Bleach.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:49 schreef Yi-Long het volgende:
Welke serie was het dan?
is toch allemaal het zelfde?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:49 schreef Yi-Long het volgende:
Welke serie was het dan?
Jij kijkt zeker ook hentai waarin kleine schoolmeisjes kapotgescheurd worden door monsterachtige octopus-monsters met véél te veel armen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef zomaareennaam het volgende:
nou - die meisjes zien er best wel appetijtelijk uit toch? wat is er volgens jou mis mee dan?
Ho ho, het gaat hier over falers in het leven, niet over de winnaars die de aarde draaiend houden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:56 schreef Silven het volgende:
wolvenshirts
Het ergste is dat ik nu gewoon wil weten hoe het afloopt, nu ik er al 244 afleveringen op heb zitten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:56 schreef Silven het volgende:
Kerel, stop nu het nog kan. Je verneukt echt je leven met die troep. Dat is gewoon voorbehouden aan mensen die als nerd geboren worden en wolvenshirts en bandshirts dragen en 2 keer per week douchen. Je bent er vast zo van afgekickt als je een week niet kijkt.
Ze verslaan de slechterik, daarna komt er eentje die toevallig nog sterker is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik nu gewoon wil weten hoe het afloopt, nu ik er al 244 afleveringen op heb zitten.
Dat is inderdaad de storyline van zo'n beetje elke anime.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ze verslaan de slechterik, daarna komt er eentje die toevallig nog sterker is.
In ieder geval wel van Dragonball Z vroegerquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef Silven het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de storyline van zo'n beetje elke anime.
Ik herinner met dat Dragonball Z nog dat altijd op FoxKids kwam jaren geleden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ze verslaan de slechterik, daarna komt er eentje die toevallig nog sterker is.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:02 schreef Aethereal het volgende:
Dragonball Z is toch wel even wat meer baas dan die teringseries van tegenwoordig.
mwah - je beschikt wel over een zeer levendige fantasie zou ik zo zeggen... - of ben je misschien stiekem toch Derek Ogilvie en kun je mijn gedachten lezen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker ook hentai waarin kleine schoolmeisjes kapotgescheurd worden door monsterachtige octopus-monsters met véél te veel armen.Scheer je weg, vieze vuilak.
Akiraquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:06 schreef MASD het volgende:
Japanse geanimeerde series zijn de moeite niet waard. De films daarentegen.! Download Akira eens.
Kijk Death Note eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:06 schreef MASD het volgende:
Japanse geanimeerde series zijn de moeite niet waard. De films daarentegen.! Download Akira eens.
De elite van FOK! bestaat uit 1 persoon.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had het kunnen weten. Nu wordt mijn topic uiteraard helemaal overspoeld met de kenners, de elite, die heel Fok! gaan vertellen welke anime serie het tofst is!
Je avatar sprak al boekdelen hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De elite van FOK! bestaat uit 1 persoon.
En die typt nu deze reply.
Jepquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had het kunnen weten. Nu wordt mijn topic uiteraard helemaal overspoeld met de kenners, de elite, die heel Fok! gaan vertellen welke anime serie het tofst is!
Ik ben het levende bewijs dat hosselen en anime goed samen gaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
JepJe herkent de anime nerds gelijk.
Hoe onbekender en duisterder de serie is, meer anime-pro je bent
Idem voor muziek en literatuur !quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
JepJe herkent de anime nerds gelijk.
Hoe onbekender en duisterder de serie is, meer anime-pro je bent
Hee, je hebt de kawaii-animated-japanese-girl gifs inmiddels uit je FoBo gehaald.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:18 schreef L.no het volgende:
Ah, hier is de maandelijkse anime-topic.
* L.no meldt zich.
Ook de manga lezen dan, het verhaal gaat veel verder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:18 schreef Plums het volgende:
Ga Elfen Lied kijken !
Heeft sowieso maar 13 eps.![]()
De elfen lied manga is goedquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook de manga lezen dan, het verhaal gaat veel verder.
WAARRRRquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook de manga lezen dan, het verhaal gaat veel verder.
QFTquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Ascendancy het volgende:
Zeggen dat je anime kijkt en dan alleen bleach/naruto kijken.
Er is zoveel mooiers.![]()
tis jammer dat er maar 1x per maand een chapter van FMA uitkomtquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De elfen lied manga is goed![]()
TS: Ga Fullmetal Alchemist: Brotherhood kijken.
Zoveel verslavender dan bleach
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
http://www.onemanga.com/Elfen_Lied/
Engels is toch niet zooo moeilijk?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar Death Note wordt aangeraden? Zijn daar ook NL subs?
Death Note is het zeker waard om te kijken. En word te goed beoordeelt om niet te proberen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
nee maar vind nl prettigerquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Engels is toch niet zooo moeilijk?
Gewoon omdat het kan en japanners zich kunnen uitleven, hun fantasieën waarmaken ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Waarom hebben alle dames in anime altijd véél te grote tieten, trouwens?
thanks zal hem downenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:29 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Death Note is het zeker waard om te kijken. En word te goed beoordeelt om niet te proberen.
Er is nu trouwens ook DragonBall Kai
Dat is hetzelfde verhaal als de oude, maar dan sneller verteld, zonder bullshit doorheen + wat extra scenes
Dan duurt een gevecht geen half jaar meerlol
Ik vond dat die meiden mijn fobo overheersten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:20 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hee, je hebt de kawaii-animated-japanese-girl gifs inmiddels uit je FoBo gehaald.Zie je nou wel dat je in de ontkenningsfase zat? Jij bent niet lelijk genoeg om een anime-nerd te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
De anime is gelukkig wel wekelijks, en lekker tempo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:27 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
tis jammer dat er maar 1x per maand een chapter van FMA uitkomt![]()
Daar kun je toch niet op wachten?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kijk dan op zijn minst One Piece.
Ik denk zodat er meer kijkers komen ofzo. Het werkt iig wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Death Notequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
True, volgende week:quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De anime is gelukkig wel wekelijks, en lekker tempo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarom zitten er in Hollywoodfilms haast alleen maar véél te knappe dames?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Zegt de meest actieve user van het anime-topicquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef Quir het volgende:
Ik kijk ook wel 's anime. Niets mis mee.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:00 schreef Biels het volgende:
[..]
In ieder geval wel van Dragonball Z vroeger.
Dat ik 'r post betekent niet dat ik iedere dag iets kijk. Ik heb nou in de afgelopen twee weken alleen Umineko ingehaald en 'n aflevering FMA gekeken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zegt de meest actieve user van het anime-topic
Ik vond de film zelf wel erg leuk. Ik heb ook een paar van die nerd-vrienden die op anime fappen, dus ik moest van hen ook death note kijken.. Stuk of drie jaar later kwam ik het eens tegen torrents dus klikte het aan. Twee seizoenen gekeken maar het was echt VEELS te langdradig, per aflevering was leuk, maar na stuk of acht zijn ze gewoon tijd rekken. Probeer een andere, als zou ik niet weten welke. Maar er zit vast een animefapper op fok die ons dat kan vertellenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dit vind ik wél aantrekkelijk:quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:38 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Waarom zitten er in Hollywoodfilms haast alleen maar véél te knappe dames?
Juist.
Nou is dat ook niet echt een mooi plaatjequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar dit vind ik wél aantrekkelijk:
[ afbeelding ]
En dit NIET, omdat het gewoon onrealistisch is:
[ afbeelding ]
Maar goed, 'anime' en 'realistisch'...
In sommige gedeeltes is het wel even doorbijten. Ik keek het toch af en vond het heel tof om te zien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik vond de film zelf wel erg leuk. Ik heb ook een paar van die nerd-vrienden die op anime fappen, dus ik moest van hen ook death note kijken.. Stuk of drie jaar later kwam ik het eens tegen torrents dus klikte het aan. Twee seizoenen gekeken maar het was echt VEELS te langdradig, per aflevering was leuk, maar na stuk of acht zijn ze gewoon tijd rekken. Probeer een andere, als zou ik niet weten welke. Maar er zit vast een animefapper op fok die ons dat kan vertellen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Jabberwocky het volgende:
Nu heb ik weinig met anime maar de film Grave Of The Fireflies is toch echt wel schitterend.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Is Death Note trouwens niet die serie met die dude die mensen kan Pwnen door hun namen in zo'n boekje te schrijven?
Maar jij bent wel into anime right? Deathnote was niet voor niets de eerste die ik keekquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:45 schreef L.no het volgende:
[..]
In sommige gedeeltes is het wel even doorbijten. Ik keek het toch af en vond het heel tof om te zien.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Is Death Note trouwens niet die serie met die dude die mensen kan Pwnen door hun namen in zo'n boekje te schrijven?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Maar jij bent wel into anime right? Deathnote was niet voor niets de eerste die ik keek
[..]
En in de film krijgt hij een lekkere chick als slaafje
Owja, ghost in the shell, is dat wat? het spel is ghetto-tofquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
![]()
Ghost In The Shell.![]()
Patlabor 1&2.
Ik heb die vervolgreeks wat daarna kwam, ook nog gekeken jaren geleden. GT geloof ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:49 schreef DirkZz het volgende:
Jammer dat ze gestopt zijn met Dragonball Z ja
Einde was redelijk zoek ook.. Aan het einde begon het zowat opnieuw (leek erg op dragonball (niet z)quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:49 schreef DirkZz het volgende:
Jammer dat ze gestopt zijn met Dragonball Z ja
Die originele Dragonball was wél leuk vond ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
Einde was redelijk zoek ook.. Aan het einde begon het zowat opnieuw (leek erg op dragonball (niet z)
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Jabberwocky het volgende:
Nu heb ik weinig met anime maar de film Grave Of The Fireflies is toch echt wel schitterend.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ghost_in_the_Shellquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Owja, ghost in the shell, is dat wat? het spel is ghetto-tof
Hmja, maar de laatste tijd volg ik alleen manga.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Maar jij bent wel into anime right? Deathnote was niet voor niets de eerste die ik keek
Die real-life film toch? Ik moet die nog kijken..quote:En in de film krijgt hij een lekkere chick als slaafje
die film trok ik echt nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ghost_in_the_Shell
Laatst nog ergens bij een MM gekocht voor een eurotje of 4.Kkgoedkoop.
![]()
Akira de film is wel aardig, maar als je de manga hebt gelezen dan valt de film erg tegen, omdat die manga echt VEEL epischer is.quote:
Ja dat snap ik, ik heb het spel voor de psx, maar de film dus, is die leuk voor niet-nerd?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ghost_in_the_Shell
Laatst nog ergens bij een MM gekocht voor een eurotje of 4.Kkgoedkoop.
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik heb het spel voor de psx, maar de film dus, is die leuk voor niet-nerd?![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:07 schreef Trollface. het volgende:
De enige animé die ik ooit gekeken heb is Chobits.
Chii?
Dragonball zelf was nog het leukstquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik heb die vervolgreeks wat daarna kwam, ook nog gekeken jaren geleden. GT geloof ik.Die sloeg écht alles en daar ging het hele kracht-spelletje nog een stapje verder.
Super Saiyan 4 fusion Gogeta.
Ik zou je inhuren als verkoperquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee.Een paar vrienden hebben hem ook gezien (die dus nog nooit een Anime hebben gezien) en die vonden er geen kk aan.
Lekker positief bericht ook om het andere aan te smeren, zo'n bericht.
quote:
beter kijk je gewoon spirited away (plus old boy als niet anime)quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik zou je inhuren als verkoper![]()
Maar was dat omdat ze een paupersmaak hadden of omdat het gewoon slecht toegankelijke film is? Vrienden van mij vonden Hero namelijk enorm kut en verwarrend, terwijl kenners het wel een goede film vinden.. Maarja, voor 4 euro kan ik altijd iemand mee blij maken
Ik ben heul nergens fan van, heb maar één serie gezienquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef boskameel het volgende:
Anime. Iedereen is er hier fan van?
Anime.
Effe 1 aanval opladen duurde gewoon 8 afleveringenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:01 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik herinner met dat Dragonball Z nog dat altijd op FoxKids kwam jaren geleden.Elke keer als je dacht dat de ultieme badass om zeep geholpen was en de serie eindelijk tot een einde gekomen was, kwam er weer een sterkere en kwaadaardigere rotzak uit het niets.
Het is laat maar zeggen Metalmuziek als je van Rapmuziek houd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik zou je inhuren als verkoper![]()
Maar was dat omdat ze een paupersmaak hadden of omdat het gewoon slecht toegankelijke film is? Vrienden van mij vonden Hero namelijk enorm kut en verwarrend, terwijl kenners het wel een goede film vinden.. Maarja, voor 4 euro kan ik altijd iemand mee blij maken
En dan gewoon weer de hele verdomde 'saga' overnieuw beginnen omdat ze de daaropvolgende afleveringen nog niet gekocht hadden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Effe 1 aanval opladen duurde gewoon 8 afleveringen
Ja die geanimeerde films ken ik wel, en die zijn vaak ook wel leuk om te zien, maar dat vind ik dan ook totaal anders als die anime series; die series zijn gemaakt voor witte puisterige nerds terwijl die films gewoon mooi zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is laat maar zeggen Metalmuziek als je van Rapmuziek houd.
Maargoed wat kan ik er meer over zeggen, kijk/koop hem gewoon. Het kost niets meer (tenminste als je gewoon even zoekt). Boeiend als je het niks vind.![]()
Kijk anders inderdaad gewoon Spirited Away, maar dat is dan wel een héél andere soort film.
Moet je DragonBall Kai eens kijken. Waar Goku in de oudere serie 10 eps nodig had om van de Ginyu Force gehakt te maken, maakt ie in Kai in één aflevering de halve Ginyu Force dood.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja en toen was hij nog niet doodquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met dat dikke rode mannetje die niets kon behalve tijd stil zetten en wegrennenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je DragonBall Kai eens kijken. Waar Goku in de oudere serie 10 eps nodig had om van de Ginyu Force gehakt te maken, maakt ie in Kai in één aflevering de halve Ginyu Force dood.![]()
Guldoquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
Met dat dikke rode mannetje die niets kon behalve tijd stil zetten en wegrennen
Gintama.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:35 schreef ShiroYasha het volgende:
Gintama al eens geprobeert?
Is een anime die eigenlijk nergens over gaat. Alleen de humor is belangrijk, soms hebben ze een langer verhaal erin gestopt, met wel echte spanning en grote gevechten, maar meestal is het de humor die het hem moet doen.
Ik zit er niet wekelijks op te wachten ofzo, maar als je niets te doen hebt, (en als je wiet hebt gehad helemaal) is dit echt een zeer vermakelijke anime!
Bestaat geen betere Animequote:
Effe opgezocht op Youtube,quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je DragonBall Kai eens kijken. Waar Goku in de oudere serie 10 eps nodig had om van de Ginyu Force gehakt te maken, maakt ie in Kai in één aflevering de halve Ginyu Force dood.![]()
kom vechten danquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De elite van FOK! bestaat uit 1 persoon.
En die typt nu deze reply.
Dat is allebei hetzelfdequote:
Dat zijn geen meisjes....quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef zomaareennaam het volgende:
nou - die meisjes zien er best wel appetijtelijk uit toch? wat is er volgens jou mis mee dan?
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:33 schreef Batsiaan het volgende:
Nog even een tip. Je kijkt een kutserie, deze eindigt dus niet. Ze gaan het rekken, en rekken, en rekken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is allebei hetzelfde
Samurai X is de naam zoals Rurouni Kenshin in Amerika is uitgebracht.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:13 schreef Vono het volgende:
VEGETA, WHAT DOES THE SCOUTER SAY ABOUT HIS POWERLEVEL?!
it doesnt make a bit of difference, gohan. my balls are inertquote:
Zo herkenbaar.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.Veel van die animefielen (
) die ik ken zijn niet alleen helemaal hoteldebotel van Japanse tekenfilmpjes, maar omarmen ook echt alles wat ook maar een beetje Japans is.
Ook dat willekeurig gebruiken van Japanse woorden in een gesprek, of van die overdreven, typische Japanse/anime-expressies uitoefenen elke keer. Triest.
;___;quote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.Veel van die animefielen (
) die ik ken zijn niet alleen helemaal hoteldebotel van Japanse tekenfilmpjes, maar omarmen ook echt alles wat ook maar een beetje Japans is.
Ook dat willekeurig gebruiken van Japanse woorden in een gesprek, of van die overdreven, typische Japanse/anime-expressies uitoefenen elke keer. Triest.
Join the clubquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Psst, de Bleach manga heb ik ook al tot het einde uitgelezen. Kon niet meer wachten om te weten wat er ging gebeuren.![]()
En nu ben ik weer terug bij af, want ik moet nog steeds elke keer een week wachten.![]()
Dat zijn ook kut fillersquote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meh. Bleach.. Na aflevering #103 begin je te beseffen dat er geen zak aan meer is en vervolgens stop je gewoon met kijken..
Overigens zijn de films wel goed te doen, maar dat komt maar 1x per jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |