quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:51 schreef speedy_kevin het volgende:flikker dat soort dingen in spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door zquing op 28-06-2009 19:55:45 ]"Those unforgettable days, for them I live"
Aangepast. Maar er staan totaal geen spoilers in? Helemaal niks verklapt dat je ook niet uit de serie summary had kunnen halen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef zquing het volgende:
[..]
flikker dat soort dingen in spoiler tags
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:51 schreef speedy_kevin het volgende:
Ik had geen probleem met het einde van Eden of the East.Het tempo nam toe zeg je.. die nam een vogelvlucht tot het niveau dat het erg afgeraffeld overkwam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 eps is dan ook niets, voor een beetje serie dan. Het zou mij niets verbazen dat als ik de manga zou gaan lezen dat er veel meer in zit dan wat ze hebben geanimeerd. Zo zonde imo, dat gehaast, want in het begin begon die serie goed en het verhaal was dan ook interessant. Daar hadden ze meer uit kunnen halen imo, ben benieuwd wat die films gaan brengen.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Doe dat in je quote dan ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef zquing het volgende:
[..]
flikker dat soort dingen in spoiler tags
mooi zo ik heb de fillers niet eens bekeken het leek me zo dramatischquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef Ge4ce het volgende:
One Piece fillers alweer voorbij.
Volgende week: Luffy op alleen-vrouwen eiland.
Was nog best leuk hoor....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi zo ik heb de fillers niet eens bekeken het leek me zo dramatisch
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:11 schreef wdn het volgende:
Umi Monogatari begint goed
2 meiden levend in de zee zo naief als wat op zoek naar iemand die een mooie ring in de zee gooide en waarbij 1 van de 2 meteen maar even een grafkist met seal opent,
Idd, dat geeft mij niet veel hoop voor de serie, eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef Qunix het volgende:
3 episodes hetzelfde...... Suzumiya Haruhi no Yuuutsu_(2009).....
Ietsjes verandering maar hetzelfde....
Verdommezo makkelijk dat...
Daar staan wel interessante series tussen.quote:
Whaaaaaaa ik heb het uitgehouden tot aan dat kind wat alles verkeerde namen geeftquote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef gniffie het volgende:
Needless net aangezet, OP muziek vond ik echt super vet. Na de OP binnen 1 minuut uitgezet, er werden 100 man vermoord maar toch was het zo kinderachtig en saai als de pest...
Jullie maken me wel nieuwsgierigquote:Op maandag 6 juli 2009 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Whaaaaaaa ik heb het uitgehouden tot aan dat kind wat alles verkeerde namen geeft
Zal toch dik 2 minuten langer zijn
Needless = bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |