quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Jabberwocky het volgende:
Nu heb ik weinig met anime maar de film Grave Of The Fireflies is toch echt wel schitterend.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ghost_in_the_Shellquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Owja, ghost in the shell, is dat wat? het spel is ghetto-tof
Hmja, maar de laatste tijd volg ik alleen manga.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Maar jij bent wel into anime right? Deathnote was niet voor niets de eerste die ik keek
Die real-life film toch? Ik moet die nog kijken..quote:En in de film krijgt hij een lekkere chick als slaafje
die film trok ik echt nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ghost_in_the_Shell
Laatst nog ergens bij een MM gekocht voor een eurotje of 4.Kkgoedkoop.
![]()
Akira de film is wel aardig, maar als je de manga hebt gelezen dan valt de film erg tegen, omdat die manga echt VEEL epischer is.quote:
Ja dat snap ik, ik heb het spel voor de psx, maar de film dus, is die leuk voor niet-nerd?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ghost_in_the_Shell
Laatst nog ergens bij een MM gekocht voor een eurotje of 4.Kkgoedkoop.
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik heb het spel voor de psx, maar de film dus, is die leuk voor niet-nerd?![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:07 schreef Trollface. het volgende:
De enige animé die ik ooit gekeken heb is Chobits.
Chii?
Dragonball zelf was nog het leukstquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik heb die vervolgreeks wat daarna kwam, ook nog gekeken jaren geleden. GT geloof ik.Die sloeg écht alles en daar ging het hele kracht-spelletje nog een stapje verder.
Super Saiyan 4 fusion Gogeta.
Ik zou je inhuren als verkoperquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee.Een paar vrienden hebben hem ook gezien (die dus nog nooit een Anime hebben gezien) en die vonden er geen kk aan.
Lekker positief bericht ook om het andere aan te smeren, zo'n bericht.
quote:
beter kijk je gewoon spirited away (plus old boy als niet anime)quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik zou je inhuren als verkoper![]()
Maar was dat omdat ze een paupersmaak hadden of omdat het gewoon slecht toegankelijke film is? Vrienden van mij vonden Hero namelijk enorm kut en verwarrend, terwijl kenners het wel een goede film vinden.. Maarja, voor 4 euro kan ik altijd iemand mee blij maken
Ik ben heul nergens fan van, heb maar één serie gezienquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef boskameel het volgende:
Anime. Iedereen is er hier fan van?
Anime.
Effe 1 aanval opladen duurde gewoon 8 afleveringenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:01 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik herinner met dat Dragonball Z nog dat altijd op FoxKids kwam jaren geleden.Elke keer als je dacht dat de ultieme badass om zeep geholpen was en de serie eindelijk tot een einde gekomen was, kwam er weer een sterkere en kwaadaardigere rotzak uit het niets.
Het is laat maar zeggen Metalmuziek als je van Rapmuziek houd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik zou je inhuren als verkoper![]()
Maar was dat omdat ze een paupersmaak hadden of omdat het gewoon slecht toegankelijke film is? Vrienden van mij vonden Hero namelijk enorm kut en verwarrend, terwijl kenners het wel een goede film vinden.. Maarja, voor 4 euro kan ik altijd iemand mee blij maken
En dan gewoon weer de hele verdomde 'saga' overnieuw beginnen omdat ze de daaropvolgende afleveringen nog niet gekocht hadden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Effe 1 aanval opladen duurde gewoon 8 afleveringen
Ja die geanimeerde films ken ik wel, en die zijn vaak ook wel leuk om te zien, maar dat vind ik dan ook totaal anders als die anime series; die series zijn gemaakt voor witte puisterige nerds terwijl die films gewoon mooi zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is laat maar zeggen Metalmuziek als je van Rapmuziek houd.
Maargoed wat kan ik er meer over zeggen, kijk/koop hem gewoon. Het kost niets meer (tenminste als je gewoon even zoekt). Boeiend als je het niks vind.![]()
Kijk anders inderdaad gewoon Spirited Away, maar dat is dan wel een héél andere soort film.
Moet je DragonBall Kai eens kijken. Waar Goku in de oudere serie 10 eps nodig had om van de Ginyu Force gehakt te maken, maakt ie in Kai in één aflevering de halve Ginyu Force dood.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Effe 1 aanval opladen duurde gewoon 8 afleveringen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |