Bleach.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:49 schreef Yi-Long het volgende:
Welke serie was het dan?
is toch allemaal het zelfde?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:49 schreef Yi-Long het volgende:
Welke serie was het dan?
Jij kijkt zeker ook hentai waarin kleine schoolmeisjes kapotgescheurd worden door monsterachtige octopus-monsters met véél te veel armen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef zomaareennaam het volgende:
nou - die meisjes zien er best wel appetijtelijk uit toch? wat is er volgens jou mis mee dan?
Ho ho, het gaat hier over falers in het leven, niet over de winnaars die de aarde draaiend houden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:56 schreef Silven het volgende:
wolvenshirts
Het ergste is dat ik nu gewoon wil weten hoe het afloopt, nu ik er al 244 afleveringen op heb zitten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:56 schreef Silven het volgende:
Kerel, stop nu het nog kan. Je verneukt echt je leven met die troep. Dat is gewoon voorbehouden aan mensen die als nerd geboren worden en wolvenshirts en bandshirts dragen en 2 keer per week douchen. Je bent er vast zo van afgekickt als je een week niet kijkt.
Ze verslaan de slechterik, daarna komt er eentje die toevallig nog sterker is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik nu gewoon wil weten hoe het afloopt, nu ik er al 244 afleveringen op heb zitten.
Dat is inderdaad de storyline van zo'n beetje elke anime.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ze verslaan de slechterik, daarna komt er eentje die toevallig nog sterker is.
In ieder geval wel van Dragonball Z vroegerquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef Silven het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de storyline van zo'n beetje elke anime.
Ik herinner met dat Dragonball Z nog dat altijd op FoxKids kwam jaren geleden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ze verslaan de slechterik, daarna komt er eentje die toevallig nog sterker is.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:02 schreef Aethereal het volgende:
Dragonball Z is toch wel even wat meer baas dan die teringseries van tegenwoordig.
mwah - je beschikt wel over een zeer levendige fantasie zou ik zo zeggen... - of ben je misschien stiekem toch Derek Ogilvie en kun je mijn gedachten lezen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker ook hentai waarin kleine schoolmeisjes kapotgescheurd worden door monsterachtige octopus-monsters met véél te veel armen.Scheer je weg, vieze vuilak.
Akiraquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:06 schreef MASD het volgende:
Japanse geanimeerde series zijn de moeite niet waard. De films daarentegen.! Download Akira eens.
Kijk Death Note eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:06 schreef MASD het volgende:
Japanse geanimeerde series zijn de moeite niet waard. De films daarentegen.! Download Akira eens.
De elite van FOK! bestaat uit 1 persoon.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had het kunnen weten. Nu wordt mijn topic uiteraard helemaal overspoeld met de kenners, de elite, die heel Fok! gaan vertellen welke anime serie het tofst is!
Je avatar sprak al boekdelen hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De elite van FOK! bestaat uit 1 persoon.
En die typt nu deze reply.
Jepquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had het kunnen weten. Nu wordt mijn topic uiteraard helemaal overspoeld met de kenners, de elite, die heel Fok! gaan vertellen welke anime serie het tofst is!
Ik ben het levende bewijs dat hosselen en anime goed samen gaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
JepJe herkent de anime nerds gelijk.
Hoe onbekender en duisterder de serie is, meer anime-pro je bent
Idem voor muziek en literatuur !quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
JepJe herkent de anime nerds gelijk.
Hoe onbekender en duisterder de serie is, meer anime-pro je bent
Hee, je hebt de kawaii-animated-japanese-girl gifs inmiddels uit je FoBo gehaald.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:18 schreef L.no het volgende:
Ah, hier is de maandelijkse anime-topic.
* L.no meldt zich.
Ook de manga lezen dan, het verhaal gaat veel verder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:18 schreef Plums het volgende:
Ga Elfen Lied kijken !
Heeft sowieso maar 13 eps.![]()
De elfen lied manga is goedquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook de manga lezen dan, het verhaal gaat veel verder.
WAARRRRquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook de manga lezen dan, het verhaal gaat veel verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |