dat ziet Boy dan natuurlijk wel weerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check trouwens op 4:50. Valt bijna ff een Dubbel D cup uit iemands truitje
in 1 woord: heerlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef Silaz het volgende:
Ik zie dat Stanley weer een acc heeft op youtube![]()
die kick.. wtff![]()
![]()
beide top-nummersquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn dè momenten
hier nog 'n keertje maar dan full... @ 3:40
ik ben ineens verliefd op de muziek van deze aftermoviequote:
Die plaat is fuckin hard jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die plaat is echt fucking de shit!
die melodie kun gewoon elke zomer horen en dan gaat hij nog niet vervelenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:26 schreef Koepert het volgende:
En elke keer krijg ik hier nog n grijns van op mn bek![]()
x2. Die mid is geweldigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:10 schreef Sethje het volgende:
doe mij single sound maar ipv phantom beat....
take this take that tataatataatata
quote:x2 3 4. Die mid is geweldig
Whahaha egt hea die gastquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ja hoor, daar is tie weer, ons "Scantrekje."
Gewoon de eerste 30 seconde al hoevaak hij aan de knopjes zit, wel lekkere plaat trouwens
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Koepert het volgende:
Prachtig om te zien ook trouwens dat iedereen op die filmpjes weer n andere stijl van stampen er op na houdt...
Behoorlijk drukke tent jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:30 schreef ElDani het volgende:
Volgende week FFWD overdag en Euphoria @ Night..
Is daar iemand ook voor in? De line-up is niet mis!
En die HS tent op Dance-Valley was blijkbaar erg druk getuige DIT:
Wat een fokking geile dikke vette track!!!!quote:
hoe heb je het overleefd dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:53 schreef Sethje het volgende:
zo was is het lang geleden dat ik vrijdag + zaterdag thuis ben gebleven zeg :S
volle bak inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:30 schreef ElDani het volgende:
niiiiiiiiiicequote:
Ik vind het best nog wel een leuk plaatje eigenlijk dat We Own The Nightquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:30 schreef ElDani het volgende:
Volgende week FFWD overdag en Euphoria @ Night..
Is daar iemand ook voor in? De line-up is niet mis!
Heerlijk van die niet-zeuren-maar-beuken tracks... Dit is ook weer n fokking dik wondertje van rammenquote:
Ben ik met je eens! Als dat een voorbode is op dat nieuwe album vind ik het totaal geen probleem!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vind het best nog wel een leuk plaatje eigenlijk dat We Own The Night
Tof voor hemquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:35 schreef LeonH het volgende:
Ah... Luna is papa geworden!
http://twitter.com/DJLuna1
K ga m binnenkort maar eens uitchecken in Zak denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Tof voor hem. Echt een goeie gast is Luna, nog ff mee staan lullen op Defqon
.
Standaard vette sets ook dus zeker doenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
K ga m binnenkort maar eens uitchecken in Zak denk ik
Hij draaide zo master op IQ, nog steeds de held van de avondquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Tof voor hem. Echt een goeie gast is Luna, nog ff mee staan lullen op Defqon
.
Ik ook welquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vind het best nog wel een leuk plaatje eigenlijk dat We Own The Night
OOk hier mee eens. Merk gewoon dat ik van het rag-werk houd. Hoef niet altijd die happy de peppy muziek. Net zoals B2BW is nog voor mij een helden plaat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heerlijk van die niet-zeuren-maar-beuken tracks... Dit is ook weer n fokking dik wondertje van rammen
dat is hier ook het geval, kijken hoe Decibel dan gaatquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ik merk ook dat een maandje niet sporten te merken is. Ik weet niet of ik decibel ga overleven
@ 1.38 hoor je hetzelfde toontje als je in Chubby hoortquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:26 schreef ElDani het volgende:
"Gostosa shortly introducing herself this weekend @ club Dieka. "
Word er niet heel veel wijzer van...
Klopt. TBY - Vita (heldenplaat overigens)quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
@ 1.38 hoor je hetzelfde toontje als je in Chubby hoort
check deze ook:
de melodie doet mij aan een Italiaanse plaat denken, maar kan er zo niet opkomen
Vita is natuurlijk ook deels gebasseerd op een oude italiaanse plaat, maar goed dat weten we inmiddels wel van TBY. Hiermee bedoel ik natuurlijk dat hij zijn inspiratie uit muziek haalt die hij ook graag luistert.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klopt. TBY - Vita (heldenplaat overigens)
En inderdaad de Chubby sound valt op.
Overigens is schijnt het dat Gostosa, zoals de geruchten zeggen, de vriendin is van Headhunterz. Wildstylez schijnt het bevestigd te hebben afgelopen zaterdag in de Dieka.
90% zeker bij! Wil graag ook nog naar de parade, maar dan moet ik me van 6 tot 10 ook nog vermaken haha! Nog meer mensen erbij?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:08 schreef RiKe het volgende:
Zaterdag verjaardag vieren op Euphoria![]()
Gaan er van hier nog veel mensen?
Laaaaaaaaaaaaaang eten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
90% zeker bij! Wil graag ook nog naar de parade, maar dan moet ik me van 6 tot 10 ook nog vermaken haha! Nog meer mensen erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |