Mocht jij een bestelling niet hebben gedaan( maar er is wel een x bedrag ten onrechtre afgeschreven) dan neemt een CC-maatschappij vanzelf contact met je op, maar dit schreef ik al eerder.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet je dat nou dan?! (ben ik nou gek of wat?)
Haha serieus gast, je laat je nu zo kennen he. Feitelijk gewoon kankerdomme dingen zeggen en dan niet wijs je domme mond houden en incasseren, nee iets terug proberen te doen door een plaatje posten van een schoen die naar jouw mening lelijk is. Jij wordt hier terecht geflamed op je domme gedrag..... jouw mening over mijn schoeisel zal mij een grote /care zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef Noax het volgende:
Dope schoen? hoe dom kun je zijn..... Ik heb toen bewust geen duit in het zalkje gedaan, maar wanneer jij met fail pic's begint, ja dan nodig me je uit om er op terug te komen.
Wansmaak van de 1e orde!
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
Het zijn net geiten wollen sokken met een zool er onder.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Haha serieus gast, je laat je nu zo kennen he. Feitelijk gewoon kankerdomme dingen zeggen en dan niet wijs je domme mond houden en incasseren, nee iets terug proberen te doen door een plaatje posten van een schoen die naar jou mening lelijk is. Jij wordt hier terecht geflamed op je domme gedrag..... jouw mening over mijn schoeisel zal mij een grote /care zijn.
En dan vervolgens je schrijnende gebrek aan kennis en/of respect tov een legendarisch model tentoonstellen door ze af te doen als geiten wollen sokken met een zool eronder![]()
Echt, steek die energie nou maar in het aanpakken van die k*tzaak van je..... maar na hoe jij jezelf hier voor lul gezet hebt vraag ik me af of je niet gewoon te fucking stupid bent om een paar schoenen te bestellen.
Ik zal het ff voor je uitleggen, bovenstaande reactie is sarcastischquote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ok dus mocht ik een bestelling NIET gedaan hebben, dan neemt de CC-maatschappij vanzelf contact met me op... ze zullen het wel druk hebben dan met al die mensen die NIET via die site besteld hebben afbellen
Thanks for the tip man!
Ik zal jou wat uitleggen.....quote:Op maandag 18 januari 2010 18:38 schreef HAL9000S het volgende:
Sterke comeback bro.... ik hoop dat je wat beters in petto hebt voor die oh zo mysterieuze buitenlandse sneakerzaak van je anders kun je wel naar je geld fluiten![]()
En geflamed? Ja geflamed...
[..]
Ik zal het ff voor je uitleggen, bovenstaande reactie is sarcastischSarcasme om jouw 'logische' uitleg te flamen
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef Noax het volgende:
Het zijn net geiten wollen sokken met een zool er onder.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef bbaadd het volgende:
[..]
jij bent toch niet stiekem warhead hé met deze geheime carhartt info
Welk model is dit? Ziet er wel relax'd uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:06 schreef bbaadd het volgende:
Het moet Warhead wel zijn! meneer_agent gaat ook naar New York voor de 2de keer en ook minder naar manhattan toe.....
nog meer bewijs, meneer_agent post ook foto's van wh: [ afbeelding ]
je kan ze ook halen op flatspot.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:32 schreef vault_tec het volgende:
Iemand een idee of der een shop is die Vans Syndicate Mountain Ed in omgeving rotterdam die ze binnen krijgt? Arnhem is iets te lang met de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |