Heuy, ik loop toch al weer even mee hier, hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:15 schreef zquing het volgende:
al die noobs hebben het topic overgenomen en nu ben ik niet meer welkom
Ik heb al vanalles geprobeerd, ik heb het opgegeven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat raar, dat ligt dat of aan enkele corrupte codecs, of de subgroup.
Run die insurgent eens en installeer daarna opnieuw cccp.
@quir: Misschien is er bij jou ook iets misgegaan in de codecs, maar ik zou niet weten hoe.
Je kan zoomplayer uiteraard alsnog downloaden. Als het goed is kan je dan zeggen waar de codecs staan.
Misschien dat het aanvinken van ".AVI" bij MPC's interne filters helpt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:45 schreef Quir het volgende:
Ik gebruikte altijd Zoom Player in combinatie met CCCP. Al zat Zoom Player in het pakket.
Tegenwoordig niet meer, dus gebruik ik MPC. En kan ik geen AVIs meer afspelen.
Nope. Hij springt meteen op 'Stopped' zodra ik een AVI open, kun je daar misschien iets mee?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef tyroz het volgende:
[..]
Misschien dat het aanvinken van ".AVI" bij MPC's interne filters helpt?
En dat zoomplayer verhaal?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb al vanalles geprobeerd, ik heb het opgegeven.
Ook al gedaan, maar met de losse installatie doen de subs vervelend.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dat zoomplayer verhaal?
En de insurgent. Een nieuwe install van codecs doet soms wonderen.
@zquing: Ga huilen ofzo
het topic bedoelde ikquote:
Dan moet je dus in zoomplayer linken naar de juiste codecsquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Ook al gedaan, maar met de losse installatie doen de subs vervelend.
Dat ga ik even voor je uitzoeken, maar niet vandaag.quote:
Archonia?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:35 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben laatste tijd ineens meer manga aan het lezen dan anime aan het kijken.
Ik moet toch eens wat boekjes bestellen. Wat was ook weer een goede (nederlandse) winkel/webshop waar je ze kon bestellen?
archonia is idd een goede, of in amsterdam de American book centerquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:38 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb al een zooi boekjes van de boekenbeurs maar ze missen altijd deel 1 en hebben vaak niet degene die ik wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef Ascendancy het volgende:
ik ben code geass weer soort van gaan kijken.
Shirley
Alleen lezen als je de serie hebt gezien.Ik dacht ook meteen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Nu pas?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:57 schreef wdn het volgende:
Ik ben aan xam'd begonnen
Excellente serie.
Ga je eigen mond spoelenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
@zquing: Ga je mond spoelen![]()
@ quir: Moest je ook huilen?
Ja hallo. Je wilt niet weten wat ik allemaal gezien heb de afgelopen paar jaar.quote:
Gaan we ook nog partyen van het weekend?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo. Je wilt niet weten wat ik allemaal gezien heb de afgelopen paar jaar.
Dan mis je soms een anime
Vraag is! Waarom hebben jullie me nooit verteld dat ik xam'd moet kijken. Hmm?
* wdn post rechtstreeks vanuit compuworks systems inc in Boston ( http://www.compuworks.com/ ) tijdens een break. En ze hebben lekkere donuts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |