Ik vond hem ook leukquote:Op zondag 8 november 2009 11:15 schreef Elegy het volgende:
Ik ben nu Lovely Complex aan het kijkenen ik vind het leuk
ik heb ze allemaal van AOT , weet niet of die nog werken maar zou niet weten waarom niet .quote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef rakotto het volgende:
Hm, kan geen actieve kurokami vinden op torrent sites =\
Ja, ik zit gewoon af en toe hardop te lachen hierquote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik vond hem ook leuk![]()
Maar hij is gewoon erg leuk/grappig.
Staat compleet op usenet, in a.b.boneless, 27 dagen oud.quote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef rakotto het volgende:
Hm, kan geen actieve kurokami vinden op torrent sites =\
Al gevonden.quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef lelouch het volgende:
[..]
Staat compleet op usenet, in a.b.boneless, 27 dagen oud.
hij is wel leuk (setting, karakters e.d.) maar ik vond over het geheel het verhaal toch wat minder (ik kon hem niet supergoed volgen)quote:Op zondag 8 november 2009 23:08 schreef wdn het volgende:
Ik vond s+w alleraardigst en zeer zeker goed te volgen ook
1 week, dat valt wel mee...quote:Op zondag 8 november 2009 23:20 schreef wdn het volgende:
Och, kan gebeuren
Ik lig ook 1 week achter met alles en mijn deluge draait even overuren nu
Maaar ik heb wel bleach en naruto kunnen downloaden in de VS dus die heb ik gezien.
* wdn is weer terug in Nederland
Trapt wdn weer terugquote:Op zondag 8 november 2009 23:20 schreef wdn het volgende:
Och, kan gebeuren
Ik lig ook 1 week achter met alles en mijn deluge draait even overuren nu
Maaar ik heb wel bleach en naruto kunnen downloaden in de VS dus die heb ik gezien.
* wdn is weer terug in Nederland
FMA volg je vast wel => anders ban tot je bij 30 bent.quote:Op zondag 8 november 2009 23:41 schreef gers het volgende:
weet nog steeds geen plezante serie om te kijken
quote:Op zondag 8 november 2009 23:33 schreef mschol het volgende:
volgende week nieuw speeltje![]()
Intel Core i7 860
Cooler master TX3
Radeon 5870
8GB (4x2GB) DDR3
SSD (OCZ VerteX, 60GB)
Anime downloaden via megauploadquote:Op maandag 9 november 2009 09:18 schreef Michie_ het volgende:
Bah sinds kort krijg ik na het downloaden van drie afleveringen van megaupload de boodschap dat ik mijn download limiet overschreden heb en 90 minuten moet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |