Heuy, ik loop toch al weer even mee hier, hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:15 schreef zquing het volgende:
al die noobs hebben het topic overgenomen en nu ben ik niet meer welkom
Ik heb al vanalles geprobeerd, ik heb het opgegeven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat raar, dat ligt dat of aan enkele corrupte codecs, of de subgroup.
Run die insurgent eens en installeer daarna opnieuw cccp.
@quir: Misschien is er bij jou ook iets misgegaan in de codecs, maar ik zou niet weten hoe.
Je kan zoomplayer uiteraard alsnog downloaden. Als het goed is kan je dan zeggen waar de codecs staan.
Misschien dat het aanvinken van ".AVI" bij MPC's interne filters helpt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:45 schreef Quir het volgende:
Ik gebruikte altijd Zoom Player in combinatie met CCCP. Al zat Zoom Player in het pakket.
Tegenwoordig niet meer, dus gebruik ik MPC. En kan ik geen AVIs meer afspelen.
Nope. Hij springt meteen op 'Stopped' zodra ik een AVI open, kun je daar misschien iets mee?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef tyroz het volgende:
[..]
Misschien dat het aanvinken van ".AVI" bij MPC's interne filters helpt?
En dat zoomplayer verhaal?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb al vanalles geprobeerd, ik heb het opgegeven.
Ook al gedaan, maar met de losse installatie doen de subs vervelend.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dat zoomplayer verhaal?
En de insurgent. Een nieuwe install van codecs doet soms wonderen.
@zquing: Ga huilen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |