hoi.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:01 schreef zquing het volgende:
gewoon eerlijk uitvechten wie de echte animebaas is op fok
Dat was ik al man. Ik kwam zquing vandaag tegen op de TU. We hebben gevochten.quote:
Was jij die gozer die me schuchter aankeek om vervolgens half huilend weg te rennenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat was ik al man. Ik kwam zquing vandaag tegen op de TU. We hebben gevochten.
En toen smeekte hij me vergiffenis.
Wat een mietje moet dat geweest zijn. Jij was al niet echt een uitdaging. Als jij ze dan al trillend op de grond krijgtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Was jij die gozer die me schuchter aankeek om vervolgens half huilend weg te rennen
Er staan op verschillende bekende torrentsites prachtige batches. Die begginnen niet met DB, want DB pikte het pas later op.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef mschol het volgende:
iemand die weet waar ik batches bleach vandaan kan halen... (laatst gedownloade is 217)
ow en wel zoveel mogelijk DB (ookal is er nu 720p oid, ik hou graag van zoveel mogelijk dezelfde fansub)
naruto is ook goed... (laatste DL: Horrible Subs, Shippuuden ep 102)
dat ze later begonnen weet ik idd (ik heb alles voor de aangegeven afleveringquote:Op woensdag 11 november 2009 20:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er staan op verschillende bekende torrentsites prachtige batches. Die begginnen niet met DB, want DB pikte het pas later op.
Er is geen 720p van bleach. Dat is een upscale.
volgens mijn gegevens: vanaf ep 70... daarvoor lunar...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Quir het volgende:
Ehm, DB subt echt al wat langer dan 217.
Ga je op zondag ook wel eens speciaal naar de kerk om eens lekker te vloeken?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef mschol het volgende:
iemand die weet waar ik batches bleach vandaan kan halen... (laatst gedownloade is 217)
ow en wel zoveel mogelijk DB (ookal is er nu 720p oid, ik hou graag van zoveel mogelijk dezelfde fansub)
naruto is ook goed... (laatste DL: Horrible Subs, Shippuuden ep 102)
nee nooit gedaan, al zal het vast leuke gezichten opleverenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ga je op zondag ook wel eens speciaal naar de kerk om eens lekker te vloeken?
Je bedoelt 3 films?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik lees vaak Death Note, en heb de 2 films ook. Kijk de TV Serie ook. Ik zat even op YT te kijken naar anime, en toen opeens een kat: Hello.... Frieeeend!
Idd klote als ze een week overslaanquote:Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef tyroz het volgende:
Damn, weer even wachten voor One Piece weer verder gaat met het normale verhaal.
tief een eind op wil jequote:Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef Koko_Banana het volgende:
Dragon Ball, DBZ en DBGT zijn de beste anime ooit. Iedereen die daar niet mee akkoord gaat is gewoon bang van Goku.
Move along children, nothing to see here. Ik kwam 'm net ook al tegen in ONZ, hij doet het erom. Verschijnt een dezer dagen, misschien zelfs vandaag nog, in het banmeldtopic.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef Koko_Banana het volgende:
Dragon Ball, DBZ en DBGT zijn de beste anime ooit. Iedereen die daar niet mee akkoord gaat is gewoon bang van Goku.
Ach, ach. Doe het eens vertellen.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef Koko_Banana het volgende:
prima.. echter hoorde ik vandaag dat m'n pc nog minimaal een week op zich laat wachten aangezien het geheugen niet leverbaar is (tijdens bestellen was dit 2-3 dagen, vorige week vrijdag...)quote:Op donderdag 12 november 2009 21:15 schreef Quir het volgende:
Hoe waren jullie dagen?
neuh, liever niet, maar ik heb gewoon niets te doen en nergens zin inquote:
You're scared.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Move along children, nothing to see here. Ik kwam 'm net ook al tegen in ONZ, hij doet het erom. Verschijnt een dezer dagen, misschien zelfs vandaag nog, in het banmeldtopic.
Hoe waren jullie dagen?
Aufkanker'n of vertellen van wie je een kloon bent.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:18 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
You're scared.
I know you are.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |