyant:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaloers. Ik doe nu een zoekactie door het hele land voor dat Catrice lakje.
Sold out foreverquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 18:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Welk lakje? Misschien kan ik die voor je halen en meesturen met de Orly Bonder? Ik kom er morgen toch praktisch langs.
Ik ga morgen even voor je kijken!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sold out foreverAls dat kan, ben je nog meer een heldin.
Zou je een swatch willen maken van scream peach?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
[..]
En ik heb gefaald. Ik moest naar de Kruidvat voor haarlak en ik liep geheel per ongeluk tegen het Catrice rek aan. Echt waar. Geen opzet
.
[ afbeelding ]
Blue's Brother - Poison me, Poison you - London's Weather Forecast - Sold Out Forever - Scream Peach!
Met korting?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:02 schreef Burdie het volgende:
Mensen die Catrice lakjes willen: bij ons in het dorp zijn bijna alle kleuren er nog, dus ik kan voor je inslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag bijna weer een KoH kopen, yay.
[ afbeelding ]
die is echt mooi![]()
Dit is die ik al heb. Blue Universe.![]()
Let niet op mijn oranje nagelriemenEr ging iets mis bij het removen van mijn roze nagellak.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Met korting?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En met verzendkosten.
True. En Puckzzz overtuigt me ook. Gel it is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren gelnagels, ik weet het verschil ook niet. Sorry
.
Maar als ik op die sites zie wat je voor acryl moet doen (poeder aanlengen, etc.) ben ik blij dat ik gel heb.
http://www.naildesigneurodiscount.nl/quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:16 schreef Spring10 het volgende:
[..]
True. En Puckzzz overtuigt me ook. Gel it is.
Waar heb jij je gelsetje besteld?
goed gelukt zeg, bij mij lukte het voor geen meter. denk dat het makkelijker gaat als je wat langere nagels hebt, dan heb je een iets groter oppervlak om op te priegelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:22 schreef romika het volgende:
[..]
Dit is ook laserfolie van DNA.
Is even priegelen maar staat wel erg mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het wel jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ja oke maar dat is niet zo erg![]()
Passen ze eigenlijk door de brievenbus
jamaar jamaar ze zijn cheap en en enquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Maar jij mag niet kopen toch?!
.
Welke heb je dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef liiszle het volgende:
sinds wanneer ruikt de nagellak remover van de kruidvat zo ontzettend lekker?
gewoon eigen merk nagellak remover met aceton. maar hij ruikt naar een extreem luxe toillet parfum als in een hotel, aldus vriendje.quote:
die groene?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
gewoon eigen merk nagellak remover met aceton. maar hij ruikt naar een extreem luxe toillet parfum als in een hotel, aldus vriendje.
groen indeed! ja ik was aangenaam verastquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die groene?
die ruikt best aardig he?
Oh ik heb vroeger ooit zo'n setje gekocht bij de DA gewoon bij de sieraden. ik had er toen een tijdje een gehad in mijn ringvinger (volgens mij in de brugklas haha) iedereen vond mij maar raar maar ik vond het vet hipquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Guess. het volgende:
Ow die heb ik nog nooit gehad,zal em es proberen!
Wat vinden jullie van een nailpiercing?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel eens leuk voor een keer,lekker fout
Staat je goed!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat dus...gewoon het gemak. 1 x ff een setje aanschaffen (UV lamp e.d.) maar het aanbrengen lijkt erg op (dikke) nagellak aanbrengen en daarna uitharden onder de lamp. Beetje in model vijlen (mooi egaal rond en vlak) en that's it eigenlijk. En randen bijvullen is een eitje
P2 Flamboyant:
[ afbeelding ]
Ik moet die 3 rechtsequote:Op woensdag 31 maart 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Een vreselijk meisje van de basisschool had die.quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 20:24 schreef Guess. het volgende:
Ow die heb ik nog nooit gehad,zal em es proberen!
Wat vinden jullie van een nailpiercing?
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me wel eens leuk voor een keer,lekker fout
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een vreselijk meisje van de basisschool had die.
Nu koppel ik die dingen alleen aan haar.
Ja dat zou best eens kunnen, zoals ik al zei het is een gepriegel zelfs op langere nagels. Michien moet je het eens met een nog kleiner stukje proberen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
goed gelukt zeg, bij mij lukte het voor geen meter. denk dat het makkelijker gaat als je wat langere nagels hebt, dan heb je een iets groter oppervlak om op te priegelen
Hmmm bij jou lijkt die Clay Ton weer een shimmer te hebben terwijl ik die op een andere swatch niet zag. Daar vond ik 'm geweldig, maar nu twijfel ik weer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef MissJ het volgende:
Joooohoeeeeee eindelijk een redelijk geslaagde aktie vandaag![]()
Heb 5 Catrice lakjes weten te scoren bij een Trekpleister in Rotterdam. Maarrrrrrrr helaas hadden ze niet alles meer wat ik wil, zoek nog minstens 3 kleuren![]()
Maar goed, heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
vlnr 010 Don't feed the birds, 230 Clay-ton my hero, 260 Blue's brother, 290 My best friend's tiara, 300 Be my millionare.
en even een snelle swatch van elke kleur gedaan:
[ afbeelding ]
pink 300 Be my millionare
ringvinger 260 Blue's brother
middelvinger 230 Clay-ton my hero
wijsvinger 010 Don't feed the birds
duim 290 My best friend's tiara
Conclusie:
ze lakken geweldig goed!
Alle vingers zijn 2 laagjes, behalve de 010 (gele) die is 3 laagjes en nog dekt ie dus niet. Denk dat daar een laagje wit onder moet ofzo. Duim komt op de foto slechter uit dan ie is trouwens.
Mooie kleuren, vind vooral 230 en 260 erg mooi.
Ik wil nog:
240 Sold out for ever
250 I sea you
280 London's weather forecast
Morgenavond ga ik 2 grote Kruidvatten en 1 Trekpleister (die ik maandag ook al gecheckt heb en toen zei verkoper dat de lakjes wel al binnen waren maar nog niet in de schappen gedaan) checken voor die 3
Mooi!! Netjes gelakt ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef babyfeet het volgende:
mooie kleurtjes die van catrice![]()
heb weer een andere kleur opgedaan CG delight mooi kleurtje![]()
[ afbeelding ]
Oooh, geef dan die puppy maar hierquote:Op donderdag 1 april 2010 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Het gaat om de nagellak. Heus.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Die zit wel een beetje in de weg hè?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oooh, geef dan die puppy maar hier.
Je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 1 april 2010 00:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die zit wel een beetje in de weg hè?![]()
Negen zijn het er geworden.![]()
3 reutjes, 6 teefjes en daarvan zijn een reu en een teef wit met zwart (blauwschimmel met platen eigenlijk maar ok) en de rest is zwart met een paar witte accentjes.
Hebben wij ook gedaan.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic!
Is er eentje voor jou bij?
Ik heb wel eens gehoord van fokkers die hun pups uit elkaar houden door ze te markeren met nagellak!
(En hee, we zijn weer terug ontopic!).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op donderdag 1 april 2010 01:04 schreef Lindytje het volgende:
Echt te cute!! Wel foto's blijven posten van de pups je nagellak he!!![]()
Oh nee, ik voel een faal aankomen....quote:Op donderdag 1 april 2010 02:04 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Superschattig die puppy![]()
Er is trouwens voorjaarsschoonmaak bij Enchantra. Met korting op Konad, China Glaze, Golden Rose etc. etc. etc..
Dacht, deel het ff mede aan de nageldames!
Site ligt eruit!quote:Op donderdag 1 april 2010 02:04 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Er is trouwens voorjaarsschoonmaak bij Enchantra. Met korting op Konad, China Glaze, Golden Rose etc. etc. etc..
Bij mij deed ie het net wel, maar heb mijn internetbankieren apparaatje niet bij me, dus kan pas vanmiddag betalen en dan ben ik vast te laatquote:Op donderdag 1 april 2010 07:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Site ligt eruit!![]()
En Mimu wat een leuke ''nagellak'' zeg
Is er maar een tijdelijke actie dan of?quote:Op donderdag 1 april 2010 07:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het net wel, maar heb mijn internetbankieren apparaatje niet bij me, dus kan pas vanmiddag betalen en dan ben ik vast te laatwant iDeal mensen krijgen voorrang
Ik ga geen eens een poging tot ontopic reactie doenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Als in gel/acryl eraf?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga geen eens een poging tot ontopic reactie doen.
Awwwwww PUPPY![]()
![]()
8smelt en rent wild rond wegens schattige pluizigheid*
Ik heb weer naked nails! Voelt raaaaaaar..
Als er iemand gaat bestellen, is die persoon dan bereid om Liquid Leather van CG voor mij mee te bestellen? Is eigenlijk de enige die ik wil....dat is niet waar ze hebben ook heel veel Golden Rose maar ik moet me inhoudenquote:Op donderdag 1 april 2010 02:04 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Hmmm, die swatches van Liquid Leather vallen me wat tegen. Gewoon zwart eigenlijk....quote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als er iemand gaat bestellen, is die persoon dan bereid om Liquid Leather van CG voor mij mee te bestellen? Is eigenlijk de enige die ik wil....dat is niet waar ze hebben ook heel veel Golden Rose maar ik moet me inhouden![]()
Iemand toevallig een swatch van de Golden Rose Chameleon serie? Googelen levert alleen maar plaatjes van reptielen op
Keej... dan vind ik de voorjaarschoonmaak van Enchantra een beetje belazerijquote:
Ja alle flesjes die ze weg doen zijn miniquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Keej... dan vind ik de voorjaarschoonmaak van Enchantra een beetje belazerij
En ben ik de enige die dat Golden Rose een beetje cheap vind? Nou ja, de lak heb ik geen idee van, maar ik vind de flesjes zo gedateerd
Ik heb Golden Rose make-up gebruikt op mijn visagie opleiding en werk er nu nog vaak mee, maar vind de kwaliteit wel redelijk goed. Alleen de mascara's kan je gelijk weggooien, die zijn baggerquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En ben ik de enige die dat Golden Rose een beetje cheap vind? Nou ja, de lak heb ik geen idee van, maar ik vind de flesjes zo gedateerd
Oh ja, zie het ook netquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vind ze er inderdaad ook nogal ouderwets uitzien. Maar de prijzen van Enchantra zijn best ok nu hoor. Vooral van de Konad. China Glaze is in Nederland ook niet echt goedkoper te vinden (behalve bij de groothandel danquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heul kort (komen niet boven m'n vingers uit), maar ze heeft ze expres kort gevijld zodat ze rust hebben, niet stoten enzo.quote:
Ik ben vooralsnog helemaal weg van GRquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2010 09:53:58 ]
vette bek was het, van de china glaze kleurtjes waren er maar 2 op voorraad volgens de site..quote:
Ja, maar er was ook wel wat meer in de uitverkoop dan alleen China Glaze, en je was misschien wat laat, want toen ik vanmorgen vroeg keek, was er nog aardig wat...quote:Op donderdag 1 april 2010 10:59 schreef moussy het volgende:
[..]
vette bek was het, van de china glaze kleurtjes waren er maar 2 op voorraad volgens de site..
Sinds half december.quote:
quote:
Puppiesquote:Op donderdag 1 april 2010 00:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die zit wel een beetje in de weg hè?![]()
Negen zijn het er geworden.![]()
3 reutjes, 6 teefjes en daarvan zijn een reu en een teef wit met zwart (blauwschimmel met platen eigenlijk maar ok) en de rest is zwart met een paar witte accentjes.
Het was voor de mail er uit was gegaan, stom toeval trouwens, ik zocht iets van konadquote:Op donderdag 1 april 2010 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar er was ook wel wat meer in de uitverkoop dan alleen China Glaze, en je was misschien wat laat, want toen ik vanmorgen vroeg keek, was er nog aardig wat...
nog niet maar TP in nijkerk heeft veel cartricequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:59 schreef Burdie het volgende:
Is iemand van hier al in Amersfoort geweest voor de Catrice lakjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |