K-ON is leukquote:
K-on! is kut. te voorspelbaar. ik mis het beck gevoel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:52 schreef wdn het volgende:
[..]
K-ON is leuk
Lekkere ongecompliceerde humor.
Beck was dan ook gewoon legendarisch goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
K-on! is kut. te voorspelbaar. ik mis het beck gevoel.
East of Eden batch is al uit: van gg en van Koharubi.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:51 schreef mschol het volgende:
er zijn zeker weer een boel series gestopt inmiddels? (dan betekent het namelijk dat ik weer batches moet gaan downloaden)
hoi ik ken hetquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef Ge4ce het volgende:
hoi. Mijn harde schijven beginnen weer vol te raken.
EoE van gg staat inmiddels in de download que...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:48 schreef wdn het volgende:
[..]
East of Eden batch is al uit: van gg en van Koharubi.
Rest nog niet. K-ON zal wel snel volgen (maar de niet-speedsubbers zijn daar nog niet mee klaar).
damn...quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoi ik ken het( 1tb , 750gb , 500 gb 350 gb 80 gb en een 160 gb windows schijf ) atm
nu gaan hiet ook films , blu-rays en tv series op maar toch
ach 2tb is ook zat ik heb ook niet alles helemaal volquote:Op donderdag 25 juni 2009 06:54 schreef mschol het volgende:
[..]
damn...
hier "maar" 2x 1TB (930GB effectief) in gebruik met anime.... ``
je hebt meer vrij dan ik:quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach 2tb is ook zat ik heb ook niet alles helemaal vol![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door speedy_kevin op 27-06-2009 14:59:45 ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:51 schreef speedy_kevin het volgende:flikker dat soort dingen in spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door zquing op 28-06-2009 19:55:45 ]"Those unforgettable days, for them I live"
Aangepast. Maar er staan totaal geen spoilers in? Helemaal niks verklapt dat je ook niet uit de serie summary had kunnen halen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef zquing het volgende:
[..]
flikker dat soort dingen in spoiler tags
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:51 schreef speedy_kevin het volgende:
Ik had geen probleem met het einde van Eden of the East.Het tempo nam toe zeg je.. die nam een vogelvlucht tot het niveau dat het erg afgeraffeld overkwam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 eps is dan ook niets, voor een beetje serie dan. Het zou mij niets verbazen dat als ik de manga zou gaan lezen dat er veel meer in zit dan wat ze hebben geanimeerd. Zo zonde imo, dat gehaast, want in het begin begon die serie goed en het verhaal was dan ook interessant. Daar hadden ze meer uit kunnen halen imo, ben benieuwd wat die films gaan brengen.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Doe dat in je quote dan ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef zquing het volgende:
[..]
flikker dat soort dingen in spoiler tags
mooi zo ik heb de fillers niet eens bekeken het leek me zo dramatischquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef Ge4ce het volgende:
One Piece fillers alweer voorbij.
Volgende week: Luffy op alleen-vrouwen eiland.
Was nog best leuk hoor....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi zo ik heb de fillers niet eens bekeken het leek me zo dramatisch
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:11 schreef wdn het volgende:
Umi Monogatari begint goed
2 meiden levend in de zee zo naief als wat op zoek naar iemand die een mooie ring in de zee gooide en waarbij 1 van de 2 meteen maar even een grafkist met seal opent,
Idd, dat geeft mij niet veel hoop voor de serie, eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef Qunix het volgende:
3 episodes hetzelfde...... Suzumiya Haruhi no Yuuutsu_(2009).....
Ietsjes verandering maar hetzelfde....
Verdommezo makkelijk dat...
Daar staan wel interessante series tussen.quote:
Whaaaaaaa ik heb het uitgehouden tot aan dat kind wat alles verkeerde namen geeftquote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef gniffie het volgende:
Needless net aangezet, OP muziek vond ik echt super vet. Na de OP binnen 1 minuut uitgezet, er werden 100 man vermoord maar toch was het zo kinderachtig en saai als de pest...
Jullie maken me wel nieuwsgierigquote:Op maandag 6 juli 2009 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Whaaaaaaa ik heb het uitgehouden tot aan dat kind wat alles verkeerde namen geeft
Zal toch dik 2 minuten langer zijn
Needless = bagger.
FMA is nog bezig hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef ARKON het volgende:
bleach, one piece, gintama aan volgen atm. voor de rest weinig leuke series komend siezoen
FMA ook ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA is nog bezig hoor.
En als je bleach boven FMA plaatst, dan faal je toch echt ergens_!
En dat heeft niets met smaak te maken.
Maar het zomerseizoen is inderdaad nietsquote:
Dante\'s Inferno wordt een animequote:Dante's Inferno wordt een anime
Dante Alighieri had het in z'n stoutste dromen niet kunnen dromen (vooral omdat hij er toendertijd nog nooit van gehoord had): zijn boek "Divina Commedia" wordt niet alleen gebruikt om een game van te maken, er wordt ook nog eens een anime gemaakt gebaseerd op die game.
De studio die verantwoordelijk is voor de getekende avonturen is Production I.G. (bekend van onder meer Ghost in the Shell, Blood: The Last Vampire, Kill Bill en Animatrix) en wordt geproduceerd door Film Roman. De anime wordt in zes delen gemaakt, waarbij elk deel geregisseerd wordt door een andere regisseur. Eén van de delen zal door Yasuomi Umetsu geregisseerd worden, die eerder Kite voor z'n rekening nam. Een andere regisseur is Shukou Murase, bekend van Ergo Proxy. De overige regisseurs zijn nog niet bekend.
geen vakantie hiero.. dus ook geen animequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:43 schreef L.no het volgende:
Ja hoi. Vakantie begint binnenkort en tijd om weer anime te volgen
Fairy Tail deze herfst? Dat wist ik nog niet. Zou een keer tijd worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het zomerseizoen is inderdaad niets![]()
Gelukkig komt in de herft Fairy Tail. Ik snap niet waarom mensen dat slechter vinden dan one piece
Is een weekje geleden aangekondigd. Animatie van de makers van Shugo Chara en van valkyrie chronicles.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Fairy Tail deze herfst? Dat wist ik nog niet. Zou een keer tijd worden.
Valkyria Chronicles vind ik echt tof. Mooi getekend, leuke humor en het verhaal vind ik wel interessant. Ik volg alleen die van AnY-Conclave en die is wat langzaam met uitbrengen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat zijn de meningen hier over Valkyria Chronicles en Shangri-La?
VC: geweldige tekeningen. Veel "ja dat zag ik ook in de game"-momenten dus erg herkenbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Shangri-La vind ik erg vermakelijk. Leuk verhaal, al zijn sommige dingen mij nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Alleen jammer dat de ruwheid op de kleding static is getekend en dus onnatuurlijk beweegt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef wdn het volgende:
[..]
VC: geweldige tekeningen. Veel "ja dat zag ik ook in de game"-momenten dus erg herkenbaar.
Goed verhaal en met een zeer goed gevoel voor humor geschreven.
Een aanrader.
Sangri-La was mooi getekend maar regelmatig vreemd. Sommige relaties zijn nog steeds niet al te duidelijk wat me steeds laat afvragen of ik het allemaal wel begrijp
Het valt op idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de ruwheid op de kleding static is getekend en dus onnatuurlijk beweegt.
Ik erger me daar persoonlijk dood aan.
Is een keuze van de maker he. Het is in stijl met hoe de game is gemaakt en dus herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de ruwheid op de kleding static is getekend en dus onnatuurlijk beweegt.
Ik erger me daar persoonlijk dood aan. Voor de rest is het idee mooi
bleach is echt rampzalig , alsof de makers geen nieuw verhaal meer kunnen verzinnen na deze arc en dus de zooi maar extra langzaam laten verlopenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef ThaBrain het volgende:
Nou mensen ik laat mezelf ook weer eens zien in deze reeks
Ik heb de afgelopen maanden geen anime kunnen downloaden en de komende maand kan dat ook nog niet(verhuizen sux
)
Het begint steeds meer te kriebelen! Ik wil weer anime kijken! K-ON / Eden of the east zijn beide al afgelopen. En ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe die eindigen. Verder ben ik wel weer benieuwd naar hoe traag Bleach loopten wat naruto nu allemaal uitspookt na de fillers.
Verder wil ik weer FMA en Shangri-La volgenen eens kijken naar wat nieuwe leuke series
Is geen keuze van de maker. Het is de manier waarop geanimeerd wordt. Je ziet het wel vaker. In natsu no arashi is de broek van de detective ook op deze manier gedaan. Het is al bijna net zo erg als wenkbrouwen door het haarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Is een keuze van de maker he. Het is in stijl met hoe de game is gemaakt en dus herkenbaar.
Nee, het wat even wennen maar ik heb er geen problemen mee.
In tegendeel: het maakt dat VC nog meer uitsteekt tov. andere anime.
Jawel in dit geval was het een keuze van de maker: de game is ook in die stijl gemaakt om een eigen sfeer te creeren in de game.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is geen keuze van de maker. Het is de manier waarop geanimeerd wordt. Je ziet het wel vaker. In natsu no arashi is de broek van de detective ook op deze manier gedaan. Het is al bijna net zo erg als wenkbrouwen door het haar
Nee, de keuze is om het effect toe te voegen. Hoever ze nu zijn met animatie-technieken en hoeveel budget er is voor de animatie bepaald hoe het gedaan wordt. Iedereen zou immers beamen dat het mooier zou zijn als het enigszins beweegt en niet static.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel in dit geval was het een keuze van de maker: de game is ook in die stijl gemaakt om een eigen sfeer te creeren in de game.
Nee Ascendary. De manier van tekenen van VC is bewust zo gedaan. Zowel het verhaal als de manier van tekenen als de effecten zijn overgenomen zoals ze ook in de game werden gebruikt (om dezelfde sfeer uit te stralen als de game). Daar is de tekening ook zo en daar zijn de animaties en het ingame verplaatsen van je chars ook zo: het is allemaal statisch.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, de keuze is om het effect toe te voegen. Hoever ze nu zijn met animatie-technieken en hoeveel budget er is voor de animatie bepaald hoe het gedaan wordt. Iedereen zou immers beamen dat het mooier zou zijn als het enigszins beweegt en niet static.
Tot nu toe een opbouw en begin van de aardbeving... Kan dat nog niet beoordelen. Het ziet er wel goed uit, met name de intro is echt puik...quote:Op zondag 12 juli 2009 16:03 schreef wc-eend het volgende:
Is die tokyo magnitude alleen maar drama? of ook actie?
Abingdon Boys School voor de win. Ik ga ook eens de eerste episode kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:16 schreef Qunix het volgende:
Wat een mooie intro van Tokyo Magnitude 8.0![]()
Deze ga ik volgen!!!
Me2...quote:
Blijkend....quote:Op maandag 13 juli 2009 17:05 schreef Quir het volgende:
Is het doel van de makers ons dezelfde verveling door te laten maken als Haruhi en companen?
't Is echt ongelooflijk. Als we de volgende aflevering niks geniaals krijgen haak ik af.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Blijkend....
5e ep die hetzelfde is. Maar toch iets anders
Dat vroeg ik mij ook al af, kennelijk niet want Eclipse is altijd stipt met uitbrengen op maandag (middag/avond).quote:
fma 15 is allang uit maar dan andere subgroep.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, kennelijk niet want Eclipse is altijd stipt met uitbrengen op maandag (middag/avond).
Translator van Eclipse is een aantal dagen niet beschikbaar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, kennelijk niet want Eclipse is altijd stipt met uitbrengen op maandag (middag/avond).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |