vind het onzinnig om aan het einde van en topic een tvp te plaatsenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
tvp.
Hopelijk met goedkeuring van vault_tec![]()
Jij post ook niks nuttigs, alleen maar verneukte schoenen met FUCK LOVE erop. Niemand heeft daar behoefte aan, maar hoor je ons klagen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:57 schreef vault_tec het volgende:
mensen die tvp's neer zetten maar niks nuttigs posten![]()
Nugga what?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:39 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Jij post ook niks nuttigs, alleen maar verneukte schoenen met FUCK LOVE erop. Niemand heeft daar behoefte aan, maar hoor je ons klagen?
oja TVP
Ben ik de enige die het raar vind dat iemand een tvp plaatst maar dan helemaal niks meer post? nuttig was misschien niet goed gekozen maar...quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:46 schreef stijn_ het volgende:
[..]
haha oke deze .gif is master (en nuttig). Word.
Vast niet de enige. Ikzelf post ook eigenlijk nooit, gewoon puur omdat ik niet elke week een nieuw paar sneakers hebquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het raar vind dat iemand een tvp plaatst maar dan helemaal niks meer post? nuttig was misschien niet goed gekozen maar...![]()
PS: mijn nb hebben een bananen vorm gekregen... hoe op te lossen?
Jops, dit dus (soort van tvpquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Vast niet de enige. Ikzelf post ook eigenlijk nooit, gewoon puur omdat ik niet elke week een nieuw paar sneakers hebmaar daarom vind ik dit topic nog wel interessant. Ik denk dat er zo ook wel meer mensen hier zijn.
vind sowieso dat hele tvp gebeuren lame...quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Vast niet de enige. Ikzelf post ook eigenlijk nooit, gewoon puur omdat ik niet elke week een nieuw paar sneakers hebmaar daarom vind ik dit topic nog wel interessant. Ik denk dat er zo ook wel meer mensen hier zijn.
Fakes!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
vind sowieso dat hele tvp gebeuren lame...
dragen haalt het eruit maar 1 schoen blijft een beetje bananig...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:13 schreef HAL9000S het volgende:
Nog steeds niks gekocht in 2010... alleen maar verkocht.
Nee sorry, enige grijze NB veters die ik heb zijn die van m'n providers en die gaan niet weg, LOL!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef Sinji het volgende:
Cali, heb jij miscchien nog grijze NB veters liggen die je kan missen? Ben er namelijk naar op zoek, maar om daar schoenen voor te halen...
en Goedenavond
[ afbeelding ]
heeft ie gekocht bij Footwears/Boardlords.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef bbaadd het volgende:
zag vandaag trouwens een zwerver op infrareds, wtf
mja hype is natuurlijk een beetje overdrijven van mijn kantquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef vault_tec het volgende:
is der een hype omheen? Wist ik niet, maar als ST fan moet ik ze hebben, gewoon lekker kleurtje + simpel ST verwijzing maakt het een def cop imo
Ik zou zwarte veters in de Janoski's doen. Verder een mooi viertal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef JJay8 het volgende:
edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sb , Chukka low, Stefan Janoski, Vans Era Suicidal Tendencies
Goed begin?![]()
Ik denk dat je favouriete jordans VI black infrared zijn ipv varsity red. Dat varsity red ziet er niet uit imo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:43 schreef JMarsden het volgende:
Yes! Volgende week zijn m'n favoriete Jordans (Air Jordan VI Black/Varsity Red) weer te koop, bij SneakersNStuff. Ben benieuwd wat de prijs zal zijn.. In ieder geval m'n PayPal account weer uploaden met saldo..
[ afbeelding ]
http://www.sneakersnstuff.com/system/content/newsitem.asp?id=2380
Het Varsity Red valt wel mee.. het is niet zo heel erg aanwezig (op deze schoenen). Heb wel sneakers gehad waar het echt goed opvalt ja, dan is het niet mooi.. als je niet van Varsity Red houdt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik denk dat je favouriete jordans VI black infrared zijn ipv varsity red. Dat varsity red ziet er niet uit imo.
\quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef JMarsden het volgende:
Ik moet ze ook wel in real life zien. Zo op foto's is het verschil niet echt duidelijk te zien..
omgeving rotterdam dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef vault_tec het volgende:
nog een hint ivm de identieit van meneer agent
Vind die rode kleur echt lelijk, vond ze eerst wel tof maar hoe vaker ik ze zie...![]()
iwik heeft een totaal andere schrijfstijl, dat kan hem niet zijn. mijn gok is nog steeds HALquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef vault_tec het volgende:
Had iwik ze niet bij opium gezien?
psyched voor morgen
schrijfstijl is andersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:53 schreef HAL9000S het volgende:
Naam deed me denken aan de_brandweer.
Mooie schoen. Is wel vaak afgeprijsd zie ik op diverse sites. Alleen mijn maat is altijd uitverkocht (42)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef bokkepoot het volgende:
Net gekocht
[ afbeelding ]
Ga dat gele er wel af halen...
Hoe ga je dat gele eraf halen dan?:P Wel terecht, vind dat echt 3x niks.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef bokkepoot het volgende:
Net gekocht
[ afbeelding ]
Ga dat gele er wel af halen...
Daar kom ik nog op terug....quote:
Wat is dan in vredesnaam de toegevoegde waarde van je post hier?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:05 schreef Noax het volgende:
Omdat er nog steeds een onderzoek gaande is....
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat is dan in vredesnaam de toegevoegde waarde van je post hier?
Zolang jij geen negatieve ervaring met de desbetreffende (sneakers) site hebt is het voor mij nu onbelangrijk om hier de naam van de zaak te gaan noemen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef bbaadd het volgende:
hoe kunnen we dat nou weten als jij niet wilt zeggen om welke site het gaat
Ja maar hoe weet je dat nou dan?! (ben ik nou gek of wat?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Noax het volgende:
[..]
Zolang jij geen negatieve ervaring met de desbetreffende (sneakers) site hebt
Mocht jij een bestelling niet hebben gedaan( maar er is wel een x bedrag ten onrechtre afgeschreven) dan neemt een CC-maatschappij vanzelf contact met je op, maar dit schreef ik al eerder.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet je dat nou dan?! (ben ik nou gek of wat?)
Haha serieus gast, je laat je nu zo kennen he. Feitelijk gewoon kankerdomme dingen zeggen en dan niet wijs je domme mond houden en incasseren, nee iets terug proberen te doen door een plaatje posten van een schoen die naar jouw mening lelijk is. Jij wordt hier terecht geflamed op je domme gedrag..... jouw mening over mijn schoeisel zal mij een grote /care zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef Noax het volgende:
Dope schoen? hoe dom kun je zijn..... Ik heb toen bewust geen duit in het zalkje gedaan, maar wanneer jij met fail pic's begint, ja dan nodig me je uit om er op terug te komen.
Wansmaak van de 1e orde!
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
Het zijn net geiten wollen sokken met een zool er onder.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Haha serieus gast, je laat je nu zo kennen he. Feitelijk gewoon kankerdomme dingen zeggen en dan niet wijs je domme mond houden en incasseren, nee iets terug proberen te doen door een plaatje posten van een schoen die naar jou mening lelijk is. Jij wordt hier terecht geflamed op je domme gedrag..... jouw mening over mijn schoeisel zal mij een grote /care zijn.
En dan vervolgens je schrijnende gebrek aan kennis en/of respect tov een legendarisch model tentoonstellen door ze af te doen als geiten wollen sokken met een zool eronder![]()
Echt, steek die energie nou maar in het aanpakken van die k*tzaak van je..... maar na hoe jij jezelf hier voor lul gezet hebt vraag ik me af of je niet gewoon te fucking stupid bent om een paar schoenen te bestellen.
Ik zal het ff voor je uitleggen, bovenstaande reactie is sarcastischquote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ok dus mocht ik een bestelling NIET gedaan hebben, dan neemt de CC-maatschappij vanzelf contact met me op... ze zullen het wel druk hebben dan met al die mensen die NIET via die site besteld hebben afbellen
Thanks for the tip man!
Ik zal jou wat uitleggen.....quote:Op maandag 18 januari 2010 18:38 schreef HAL9000S het volgende:
Sterke comeback bro.... ik hoop dat je wat beters in petto hebt voor die oh zo mysterieuze buitenlandse sneakerzaak van je anders kun je wel naar je geld fluiten![]()
En geflamed? Ja geflamed...
[..]
Ik zal het ff voor je uitleggen, bovenstaande reactie is sarcastischSarcasme om jouw 'logische' uitleg te flamen
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef Noax het volgende:
Het zijn net geiten wollen sokken met een zool er onder.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef bbaadd het volgende:
[..]
jij bent toch niet stiekem warhead hé met deze geheime carhartt info
Welk model is dit? Ziet er wel relax'd uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:06 schreef bbaadd het volgende:
Het moet Warhead wel zijn! meneer_agent gaat ook naar New York voor de 2de keer en ook minder naar manhattan toe.....
nog meer bewijs, meneer_agent post ook foto's van wh: [ afbeelding ]
je kan ze ook halen op flatspot.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:32 schreef vault_tec het volgende:
Iemand een idee of der een shop is die Vans Syndicate Mountain Ed in omgeving rotterdam die ze binnen krijgt? Arnhem is iets te lang met de trein.
3 danquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:58 schreef Sinji het volgende:
Jordan 6 en wolverine schoenen van Vans ofnie?
Laatste tijd ben ik bijna elk weekend in een andere stad, woon al heel mijn leven hier maar ben nooit verder gegaan dan rotterdam, dus wil nu een beetje de steden etc zien. Dus zou het niet erg vinden om er heen te gaan maar ik heb volgende week toetsweek en dit weekend jarig dus kan pas volgende week gaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:08 schreef bbaadd het volgende:
waar werk je sinji
en letat je zou ook kunnen vragen of spenc ze wil opsturen voor je
koop die van mij!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:42 schreef vault_tec het volgende:
dank je voor de tip sinji maar ik zit eigenlijk te zoeken naar een mooie khaki ^^ heb het gehad met spijkerbroeken
wolverine schoenen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:58 schreef Sinji het volgende:
Jordan 6 en wolverine schoenen van Vans ofnie?
Nicequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:46 schreef vault_tec het volgende:
wolverine leather
Luie schooldag outfit/alles zit in de was
[ afbeelding ]
+
Nine inch nails shirt
[ afbeelding ]
Je weet, wijven zeuren over witte sokken. Period.quote:
Zwart of grijs. Geen figuurtjes erop ook plzquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:07 schreef vault_tec het volgende:Wat voor sokken moet ik dan aan trekken
Ik zal je vooral niet aanraden om even de start post te bekijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:54 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand goeie sneakerwinkel. normaal haal ik bij footlocker maar die altijd standaard assortiment
dat zijn vooral websitesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:55 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik zal je vooral niet aanraden om even de start post te bekijken.!!!!!!!
Daar heb ik ze vandaan, whehehehe.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:56 schreef Sinji het volgende:
Goede prijs Blix, hier is ook nog een maat 9,5:
http://www.dope-factory.com/product.asp?Id=826
Waar woon je?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:54 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand goeie sneakerwinkel. normaal haal ik bij footlocker maar die altijd standaard assortiment
Nicequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Sinji het volgende:
My bad![]()
Vandaag:
[ afbeelding ]
die van gister staat op lb, met mijn opabroek
Deventerquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:54 schreef JMarsden het volgende:
Hey, heb bijna dezelfde DunksDie van mij hebben alleen het rode niet, dat is wit..
Ik haat die smiley, evenals deze:quote:
Thanks for the info, maar je hebt gelijk..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Dan zit je op het verkeerde forum, en pas vooral op voor klb en onz.
adidas. Model weet ik niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:54 schreef kortsluiting87 het volgende:
Weet iemand welk merk/model dit is?
[ afbeelding ]
Want? (Witte) sportsokken bij sportschoenen, wat sneakers eigenlijk gewoon zijn, is toch niks fouts aan? Zwarte sokken bij van die melkbleke benen van belanda's staat echt zo dope.. notquote:
Dude, sowieso sportschoenen en sneakers is NIET hetzelfde imo.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:55 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Want? (Witte) sportsokken bij sportschoenen, wat sneakers eigenlijk gewoon zijn, is toch niks fouts aan? Zwarte sokken bij van die melkbleke benen van belanda's staat echt zo dope.. not(oh, irritante smiley)
ik heb al op hun site gekeken maar staan er niet op, iemand anders misschien een idee?quote:Op maandag 25 januari 2010 07:15 schreef Meneer_Agent het volgende:
Waarschijnlijk alleen bij Jack & Jones.
Volgens mij verkopen ze alleen instore en op hun eigen site. Naar mijn weten zijn er geen andere winkels/sites die dat merk verkopen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
ik heb al op hun site gekeken maar staan er niet op, iemand anders misschien een idee?
Ga eens bij Jack & Jones langs zou ik zeggen. Informatie op websites is niet waterdicht.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
ik heb al op hun site gekeken maar staan er niet op, iemand anders misschien een idee?
nee ik heb het over een laag model, maar de kleuren kloppen wel ongeveerquote:Op maandag 25 januari 2010 14:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Om toch nog een bijdrage te leveren.... je bedoelt toch niet deze he?
[ afbeelding ]
Zo wel, dan heb je niet op de site gekeken en verdien je een draai om je oren
ja, die zijn vetjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef JJay8 het volgende:
Zonder spikels![]()
ff snele pic van me nieuwe shoes
[ afbeelding ]
¤60 nu bij shifty
Nee, omdat ie alleen maar loopt te trollen hier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef bbaadd het volgende:
hoezo irritant, omdat hij neon veters kut vind?![]()
neon vetersx2
Ziet er btw best lelijk afgewerkt uit...quote:
Iemand op basis van veters 'marken' als een tokkie....quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:30 schreef vault_tec het volgende:
Loop ik te trollen hier? Ik vind dat als je neon veters hebt je meestal een tokkie figuur bent.
Ik neem aan in V&A?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef Meneer_Agent het volgende:
Mensen met 11/11.5/12: Vanavond een hoop schoenen te koop.
Fluffs? Snap de hype niet helemaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:30 schreef vault_tec het volgende:
Loop ik te trollen hier? Ik vind dat als je neon veters hebt je meestal een tokkie figuur bent. Je zelf stoer en anders vinden omdat je neon roze veters in een zwarte air max doet etc is ook gewoon fail![]()
Anyway, raad maar wat ik vrijdag ga halen
[ afbeelding ]
[..]
Ziet er btw best lelijk afgewerkt uit...
Omgs, spannend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef Meneer_Agent het volgende:
Mensen met 11/11.5/12: Vanavond een hoop schoenen te koop.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Fluff...?Doe mij maar een biertje.
lolquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:19 schreef seto het volgende:
10 paar (witte) sokken dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |