Doe dat in je quote dan ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef zquing het volgende:
[..]
flikker dat soort dingen in spoiler tags
mooi zo ik heb de fillers niet eens bekeken het leek me zo dramatischquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef Ge4ce het volgende:
One Piece fillers alweer voorbij.
Volgende week: Luffy op alleen-vrouwen eiland.
Was nog best leuk hoor....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi zo ik heb de fillers niet eens bekeken het leek me zo dramatisch
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:11 schreef wdn het volgende:
Umi Monogatari begint goed
2 meiden levend in de zee zo naief als wat op zoek naar iemand die een mooie ring in de zee gooide en waarbij 1 van de 2 meteen maar even een grafkist met seal opent,
Idd, dat geeft mij niet veel hoop voor de serie, eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef Qunix het volgende:
3 episodes hetzelfde...... Suzumiya Haruhi no Yuuutsu_(2009).....
Ietsjes verandering maar hetzelfde....
Verdommezo makkelijk dat...
Daar staan wel interessante series tussen.quote:
Whaaaaaaa ik heb het uitgehouden tot aan dat kind wat alles verkeerde namen geeftquote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef gniffie het volgende:
Needless net aangezet, OP muziek vond ik echt super vet. Na de OP binnen 1 minuut uitgezet, er werden 100 man vermoord maar toch was het zo kinderachtig en saai als de pest...
Jullie maken me wel nieuwsgierigquote:Op maandag 6 juli 2009 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Whaaaaaaa ik heb het uitgehouden tot aan dat kind wat alles verkeerde namen geeft
Zal toch dik 2 minuten langer zijn
Needless = bagger.
FMA is nog bezig hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef ARKON het volgende:
bleach, one piece, gintama aan volgen atm. voor de rest weinig leuke series komend siezoen
FMA ook ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA is nog bezig hoor.
En als je bleach boven FMA plaatst, dan faal je toch echt ergens_!
En dat heeft niets met smaak te maken.
Maar het zomerseizoen is inderdaad nietsquote:
Dante\'s Inferno wordt een animequote:Dante's Inferno wordt een anime
Dante Alighieri had het in z'n stoutste dromen niet kunnen dromen (vooral omdat hij er toendertijd nog nooit van gehoord had): zijn boek "Divina Commedia" wordt niet alleen gebruikt om een game van te maken, er wordt ook nog eens een anime gemaakt gebaseerd op die game.
De studio die verantwoordelijk is voor de getekende avonturen is Production I.G. (bekend van onder meer Ghost in the Shell, Blood: The Last Vampire, Kill Bill en Animatrix) en wordt geproduceerd door Film Roman. De anime wordt in zes delen gemaakt, waarbij elk deel geregisseerd wordt door een andere regisseur. Eén van de delen zal door Yasuomi Umetsu geregisseerd worden, die eerder Kite voor z'n rekening nam. Een andere regisseur is Shukou Murase, bekend van Ergo Proxy. De overige regisseurs zijn nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |