QFTquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Ascendancy het volgende:
Zeggen dat je anime kijkt en dan alleen bleach/naruto kijken.
Er is zoveel mooiers.![]()
tis jammer dat er maar 1x per maand een chapter van FMA uitkomtquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De elfen lied manga is goed![]()
TS: Ga Fullmetal Alchemist: Brotherhood kijken.
Zoveel verslavender dan bleach
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
http://www.onemanga.com/Elfen_Lied/
Engels is toch niet zooo moeilijk?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar Death Note wordt aangeraden? Zijn daar ook NL subs?
Death Note is het zeker waard om te kijken. En word te goed beoordeelt om niet te proberen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
nee maar vind nl prettigerquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Engels is toch niet zooo moeilijk?
Gewoon omdat het kan en japanners zich kunnen uitleven, hun fantasieën waarmaken ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Waarom hebben alle dames in anime altijd véél te grote tieten, trouwens?
thanks zal hem downenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:29 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Death Note is het zeker waard om te kijken. En word te goed beoordeelt om niet te proberen.
Er is nu trouwens ook DragonBall Kai
Dat is hetzelfde verhaal als de oude, maar dan sneller verteld, zonder bullshit doorheen + wat extra scenes
Dan duurt een gevecht geen half jaar meerlol
Ik vond dat die meiden mijn fobo overheersten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:20 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hee, je hebt de kawaii-animated-japanese-girl gifs inmiddels uit je FoBo gehaald.Zie je nou wel dat je in de ontkenningsfase zat? Jij bent niet lelijk genoeg om een anime-nerd te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
De anime is gelukkig wel wekelijks, en lekker tempo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:27 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
tis jammer dat er maar 1x per maand een chapter van FMA uitkomt![]()
Daar kun je toch niet op wachten?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kijk dan op zijn minst One Piece.
Ik denk zodat er meer kijkers komen ofzo. Het werkt iig wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Death Notequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
True, volgende week:quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De anime is gelukkig wel wekelijks, en lekker tempo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarom zitten er in Hollywoodfilms haast alleen maar véél te knappe dames?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Zegt de meest actieve user van het anime-topicquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef Quir het volgende:
Ik kijk ook wel 's anime. Niets mis mee.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:00 schreef Biels het volgende:
[..]
In ieder geval wel van Dragonball Z vroeger.
Dat ik 'r post betekent niet dat ik iedere dag iets kijk. Ik heb nou in de afgelopen twee weken alleen Umineko ingehaald en 'n aflevering FMA gekeken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zegt de meest actieve user van het anime-topic
Ik vond de film zelf wel erg leuk. Ik heb ook een paar van die nerd-vrienden die op anime fappen, dus ik moest van hen ook death note kijken.. Stuk of drie jaar later kwam ik het eens tegen torrents dus klikte het aan. Twee seizoenen gekeken maar het was echt VEELS te langdradig, per aflevering was leuk, maar na stuk of acht zijn ze gewoon tijd rekken. Probeer een andere, als zou ik niet weten welke. Maar er zit vast een animefapper op fok die ons dat kan vertellenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dit vind ik wél aantrekkelijk:quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:38 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Waarom zitten er in Hollywoodfilms haast alleen maar véél te knappe dames?
Juist.
Nou is dat ook niet echt een mooi plaatjequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar dit vind ik wél aantrekkelijk:
[ afbeelding ]
En dit NIET, omdat het gewoon onrealistisch is:
[ afbeelding ]
Maar goed, 'anime' en 'realistisch'...
In sommige gedeeltes is het wel even doorbijten. Ik keek het toch af en vond het heel tof om te zien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik vond de film zelf wel erg leuk. Ik heb ook een paar van die nerd-vrienden die op anime fappen, dus ik moest van hen ook death note kijken.. Stuk of drie jaar later kwam ik het eens tegen torrents dus klikte het aan. Twee seizoenen gekeken maar het was echt VEELS te langdradig, per aflevering was leuk, maar na stuk of acht zijn ze gewoon tijd rekken. Probeer een andere, als zou ik niet weten welke. Maar er zit vast een animefapper op fok die ons dat kan vertellen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Jabberwocky het volgende:
Nu heb ik weinig met anime maar de film Grave Of The Fireflies is toch echt wel schitterend.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Is Death Note trouwens niet die serie met die dude die mensen kan Pwnen door hun namen in zo'n boekje te schrijven?
Maar jij bent wel into anime right? Deathnote was niet voor niets de eerste die ik keekquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:45 schreef L.no het volgende:
[..]
In sommige gedeeltes is het wel even doorbijten. Ik keek het toch af en vond het heel tof om te zien.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Is Death Note trouwens niet die serie met die dude die mensen kan Pwnen door hun namen in zo'n boekje te schrijven?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Maar jij bent wel into anime right? Deathnote was niet voor niets de eerste die ik keek
[..]
En in de film krijgt hij een lekkere chick als slaafje
Owja, ghost in the shell, is dat wat? het spel is ghetto-tofquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
![]()
Ghost In The Shell.![]()
Patlabor 1&2.
Ik heb die vervolgreeks wat daarna kwam, ook nog gekeken jaren geleden. GT geloof ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:49 schreef DirkZz het volgende:
Jammer dat ze gestopt zijn met Dragonball Z ja
Einde was redelijk zoek ook.. Aan het einde begon het zowat opnieuw (leek erg op dragonball (niet z)quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:49 schreef DirkZz het volgende:
Jammer dat ze gestopt zijn met Dragonball Z ja
Die originele Dragonball was wél leuk vond ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
Einde was redelijk zoek ook.. Aan het einde begon het zowat opnieuw (leek erg op dragonball (niet z)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |