iddquote:Op maandag 9 november 2009 09:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Anime downloaden via megaupload
Als je persé een DDL wil, ga dan gewoon XDCC leechen.
Probleem is dat ik een tijdje heb zitten zoeken maar niet echt een goede site kan vinden waar torrents opstaanquote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef wc-eend het volgende:
Je moet ook gewoon torrents gebruiken..
zet je PM eens aan :=)quote:Op maandag 9 november 2009 10:57 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Probleem is dat ik een tijdje heb zitten zoeken maar niet echt een goede site kan vinden waar torrents opstaan
En de tracker van de betreffende subgroep/nyaa(nogwattes, zou bekend moeten zijn) zijn niet mogelijk.quote:Op maandag 9 november 2009 10:57 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Probleem is dat ik een tijdje heb zitten zoeken maar niet echt een goede site kan vinden waar torrents opstaan
Ziet er goed uit. ik heb inmiddels wel genoeg sites waar ik naar series kan zoeken, bedanktquote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef Ge4ce het volgende:
lolipower (google het) is een hele goede ddl provider.
Oja, remake van dragonballquote:Op maandag 9 november 2009 21:10 schreef Bakakame het volgende:
Net ep 31 van Dragonball Kai gezien!
Can't wait op de komende paar
Nee hoor, na aflevering 2 gaat de lol er vanaf.quote:Op maandag 9 november 2009 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben ik de enige die sawoko (sadoko) van kimi ni todoke irritant vind
Beter dat het minder zoetsappig wordt, zoals bij school days bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee hoor, na aflevering 2 gaat de lol er vanaf.
Allang!quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja, remake van dragonballMinus fillers toch? Is over 9000 al langsgekomen?
Ik heb sowieso alle dragonball manga hier op een paar na, sowieso het lezen waard, veel meer (perverse) humor en snelheid. Vooral de boo saga (tegen het eind aan) is echt een van de beste manga die ik ooit gelezen heb.quote:Op maandag 9 november 2009 22:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Allang!
Goku is net aangekomen op Namek en kickt de Ginyu Tokusentais ASS.
Volgende afl is Captain Ginyu tegen Goku al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |