Okquote:
vond je echt?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:37 schreef Self-Catering het volgende:
Angels & Demons. Goede muziek, spannende film 8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 26-11-2009 02:16:50 ]Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Waarom die image niet in een spoiler?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:59 schreef MiVer het volgende:
Saw VI (2009)
http://www.moviemeter.nl/film/59080
Mmmm. Meer van hetzelfde en dan te bedenken volgende delen al in voorbereiding.
Net als het vorige deel, ook hier slechts de eerste scene echt smerig en pijnlijk om naar te kijken:
Misschien is james bond wat voor je? Erg spannend. Moet het dan altijd spannend zijn? Het door mij eerder genoemde 2001 a space oddysey is ook alles behalve spannend doch naar mijn mening een geweldige film.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:37 schreef resque het volgende:
ok dan geen tvp dan maar zo
Moon
Niet echt interessant, heb hem met hele groep gekeken, de vrouwen vonden er niks aan en ik vond het ook niet echt een spannend verhaal
6.5je
Heb hem ook al een tijdje op mijn lijstje staan maar nog geen tijd voor gehad om te kijken. Binnenkort toch maar eens gaan doen.quote:Anvil: The Story of Anvil (2008)
Anvil. Ooit traden ze voor duizenden mensen op, samen met The Scorpions en Whitesnake. Nu spelen ze in schimmige kelders in Transsylvanië voor 10 man. Ergens is het misgelopen, niemand kan echt uitleggen hoe en waarom. Anvil zelf blijft koppig proberen om toch door te breken en na een carriere van 30 jaar heeft iemand er een docu over gemaakt. Wat volgt is een soms grappig, soms pijnlijk, maar altijd sympathiek verhaal over een bende oude venten die in hun droom blijven geloven, zelfs wanneer de hele omgeving begint te suggereren dat het tijd wordt om ermee op te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 9
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Geweldige film, hoewel ik Brad Pitt wat vervelend vond. Zijn accent kwam veel te geforceerd over.
Sowieso een topfilm
Het ligt eraan hoe je er tegenaan kijkt. Als je Shichinin no samurai afspiegelt tegen de huidige standaarden op het gebied van actiefilms en muziek, dan zijn we daar inderdaad nu nog beter in geworden. Nu is het flitsender dan in Shichinin no samurai (hoewel ik nu nog steeds kan genieten van de actiescenes en het verhaal van de film), maar als je het vergelijkt met films uit die tijd is de impact die Shichinin no samurai gehad heeft heel groot geweest. Een beetje vergelijkbaar met een film als The Matrix, die een nieuwe standaard heeft gezet voor wat er mogelijk is binnen de beeldtaal van de actiefilm (bullet time). Wordt die film ook slechter als er binnen nu en vijf jaar een nieuwe techniek bedacht wordt die de nieuwe standaard wordt binnen (actie-)films? In mijn ogen niet. Een film moet je altijd in zijn context plaatsen en niet gaan vergelijken met de huidige standaard. De reden dat hij zo'n hoog cijfer heeft is dus niet omdat hij zo oud is. Er zijn genoeg films uit dezelfde tijd die niet zo'n hoog cijfer hebben. Echter als je hem gaat vergelijken met zijn tijdgenoten is hij van uitzonderlijke klasse.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef SnuggLe het volgende:
Waarom heeft deze film dan zo'n hoog cijfer op IMDB, vraag ik me af. Is het omdat het zo oud is? Ik blijf het idee krijgen dat klassiekers een veel hoger cijfer krijgen dan ze eigenlijk moeten hebben. Nee, Shichinnin no samurai blijft voor mij echt een totaal middelmatige film die op geen enkele manier boven deze middelmaat uitsteekt. Niet qua acteerwerk, niet qua sfeer, niet qua muziek...qua helemaal neits.
Dank je voor de verduidelijking Gorro.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:40 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je er tegenaan kijkt. Als je Shichinin no samurai afspiegelt tegen de huidige standaarden op het gebied van actiefilms en muziek, dan zijn we daar inderdaad nu nog beter in geworden. Nu is het flitsender dan in Shichinin no samurai (hoewel ik nu nog steeds kan genieten van de actiescenes en het verhaal van de film), maar als je het vergelijkt met films uit die tijd is de impact die Shichinin no samurai gehad heeft heel groot geweest. Een beetje vergelijkbaar met een film als The Matrix, die een nieuwe standaard heeft gezet voor wat er mogelijk is binnen de beeldtaal van de actiefilm (bullet time). Wordt die film ook slechter als er binnen nu en vijf jaar een nieuwe techniek bedacht wordt die de nieuwe standaard wordt binnen (actie-)films? In mijn ogen niet. Een film moet je altijd in zijn context plaatsen en niet gaan vergelijken met de huidige standaard. De reden dat hij zo'n hoog cijfer heeft is dus niet omdat hij zo oud is. Er zijn genoeg films uit dezelfde tijd die niet zo'n hoog cijfer hebben. Echter als je hem gaat vergelijken met zijn tijdgenoten is hij van uitzonderlijke klasse.
Waar slaat hij de plank mis dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:Pierrot le fou (Crazy Pete) (1965, Fr, Jean-Luc Godard)
Tja als je zo'n experimentele filmmaker als Godard bent, kan het je ook wel eens de plank mis slaan. Dit staat misschien bekend als één van zijn betere films, maar ik kon weinig met de film.
Wat niet te ontkennen valt is de chemie die Belmondo en Karina hebben met elkaar.
cijfer: 5.5
wel een fantastische opening scenequote:Op zaterdag 28 november 2009 01:40 schreef Siniti het volgende:
28 Weeks Later
Wat een bagger zeg. Daar de eerste film nog best vermakelijk was en alles ook nog enigszins plausibel, hebben ze hier alles op alles gezet om een film te hebben. Deze film speelt zich af 6 maanden nadat het virus is uitgeroeid en de Britten weer langzaam terugkeren naar Engeland. In maanden is er al geen overlevende gevonden, totdat er één vrouw wordt gevonden die het heeft overleefd. Nou ze wordt natuurlijk in quarantaine geplaatst en allerlei tests op haar gedaan. Ze ontdekken dat ze het virus heeft. Dan gaat de man van deze vrouw naar de plaatst waar ze in quarantaine zit, doet de deur open met zijn "Access All Areas"-kaart, zelfs de areas waarin geïnfecteerden kunnen liggen. Hij zoent der, hij krijgt virus, hij flipt wel omdat hij itt haar niet immuun is en begint zijn slachtpartij. Hij pwnt een paar soldaten, die desondanks dat zij geweren hebben totaal geen kans hebben natuurlijk. Code Red wordt dan in werking gezet; de hele neukende stad wordt samen in een "beveiligde" ruimte ondergebracht om ze van het virus weg te houden, alleen stond de achterdeur nog open waardoor de geïnfecteerde (die trouwens ook ineens door allerlei elektronische deuren heen kan zonder kaartje) een ravage aanricht in de "beveiligde" ruimte. Want ja, je gaat iedereen natuurlijk in een ruimte onderbrengen zodat een virus zich niet snel verspreid en zet vooral geen mannetjes neer bij potentiële ingangen in deze ruimte. Toen werd iedereen daar geïnfecteerd en zette ik de film af.
Kort gezegd: Deze film is een directe belediging van mijn hersenen.
1/10
Voral lekker gefundeerd omdat je de hele film ook hebt gezienquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:48 schreef Siniti het volgende:
De openingsscène beloofde inderdaad veel goeds, maar daarna werd het echt erg
Ik vond 1 uur van de 1 uur 49 minuten genoeg. Mijn hersens raakten echt beledigd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voral lekker gefundeerd omdat je de hele film ook hebt gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik vond er niets aan.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:46 schreef Karina het volgende:
Paranormal Activity
Horror
Een jong stel heeft last van geesten in huis en de jongen gaat proberen de geesten op film vast te leggen. Als ze de tape afspelen zien ze inderdaad deuren bewegen en horen ze rare geluiden. Ze schakelen een soort van ghostbuster in, maar die kan niets doen omdat de geest volgens hem een demon is die verbonden is met het meisje en niet met het huis en dat ze daarvoor een demonhunter moeten inschakelen.
De demonhunter zit in het buitenland en daarom probeert het stel zelf nog van de demon af te komen.
De films is gemaakt op de manier van Blair Witch, maar is absoluut niet spannend en het acteerwerk is ook om te huilen.ik heb dat laatste stukje niet eens gezien in pathe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik vond er niets aan.
ow wacht... jij hebt de original ending gezien.. ik de theatrical ending...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |