Geen je nu toe dat je hebt gefaald?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:46 schreef Quir het volgende:
Die 86 in de TT moet nog steeds 87 worden.
Ik geen helemaal niets toe.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen je nu toe dat je hebt gefaald?
Ik ben even aan 't kijken op AudioCubes.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:48 schreef zquing het volgende:
heb ik dus 3 paginas in 't verkeerde topic staan posten
leuke site he, toffe gadget hebben ze daar. Ook koptelefoons, maar daar moet ik weer even van afblijvenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben even aan 't kijken op AudioCubes.
Welke hobbies?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:14 schreef zquing het volgende:
[..]
leuke site he, toffe gadget hebben ze daar. Ook koptelefoons, maar daar moet ik weer even van afblijvenen geld uitgeven in 't algemeen eigenlijk ook ;') klote hobbies ook
Pas maar op, of ik bedenk iets bij jouquote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Quir het volgende:
Die gast heeft geluk dat ik 'm maar weinig zie, anders had 'ie achter al z'n posts zoiets staan.
Goosebumps!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Pas maar op, of ik bedenk iets bij jou
zelfde met de anime , sinds ze weg zijn uit thriller bark is de anime ook weer helemaal topquote:Op donderdag 5 november 2009 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
One Piece manga!
Zoveel hoogte punten gehad de laatste tjd!
Niet mijn sterkste kantquote:
Manga is echt vreselijk goed! Om het in een uitdrukking (echte of niet, geïmproviseerde uitdrukking.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zelfde met de anime , sinds ze weg zijn uit thriller bark is de anime ook weer helemaal top![]()
maar goed om te weten dat die dus voorlopig nog niet afzwakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |