We hebben het toch best vaak erover gehad.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo. Je wilt niet weten wat ik allemaal gezien heb de afgelopen paar jaar.
Dan mis je soms een anime
Vraag is! Waarom hebben jullie me nooit verteld dat ik xam'd moet kijken. Hmm?
* wdn post rechtstreeks vanuit compuworks systems inc in Boston ( http://www.compuworks.com/ ) tijdens een break. En ze hebben lekkere donuts
Morgenavond Bruins game. Vrijdag misschien de parade voor de superbowl (als NYC wint).quote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Gaan we ook nog partyen van het weekend?
Code Geass is geniaal manquote:Op woensdag 4 november 2009 14:59 schreef zquing het volgende:
Hmmm, vind 't eigenlijk een beetje een goedkope nge ripoff
Hij had het over xamd denk ik.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij had het over xamd denk ik.
@wdn. Probeer je ons jarloers te maken ofzo
Dat KLB-topic was een goed topic. Schandalig.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg wdn.
Jij had ons beloofd lekker een week weg te tijd naar Boston.
Daar zou je geen tijd hebben voor anime en al helemaal niet om te posten.
Nu zit je hier nog steeds continu. Ga eens werken ofzo
Ja he. Zullen we swarma zeggen dat hij een vlegel is. Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat KLB-topic was een goed topic. Schandalig.
dan mag hetquote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij had het over xamd denk ik.
@wdn. Probeer je ons jarloers te maken ofzo
Ochnee, dan moeten we over de knie.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja he. Zullen we swarma zeggen dat hij een vlegel is. Dat zal hem leren.
Xam'd is imo een stuk beter dan code geassquote:
zou je toch echt moeten doenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:57 schreef Quir het volgende:
IK HEB NGE NOG NIET GEZIEN AHAHAHAHAH
Ik heb de eerste ep gezien, de intro RULLOLOLOLOLZquote:
2e50 voor 2 versies van Hack. Toch weer wat anime gescoordquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg wdn.
Jij had ons beloofd lekker een week weg te tijd naar Boston.
Daar zou je geen tijd hebben voor anime en al helemaal niet om te posten.
Nu zit je hier nog steeds continu. Ga eens werken ofzo
ik ook nietquote:
vind jequote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Xam'd is imo een stuk beter dan code geass
Ik wel, ja. Xam'd heb ik moeiteloos kunnen volgen/kijken. Terwijl Code Geass bij mij op de 12de aflevering is blijven haken.quote:
Lijkt me wel leuk. Ik heb de laatste paar dagen de hele sterke aandrang om m'n verbinding kapot te downloaden aan animequote:Op woensdag 4 november 2009 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kimi ni todoke is toch wel leuk, maar een 'warm gevoel' zoals de meeste mensen op MAL ervaren heb ik allerminst.
Doen we nog eens een anime toplijst maken eigenlijk? Dat vond ik wel leuk, vooral om inspiratie uit te halen.
Goed plan! Organiseer maar.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doen we nog eens een anime toplijst maken eigenlijk? Dat vond ik wel leuk, vooral om inspiratie uit te halen.
Geen je nu toe dat je hebt gefaald?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:46 schreef Quir het volgende:
Die 86 in de TT moet nog steeds 87 worden.
Ik geen helemaal niets toe.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen je nu toe dat je hebt gefaald?
Ik ben even aan 't kijken op AudioCubes.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:48 schreef zquing het volgende:
heb ik dus 3 paginas in 't verkeerde topic staan posten
leuke site he, toffe gadget hebben ze daar. Ook koptelefoons, maar daar moet ik weer even van afblijvenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben even aan 't kijken op AudioCubes.
Welke hobbies?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:14 schreef zquing het volgende:
[..]
leuke site he, toffe gadget hebben ze daar. Ook koptelefoons, maar daar moet ik weer even van afblijvenen geld uitgeven in 't algemeen eigenlijk ook ;') klote hobbies ook
Pas maar op, of ik bedenk iets bij jouquote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Quir het volgende:
Die gast heeft geluk dat ik 'm maar weinig zie, anders had 'ie achter al z'n posts zoiets staan.
Goosebumps!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Pas maar op, of ik bedenk iets bij jou
zelfde met de anime , sinds ze weg zijn uit thriller bark is de anime ook weer helemaal topquote:Op donderdag 5 november 2009 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
One Piece manga!
Zoveel hoogte punten gehad de laatste tjd!
Niet mijn sterkste kantquote:
Manga is echt vreselijk goed! Om het in een uitdrukking (echte of niet, geïmproviseerde uitdrukking.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zelfde met de anime , sinds ze weg zijn uit thriller bark is de anime ook weer helemaal top![]()
maar goed om te weten dat die dus voorlopig nog niet afzwakt
Ik vond hem ook leukquote:Op zondag 8 november 2009 11:15 schreef Elegy het volgende:
Ik ben nu Lovely Complex aan het kijkenen ik vind het leuk
ik heb ze allemaal van AOT , weet niet of die nog werken maar zou niet weten waarom niet .quote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef rakotto het volgende:
Hm, kan geen actieve kurokami vinden op torrent sites =\
Ja, ik zit gewoon af en toe hardop te lachen hierquote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik vond hem ook leuk![]()
Maar hij is gewoon erg leuk/grappig.
Staat compleet op usenet, in a.b.boneless, 27 dagen oud.quote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef rakotto het volgende:
Hm, kan geen actieve kurokami vinden op torrent sites =\
Al gevonden.quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef lelouch het volgende:
[..]
Staat compleet op usenet, in a.b.boneless, 27 dagen oud.
hij is wel leuk (setting, karakters e.d.) maar ik vond over het geheel het verhaal toch wat minder (ik kon hem niet supergoed volgen)quote:Op zondag 8 november 2009 23:08 schreef wdn het volgende:
Ik vond s+w alleraardigst en zeer zeker goed te volgen ook
1 week, dat valt wel mee...quote:Op zondag 8 november 2009 23:20 schreef wdn het volgende:
Och, kan gebeuren
Ik lig ook 1 week achter met alles en mijn deluge draait even overuren nu
Maaar ik heb wel bleach en naruto kunnen downloaden in de VS dus die heb ik gezien.
* wdn is weer terug in Nederland
Trapt wdn weer terugquote:Op zondag 8 november 2009 23:20 schreef wdn het volgende:
Och, kan gebeuren
Ik lig ook 1 week achter met alles en mijn deluge draait even overuren nu
Maaar ik heb wel bleach en naruto kunnen downloaden in de VS dus die heb ik gezien.
* wdn is weer terug in Nederland
FMA volg je vast wel => anders ban tot je bij 30 bent.quote:Op zondag 8 november 2009 23:41 schreef gers het volgende:
weet nog steeds geen plezante serie om te kijken
quote:Op zondag 8 november 2009 23:33 schreef mschol het volgende:
volgende week nieuw speeltje![]()
Intel Core i7 860
Cooler master TX3
Radeon 5870
8GB (4x2GB) DDR3
SSD (OCZ VerteX, 60GB)
Anime downloaden via megauploadquote:Op maandag 9 november 2009 09:18 schreef Michie_ het volgende:
Bah sinds kort krijg ik na het downloaden van drie afleveringen van megaupload de boodschap dat ik mijn download limiet overschreden heb en 90 minuten moet wachten
iddquote:Op maandag 9 november 2009 09:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Anime downloaden via megaupload
Als je persé een DDL wil, ga dan gewoon XDCC leechen.
Probleem is dat ik een tijdje heb zitten zoeken maar niet echt een goede site kan vinden waar torrents opstaanquote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef wc-eend het volgende:
Je moet ook gewoon torrents gebruiken..
zet je PM eens aan :=)quote:Op maandag 9 november 2009 10:57 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Probleem is dat ik een tijdje heb zitten zoeken maar niet echt een goede site kan vinden waar torrents opstaan
En de tracker van de betreffende subgroep/nyaa(nogwattes, zou bekend moeten zijn) zijn niet mogelijk.quote:Op maandag 9 november 2009 10:57 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Probleem is dat ik een tijdje heb zitten zoeken maar niet echt een goede site kan vinden waar torrents opstaan
Ziet er goed uit. ik heb inmiddels wel genoeg sites waar ik naar series kan zoeken, bedanktquote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef Ge4ce het volgende:
lolipower (google het) is een hele goede ddl provider.
Oja, remake van dragonballquote:Op maandag 9 november 2009 21:10 schreef Bakakame het volgende:
Net ep 31 van Dragonball Kai gezien!
Can't wait op de komende paar
Nee hoor, na aflevering 2 gaat de lol er vanaf.quote:Op maandag 9 november 2009 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben ik de enige die sawoko (sadoko) van kimi ni todoke irritant vind
Beter dat het minder zoetsappig wordt, zoals bij school days bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee hoor, na aflevering 2 gaat de lol er vanaf.
Allang!quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja, remake van dragonballMinus fillers toch? Is over 9000 al langsgekomen?
Ik heb sowieso alle dragonball manga hier op een paar na, sowieso het lezen waard, veel meer (perverse) humor en snelheid. Vooral de boo saga (tegen het eind aan) is echt een van de beste manga die ik ooit gelezen heb.quote:Op maandag 9 november 2009 22:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Allang!
Goku is net aangekomen op Namek en kickt de Ginyu Tokusentais ASS.
Volgende afl is Captain Ginyu tegen Goku al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |