quote:Schema The Best of Q-Dance: Defqon.1 Festival 2009
Deze keer geen wekelijkse update! Q-Dance heeft via haar nieuwsbrief een schema laten zien voor de komende maand! Lees hier verder wanneer je welke set kunt horen!
BROADCAST 4: Friday August 7, 7pm:
set1 – RED – Isaac
set2 – GREEN – Jan Liefhebber
set3 – BROWN – Mystery
set4 – GREY – Panic
BROADCAST 5: Friday August 14, 7pm:
set1 – BLUE – Zatox
set2 – ORANGE – Mark Sherry
set3 – BROWN – Demoniak
set4 – BLUE – Dana
BROADCAST 6: Friday August 21, 7pm:
set1 – RED – Fausto
set2 – BLUE – Frontliner
set3 – BROWN – Sjoekoe & Jones
set4 – BLACK – Consumer & Counterfeit
BROADCAST 7: Friday August 28, 7pm:
set1 – RED – Headhunterz
set2 – GREEN – Luna
set3 – GREY – Gizmo
set4 – SILVER – Teknoist
BROADCAST 8: Friday September 4, 7pm:
set1 – RED – Wildstylez
set2 – BLUE – Coone
set3 – BROWN – The Playboyz
set4 – GREY – Sequence & Omninous
LET OP: De uitzendingen beginnen om 7 uur in plaats van 8 uur!
Uiteraard zijn alle sets die opgenomen worden terug te vinden hier op Hardtraxx!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef Treces het volgende:
TVP, omdat dat kan.
Vannacht op de radio, morgen ergens op B2controlquote:1. The Pitcher - Karma
2. Grandmaster Q - Pleasuredome
3. Corleone - The 5th Dimension
4. The Prophet & Wildstylez - Cold Rockin'
5. The Prophet - OG Pimp
6. Max B. Grant - HS Phenomena
7. Beat Providers - Magnetik
8. Corleone - Still Alive
9. Pavo - Communicate
10. Psyko Punkz - Overclipping
11. Corleone - My Jam
12. Max B. Grant - My Way
13. DHHD - Street Knowledge (Beat Providers remix)
14. Corleone - Freak With Me
hahah bij dat filmpje op 0:41 hoor je zon gast: "ooooh ohohoh!!"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:16 schreef Da_Ripper het volgende:
TT- goed anthem
BM - kekke kicks idd!
Wat was dat nou met stanley eignlijk? ... vids van scantraxx-tracks werden verwijderd na geklaag en nu mag tie alleen maar registraties van feesten plaatsen (ipv volledige tracks )ofzo?
en Shiverz wordt ook 'n dikke![]()
Shiverz is zooooo'n dikke plaat. En dat hoooo hoooo moment komt mij ook bekend voor! Wat wil je met zo'n twist in die plaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:16 schreef Da_Ripper het volgende:
TT- goed anthem
BM - kekke kicks idd!
Wat was dat nou met stanley eignlijk? ... vids van scantraxx-tracks werden verwijderd na geklaag en nu mag tie alleen maar registraties van feesten plaatsen (ipv volledige tracks )ofzo?
en Shiverz wordt ook 'n dikke![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:21 schreef de_huig het volgende:
hahah bij dat filmpje op 0:41 hoor je zon gast: "ooooh ohohoh!!"
heel herkenbaar; zo'n gelukzalig moment als je na een paar kicks beseft hoe hard het eigenlijk gaat
Daar stond ik tussen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn dè momenten
hier nog 'n keertje maar dan full... @ 3:40
Ik ook ;pquote:
De mooiste momenten van de avond vaak..... Je staat los te gaan, een plaat bouwt op, je verwachting staat ingeschaald, en de dj klapt er gewoon OVERHEEN met zn kicks....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahah bij dat filmpje op 0:41 hoor je zon gast: "ooooh ohohoh!!"
heel herkenbaar; zo'n gelukzalig moment als je na een paar kicks beseft hoe hard het eigenlijk gaat
je vergat ietsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
De mooiste momenten van de avond vaak..... Je staat los te gaan, een plaat bouwt op, je verwachting staat ingeschaald, en de dj klapt er gewoon OVERHEEN met zn kicks....Oh no he didnt?
He did
![]()
Voor dat moment sta je heel even verbaasd te luisteren hoe hard het eigenlijk gaat...........
........
..........
je kijkt je maten aan en schreeuwt WHOOOAAAA met een grote grijns en een twinkeling in je ogen
En rammssjjj weer gas dr op
How could I? Uiteraard hoort dat er ook bij.. onderdeel van het totaalplaatje.. En die Grijns... Oh die gelukzalige Grijns terwijl je de zool onder je schoenen vandaan stampt.. wetende dat je maten exact hetzelfde doen..quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
De mooiste momenten van de avond vaak..... Je staat los te gaan, een plaat bouwt op, je verwachting staat ingeschaald, en de dj klapt er gewoon OVERHEEN met zn kicks....Oh no he didnt?
He did
![]()
Voor dat moment sta je heel even verbaasd te luisteren hoe hard het eigenlijk gaat...........
........
..........
En rammssjjj weer gas dr op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Boy_Snakeye op 01-08-2009 10:34:56 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
30quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vandaag komt mijn stampmaatje (vrouw) langs. Lekker chillen dadelijk bij de plassen in de zon. Zij is 30 maar is mijn grote voorbeeld en heldin. Zij drinkt en gebruikt nooit tijdens feestjes, maar haalt het einde met gemak. Op IQ met haar staan stampen op het eind (ik was ook de BOB) ze motiveert me altijd om gewoon het laatste tandje net harder te gaan.
Jammer dat er vanavond zo weinig goeie feestjes zijn om ff langs te droppen. Laatste was toch alweer een maand geleden en was ook niet 1 van de beste avonden....
Ach ja... K sta toch nooit zo intensief naar de Dj's te kijken als ik losga... Voor mijn part scratcht ie met zn leuter.. (wat n maat van me tijdens n gig ook echt gedaan schijnt te hebben, dat terzijde)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ja hoor, daar is tie weer, ons "Scantrekje."
Gewoon de eerste 30 seconde al hoevaak hij aan de knopjes zit, wel lekkere plaat trouwens
Die plaat is echt fucking de shitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gewoon de eerste 30 seconde al hoevaak hij aan de knopjes zit, wel lekkere plaat trouwens
dat ziet Boy dan natuurlijk wel weerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check trouwens op 4:50. Valt bijna ff een Dubbel D cup uit iemands truitje
in 1 woord: heerlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef Silaz het volgende:
Ik zie dat Stanley weer een acc heeft op youtube![]()
die kick.. wtff![]()
![]()
beide top-nummersquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn dè momenten
hier nog 'n keertje maar dan full... @ 3:40
ik ben ineens verliefd op de muziek van deze aftermoviequote:
Die plaat is fuckin hard jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die plaat is echt fucking de shit!
die melodie kun gewoon elke zomer horen en dan gaat hij nog niet vervelenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:26 schreef Koepert het volgende:
En elke keer krijg ik hier nog n grijns van op mn bek![]()
x2. Die mid is geweldigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:10 schreef Sethje het volgende:
doe mij single sound maar ipv phantom beat....
take this take that tataatataatata
quote:x2 3 4. Die mid is geweldig
Whahaha egt hea die gastquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Koepert het volgende:
Prachtig om te zien ook trouwens dat iedereen op die filmpjes weer n andere stijl van stampen er op na houdt...
Behoorlijk drukke tent jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:30 schreef ElDani het volgende:
Volgende week FFWD overdag en Euphoria @ Night..
Is daar iemand ook voor in? De line-up is niet mis!
En die HS tent op Dance-Valley was blijkbaar erg druk getuige DIT:
Wat een fokking geile dikke vette track!!!!quote:
hoe heb je het overleefd dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:53 schreef Sethje het volgende:
zo was is het lang geleden dat ik vrijdag + zaterdag thuis ben gebleven zeg :S
volle bak inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:30 schreef ElDani het volgende:
niiiiiiiiiicequote:
Ik vind het best nog wel een leuk plaatje eigenlijk dat We Own The Nightquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:30 schreef ElDani het volgende:
Volgende week FFWD overdag en Euphoria @ Night..
Is daar iemand ook voor in? De line-up is niet mis!
Heerlijk van die niet-zeuren-maar-beuken tracks... Dit is ook weer n fokking dik wondertje van rammenquote:
Ben ik met je eens! Als dat een voorbode is op dat nieuwe album vind ik het totaal geen probleem!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vind het best nog wel een leuk plaatje eigenlijk dat We Own The Night
Tof voor hemquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:35 schreef LeonH het volgende:
Ah... Luna is papa geworden!
http://twitter.com/DJLuna1
K ga m binnenkort maar eens uitchecken in Zak denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Tof voor hem. Echt een goeie gast is Luna, nog ff mee staan lullen op Defqon
.
Standaard vette sets ook dus zeker doenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
K ga m binnenkort maar eens uitchecken in Zak denk ik
Hij draaide zo master op IQ, nog steeds de held van de avondquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Tof voor hem. Echt een goeie gast is Luna, nog ff mee staan lullen op Defqon
.
Ik ook welquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vind het best nog wel een leuk plaatje eigenlijk dat We Own The Night
OOk hier mee eens. Merk gewoon dat ik van het rag-werk houd. Hoef niet altijd die happy de peppy muziek. Net zoals B2BW is nog voor mij een helden plaat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heerlijk van die niet-zeuren-maar-beuken tracks... Dit is ook weer n fokking dik wondertje van rammen
dat is hier ook het geval, kijken hoe Decibel dan gaatquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ik merk ook dat een maandje niet sporten te merken is. Ik weet niet of ik decibel ga overleven
@ 1.38 hoor je hetzelfde toontje als je in Chubby hoortquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:26 schreef ElDani het volgende:
"Gostosa shortly introducing herself this weekend @ club Dieka. "
Word er niet heel veel wijzer van...
Klopt. TBY - Vita (heldenplaat overigens)quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
@ 1.38 hoor je hetzelfde toontje als je in Chubby hoort
check deze ook:
de melodie doet mij aan een Italiaanse plaat denken, maar kan er zo niet opkomen
Vita is natuurlijk ook deels gebasseerd op een oude italiaanse plaat, maar goed dat weten we inmiddels wel van TBY. Hiermee bedoel ik natuurlijk dat hij zijn inspiratie uit muziek haalt die hij ook graag luistert.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klopt. TBY - Vita (heldenplaat overigens)
En inderdaad de Chubby sound valt op.
Overigens is schijnt het dat Gostosa, zoals de geruchten zeggen, de vriendin is van Headhunterz. Wildstylez schijnt het bevestigd te hebben afgelopen zaterdag in de Dieka.
90% zeker bij! Wil graag ook nog naar de parade, maar dan moet ik me van 6 tot 10 ook nog vermaken haha! Nog meer mensen erbij?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:08 schreef RiKe het volgende:
Zaterdag verjaardag vieren op Euphoria![]()
Gaan er van hier nog veel mensen?
Laaaaaaaaaaaaaang eten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
90% zeker bij! Wil graag ook nog naar de parade, maar dan moet ik me van 6 tot 10 ook nog vermaken haha! Nog meer mensen erbij?
Raampjes naar beneden, muziekje aan, en compleet debiel in die autoquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
geen onverwachtse namen, maar wel fijn
heb voor het goede gevoel de namen van Decibel nog even bekeken en oh oh oh wat krijgen we dan een zin in volgende week zaterdag![]()
flinke autorit ( > 2 uur) er naartoe, maar dat is gewoon spanning opbouwen
het lijkt net vakantiequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
Raampjes naar beneden, muziekje aan, en compleet debiel in die autoGotta love it.. En maar raar aangekeken worden
Who the hell cares!
[31-10-09] Thrillogyquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:32 schreef de_huig het volgende:
over thrillogy..
Volgens mij is Showtek ook de laatste tijd weer aardig aan het terugkomenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Sethje het volgende:
dance boulevard was vet gister, dbstf en showtek helden van de dag...showtek draaide echt een dikke set, mag ook gezegd worden
Nu ff 2 daagjes werken en dan op naar the qontinent
Wat draaide Showtek zoalquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Sethje het volgende:
dance boulevard was vet gister, dbstf en showtek helden van de dag...showtek draaide echt een dikke set, mag ook gezegd worden
Nu ff 2 daagjes werken en dan op naar the qontinent
Heb je voor mij misschien een linkje naar die podcast?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Showtekpodcast is eigenlijk best prima
1 Zenith Vs. Avex – Scream
2 Abyss & Judge – DMW
3 Headhunterz -Scrap Attack
4 Zany & Dv8 – Vision
5 Wildstylez – Push That Feeling
6 Pavo – Communicate
7 Alpha 2 – Unleashed
8 Pitcher – I Just can’t stop
9 Southstylers – Pounding Senses (Pounding Rmx)
10 Prophet & Technoboy – Psycho Ex (feat Shayla)
11 Noisecontrollers – Sanctus
12 Tatanka & Zatox – Proud to be loud
13 Zatox – Choirs
edit - Stanley's account is weer opgeschort op Youtube. Zal wel door het filmpje van Gostosa in Dieka komen.
Grappig. Toch best respect aan de ene kant voor die jongen dat hij maar accounts aan blijft maken en uploaden. Ik zou het allang opgegeven hebben!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef ElDani het volgende:
edit - Stanley's account is weer opgeschort op Youtube. Zal wel door het filmpje van Gostosa in Dieka komen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:26 schreef ElDani het volgende:
"Gostosa shortly introducing herself this weekend @ club Dieka. "
Word er niet heel veel wijzer van...
Ze zakt hier echt keihard door de mand!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Check deze Gostosa video.. Ze heeft werkelijk GEEN idee hoe het allemaal zit.
Leuk geprobeerd.
Ik wacht de eerste beelden van Q-Base wel even af, even kijken of ze daar nog harder door de grond zakt of ineens de 'knopjes van het vak kent'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ze zakt hier echt keihard door de mand!
Hekel aan dit soort marketingtrucjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
http://partyflock.nl/albumelement/68601735:R_I_P_2006_2009.htmlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef ElDani het volgende:
Krijg je er ook van als je hem mee neemt naar de Zalinazquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/albumelement/68601735:R_I_P_2006_2009.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |