Die van mij hebben alleen het rode niet, dat is wit..
 Die van mij hebben alleen het rode niet, dat is wit..

quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:54 schreef JMarsden het volgende:
Hey, heb bijna dezelfde DunksDie van mij hebben alleen het rode niet, dat is wit..

Ik haat die smiley, evenals deze:quote:

Thanks for the info, maar je hebt gelijk..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Dan zit je op het verkeerde forum, en pas vooral op voor klb en onz.

adidas. Model weet ik niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:54 schreef kortsluiting87 het volgende:
Weet iemand welk merk/model dit is?
[ afbeelding ]

gezien. het waren lichtbruine nette leren schoenen met een witte zool waardoor het een beetje een sneaker-idee werd. weet iemand welke ik bedoel en waar ik ze online kan vinden?
  gezien. het waren lichtbruine nette leren schoenen met een witte zool waardoor het een beetje een sneaker-idee werd. weet iemand welke ik bedoel en waar ik ze online kan vinden?

Want? (Witte) sportsokken bij sportschoenen, wat sneakers eigenlijk gewoon zijn, is toch niks fouts aan? Zwarte sokken bij van die melkbleke benen van belanda's staat echt zo dope.. notquote:
 (oh, irritante smiley)
 (oh, irritante smiley)

Dude, sowieso sportschoenen en sneakers is NIET hetzelfde imo.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:55 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Want? (Witte) sportsokken bij sportschoenen, wat sneakers eigenlijk gewoon zijn, is toch niks fouts aan? Zwarte sokken bij van die melkbleke benen van belanda's staat echt zo dope.. not(oh, irritante smiley)

(sowieso, hardlopen
 (sowieso, hardlopen  )
 )

ik heb al op hun site gekeken maar staan er niet op, iemand anders misschien een idee?quote:Op maandag 25 januari 2010 07:15 schreef Meneer_Agent het volgende:
Waarschijnlijk alleen bij Jack & Jones.

Volgens mij verkopen ze alleen instore en op hun eigen site. Naar mijn weten zijn er geen andere winkels/sites die dat merk verkopen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
ik heb al op hun site gekeken maar staan er niet op, iemand anders misschien een idee?

Ga eens bij Jack & Jones langs zou ik zeggen. Informatie op websites is niet waterdicht.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
ik heb al op hun site gekeken maar staan er niet op, iemand anders misschien een idee?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |