abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 00:52:40 #26
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_74337404
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:21 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik zit nog op de middelbare school. Reken maar terug, heb geen zin om al te veel tijd te steken in het uitleggen van het overduidelijke.
Ik heb op school (geen middelbare) een presentatie over japan gehouden met uiteraard een gedeelte over animé.

reacties:
Ik dacht dat anime & manga 2 mensen waren die je kende uit Japan toen je erover begon ( )
Das toch van die pokemon kaarten?
en: Raar dat zo weinig mensen wat anime is, ik volg wekelijks bleach (ken dat meisje nauwlijks maar ik dacht:
:')
pi_74337466
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb op school (geen middelbare) een presentatie over japan gehouden met uiteraard een gedeelte over animé.

reacties:
Ik dacht dat anime & manga 2 mensen waren die je kende uit Japan toen je erover begon ( )
Das toch van die pokemon kaarten?
en: Raar dat zo weinig mensen wat anime is, ik volg wekelijks bleach (ken dat meisje nauwlijks maar ik dacht:
Van de andere kant, heel veel mensen volgen stiekem Bleach of Naruto.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_74337593
Maar 'n snelle tvp plaatsen, voor ik naar bed ga. Morgen tentamen en daarna... Eigenlijk nog een maar ach
Niet zo'n heel belangrijk/moeiljik vak

En net snel even die lijst doorgelezen van nieuwe anime, staat niet echt iets tussen waarvan ik denk 'JA!' dus ik wacht jullie oordeel nog even af
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 01:08:11 #29
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_74337606
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:07 schreef Bakakame het volgende:
Maar 'n snelle tvp plaatsen, voor ik naar bed ga. Morgen tentamen en daarna... Eigenlijk nog een maar ach

En net snel even die lijst doorgelezen van nieuwe anime, staat niet echt iets tussen waarvan ik denk 'JA!' dus ik wacht jullie oordeel nog even af
chu-bra, dude!
:')
pi_74337644
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:07 schreef Bakakame het volgende:

Durarara lijkt me geniaal
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_74339228
krijg nou tieten , dat ging snel in eens
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_74339435
pi_74339989
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 06:47 schreef DJ_ het volgende:
krijg nou tieten , dat ging snel in eens
Tokko?
pi_74340035
tvp.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:07:40 #35
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_74341717
Fucking Dorphin! and Fucking Wharu!

Of wacht, dat was South Park.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_74341758
IT WAS COW AND CHICKEN !
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74341767
Welke speler gebruiken jullie voor anime? En vooral .MKV?
pi_74341957
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:09 schreef wc-eend het volgende:
Mediaplayer classic + cccp
of VLC + cccp
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74341978
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:09 schreef wc-eend het volgende:
M(edia)P(layer)C(lassic)STAR 3.9 (+cccp). Maakt niet echt uit wat voor file soort (hoewel het grotendeels .mkv is, maar soms ook .avi of .mp4) het is, maar ik kies wel de HD kwaliteit met hoogste resolutie.
pi_74342538
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:19 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

M(edia)P(layer)C(lassic)STAR 3.9 (+cccp). Maakt niet echt uit wat voor file soort (hoewel het grotendeels .mkv is, maar soms ook .avi of .mp4) het is, maar ik kies wel de HD kwaliteit met hoogste resolutie.
Ik heb deze nu gedownload en ik kijk nu naar FMA2 - 29, maar het is zo blokkerig Ik heb de cccp nog niet gedownload.. gaat dat verschil maken?
pi_74342618
Misschien dat de codecs inderdaad niet goed werken... anders weet ik het ook niet. Weet je zeker dat het niet aan het bestand ligt?
pi_74342826
Full screen werkt al beter.. ga ook even de codecs downloaden..
pi_74343157
CCCP is de bom
pi_74343225
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Mediaplayer classic + cccp
of VLC + cccp
Waarom VLC + CCCP? VLC heeft interne codecs en kan dus de haali mediasplitter en de ffdshow niet gebruiken, wat het nutteloos maart. Zeker voor .mkv heeft VLC heel vaal problemen met typesets enzo.
pi_74343278
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

chu-bra, dude!
Ik moet het gewoon zien.
pi_74343336
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik heb deze nu gedownload en ik kijk nu naar FMA2 - 29, maar het is zo blokkerig Ik heb de cccp nog niet gedownload.. gaat dat verschil maken?
Ja, MPC HC(niet star, maar HC!!) kan enkel codecs aanspreken. Zelf kan het niets afspelen. Je zult dus echt cccp of k-lite moeten downloaden.
pi_74344365
Ik gebruikte altijd Zoom Player in combinatie met CCCP. Al zat Zoom Player in het pakket.
Tegenwoordig niet meer, dus gebruik ik MPC. En kan ik geen AVIs meer afspelen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_74345731
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:08 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Waarom VLC + CCCP? VLC heeft interne codecs en kan dus de haali mediasplitter en de ffdshow niet gebruiken, wat het nutteloos maart. Zeker voor .mkv heeft VLC heel vaal problemen met typesets enzo.
Is voornamelijk als backup, voorheen gebruikte ik VLC erg veel totdat ik erachter kwam hoe het (oa subs) eruitzag met mpc, direct overgestapt. Ik heb soms alleen problemen met mpc (???????????? ipv subs) en dan is vlc een uitkomst.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:49:32 #49
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_74346273
smplayer Niks klooien met codecpacks onder Ubuntu
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_74346351
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Is voornamelijk als backup, voorheen gebruikte ik VLC erg veel totdat ik erachter kwam hoe het (oa subs) eruitzag met mpc, direct overgestapt. Ik heb soms alleen problemen met mpc (???????????? ipv subs) en dan is vlc een uitkomst.
Wat raar, dat ligt dat of aan enkele corrupte codecs, of de subgroup.
Run die insurgent eens en installeer daarna opnieuw cccp.

@quir: Misschien is er bij jou ook iets misgegaan in de codecs, maar ik zou niet weten hoe.
Je kan zoomplayer uiteraard alsnog downloaden. Als het goed is kan je dan zeggen waar de codecs staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')