vind sowieso dat hele tvp gebeuren lame...quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Vast niet de enige. Ikzelf post ook eigenlijk nooit, gewoon puur omdat ik niet elke week een nieuw paar sneakers hebmaar daarom vind ik dit topic nog wel interessant. Ik denk dat er zo ook wel meer mensen hier zijn.
Fakes!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
vind sowieso dat hele tvp gebeuren lame...
dragen haalt het eruit maar 1 schoen blijft een beetje bananig...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:13 schreef HAL9000S het volgende:
Nog steeds niks gekocht in 2010... alleen maar verkocht.
Nee sorry, enige grijze NB veters die ik heb zijn die van m'n providers en die gaan niet weg, LOL!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef Sinji het volgende:
Cali, heb jij miscchien nog grijze NB veters liggen die je kan missen? Ben er namelijk naar op zoek, maar om daar schoenen voor te halen...
en Goedenavond
[ afbeelding ]
heeft ie gekocht bij Footwears/Boardlords.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef bbaadd het volgende:
zag vandaag trouwens een zwerver op infrareds, wtf
mja hype is natuurlijk een beetje overdrijven van mijn kantquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef vault_tec het volgende:
is der een hype omheen? Wist ik niet, maar als ST fan moet ik ze hebben, gewoon lekker kleurtje + simpel ST verwijzing maakt het een def cop imo
Ik zou zwarte veters in de Janoski's doen. Verder een mooi viertal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef JJay8 het volgende:
edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sb , Chukka low, Stefan Janoski, Vans Era Suicidal Tendencies
Goed begin?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |