FMA is nog bezig hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef ARKON het volgende:
bleach, one piece, gintama aan volgen atm. voor de rest weinig leuke series komend siezoen
FMA ook ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA is nog bezig hoor.
En als je bleach boven FMA plaatst, dan faal je toch echt ergens_!
En dat heeft niets met smaak te maken.
Maar het zomerseizoen is inderdaad nietsquote:
Dante\'s Inferno wordt een animequote:Dante's Inferno wordt een anime
Dante Alighieri had het in z'n stoutste dromen niet kunnen dromen (vooral omdat hij er toendertijd nog nooit van gehoord had): zijn boek "Divina Commedia" wordt niet alleen gebruikt om een game van te maken, er wordt ook nog eens een anime gemaakt gebaseerd op die game.
De studio die verantwoordelijk is voor de getekende avonturen is Production I.G. (bekend van onder meer Ghost in the Shell, Blood: The Last Vampire, Kill Bill en Animatrix) en wordt geproduceerd door Film Roman. De anime wordt in zes delen gemaakt, waarbij elk deel geregisseerd wordt door een andere regisseur. Eén van de delen zal door Yasuomi Umetsu geregisseerd worden, die eerder Kite voor z'n rekening nam. Een andere regisseur is Shukou Murase, bekend van Ergo Proxy. De overige regisseurs zijn nog niet bekend.
geen vakantie hiero.. dus ook geen animequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:43 schreef L.no het volgende:
Ja hoi. Vakantie begint binnenkort en tijd om weer anime te volgen
Fairy Tail deze herfst? Dat wist ik nog niet. Zou een keer tijd worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het zomerseizoen is inderdaad niets![]()
Gelukkig komt in de herft Fairy Tail. Ik snap niet waarom mensen dat slechter vinden dan one piece
Is een weekje geleden aangekondigd. Animatie van de makers van Shugo Chara en van valkyrie chronicles.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Fairy Tail deze herfst? Dat wist ik nog niet. Zou een keer tijd worden.
Valkyria Chronicles vind ik echt tof. Mooi getekend, leuke humor en het verhaal vind ik wel interessant. Ik volg alleen die van AnY-Conclave en die is wat langzaam met uitbrengen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat zijn de meningen hier over Valkyria Chronicles en Shangri-La?
VC: geweldige tekeningen. Veel "ja dat zag ik ook in de game"-momenten dus erg herkenbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Shangri-La vind ik erg vermakelijk. Leuk verhaal, al zijn sommige dingen mij nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Alleen jammer dat de ruwheid op de kleding static is getekend en dus onnatuurlijk beweegt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef wdn het volgende:
[..]
VC: geweldige tekeningen. Veel "ja dat zag ik ook in de game"-momenten dus erg herkenbaar.
Goed verhaal en met een zeer goed gevoel voor humor geschreven.
Een aanrader.
Sangri-La was mooi getekend maar regelmatig vreemd. Sommige relaties zijn nog steeds niet al te duidelijk wat me steeds laat afvragen of ik het allemaal wel begrijp
Het valt op idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de ruwheid op de kleding static is getekend en dus onnatuurlijk beweegt.
Ik erger me daar persoonlijk dood aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |