We hebben het toch best vaak erover gehad.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo. Je wilt niet weten wat ik allemaal gezien heb de afgelopen paar jaar.
Dan mis je soms een anime
Vraag is! Waarom hebben jullie me nooit verteld dat ik xam'd moet kijken. Hmm?
* wdn post rechtstreeks vanuit compuworks systems inc in Boston ( http://www.compuworks.com/ ) tijdens een break. En ze hebben lekkere donuts
Morgenavond Bruins game. Vrijdag misschien de parade voor de superbowl (als NYC wint).quote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Gaan we ook nog partyen van het weekend?
Code Geass is geniaal manquote:Op woensdag 4 november 2009 14:59 schreef zquing het volgende:
Hmmm, vind 't eigenlijk een beetje een goedkope nge ripoff
Hij had het over xamd denk ik.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij had het over xamd denk ik.
@wdn. Probeer je ons jarloers te maken ofzo
Dat KLB-topic was een goed topic. Schandalig.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg wdn.
Jij had ons beloofd lekker een week weg te tijd naar Boston.
Daar zou je geen tijd hebben voor anime en al helemaal niet om te posten.
Nu zit je hier nog steeds continu. Ga eens werken ofzo
Ja he. Zullen we swarma zeggen dat hij een vlegel is. Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat KLB-topic was een goed topic. Schandalig.
dan mag hetquote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij had het over xamd denk ik.
@wdn. Probeer je ons jarloers te maken ofzo
Ochnee, dan moeten we over de knie.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja he. Zullen we swarma zeggen dat hij een vlegel is. Dat zal hem leren.
Xam'd is imo een stuk beter dan code geassquote:
zou je toch echt moeten doenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:57 schreef Quir het volgende:
IK HEB NGE NOG NIET GEZIEN AHAHAHAHAH
Ik heb de eerste ep gezien, de intro RULLOLOLOLOLZquote:
2e50 voor 2 versies van Hack. Toch weer wat anime gescoordquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg wdn.
Jij had ons beloofd lekker een week weg te tijd naar Boston.
Daar zou je geen tijd hebben voor anime en al helemaal niet om te posten.
Nu zit je hier nog steeds continu. Ga eens werken ofzo
ik ook nietquote:
vind jequote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Xam'd is imo een stuk beter dan code geass
Ik wel, ja. Xam'd heb ik moeiteloos kunnen volgen/kijken. Terwijl Code Geass bij mij op de 12de aflevering is blijven haken.quote:
Lijkt me wel leuk. Ik heb de laatste paar dagen de hele sterke aandrang om m'n verbinding kapot te downloaden aan animequote:Op woensdag 4 november 2009 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kimi ni todoke is toch wel leuk, maar een 'warm gevoel' zoals de meeste mensen op MAL ervaren heb ik allerminst.
Doen we nog eens een anime toplijst maken eigenlijk? Dat vond ik wel leuk, vooral om inspiratie uit te halen.
Goed plan! Organiseer maar.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doen we nog eens een anime toplijst maken eigenlijk? Dat vond ik wel leuk, vooral om inspiratie uit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |