K-ON is leukquote:
K-on! is kut. te voorspelbaar. ik mis het beck gevoel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:52 schreef wdn het volgende:
[..]
K-ON is leuk
Lekkere ongecompliceerde humor.
Beck was dan ook gewoon legendarisch goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
K-on! is kut. te voorspelbaar. ik mis het beck gevoel.
East of Eden batch is al uit: van gg en van Koharubi.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:51 schreef mschol het volgende:
er zijn zeker weer een boel series gestopt inmiddels? (dan betekent het namelijk dat ik weer batches moet gaan downloaden)
hoi ik ken hetquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef Ge4ce het volgende:
hoi. Mijn harde schijven beginnen weer vol te raken.
EoE van gg staat inmiddels in de download que...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:48 schreef wdn het volgende:
[..]
East of Eden batch is al uit: van gg en van Koharubi.
Rest nog niet. K-ON zal wel snel volgen (maar de niet-speedsubbers zijn daar nog niet mee klaar).
damn...quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoi ik ken het( 1tb , 750gb , 500 gb 350 gb 80 gb en een 160 gb windows schijf ) atm
nu gaan hiet ook films , blu-rays en tv series op maar toch
ach 2tb is ook zat ik heb ook niet alles helemaal volquote:Op donderdag 25 juni 2009 06:54 schreef mschol het volgende:
[..]
damn...
hier "maar" 2x 1TB (930GB effectief) in gebruik met anime.... ``
je hebt meer vrij dan ik:quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach 2tb is ook zat ik heb ook niet alles helemaal vol![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door speedy_kevin op 27-06-2009 14:59:45 ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:51 schreef speedy_kevin het volgende:flikker dat soort dingen in spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door zquing op 28-06-2009 19:55:45 ]"Those unforgettable days, for them I live"
Aangepast. Maar er staan totaal geen spoilers in? Helemaal niks verklapt dat je ook niet uit de serie summary had kunnen halen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef zquing het volgende:
[..]
flikker dat soort dingen in spoiler tags
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:51 schreef speedy_kevin het volgende:
Ik had geen probleem met het einde van Eden of the East.Het tempo nam toe zeg je.. die nam een vogelvlucht tot het niveau dat het erg afgeraffeld overkwam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 eps is dan ook niets, voor een beetje serie dan. Het zou mij niets verbazen dat als ik de manga zou gaan lezen dat er veel meer in zit dan wat ze hebben geanimeerd. Zo zonde imo, dat gehaast, want in het begin begon die serie goed en het verhaal was dan ook interessant. Daar hadden ze meer uit kunnen halen imo, ben benieuwd wat die films gaan brengen.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Doe dat in je quote dan ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef zquing het volgende:
[..]
flikker dat soort dingen in spoiler tags
mooi zo ik heb de fillers niet eens bekeken het leek me zo dramatischquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef Ge4ce het volgende:
One Piece fillers alweer voorbij.
Volgende week: Luffy op alleen-vrouwen eiland.
Was nog best leuk hoor....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi zo ik heb de fillers niet eens bekeken het leek me zo dramatisch
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:11 schreef wdn het volgende:
Umi Monogatari begint goed
2 meiden levend in de zee zo naief als wat op zoek naar iemand die een mooie ring in de zee gooide en waarbij 1 van de 2 meteen maar even een grafkist met seal opent,
Idd, dat geeft mij niet veel hoop voor de serie, eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef Qunix het volgende:
3 episodes hetzelfde...... Suzumiya Haruhi no Yuuutsu_(2009).....
Ietsjes verandering maar hetzelfde....
Verdommezo makkelijk dat...
Daar staan wel interessante series tussen.quote:
Whaaaaaaa ik heb het uitgehouden tot aan dat kind wat alles verkeerde namen geeftquote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef gniffie het volgende:
Needless net aangezet, OP muziek vond ik echt super vet. Na de OP binnen 1 minuut uitgezet, er werden 100 man vermoord maar toch was het zo kinderachtig en saai als de pest...
Jullie maken me wel nieuwsgierigquote:Op maandag 6 juli 2009 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Whaaaaaaa ik heb het uitgehouden tot aan dat kind wat alles verkeerde namen geeft
Zal toch dik 2 minuten langer zijn
Needless = bagger.
FMA is nog bezig hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef ARKON het volgende:
bleach, one piece, gintama aan volgen atm. voor de rest weinig leuke series komend siezoen
FMA ook ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA is nog bezig hoor.
En als je bleach boven FMA plaatst, dan faal je toch echt ergens_!
En dat heeft niets met smaak te maken.
Maar het zomerseizoen is inderdaad nietsquote:
Dante\'s Inferno wordt een animequote:Dante's Inferno wordt een anime
Dante Alighieri had het in z'n stoutste dromen niet kunnen dromen (vooral omdat hij er toendertijd nog nooit van gehoord had): zijn boek "Divina Commedia" wordt niet alleen gebruikt om een game van te maken, er wordt ook nog eens een anime gemaakt gebaseerd op die game.
De studio die verantwoordelijk is voor de getekende avonturen is Production I.G. (bekend van onder meer Ghost in the Shell, Blood: The Last Vampire, Kill Bill en Animatrix) en wordt geproduceerd door Film Roman. De anime wordt in zes delen gemaakt, waarbij elk deel geregisseerd wordt door een andere regisseur. Eén van de delen zal door Yasuomi Umetsu geregisseerd worden, die eerder Kite voor z'n rekening nam. Een andere regisseur is Shukou Murase, bekend van Ergo Proxy. De overige regisseurs zijn nog niet bekend.
geen vakantie hiero.. dus ook geen animequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:43 schreef L.no het volgende:
Ja hoi. Vakantie begint binnenkort en tijd om weer anime te volgen
Fairy Tail deze herfst? Dat wist ik nog niet. Zou een keer tijd worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het zomerseizoen is inderdaad niets![]()
Gelukkig komt in de herft Fairy Tail. Ik snap niet waarom mensen dat slechter vinden dan one piece
Is een weekje geleden aangekondigd. Animatie van de makers van Shugo Chara en van valkyrie chronicles.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Fairy Tail deze herfst? Dat wist ik nog niet. Zou een keer tijd worden.
Valkyria Chronicles vind ik echt tof. Mooi getekend, leuke humor en het verhaal vind ik wel interessant. Ik volg alleen die van AnY-Conclave en die is wat langzaam met uitbrengen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat zijn de meningen hier over Valkyria Chronicles en Shangri-La?
VC: geweldige tekeningen. Veel "ja dat zag ik ook in de game"-momenten dus erg herkenbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Shangri-La vind ik erg vermakelijk. Leuk verhaal, al zijn sommige dingen mij nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Alleen jammer dat de ruwheid op de kleding static is getekend en dus onnatuurlijk beweegt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef wdn het volgende:
[..]
VC: geweldige tekeningen. Veel "ja dat zag ik ook in de game"-momenten dus erg herkenbaar.
Goed verhaal en met een zeer goed gevoel voor humor geschreven.
Een aanrader.
Sangri-La was mooi getekend maar regelmatig vreemd. Sommige relaties zijn nog steeds niet al te duidelijk wat me steeds laat afvragen of ik het allemaal wel begrijp
Het valt op idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de ruwheid op de kleding static is getekend en dus onnatuurlijk beweegt.
Ik erger me daar persoonlijk dood aan.
Is een keuze van de maker he. Het is in stijl met hoe de game is gemaakt en dus herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de ruwheid op de kleding static is getekend en dus onnatuurlijk beweegt.
Ik erger me daar persoonlijk dood aan. Voor de rest is het idee mooi
bleach is echt rampzalig , alsof de makers geen nieuw verhaal meer kunnen verzinnen na deze arc en dus de zooi maar extra langzaam laten verlopenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef ThaBrain het volgende:
Nou mensen ik laat mezelf ook weer eens zien in deze reeks
Ik heb de afgelopen maanden geen anime kunnen downloaden en de komende maand kan dat ook nog niet(verhuizen sux
)
Het begint steeds meer te kriebelen! Ik wil weer anime kijken! K-ON / Eden of the east zijn beide al afgelopen. En ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe die eindigen. Verder ben ik wel weer benieuwd naar hoe traag Bleach loopten wat naruto nu allemaal uitspookt na de fillers.
Verder wil ik weer FMA en Shangri-La volgenen eens kijken naar wat nieuwe leuke series
Is geen keuze van de maker. Het is de manier waarop geanimeerd wordt. Je ziet het wel vaker. In natsu no arashi is de broek van de detective ook op deze manier gedaan. Het is al bijna net zo erg als wenkbrouwen door het haarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Is een keuze van de maker he. Het is in stijl met hoe de game is gemaakt en dus herkenbaar.
Nee, het wat even wennen maar ik heb er geen problemen mee.
In tegendeel: het maakt dat VC nog meer uitsteekt tov. andere anime.
Jawel in dit geval was het een keuze van de maker: de game is ook in die stijl gemaakt om een eigen sfeer te creeren in de game.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is geen keuze van de maker. Het is de manier waarop geanimeerd wordt. Je ziet het wel vaker. In natsu no arashi is de broek van de detective ook op deze manier gedaan. Het is al bijna net zo erg als wenkbrouwen door het haar
Nee, de keuze is om het effect toe te voegen. Hoever ze nu zijn met animatie-technieken en hoeveel budget er is voor de animatie bepaald hoe het gedaan wordt. Iedereen zou immers beamen dat het mooier zou zijn als het enigszins beweegt en niet static.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel in dit geval was het een keuze van de maker: de game is ook in die stijl gemaakt om een eigen sfeer te creeren in de game.
Nee Ascendary. De manier van tekenen van VC is bewust zo gedaan. Zowel het verhaal als de manier van tekenen als de effecten zijn overgenomen zoals ze ook in de game werden gebruikt (om dezelfde sfeer uit te stralen als de game). Daar is de tekening ook zo en daar zijn de animaties en het ingame verplaatsen van je chars ook zo: het is allemaal statisch.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, de keuze is om het effect toe te voegen. Hoever ze nu zijn met animatie-technieken en hoeveel budget er is voor de animatie bepaald hoe het gedaan wordt. Iedereen zou immers beamen dat het mooier zou zijn als het enigszins beweegt en niet static.
Tot nu toe een opbouw en begin van de aardbeving... Kan dat nog niet beoordelen. Het ziet er wel goed uit, met name de intro is echt puik...quote:Op zondag 12 juli 2009 16:03 schreef wc-eend het volgende:
Is die tokyo magnitude alleen maar drama? of ook actie?
Abingdon Boys School voor de win. Ik ga ook eens de eerste episode kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:16 schreef Qunix het volgende:
Wat een mooie intro van Tokyo Magnitude 8.0![]()
Deze ga ik volgen!!!
Me2...quote:
Blijkend....quote:Op maandag 13 juli 2009 17:05 schreef Quir het volgende:
Is het doel van de makers ons dezelfde verveling door te laten maken als Haruhi en companen?
't Is echt ongelooflijk. Als we de volgende aflevering niks geniaals krijgen haak ik af.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Blijkend....
5e ep die hetzelfde is. Maar toch iets anders
Dat vroeg ik mij ook al af, kennelijk niet want Eclipse is altijd stipt met uitbrengen op maandag (middag/avond).quote:
fma 15 is allang uit maar dan andere subgroep.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, kennelijk niet want Eclipse is altijd stipt met uitbrengen op maandag (middag/avond).
Translator van Eclipse is een aantal dagen niet beschikbaar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, kennelijk niet want Eclipse is altijd stipt met uitbrengen op maandag (middag/avond).
one piecequote:Op donderdag 16 juli 2009 01:17 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Weet iemand nog een leuke anime op FMA: Brotherhood, Naruto en Bleach na dan? Naruto moet ik nog eens verder kijken en bleach gaat me gewoon veel te tergend traag en ik ben die gebieden als Hueco Mundo of Soul Society echt beu om te zien.
Er zijn er zo veel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:17 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Weet iemand nog een leuke anime op FMA: Brotherhood, Naruto en Bleach na dan? Naruto moet ik nog eens verder kijken en bleach gaat me gewoon veel te tergend traag en ik ben die gebieden als Hueco Mundo of Soul Society echt beu om te zien.
Dat doen ze wel vakerquote:
one piece, ook een lange en vermakelijke animequote:Op donderdag 16 juli 2009 01:17 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Weet iemand nog een leuke anime op FMA: Brotherhood, Naruto en Bleach na dan? Naruto moet nog eens verder kijken en bleach gaat me gewoon veel te tergend traag en ik ben die gebieden als Hueco Mundo of Soul Society echt beu om te zien.
er is nog ergens een topic waar je kan melden dat een ep is gereleasedquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:07 schreef wc-eend het volgende:
Ja.. maar normaal op maandag.. niet donderdag..
Heftige tweede aflevering!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef wc-eend het volgende:
Net Tokyo Magnitude 8.0 ep 1 en 2 bekeken, is leuk gedaan, ook niet langdradig, deze ga ik wel volgen..
Eve no Jikan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:05 schreef Karasta het volgende:
Wat vinden jullie van Time of Eve? Super mooie Anime naar mijn mening.
(Moet je eigenlijk HD kijken)
Jep! Tot en met ep 5 is gesubbed. 6 moet nog! (Laid-back van Bartender, Futuristische van Real Drive)quote:
Ik heb de eerste afleveringen gezien, ja. Die waren goed. Maar de tussenpozen tussen afleveringen duren me iets te lang, dus ik heb besloten te wachten tot ze er mee klaar zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:37 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Jep! Tot en met ep 5 is gesubbed. 6 moet nog! (Laid-back van Bartender, Futuristische van Real Drive)
Echt een super goede anime!![]()
http://myanimelist.net/anime/3167/Eve_no_Jikan
Act 1: Eve no Jikan - Akiko
Act 2: Eve no Nakama - Sammy
Act 3: Eve no Koibito - Koji+Rina
Act 4: Eve no ? - Nameless
Act 5: Eve no ? - Chie & Shimei
Act 6: Eve no ? - Masaki
ben ik met je eens .quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:36 schreef Ascendancy het volgende:![]()
OP1 van FMA had veel langer mogen blijven. Yui's nummer was veel beter en de OP veel mooier.
Yui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaten al die andere landen eigenlijk wel in de manga ? , want in fma1 heb je daar nooit wat over gehoord .
misschien gaan ze op die manier de serie uitbreidenOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben ik met je eens .
wat ik ook jammer vind aan fma2 is dat Ed eigenlijk helemaal niet zo sterk is en eigenlijk alleen maar in elkaar wordt geslagenVolgens mij was het idee van deze remake van FMA nou juist dat hij strak het verhaal van de manga volgt, in plaats van er zelf van alles bij te verzinnen zoals in de eerste serie. Maar ik heb de manga niet gelezen, dus zeker weten doe ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaten al die andere landen eigenlijk wel in de manga ? , want in fma1 heb je daar nooit wat over gehoord .
misschien gaan ze op die manier de serie uitbreiden
quote:The creators of the first anime series of Full Metal Alchemist decided to do one more run this time sticking closer to the actual story of the manga. To those who don’t know, the first Full Metal Alchemist series which ended with a movie is actually way off the real story (based on the manga). This new series, entitled Full Metal Alchemist Brotherhood is a more faithful adaptation of the comic.Ook geen sig dus
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben ik met je eens .
wat ik ook jammer vind aan fma2 is dat Ed eigenlijk helemaal niet zo sterk is en eigenlijk alleen maar in elkaar wordt geslagenEd is wel sterk. Van Scar won hij in de eerste ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaten al die andere landen eigenlijk wel in de manga ? , want in fma1 heb je daar nooit wat over gehoord .
misschien gaan ze op die manier de serie uitbreiden
Die Fanfan versloeg hij nu toch ook.
En in de eerste anime verloord hij ook van de homunculiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De andere landen zitten ook in de manga ja, maar alleen Xing wordt (enigszins) uitgewerkt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
ja?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Karasta het volgende:
Rurouni Kenshin
http://www.anime-planet.com/anime/rurouni-kenshin
Ik neem aan dat wij allen bekend zijn met Rurouni Kenshin.quote:
Ik ken het, alleen niet gezien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wij allen bekend zijn met Rurouni Kenshin.
Ik heb het ook niet afgekeken, ik zocht 't echt niet meer na ongeveer 20 afleveringen. Stoute ik.quote:
Vooral die OVA's zijn erg goedquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:20 schreef Quir het volgende:
[..]
ken het niet, en zie nu al dat het genre me niet helemaal aan zal staanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Mij zijn ze kwijt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:41 schreef MaxiTitan het volgende:
Eve no Jikan, een mooie serie.
De makers van Haruhi S2 zijn volgens mij een beetje naast hun schoenen gaan lopen heb ik het idee.
Hadden ze een succes met het eerste seizoen en denken nu nog eens een slag te slaan met goedkope rommel.
Zo komt het op mij over iig, alsmaar een episode herhalen met minimale aanpassingen, lekker goedkoop enzo.
Jammer...
daarna begint het pas echtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet afgekeken, ik zocht 't echt niet meer na ongeveer 20 afleveringen. Stoute ik.
Even kijken waar ik precies ben opgehouden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daarna begint het pas echt, als kenshin terug naar kyoto gaat .
schaam je je moet het echt zien
"A prime example of why Naruto is marketed towards teens in the US"quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:32 schreef Sh0g het volgende:
Jaartje oud, maar nog steeds verdomde grappig (en dan bedoel ik de manier van berichtgeven, niet het feit dat het gozertje is overleden):
wat een berichtgeving idd..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:32 schreef Sh0g het volgende:
Jaartje oud, maar nog steeds verdomde grappig (en dan bedoel ik de manier van berichtgeven, niet het feit dat het gozertje is overleden):
In vergelijking met de manga vind ik de anime eigenlijk een beetje tegenvallen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daarna begint het pas echt, als kenshin terug naar kyoto gaat .
schaam je je moet het echt zien
Sommige anime moet je vanaf blijven als het af is (en je dat vind ik ook nog steeds van de FMA remake)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:58 schreef Michie_ het volgende:
[..]
In vergelijking met de manga vind ik de anime eigenlijk een beetje tegenvallen.
Zou leuk zijn als ze een keer een nieuwe kenshin serie maken net als ze nu bij FMA doen.
De anime van Kenshin was alleen nog niet af, halverwege begon men met fillers die zo slecht bekeken werden dat de anime stopte voor de tweede grote arc.quote:Op zondag 19 juli 2009 09:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Sommige anime moet je vanaf blijven als het af is (en je dat vind ik ook nog steeds van de FMA remake)
Mensen toch hoezo sensatie/suggestieve berichtgeving.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:32 schreef Sh0g het volgende:
vanaf 28 begint de opbouw en bij 33 ongeveer vertrekt kenshin naar kyoto .quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:45 schreef Quir het volgende:
Ik heb 'r 17 gezien, wanneer doet de awe zijn intrede?
En daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind FMA2 ook een enorme teleurstelling.quote:Op zondag 19 juli 2009 09:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Sommige anime moet je vanaf blijven als het af is (en je dat vind ik ook nog steeds van de FMA remake)
Ah, dank, misschien me er toch nog eens aan wagen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vanaf 28 begint de opbouw en bij 33 ongeveer vertrekt kenshin naar kyoto .
die 5 eps zijn wel nodig om te begrijpen waarom die daar heen gaat enz.
Tot nu toe hetzelfde in maar dan heel vlug... Nu denk ik dat ze wel een andere weg in gaan dat het alsnog anders is dan FMA1...quote:Op zondag 19 juli 2009 17:24 schreef Quir het volgende:
[..]
En daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind FMA2 ook een enorme teleurstelling.
Maar dat is dan ook echt waardeloos, ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tot nu toe hetzelfde in maar dan heel vlug... Nu denk ik dat ze wel een andere weg in gaan dat het alsnog anders is dan FMA1...
Maar vele malen beter dan Haruhi....![]()
*meldtquote:Op zondag 19 juli 2009 20:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Princess lover & tokyo magnitude maken de waardeloosheid van haruhi tenminste een beetje goed.. Hier ook mensen de princess lover kijken?? Überhaupt high school anime fans?
Sensei? Je bedoelt die van SHAFT?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef blessed19 het volgende:
iemand hier die de sensei series kijkt? welke subs neme jullie dan? die van gg zijn niet goed genoeg.
You're fucked, man. Veel plezier met door de fillers ploegen.quote:Op maandag 20 juli 2009 02:06 schreef Karasta het volgende:
Ik heb eindelijk eraan toegegeven , ik heb een download gestart van Naruto...
Pardon, ik zie nu dat Anime6 dood is.quote:Op maandag 20 juli 2009 02:15 schreef Quir het volgende:
Anime6 had altijd 'n hoop. Probeer het daar eens.
Tnx manquote:
Bakemonogatari, zoals eerder genoemd, is best vermakelijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 02:53 schreef DJ_ het volgende:
nou ik kan een week niet werken en een week niks doen ik heb mijn vingers opengehaald van boven tot onder en die moeten er een week in zitten , dus ik kan maar 1 hand gebruiken
tijd om heel wat anime te kijken dus , alleen moet ik nog wat leuke series vinden
beckquote:Op maandag 20 juli 2009 02:53 schreef DJ_ het volgende:
nou ik kan een week niet werken en een week niks doen ik heb mijn vingers opengehaald van boven tot onder en die moeten er een week in zitten , dus ik kan maar 1 hand gebruiken
tijd om heel wat anime te kijken dus , alleen moet ik nog wat leuke series vinden
Princes Lover! check. Leuke anime tot nu toequote:Op zondag 19 juli 2009 20:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Princess lover & tokyo magnitude maken de waardeloosheid van haruhi tenminste een beetje goed.. Hier ook mensen de princess lover kijken?? Überhaupt high school anime fans?
GreenGreen is inderdaad heel leuk, maar de halve anime-wereld ziet je het liefst branden in de anime-hel als je het in je top 10 hebt staanquote:Op maandag 20 juli 2009 06:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
beck
trigun
cowboy bebop
kimi's eiertjes
5 cm
air
getbackers
love hina
green green
hikaru no kono mi (oid(
suzuki alto (s1)
G.T.O. (great teacher onizuka)
als je deze classics hebt gezien, ben je volgens mij al een heel eind.
thanks , daar zitten inderdaad nog anime's tussen die ik nog niet heb gezienquote:Op maandag 20 juli 2009 06:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
beck
trigun
cowboy bebop
kimi's eiertjes
5 cm
air
getbackers
love hina
green green
hikaru no kono mi (oid(
suzuki alto (s1)
G.T.O. (great teacher onizuka)
als je deze classics hebt gezien, ben je volgens mij al een heel eind.
Ik vond Canaan juist klote.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Princes Lover! check. Leuke anime tot nu toe
Tokyo Magnitude vind ik tot nu toe erg goed gedaan alhoewel het lastig kan zijn om hier nog een goed verhaal aan te hangen: Wat? ze gaan naar huis en leven verder![]()
Canaan is ook goed!!
En voor de vrouw-vrouw relatie kan ik Aoi Hana aanraden
Sora no Manimani kan ook wel leuk worden! Canaan en Aoi Hana proberen..quote:Op maandag 20 juli 2009 08:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Princes Lover! check. Leuke anime tot nu toe
Tokyo Magnitude vind ik tot nu toe erg goed gedaan alhoewel het lastig kan zijn om hier nog een goed verhaal aan te hangen: Wat? ze gaan naar huis en leven verder![]()
Canaan is ook goed!!
En voor de vrouw-vrouw relatie kan ik Aoi Hana aanraden
Spice & Wolf zou 'n hoge prioriteit moeten hebben, mschol.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef mschol het volgende:
waarom heb ik toch zo weinig tijd...
moet Spice & wolf S1 nog kijken (en nog een boel anderen)
s+w s1 was erg goed mschol. Leuke stijk, leuk verhaal met ook wat goede wendingenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef mschol het volgende:
waarom heb ik toch zo weinig tijd...
moet Spice & wolf S1 nog kijken (en nog een boel anderen)
Dat maakte die film nou zo goed. Cliché, maar toch goed uitgevoerd.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:44 schreef Ascendancy het volgende:
En 5cm, ik snapte niet echt wat daar zo goed aan was. Oke, de animatie was perfect, maar het verhaal was zo overdreven en kinderachtig.
Niet! Hahaaa!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:38 schreef wdn het volgende:
[..]
s+w s1 was erg goed mschol. Leuke stijk, leuk verhaal met ook wat goede wendingen
s+w s2 gaat op dezelfde voet door als s1.
quir: dat ligt aan jou
ik denk dat ik er vandaag ook aan begin, juist omdat ik er veel van heb gehoord..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:48 schreef Quir het volgende:
[..]
Spice & Wolf zou 'n hoge prioriteit moeten hebben, mschol.
MyAnimeList?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik er vandaag ook aan begin, juist omdat ik er veel van heb gehoord..
maar helaas ben ik een beetje de draad kwijt qua series die ik nog moet/wil kijken per seizoen...
als anidb nou overzichtelijk alles kon weer geven zoals je dat soms op die seizoen posters ziet:(plaatje + titel + aantal eps)
Dat is de slechtste serie die ik ooit gezien hebquote:Op maandag 20 juli 2009 09:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
GreenGreen is inderdaad heel leuk, maar de halve anime-wereld ziet je het liefst branden in de anime-hel als je het in je top 10 hebt staan
Ik weet niet hoe bekend je bent met het downloaden via IRC, daar kan ik nog tot ep 120 vinden. Zeker de moeite waard om eens uit te proberen mochten torrents niet voldoende geseed worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 02:12 schreef Karasta het volgende:
Weet trouwens iemand waar ik Hitman reborn online kan kijken? Downloads zijn met te weinig seeds en op Crunchy Roll is ie restricted doordat ze voor hier geen license hebben.
googelen op serienaam + aflevering + torrent doet wonderenquote:Op maandag 20 juli 2009 02:12 schreef Karasta het volgende:
Weet trouwens iemand waar ik Hitman reborn online kan kijken? Downloads zijn met te weinig seeds en op Crunchy Roll is ie restricted doordat ze voor hier geen license hebben.
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:55 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Excuus van de regisseur van haruhi S1 over de Endless 8 arc:
Die plaatjes zijn nog best te vinden.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik er vandaag ook aan begin, juist omdat ik er veel van heb gehoord..
maar helaas ben ik een beetje de draad kwijt qua series die ik nog moet/wil kijken per seizoen...
als anidb nou overzichtelijk alles kon weer geven zoals je dat soms op die seizoen posters ziet:(plaatje + titel + aantal eps)
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn nog best te vinden.
Jun, Jul, Aug 2009: http://img218.imageshack.us/img218/4100/summer09e.jpg
Maa, Apr, Mei 2009: http://exce7ion.kokidokom(...)09/03/spring2009.jpg
Dec 2008, Jan, Feb 2009: http://img227.imageshack.us/i/1226839507047dv1rw3.jpg/
Sep, Okt, Nov 2008: http://www.j-isle.com/blo(...)8/fall2008431be1.jpg
Nog verder terug?
En nu nog de absolute aanraders erbijquote:Op maandag 20 juli 2009 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn nog best te vinden.
Jun, Jul, Aug 2009: http://img218.imageshack.us/img218/4100/summer09e.jpg
Maa, Apr, Mei 2009: http://exce7ion.kokidokom(...)09/03/spring2009.jpg
Dec 2008, Jan, Feb 2009: http://img227.imageshack.us/i/1226839507047dv1rw3.jpg/
Sep, Okt, Nov 2008: http://www.j-isle.com/blo(...)8/fall2008431be1.jpg
Nog verder terug?
Pipirupirupirupipirupi!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:51 schreef wdn het volgende:
Oh en natuurlijk ook even elke 6 maanden deze bekijken:
Bokusatsu Tenshi Dokuro
[ afbeelding ]
Ik vind Canaan geweldigquote:Op maandag 20 juli 2009 14:34 schreef wdn het volgende:
Hoe dat zo?
Goed getekend.
Het verhaal heeft vaart.
In de eerste eps worden me midden in een aanslag gegooid waarvan we nog niks weten maar dat komt wel.
Nee, Canaan is wel aardig goed vind ik
In ieder geval later dan in FMA2, omdat ik nog wel wat van die 1-episode fillers ervoor kan herinneren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:05 schreef Quir het volgende:
Rond welke aflevering kregen we te maken met Shou Tucker in de originele FullMetal-serie?
eps 6quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:05 schreef Quir het volgende:
Rond welke aflevering kregen we te maken met Shou Tucker in de originele FullMetal-serie?
ik ben teleurgesteld in je...quote:Op maandag 20 juli 2009 21:15 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is de slechtste serie die ik ooit gezien heb, damn snap echt niet dat iemand dat daadwerkelijk goed kan vinden
. Echt niets is goed aan die serie
![]()
Ik vind FMA echt zo'n schijtserie, he? ik kan maar niet door de eerste ep komen, het komt erg kinderachtig over bij mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:22 schreef Quir het volgende:
Danku, ik moest 't toch even nakijken. Ik vond de gebeurtenis in FMA1 toch veel aangrijpender dan ik zojuist gezien heb in FMA2.
Bedoel je de eerste of de 2e? Of allebei? 1e begint wel een beetje kinderachtig, maar het wordt al zo snel donker en aangrijpender. De 2e vind ik veel kinderachtiger.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik vind FMA echt zo'n schijtserie, he? ik kan maar niet door de eerste ep komen, het komt erg kinderachtig over bij mij.
allebei! de manga vond ik nog wel ok, maar ik had geenzin om geld eraan uit te geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bedoel je de eerste of de 2e? Of allebei? 1e begint wel een beetje kinderachtig, maar het wordt al zo snel donker en aangrijpender. De 2e vind ik veel kinderachtiger.
Beck ziet er best interessant uit, speelt het in Amerika af?quote:
nee, in japan. maar het is een serie om te kijken via je extern geluidssysteem! (dikke aanrader)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef Karasta het volgende:
[..]
Beck ziet er best interessant uit, speelt het in Amerika af?
Precies, de eerste beviel mij dan ook 'n stuk beter. Maar uit pure verveling heb ik besloten de tweede een tweede kans te geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bedoel je de eerste of de 2e? Of allebei? 1e begint wel een beetje kinderachtig, maar het wordt al zo snel donker en aangrijpender. De 2e vind ik veel kinderachtiger.
Asteriskquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Precies, de eerste beviel mij dan ook 'n stuk beter. Maar uit pure verveling heb ik besloten de tweede een tweede kans te geven.
En als we het dan toch over openings hebben!
En niet te vergeten:
Ik vind het een goede anime. Vanaf het begin al helaas voor jouquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:09 schreef Ascendancy het volgende:
Overigens, is 07 ghost inmiddels al leuk geworden of kan ik me de moeite van het downloaden besparen?
Ik vind het altijd zo slecht als in een anime, mensen er onvoorwaardelijk voor elkaar zijn. Al helemaal als ze continu de andere zijn/haar naar gaan roepen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind het een goede anime. Vanaf het begin al helaas voor jou
Die isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo slecht als in een anime, mensen er onvoorwaardelijk voor elkaar zijn. Al helemaal als ze continu de andere zijn/haar naar gaan roepen.
"mikage, Mikage"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Die isDan ga ik het maar eens verder kijken. De OP is wel erg mooi ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, waarom moest je lilium posten. Nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd en wil ik elfen lied weer kijken.
Ik krijg helemaal heimwee
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Dat nummer heb ik idd ook altijd goed gevonden.quote:
Noem het maar 'nergens'. Jongen red een princes. Blijkt het toekomstig hoofd te zijn van een imperium. Blijkt te zijn verloofd buiten zijn medeweten en zit nu met die princes en die verloofde op dezelfde school.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef Ascendancy het volgende:
princess lover gaat echt nergens over. Een soort combi tussen ZnT en asu no yoichi
Ik hoop dat er snel uncensored komt.
heb ik ergens gezegd/laten merken dat ik niet verder zou gaan: hijs namelijk wel leuk, alleen kan ik em nog niet een hoog cijfer geven, daarvoor issie nog wat te middelmatig (en als ik de reacties zo las scheen hij wel erg tof te zijn) vanvond weer verder iigquote:
agreed...quote:[..]
Noem het maar 'nergens'. Jongen red een princes. Blijkt het toekomstig hoofd te zijn van een imperium. Blijkt te zijn verloofd buiten zijn medeweten en zit nu met die princes en die verloofde op dezelfde school.
Ik noem dat een klassiek verhaal voor een anime![]()
Maar het slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:07 schreef wdn het volgende:
Gewoon door blijven kijken mschol
[..]
Noem het maar 'nergens'. Jongen red een princes. Blijkt het toekomstig hoofd te zijn van een imperium. Blijkt te zijn verloofd buiten zijn medeweten en zit nu met die princes en die verloofde op dezelfde school.
Ik noem dat een klassiek verhaal voor een anime![]()
Ja duh het slaat inderdaad nergens opquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op![]()
Ik vond dat meisje wat zichzelf hoog in achting heeft wel geniaal: "give me my first meeting back"![]()
![]()
Toch blijft zero no tsukaima bij mij de koning van de ecchiEn green green.
Luisteren jullie overigens naast al die OP's en ED's ook wel eens hele OST's?
Ik ben helemaal weg van de ost van beide EF series en van die van AIR.
een compact overzicht van de series per seizoen, in de OP is wel een aardig idee..quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja duh het slaat inderdaad nergens opMaar ja, hoeft met anime ook niet he. Anders kun je verschillende anime toch echt niet verantwoorden als dat een criterium is
Die one-liners zijn ook altijd zo geweldig
Zero no tsukaima? Neeeee. Echt niet. Dat is... Tsukune Moko-san Tsukune Moko-san Tsukune Moko-san. Capchu!!!!!!![]()
Meer hoef ik niet te zeggen
Ik ben druk bezig met op's en ed's en ost's ja. Maar pas sinds kort. (Daarom postte ik hierboven ook weer eens de op van het engeltje maar als ik had geweten dat het dit tot gevolg had).
Is het een idee om de images met plaatjes over de seizoenen in de volgende OP mee te nemen?
Dat is waar. Maar het zijn geen anime die in me top 5 komen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja duh het slaat inderdaad nergens opMaar ja, hoeft met anime ook niet he. Anders kun je verschillende anime toch echt niet verantwoorden als dat een criterium is
Zero no tsukaima? Neeeee. Echt niet. Dat is... Tsukune Moko-san Tsukune Moko-san Tsukune Moko-san. Capchu!!!!!!![]()
Ik ben druk bezig met op's en ed's en ost's ja. Maar pas sinds kort. (Daarom postte ik hierboven ook weer eens de op van het engeltje maar als ik had geweten dat het dit tot gevolg had).
Is het een idee om de images met plaatjes over de seizoenen in de volgende OP mee te nemen?
Kijken danquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:58 schreef wdn het volgende:
Alles met 'monogatari' aan het eind is good
Umi Monogatari
SUPER ERNSTIG. Die scene van Haruhi op het laatste (op6) WHAT THE---~!!!quote:
Ik implanteer ze.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben de template die ik had gemaakt voor de headers kwijt. Geef me even.quote:
winter sonataquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:00 schreef Quir het volgende:
Iemand een idee welke anime ik kan gebruiken? 't Liefst iets "winters", zodat het duidelijk is.
Die is ook al aangekondigdquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Qunix het volgende:
Hajime no Ippo is afgelopen maar met zo'n cliffhanger MOET er weer een nieuwe seizoen komen![]()
je hebt in de wiki een mooie tag: [pre] [/pre ]quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:47 schreef Quir het volgende:
Ik heb de Wiki-pagina aangepast, en de nieuwe topics (we waren inmiddels al verder met de Bleach- en Sushi-reeksen) d'r in gezet. Voor degene die het volgende topic opent, kopiëer de OP vanuit de tab 'Bewerken'.
We know, man.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:41 schreef Frey het volgende:
Iemand liet me een kort stukje zien en ik moest gewoon de rest kijken.
Het heeft 2,5 jaar geduurd, maar eindelijk een anime die ik nog niet kende en die mijn hart heeft weten te veroveren. Of in dit geval te doorboren.![]()
Pipiru piru piru pipiru pi!
Jammer, ik vond 'm geweldig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:56 schreef mschol het volgende:
S+W afgekeken..
vond em niet speciaal..
wel leuk, S2 ga ik zeker kijken
Geen idee, alles stak goed in elkaar en wist mij te bekoren. Misschien ook omdat ik die setting altijd wel interessant vind.quote:
eens, al werd ik het continue handelen wel zatquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:34 schreef wdn het volgende:
Ik ben het eens met Quir.
Het verhaal zit goed in elkaar. De karakters vind ik leuk.
maar ze zou +/- 600 jaar zijn en dus niet bepaald jong meer, toch? (of heb ik toch wat gemistquote:Horo gedraagt zich echt als een jonge wolf: altijd speels en in voor een geintje.
tja... ze weet iig hem wel continue te "teasen" (soms serieus, soms echt als geintje)quote:En zolang Lawrence interessant blijft zal ze zich amuseren. De dialogen zijn steeds geestig en scherp.
over het geheel gezien heb ik me echt wel vermaakt, maar had meer verwacht na jullie verhalen..quote:En dan is er natuurlijk de ED van S1 nog![]()
Nee, mij bevalt s+w echt wel. Iedere keer als daar een nieuwe eps van aanwezig is maakt het me niet eens uit welke subgroep het eerste is: die pak ik dan
Jaaaaaaaaa. Maar 600 jaar is niks als je semi-eeuwig leeft: ze leeft net zo lang als mensen haar aanbidden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:13 schreef mschol het volgende:
mAar ze zou +/- 600 jaar zijn en dus niet bepaald jong meer, toch? (of heb ik toch wat gemist)
[..]
als ik wikipedia/anidb enzo moet geloven dan is ze zelf +/- 600 jaar maar heeft ze qua menselijke vorm een lichaam van 15 jarige...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef Quir het volgende:
Ik denk dat ze in verhouding jong is. Ik ben zonder verwachtingen, eigenlijk zelfs zonder te weten waar het over ging, de anime in gestapt. Misschien was 't het effect van een aangename verrassing.
true...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa. Maar 600 jaar is niks als je semi-eeuwig leeft: ze leeft net zo lang als mensen haar aanbidden.
Wat ze aan het doen is een moment van haar leven aan Lawrence besteden. Maar in de ogen van Lawrence is ze zijn hele leven bij hem. Ook dat is weer typisch voor een wolf: ze neemt die beslissing omdat ze denkt dat een tijdje lol zal hebben met Lawrence en dat ze goedkoop aan kwalitatief goede vis en appels kan komen.
Ze is aan het spelen en laat de boel heel even de boel (dat dit een 40/50/60 jaar is doet niet ter zake voor haar)
ben benieuwd danquote:Oh in S2 zit in epsiode 2 (meen ik; anders is het 1) trouwens een erg duidelijk link naar dit gegeven Zal er verder niet op ingaan
vastquote:En dat teasen is nog steeds altijd een geintje. Ik denk dat als ze echt kwaad is dat er dan complete steden vernietigd worden![]()
dat laatste heb ik dus zeg maar best gemistquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:57 schreef wdn het volgende:
Ja, ze is nog een klein kind (ook als wolf zijnde)
Er staan geen dingen in die niet in de trailer staan dus je kunt gewoon blijven kijkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:01 schreef Ascendancy het volgende:
Leuke spoilers hier. Ik hoef het dus niet meer te kijken![]()
Dat was echt te erg hequote:Princess lover was wel erg flauw hoor. En sinds wanneer zie je een stijve zo duidelijk? Of draag ik gewoon te wijde broeken?
Is een aanname van mij nav 1 van de dingen die in s1 is gebeurdquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laatste heb ik dus zeg maar best gemist(als dat verteld is in de anime)
ah oke..quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Is een aanname van mij nav 1 van de dingen die in s1 is gebeurd![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ah oke..
enige wat ik tegen ben gekomen is dat ze wel vermeld dat ze "enkele honderden jaren oud is"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Okeej, dat scheelt. Hij staat in me to watch listquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Er staan geen dingen in die niet in de trailer staan dus je kunt gewoon blijven kijken![]()
Ja, ik zat echt even van. Snap ik dit nu goed?quote:[..]
Dat was echt te erg he
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:00 schreef Quir het volgende:
Iemand een idee welke anime ik kan gebruiken? 't Liefst iets "winters", zodat het duidelijk is.
Ik nietquote:
wel al gedownload.. nog niet gekekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:03 schreef xSann het volgende:
Iemand die Shugo Chara! kijkt? =3
yups, Love hina had zelfs een special...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Quir. Van Shana was ook een x-mas eps toch?
En een zwaar teleurstellend einde.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:31 schreef wdn het volgende:
EotE: goede anime maar die 2 films mogen wel snel komen van mij
Ik zelf ben 't vergeten, maar ik ga er van uit dat mschol de waarheid spreekt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik nietMocht je die leuk vinden: heb je "Nana" al gezien?
Quir. Van Shana was ook een x-mas eps toch?
http://www.tv.com/shakuga(...)1187231/summary.htmlquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zelf ben 't vergeten, maar ik ga er van uit dat mschol de waarheid spreekt.
Full metal panic! misschien. En dan vooral fumoffu. Het is in en rond school en heel grappig. En gedubbed.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef Karasta het volgende:
Wat is trouwens een goede comedy highschool anime waarvan er dubbed episodes van zijn?
dubbed?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef Karasta het volgende:
Wat is trouwens een goede comedy highschool anime waarvan er dubbed episodes van zijn?
Komop nou, je snapte toch helemaal niets van wat die laatste 3 selecao nu precies wilden. De characters waren in het begin nog redelijk uitgewerkt, hoewel ze allemaal rond akira draaiden, en enkel zijn persoon ondersteunden, maar die laatste 3 kan ik nog steeds niet van zeggen wat ze nou wilden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef mschol het volgende:
EotE was leuk, en het wat hogere tempo na enkele episodes beviel mij eigenlijk wel
wacht met smart op de filmswant verhaal is imho nog niet af..
die allerlaatste scene waar de telefoon in een jaszak verdwijnt beloofd weer wat imho
Je wil niet weten hoe slecht veel dubs zijn in verhouding tot subs.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef Karasta het volgende:
Ik probeer steeds subbed leuker te vinden, maar dubbed bevalt me gewoon meer![]()
Ik ben van plan om Japans te gaan leren in de toekomst als ik dat eenmaal heb gedaan zijn subs misschien leuker.
Nee, FMP, FMP fumoffu, FMP TSRquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:29 schreef Karasta het volgende:
btw ik zie 3 FMP's staan normale FMP , FMP TSR en FMP Fumoffu ik neem aan dat dit ook de goede volg orde is?
Subs zijn beter en ik zal even uitleggen waarom:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef Karasta het volgende:
Ik probeer steeds subbed leuker te vinden, maar dubbed bevalt me gewoon meer![]()
Ik ben van plan om Japans te gaan leren in de toekomst als ik dat eenmaal heb gedaan zijn subs misschien leuker.
love hina , al valt dat maar deels onder highschool .quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef Karasta het volgende:
zoals ik al zei: er moet wel een vervolg komen (zie laatste zin)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Komop nou, je snapte toch helemaal niets van wat die laatste 3 selecao nu precies wilden. De characters waren in het begin nog redelijk uitgewerkt, hoewel ze allemaal rond akira draaiden, en enkel zijn persoon ondersteunden, maar die laatste 3 kan ik nog steeds niet van zeggen wat ze nou wilden.
November komt deel 1 en in januari deel 2.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik al zei: er moet wel een vervolg komen (zie laatste zin)
en ik denk dat die 3 (of iig 2 v/d 3) de game wilde stoppen, maar wat daarna is idd vaag..
dus ik vermoed dat dat in de films uitgewerkt zal worden en dat daar ook het verhaal geheel afgerond wordt...
Zowel Horo als Holo schijnt een correcte vertaling te zijn...quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.tv.com/shakuga(...)1187231/summary.html
iemand die trouwens kan vertellen waarom Holo (in S+W) vertaald wordt naar horo in de subs?
of hebben ze voor de anime maar er horo van gemaakt?
EotE Ep1 is trouwens wel idioot
en dat met 3 van die goed uitziende nonnen in de anime...quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:03 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben er, nu ik 07 ghost weer heb oogepakt, vrij zeker van dat Teito Klein homo is. En niet zo een beetje ook.
Ik vind het niet echt in het niet echt in het verhaal passen
Ja maar de anime is in principe een losstaand iets. En daarin was het raar. Daarnaast wisten ze dat ze de game niet konden stoppen. Ze wisten immers niet wie de supporter was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik al zei: er moet wel een vervolg komen (zie laatste zin)
en ik denk dat die 3 (of iig 2 v/d 3) de game wilde stoppen, maar wat daarna is idd vaag..
dus ik vermoed dat dat in de films uitgewerkt zal worden en dat daar ook het verhaal geheel afgerond wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |