Alles kan, alles mag. Zoek 'n mod.quote:
Ik denk dat quir de verkeerde mensen ontmoet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:10 schreef Xaryna het volgende:
Tof, wdn!![]()
Van een stigma heb ik echt nooit iets gemerkt... Maar misschien mis ik vreemde blikken gewoon. Zou best kunnen.
Heb je DBZ uberhaupt gezien?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:16 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat voor anime is DBZ dan? Shonen?
Tuurlijk heb ik dat gezien waarom denk je dat ik het vraag?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb je DBZ uberhaupt gezien?
Als er iets shonen is is het DBZ.
Ik zit nog op de middelbare school. Reken maar terug, heb geen zin om al te veel tijd te steken in het uitleggen van het overduidelijke.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk dat quir de verkeerde mensen ontmoet.
Wat triest.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zit nog op de middelbare school. Reken maar terug, heb geen zin om al te veel tijd te steken in het uitleggen van het overduidelijke.
quote:
volgens wiki gaat het over britinnia ofzoietsquote:
goede seriequote:Op dinsdag 3 november 2009 00:47 schreef gers het volgende:
[..]
volgens wiki gaat het over britinnia ofzoiets
Ik heb op school (geen middelbare) een presentatie over japan gehouden met uiteraard een gedeelte over animé.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zit nog op de middelbare school. Reken maar terug, heb geen zin om al te veel tijd te steken in het uitleggen van het overduidelijke.
Van de andere kant, heel veel mensen volgen stiekem Bleach of Naruto.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb op school (geen middelbare) een presentatie over japan gehouden met uiteraard een gedeelte over animé.
reacties:
Ik dacht dat anime & manga 2 mensen waren die je kende uit Japan toen je erover begon ()
Das toch van die pokemon kaarten?
en: Raar dat zo weinig mensen wat anime is, ik volg wekelijks bleach (ken dat meisje nauwlijks maar ik dacht:
chu-bra, dude!quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:07 schreef Bakakame het volgende:
Maar 'n snelle tvp plaatsen, voor ik naar bed ga. Morgen tentamen en daarna... Eigenlijk nog een maar ach
Niet zo'n heel belangrijk/moeiljik vak
En net snel even die lijst doorgelezen van nieuwe anime, staat niet echt iets tussen waarvan ik denk 'JA!' dus ik wacht jullie oordeel nog even af
Durarara lijkt me geniaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:07 schreef Bakakame het volgende:
Maar 'n snelle tvp plaatsen, voor ik naar bed ga. Morgen tentamen en daarna... Eigenlijk nog een maar ach
Niet zo'n heel belangrijk/moeiljik vak
En net snel even die lijst doorgelezen van nieuwe anime, staat niet echt iets tussen waarvan ik denk 'JA!' dus ik wacht jullie oordeel nog even af
Mediaplayer classic + cccpquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:09 schreef wc-eend het volgende:
Welke speler gebruiken jullie voor anime? En vooral .MKV?
M(edia)P(layer)C(lassic)STAR 3.9 (+cccp). Maakt niet echt uit wat voor file soort (hoewel het grotendeels .mkv is, maar soms ook .avi of .mp4) het is, maar ik kies wel de HD kwaliteit met hoogste resolutie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:09 schreef wc-eend het volgende:
Welke speler gebruiken jullie voor anime? En vooral .MKV?
Ik heb deze nu gedownload en ik kijk nu naar FMA2 - 29, maar het is zo blokkerigquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:19 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
M(edia)P(layer)C(lassic)STAR 3.9 (+cccp). Maakt niet echt uit wat voor file soort (hoewel het grotendeels .mkv is, maar soms ook .avi of .mp4) het is, maar ik kies wel de HD kwaliteit met hoogste resolutie.
Waarom VLC + CCCP? VLC heeft interne codecs en kan dus de haali mediasplitter en de ffdshow niet gebruiken, wat het nutteloos maart. Zeker voor .mkv heeft VLC heel vaal problemen met typesets enzo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Mediaplayer classic + cccp
of VLC + cccp
Ja, MPC HC(niet star, maar HC!!) kan enkel codecs aanspreken. Zelf kan het niets afspelen. Je zult dus echt cccp of k-lite moeten downloaden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb deze nu gedownload en ik kijk nu naar FMA2 - 29, maar het is zo blokkerigIk heb de cccp nog niet gedownload.. gaat dat verschil maken?
Is voornamelijk als backup, voorheen gebruikte ik VLC erg veel totdat ik erachter kwam hoe het (oa subs) eruitzag met mpc, direct overgestapt. Ik heb soms alleen problemen met mpc (???????????? ipv subs) en dan is vlc een uitkomst.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom VLC + CCCP? VLC heeft interne codecs en kan dus de haali mediasplitter en de ffdshow niet gebruiken, wat het nutteloos maart. Zeker voor .mkv heeft VLC heel vaal problemen met typesets enzo.
Wat raar, dat ligt dat of aan enkele corrupte codecs, of de subgroup.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Is voornamelijk als backup, voorheen gebruikte ik VLC erg veel totdat ik erachter kwam hoe het (oa subs) eruitzag met mpc, direct overgestapt. Ik heb soms alleen problemen met mpc (???????????? ipv subs) en dan is vlc een uitkomst.
Heuy, ik loop toch al weer even mee hier, hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:15 schreef zquing het volgende:
al die noobs hebben het topic overgenomen en nu ben ik niet meer welkom
Ik heb al vanalles geprobeerd, ik heb het opgegeven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat raar, dat ligt dat of aan enkele corrupte codecs, of de subgroup.
Run die insurgent eens en installeer daarna opnieuw cccp.
@quir: Misschien is er bij jou ook iets misgegaan in de codecs, maar ik zou niet weten hoe.
Je kan zoomplayer uiteraard alsnog downloaden. Als het goed is kan je dan zeggen waar de codecs staan.
Misschien dat het aanvinken van ".AVI" bij MPC's interne filters helpt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:45 schreef Quir het volgende:
Ik gebruikte altijd Zoom Player in combinatie met CCCP. Al zat Zoom Player in het pakket.
Tegenwoordig niet meer, dus gebruik ik MPC. En kan ik geen AVIs meer afspelen.
Nope. Hij springt meteen op 'Stopped' zodra ik een AVI open, kun je daar misschien iets mee?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef tyroz het volgende:
[..]
Misschien dat het aanvinken van ".AVI" bij MPC's interne filters helpt?
En dat zoomplayer verhaal?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb al vanalles geprobeerd, ik heb het opgegeven.
Ook al gedaan, maar met de losse installatie doen de subs vervelend.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dat zoomplayer verhaal?
En de insurgent. Een nieuwe install van codecs doet soms wonderen.
@zquing: Ga huilen ofzo
het topic bedoelde ikquote:
Dan moet je dus in zoomplayer linken naar de juiste codecsquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Ook al gedaan, maar met de losse installatie doen de subs vervelend.
Dat ga ik even voor je uitzoeken, maar niet vandaag.quote:
Archonia?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:35 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben laatste tijd ineens meer manga aan het lezen dan anime aan het kijken.
Ik moet toch eens wat boekjes bestellen. Wat was ook weer een goede (nederlandse) winkel/webshop waar je ze kon bestellen?
archonia is idd een goede, of in amsterdam de American book centerquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:38 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb al een zooi boekjes van de boekenbeurs maar ze missen altijd deel 1 en hebben vaak niet degene die ik wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef Ascendancy het volgende:
ik ben code geass weer soort van gaan kijken.
Shirley
Alleen lezen als je de serie hebt gezien.Ik dacht ook meteen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Nu pas?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:57 schreef wdn het volgende:
Ik ben aan xam'd begonnen
Excellente serie.
Ga je eigen mond spoelenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
@zquing: Ga je mond spoelen![]()
@ quir: Moest je ook huilen?
Ja hallo. Je wilt niet weten wat ik allemaal gezien heb de afgelopen paar jaar.quote:
Gaan we ook nog partyen van het weekend?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo. Je wilt niet weten wat ik allemaal gezien heb de afgelopen paar jaar.
Dan mis je soms een anime
Vraag is! Waarom hebben jullie me nooit verteld dat ik xam'd moet kijken. Hmm?
* wdn post rechtstreeks vanuit compuworks systems inc in Boston ( http://www.compuworks.com/ ) tijdens een break. En ze hebben lekkere donuts
We hebben het toch best vaak erover gehad.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo. Je wilt niet weten wat ik allemaal gezien heb de afgelopen paar jaar.
Dan mis je soms een anime
Vraag is! Waarom hebben jullie me nooit verteld dat ik xam'd moet kijken. Hmm?
* wdn post rechtstreeks vanuit compuworks systems inc in Boston ( http://www.compuworks.com/ ) tijdens een break. En ze hebben lekkere donuts
Morgenavond Bruins game. Vrijdag misschien de parade voor de superbowl (als NYC wint).quote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Gaan we ook nog partyen van het weekend?
Code Geass is geniaal manquote:Op woensdag 4 november 2009 14:59 schreef zquing het volgende:
Hmmm, vind 't eigenlijk een beetje een goedkope nge ripoff
Hij had het over xamd denk ik.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij had het over xamd denk ik.
@wdn. Probeer je ons jarloers te maken ofzo
Dat KLB-topic was een goed topic. Schandalig.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg wdn.
Jij had ons beloofd lekker een week weg te tijd naar Boston.
Daar zou je geen tijd hebben voor anime en al helemaal niet om te posten.
Nu zit je hier nog steeds continu. Ga eens werken ofzo
Ja he. Zullen we swarma zeggen dat hij een vlegel is. Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat KLB-topic was een goed topic. Schandalig.
dan mag hetquote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij had het over xamd denk ik.
@wdn. Probeer je ons jarloers te maken ofzo
Ochnee, dan moeten we over de knie.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja he. Zullen we swarma zeggen dat hij een vlegel is. Dat zal hem leren.
Xam'd is imo een stuk beter dan code geassquote:
zou je toch echt moeten doenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:57 schreef Quir het volgende:
IK HEB NGE NOG NIET GEZIEN AHAHAHAHAH
Ik heb de eerste ep gezien, de intro RULLOLOLOLOLZquote:
2e50 voor 2 versies van Hack. Toch weer wat anime gescoordquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg wdn.
Jij had ons beloofd lekker een week weg te tijd naar Boston.
Daar zou je geen tijd hebben voor anime en al helemaal niet om te posten.
Nu zit je hier nog steeds continu. Ga eens werken ofzo
ik ook nietquote:
vind jequote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Xam'd is imo een stuk beter dan code geass
Ik wel, ja. Xam'd heb ik moeiteloos kunnen volgen/kijken. Terwijl Code Geass bij mij op de 12de aflevering is blijven haken.quote:
Lijkt me wel leuk. Ik heb de laatste paar dagen de hele sterke aandrang om m'n verbinding kapot te downloaden aan animequote:Op woensdag 4 november 2009 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kimi ni todoke is toch wel leuk, maar een 'warm gevoel' zoals de meeste mensen op MAL ervaren heb ik allerminst.
Doen we nog eens een anime toplijst maken eigenlijk? Dat vond ik wel leuk, vooral om inspiratie uit te halen.
Goed plan! Organiseer maar.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doen we nog eens een anime toplijst maken eigenlijk? Dat vond ik wel leuk, vooral om inspiratie uit te halen.
Geen je nu toe dat je hebt gefaald?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:46 schreef Quir het volgende:
Die 86 in de TT moet nog steeds 87 worden.
Ik geen helemaal niets toe.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen je nu toe dat je hebt gefaald?
Ik ben even aan 't kijken op AudioCubes.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:48 schreef zquing het volgende:
heb ik dus 3 paginas in 't verkeerde topic staan posten
leuke site he, toffe gadget hebben ze daar. Ook koptelefoons, maar daar moet ik weer even van afblijvenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben even aan 't kijken op AudioCubes.
Welke hobbies?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:14 schreef zquing het volgende:
[..]
leuke site he, toffe gadget hebben ze daar. Ook koptelefoons, maar daar moet ik weer even van afblijvenen geld uitgeven in 't algemeen eigenlijk ook ;') klote hobbies ook
Pas maar op, of ik bedenk iets bij jouquote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Quir het volgende:
Die gast heeft geluk dat ik 'm maar weinig zie, anders had 'ie achter al z'n posts zoiets staan.
Goosebumps!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Pas maar op, of ik bedenk iets bij jou
zelfde met de anime , sinds ze weg zijn uit thriller bark is de anime ook weer helemaal topquote:Op donderdag 5 november 2009 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
One Piece manga!
Zoveel hoogte punten gehad de laatste tjd!
Niet mijn sterkste kantquote:
Manga is echt vreselijk goed! Om het in een uitdrukking (echte of niet, geïmproviseerde uitdrukking.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zelfde met de anime , sinds ze weg zijn uit thriller bark is de anime ook weer helemaal top![]()
maar goed om te weten dat die dus voorlopig nog niet afzwakt
Ik vond hem ook leukquote:Op zondag 8 november 2009 11:15 schreef Elegy het volgende:
Ik ben nu Lovely Complex aan het kijkenen ik vind het leuk
ik heb ze allemaal van AOT , weet niet of die nog werken maar zou niet weten waarom niet .quote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef rakotto het volgende:
Hm, kan geen actieve kurokami vinden op torrent sites =\
Ja, ik zit gewoon af en toe hardop te lachen hierquote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik vond hem ook leuk![]()
Maar hij is gewoon erg leuk/grappig.
Staat compleet op usenet, in a.b.boneless, 27 dagen oud.quote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef rakotto het volgende:
Hm, kan geen actieve kurokami vinden op torrent sites =\
Al gevonden.quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef lelouch het volgende:
[..]
Staat compleet op usenet, in a.b.boneless, 27 dagen oud.
hij is wel leuk (setting, karakters e.d.) maar ik vond over het geheel het verhaal toch wat minder (ik kon hem niet supergoed volgen)quote:Op zondag 8 november 2009 23:08 schreef wdn het volgende:
Ik vond s+w alleraardigst en zeer zeker goed te volgen ook
1 week, dat valt wel mee...quote:Op zondag 8 november 2009 23:20 schreef wdn het volgende:
Och, kan gebeuren
Ik lig ook 1 week achter met alles en mijn deluge draait even overuren nu
Maaar ik heb wel bleach en naruto kunnen downloaden in de VS dus die heb ik gezien.
* wdn is weer terug in Nederland
Trapt wdn weer terugquote:Op zondag 8 november 2009 23:20 schreef wdn het volgende:
Och, kan gebeuren
Ik lig ook 1 week achter met alles en mijn deluge draait even overuren nu
Maaar ik heb wel bleach en naruto kunnen downloaden in de VS dus die heb ik gezien.
* wdn is weer terug in Nederland
FMA volg je vast wel => anders ban tot je bij 30 bent.quote:Op zondag 8 november 2009 23:41 schreef gers het volgende:
weet nog steeds geen plezante serie om te kijken
quote:Op zondag 8 november 2009 23:33 schreef mschol het volgende:
volgende week nieuw speeltje![]()
Intel Core i7 860
Cooler master TX3
Radeon 5870
8GB (4x2GB) DDR3
SSD (OCZ VerteX, 60GB)
Anime downloaden via megauploadquote:Op maandag 9 november 2009 09:18 schreef Michie_ het volgende:
Bah sinds kort krijg ik na het downloaden van drie afleveringen van megaupload de boodschap dat ik mijn download limiet overschreden heb en 90 minuten moet wachten
iddquote:Op maandag 9 november 2009 09:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Anime downloaden via megaupload
Als je persé een DDL wil, ga dan gewoon XDCC leechen.
Probleem is dat ik een tijdje heb zitten zoeken maar niet echt een goede site kan vinden waar torrents opstaanquote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef wc-eend het volgende:
Je moet ook gewoon torrents gebruiken..
zet je PM eens aan :=)quote:Op maandag 9 november 2009 10:57 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Probleem is dat ik een tijdje heb zitten zoeken maar niet echt een goede site kan vinden waar torrents opstaan
En de tracker van de betreffende subgroep/nyaa(nogwattes, zou bekend moeten zijn) zijn niet mogelijk.quote:Op maandag 9 november 2009 10:57 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Probleem is dat ik een tijdje heb zitten zoeken maar niet echt een goede site kan vinden waar torrents opstaan
Ziet er goed uit. ik heb inmiddels wel genoeg sites waar ik naar series kan zoeken, bedanktquote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef Ge4ce het volgende:
lolipower (google het) is een hele goede ddl provider.
Oja, remake van dragonballquote:Op maandag 9 november 2009 21:10 schreef Bakakame het volgende:
Net ep 31 van Dragonball Kai gezien!
Can't wait op de komende paar
Nee hoor, na aflevering 2 gaat de lol er vanaf.quote:Op maandag 9 november 2009 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben ik de enige die sawoko (sadoko) van kimi ni todoke irritant vind
Beter dat het minder zoetsappig wordt, zoals bij school days bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee hoor, na aflevering 2 gaat de lol er vanaf.
Allang!quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja, remake van dragonballMinus fillers toch? Is over 9000 al langsgekomen?
Ik heb sowieso alle dragonball manga hier op een paar na, sowieso het lezen waard, veel meer (perverse) humor en snelheid. Vooral de boo saga (tegen het eind aan) is echt een van de beste manga die ik ooit gelezen heb.quote:Op maandag 9 november 2009 22:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Allang!
Goku is net aangekomen op Namek en kickt de Ginyu Tokusentais ASS.
Volgende afl is Captain Ginyu tegen Goku al
Fairy tailquote:Op dinsdag 10 november 2009 06:22 schreef Ge4ce het volgende:
Lol, Fairy Tail. Wat er op het laatst in me op kwam; 'Level up!', of eigenlijk toch wel 'Power up!'![]()
! (manga overigens.)
het gaat heel erg aan je knagen dat einde , dat kan ik je nu al vertellenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Fairy tail![]()
![]()
Hoe hard kan je een manga verneuken...
Vrijdag een laatste d.gray-marathon met een vriend en bier en late uren. Dan ben ik daar ook mee klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Omdat het niet afgemaakt wordt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het gaat heel erg aan je knagen dat einde , dat kan ik je nu al vertellen
jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat het niet afgemaakt wordt?
De manga gaat inmiddels weer verder. Ik hoop de anime ookquote:
ik hoop het ook want het was een vette seriequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De manga gaat inmiddels weer verder. Ik hoop de anime ook
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik hoop het ook want het was een vette serie![]()
al moeten ze wel eens met een originelere manier komen van sterkere vijanden dan die constante nieuwe level demons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
ik vind dit dus echt niet kunnen hequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De elite van FOK! bestaat uit 1 persoon.
En die typt nu deze reply.
Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:57 schreef zquing het volgende:
[..]
ik vind dit dus echt niet kunnen he
Subloos als in dubs?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:47 schreef Elegy het volgende:
Waar kan ik een subloze versie vinden van Lovely Complex? Heb ook al gekeken naar de dvd's maar die zijn echt achterlijk duur
pm mag ook
De torrents van de DVDs zijn helaas dood.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:47 schreef Elegy het volgende:
Waar kan ik een subloze versie vinden van Lovely Complex? Heb ook al gekeken naar de dvd's maar die zijn echt achterlijk duur
pm mag ook
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad.inderdaad ,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Hahaha.... Wel leuk.quote:
Nou, ik heb nu iets van KissSub ofzo en da's hardsubbed, kan ik niet uitzettenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Subloos als in dubs?
Anders gewoon zero-raws, of de softsub uitzetten.
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 14:20 schreef tyroz het volgende:
[..]
De torrents van de DVDs zijn helaas dood.
hoi.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:01 schreef zquing het volgende:
gewoon eerlijk uitvechten wie de echte animebaas is op fok
Dat was ik al man. Ik kwam zquing vandaag tegen op de TU. We hebben gevochten.quote:
Was jij die gozer die me schuchter aankeek om vervolgens half huilend weg te rennenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat was ik al man. Ik kwam zquing vandaag tegen op de TU. We hebben gevochten.
En toen smeekte hij me vergiffenis.
Wat een mietje moet dat geweest zijn. Jij was al niet echt een uitdaging. Als jij ze dan al trillend op de grond krijgtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Was jij die gozer die me schuchter aankeek om vervolgens half huilend weg te rennen
Er staan op verschillende bekende torrentsites prachtige batches. Die begginnen niet met DB, want DB pikte het pas later op.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef mschol het volgende:
iemand die weet waar ik batches bleach vandaan kan halen... (laatst gedownloade is 217)
ow en wel zoveel mogelijk DB (ookal is er nu 720p oid, ik hou graag van zoveel mogelijk dezelfde fansub)
naruto is ook goed... (laatste DL: Horrible Subs, Shippuuden ep 102)
dat ze later begonnen weet ik idd (ik heb alles voor de aangegeven afleveringquote:Op woensdag 11 november 2009 20:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er staan op verschillende bekende torrentsites prachtige batches. Die begginnen niet met DB, want DB pikte het pas later op.
Er is geen 720p van bleach. Dat is een upscale.
volgens mijn gegevens: vanaf ep 70... daarvoor lunar...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Quir het volgende:
Ehm, DB subt echt al wat langer dan 217.
Ga je op zondag ook wel eens speciaal naar de kerk om eens lekker te vloeken?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef mschol het volgende:
iemand die weet waar ik batches bleach vandaan kan halen... (laatst gedownloade is 217)
ow en wel zoveel mogelijk DB (ookal is er nu 720p oid, ik hou graag van zoveel mogelijk dezelfde fansub)
naruto is ook goed... (laatste DL: Horrible Subs, Shippuuden ep 102)
nee nooit gedaan, al zal het vast leuke gezichten opleverenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ga je op zondag ook wel eens speciaal naar de kerk om eens lekker te vloeken?
Je bedoelt 3 films?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik lees vaak Death Note, en heb de 2 films ook. Kijk de TV Serie ook. Ik zat even op YT te kijken naar anime, en toen opeens een kat: Hello.... Frieeeend!
Idd klote als ze een week overslaanquote:Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef tyroz het volgende:
Damn, weer even wachten voor One Piece weer verder gaat met het normale verhaal.
tief een eind op wil jequote:Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef Koko_Banana het volgende:
Dragon Ball, DBZ en DBGT zijn de beste anime ooit. Iedereen die daar niet mee akkoord gaat is gewoon bang van Goku.
Move along children, nothing to see here. Ik kwam 'm net ook al tegen in ONZ, hij doet het erom. Verschijnt een dezer dagen, misschien zelfs vandaag nog, in het banmeldtopic.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef Koko_Banana het volgende:
Dragon Ball, DBZ en DBGT zijn de beste anime ooit. Iedereen die daar niet mee akkoord gaat is gewoon bang van Goku.
Ach, ach. Doe het eens vertellen.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef Koko_Banana het volgende:
prima.. echter hoorde ik vandaag dat m'n pc nog minimaal een week op zich laat wachten aangezien het geheugen niet leverbaar is (tijdens bestellen was dit 2-3 dagen, vorige week vrijdag...)quote:Op donderdag 12 november 2009 21:15 schreef Quir het volgende:
Hoe waren jullie dagen?
neuh, liever niet, maar ik heb gewoon niets te doen en nergens zin inquote:
You're scared.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Move along children, nothing to see here. Ik kwam 'm net ook al tegen in ONZ, hij doet het erom. Verschijnt een dezer dagen, misschien zelfs vandaag nog, in het banmeldtopic.
Hoe waren jullie dagen?
Aufkanker'n of vertellen van wie je een kloon bent.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:18 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
You're scared.
I know you are.
Gut, aai over de bol.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:17 schreef zquing het volgende:
[..]
neuh, liever niet, maar ik heb gewoon niets te doen en nergens zin in
Ach-ja, da's het risico dat er aan vast zit. 't Komt in ieder geval.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nah... ga maar ergens ander spelen...
[..]
prima.. echter hoorde ik vandaag dat m'n pc nog minimaal een week op zich laat wachten aangezien het geheugen niet leverbaar is (tijdens bestellen was dit 2-3 dagen, vorige week vrijdag...)
morgen dus maar even babbelen met azerty of ik de order kan veranderen en em morgen alsnog kan laten shippen.. desnoods zonder geheugen...
Van Big Boss.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Aufkanker'n of vertellen van wie je een kloon bent.
Dragon Ball Kai is beter dan DBZ man. Hoe durf je DBZ/GT de beste te noemen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef Koko_Banana het volgende:
so so , wat goed nieuws wat slecht nieuws . pc kapot , pc weer gemaakt . en het dagelijkse hektichse werkquote:Op donderdag 12 november 2009 21:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Move along children, nothing to see here. Ik kwam 'm net ook al tegen in ONZ, hij doet het erom. Verschijnt een dezer dagen, misschien zelfs vandaag nog, in het banmeldtopic.
Hoe waren jullie dagen?
Een remake kan je het niet noemen. Vernieuwde audio, wat scenes opnieuw geanimeerd (soms ziet het er nog bagger uit ook). Verders is het gewoon een knip en plak werkje. Oftewel, ze zijn nog niet uitgemelkt.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef Koko_Banana het volgende:
Maar Kai is een remake van DBZ, dus dat telt ook.
Dat leek mij altijd heel kut. Dus nooit aan begonnen.quote:
heb season 1 afgekeken van Ah my godess , maar het is nou niet echt geweldig vond ik .quote:Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat leek mij altijd heel kut. Dus nooit aan begonnen.
Nu jij het leukt blijkt te vinden zal het dus ook wel meuk zijn
Is ah my godess goed? Dan ga ik daar mee beginnen?
Vision of Escaflowne is vet.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat leek mij altijd heel kut. Dus nooit aan begonnen.
Nu jij het leukt blijkt te vinden zal het dus ook wel meuk zijn
Is ah my godess goed? Dan ga ik daar mee beginnen?
De serie is beter. De film is wel gaaf, maar slaat veel stukken over. De serie heeft al een vrij hoog tempo (veel gebeurtenissen) en da's gewoon niet goed over te nemen in een film. Escaflowne leent zich er ook niet voor om een film te maken als een extra lange aflevering, zoals ze bij Cowboy Bebop gedaan hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:00 schreef tyroz het volgende:
Ik heb alleen de film van Escaflowne gezien.
ik word niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vision of Escaflowne is vet.
Ik snap wel dat Zquing geen smaak heeft, maar bij deze serie heeft 'ie toevallig gelijk.
Niet gewaardeerd worden en toch nog overgewaardeerdquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef zquing het volgende:
[..]
ik word niet gewaardeerd
owjah over escaflowne: tis eigenlijk gewoon een shoujo als je er naar kijkt
Can you imagine?quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet gewaardeerd worden en toch nog overgewaardeerd
Eigenlijk is het wel een beetje zielig voor hem.quote:
Ah, bent u het zelf, mama van quir?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:45 schreef Ascendancy het volgende:
Wat was jij trouwens nog laat op quir
Ik kwam thuis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:45 schreef Ascendancy het volgende:
Wat was jij trouwens nog laat op quir
ik kan weer lezen.quote:
Net op tijd!quote:
Neequote:Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zo eens een episode van dbk kijken, voor de ervaringIs de buu saga al uitbracht?
http://www.chihiro-subs.com/2009/11/15/k-on-goes-to-war/quote:
LOL...quote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
http://www.chihiro-subs.com/2009/11/15/k-on-goes-to-war/
En dan moet je even op de chartfag naar het plaatje van de serie kijken
Kijken. Ontiegelijk moeilijk te volgen anime trouwens maar het is een geweldig goed in elkaar gezette anime. Zo ontiegelijk gedetailleerd qua woordgebruik.quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Bakakame het volgende:
Iemand vertelde me net over Bakemonogatari en hoewel 't verhaal me niet heel speciaal lijkt, ziet 't er best oké uit.
Dus nu jullie mening: kijken of niet?
oftewel, niet kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 21:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Kijken. Ontiegelijk moeilijk te volgen anime trouwens maar het is een geweldig goed in elkaar gezette anime. Zo ontiegelijk gedetailleerd qua woordgebruik.
Hou je vinger maar bij de pauze knop
absoluut kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oftewel, niet kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Door mijquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Quir het volgende:
Het is niet slecht, maar zwaar overhyped.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |