Ik denk dat je favouriete jordans VI black infrared zijn ipv varsity red. Dat varsity red ziet er niet uit imo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:43 schreef JMarsden het volgende:
Yes! Volgende week zijn m'n favoriete Jordans (Air Jordan VI Black/Varsity Red) weer te koop, bij SneakersNStuff. Ben benieuwd wat de prijs zal zijn.. In ieder geval m'n PayPal account weer uploaden met saldo..
[ afbeelding ]
http://www.sneakersnstuff.com/system/content/newsitem.asp?id=2380
Het Varsity Red valt wel mee.. het is niet zo heel erg aanwezig (op deze schoenen). Heb wel sneakers gehad waar het echt goed opvalt ja, dan is het niet mooi.. als je niet van Varsity Red houdt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik denk dat je favouriete jordans VI black infrared zijn ipv varsity red. Dat varsity red ziet er niet uit imo.
\quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef JMarsden het volgende:
Ik moet ze ook wel in real life zien. Zo op foto's is het verschil niet echt duidelijk te zien..
omgeving rotterdam dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef vault_tec het volgende:
nog een hint ivm de identieit van meneer agent
Vind die rode kleur echt lelijk, vond ze eerst wel tof maar hoe vaker ik ze zie...![]()
iwik heeft een totaal andere schrijfstijl, dat kan hem niet zijn. mijn gok is nog steeds HALquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef vault_tec het volgende:
Had iwik ze niet bij opium gezien?
psyched voor morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |