Can you imagine?quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet gewaardeerd worden en toch nog overgewaardeerd
Eigenlijk is het wel een beetje zielig voor hem.quote:
Ah, bent u het zelf, mama van quir?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:45 schreef Ascendancy het volgende:
Wat was jij trouwens nog laat op quir
Ik kwam thuis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:45 schreef Ascendancy het volgende:
Wat was jij trouwens nog laat op quir
ik kan weer lezen.quote:
Net op tijd!quote:
Neequote:Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zo eens een episode van dbk kijken, voor de ervaringIs de buu saga al uitbracht?
http://www.chihiro-subs.com/2009/11/15/k-on-goes-to-war/quote:
LOL...quote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
http://www.chihiro-subs.com/2009/11/15/k-on-goes-to-war/
En dan moet je even op de chartfag naar het plaatje van de serie kijken
Kijken. Ontiegelijk moeilijk te volgen anime trouwens maar het is een geweldig goed in elkaar gezette anime. Zo ontiegelijk gedetailleerd qua woordgebruik.quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Bakakame het volgende:
Iemand vertelde me net over Bakemonogatari en hoewel 't verhaal me niet heel speciaal lijkt, ziet 't er best oké uit.
Dus nu jullie mening: kijken of niet?
oftewel, niet kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 21:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Kijken. Ontiegelijk moeilijk te volgen anime trouwens maar het is een geweldig goed in elkaar gezette anime. Zo ontiegelijk gedetailleerd qua woordgebruik.
Hou je vinger maar bij de pauze knop
absoluut kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oftewel, niet kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Door mijquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Quir het volgende:
Het is niet slecht, maar zwaar overhyped.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |