Ik denk dat je favouriete jordans VI black infrared zijn ipv varsity red. Dat varsity red ziet er niet uit imo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:43 schreef JMarsden het volgende:
Yes! Volgende week zijn m'n favoriete Jordans (Air Jordan VI Black/Varsity Red) weer te koop, bij SneakersNStuff. Ben benieuwd wat de prijs zal zijn.. In ieder geval m'n PayPal account weer uploaden met saldo..
[ afbeelding ]
http://www.sneakersnstuff.com/system/content/newsitem.asp?id=2380
Het Varsity Red valt wel mee.. het is niet zo heel erg aanwezig (op deze schoenen). Heb wel sneakers gehad waar het echt goed opvalt ja, dan is het niet mooi.. als je niet van Varsity Red houdt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik denk dat je favouriete jordans VI black infrared zijn ipv varsity red. Dat varsity red ziet er niet uit imo.
\quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef JMarsden het volgende:
Ik moet ze ook wel in real life zien. Zo op foto's is het verschil niet echt duidelijk te zien..
omgeving rotterdam dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef vault_tec het volgende:
nog een hint ivm de identieit van meneer agent
Vind die rode kleur echt lelijk, vond ze eerst wel tof maar hoe vaker ik ze zie...![]()
iwik heeft een totaal andere schrijfstijl, dat kan hem niet zijn. mijn gok is nog steeds HALquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef vault_tec het volgende:
Had iwik ze niet bij opium gezien?
psyched voor morgen
schrijfstijl is andersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:53 schreef HAL9000S het volgende:
Naam deed me denken aan de_brandweer.
Mooie schoen. Is wel vaak afgeprijsd zie ik op diverse sites. Alleen mijn maat is altijd uitverkocht (42)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef bokkepoot het volgende:
Net gekocht
[ afbeelding ]
Ga dat gele er wel af halen...
Hoe ga je dat gele eraf halen dan?:P Wel terecht, vind dat echt 3x niks.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef bokkepoot het volgende:
Net gekocht
[ afbeelding ]
Ga dat gele er wel af halen...
Daar kom ik nog op terug....quote:
Wat is dan in vredesnaam de toegevoegde waarde van je post hier?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:05 schreef Noax het volgende:
Omdat er nog steeds een onderzoek gaande is....
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat is dan in vredesnaam de toegevoegde waarde van je post hier?
Zolang jij geen negatieve ervaring met de desbetreffende (sneakers) site hebt is het voor mij nu onbelangrijk om hier de naam van de zaak te gaan noemen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef bbaadd het volgende:
hoe kunnen we dat nou weten als jij niet wilt zeggen om welke site het gaat
Ja maar hoe weet je dat nou dan?! (ben ik nou gek of wat?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Noax het volgende:
[..]
Zolang jij geen negatieve ervaring met de desbetreffende (sneakers) site hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |