abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 07:31:29 #76
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70837223
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:44 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de ruwheid op de kleding static is getekend en dus onnatuurlijk beweegt.
Ik erger me daar persoonlijk dood aan. Voor de rest is het idee mooi
Is een keuze van de maker he. Het is in stijl met hoe de game is gemaakt en dus herkenbaar.
Nee, het wat even wennen maar ik heb er geen problemen mee.
In tegendeel: het maakt dat VC nog meer uitsteekt tov. andere anime.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:04:31 #77
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_70841689
Nou mensen ik laat mezelf ook weer eens zien in deze reeks

Ik heb de afgelopen maanden geen anime kunnen downloaden en de komende maand kan dat ook nog niet (verhuizen sux )

Het begint steeds meer te kriebelen! Ik wil weer anime kijken! K-ON / Eden of the east zijn beide al afgelopen. En ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe die eindigen. Verder ben ik wel weer benieuwd naar hoe traag Bleach loopt en wat naruto nu allemaal uitspookt na de fillers.

Verder wil ik weer FMA en Shangri-La volgen en eens kijken naar wat nieuwe leuke series
pi_70842577
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef ThaBrain het volgende:
Nou mensen ik laat mezelf ook weer eens zien in deze reeks

Ik heb de afgelopen maanden geen anime kunnen downloaden en de komende maand kan dat ook nog niet (verhuizen sux )

Het begint steeds meer te kriebelen! Ik wil weer anime kijken! K-ON / Eden of the east zijn beide al afgelopen. En ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe die eindigen. Verder ben ik wel weer benieuwd naar hoe traag Bleach loopt en wat naruto nu allemaal uitspookt na de fillers.

Verder wil ik weer FMA en Shangri-La volgen en eens kijken naar wat nieuwe leuke series
bleach is echt rampzalig , alsof de makers geen nieuw verhaal meer kunnen verzinnen na deze arc en dus de zooi maar extra langzaam laten verlopen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_70849217
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 07:31 schreef wdn het volgende:

[..]

Is een keuze van de maker he. Het is in stijl met hoe de game is gemaakt en dus herkenbaar.
Nee, het wat even wennen maar ik heb er geen problemen mee.
In tegendeel: het maakt dat VC nog meer uitsteekt tov. andere anime.
Is geen keuze van de maker. Het is de manier waarop geanimeerd wordt. Je ziet het wel vaker. In natsu no arashi is de broek van de detective ook op deze manier gedaan. Het is al bijna net zo erg als wenkbrouwen door het haar
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_70849240
tvp
Steam id : Kim the boss.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:59:31 #81
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70849650
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:45 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Is geen keuze van de maker. Het is de manier waarop geanimeerd wordt. Je ziet het wel vaker. In natsu no arashi is de broek van de detective ook op deze manier gedaan. Het is al bijna net zo erg als wenkbrouwen door het haar
Jawel in dit geval was het een keuze van de maker: de game is ook in die stijl gemaakt om een eigen sfeer te creeren in de game.
pi_70874412
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef wdn het volgende:

[..]

Jawel in dit geval was het een keuze van de maker: de game is ook in die stijl gemaakt om een eigen sfeer te creeren in de game.
Nee, de keuze is om het effect toe te voegen. Hoever ze nu zijn met animatie-technieken en hoeveel budget er is voor de animatie bepaald hoe het gedaan wordt. Iedereen zou immers beamen dat het mooier zou zijn als het enigszins beweegt en niet static.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:18:08 #83
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70875697
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:20 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Nee, de keuze is om het effect toe te voegen. Hoever ze nu zijn met animatie-technieken en hoeveel budget er is voor de animatie bepaald hoe het gedaan wordt. Iedereen zou immers beamen dat het mooier zou zijn als het enigszins beweegt en niet static.
Nee Ascendary. De manier van tekenen van VC is bewust zo gedaan. Zowel het verhaal als de manier van tekenen als de effecten zijn overgenomen zoals ze ook in de game werden gebruikt (om dezelfde sfeer uit te stralen als de game). Daar is de tekening ook zo en daar zijn de animaties en het ingame verplaatsen van je chars ook zo: het is allemaal statisch.

Je kunt de anime en de game naast elkaar leggen en dan zul je zien dat de achtergronden dezelfde details kennen. De anime is getekend aan de hand het storyboard die ze hebben gemaakt voor de game: het storyboard bij de game is echt 100% de anime (of eigenlijk andersom dan want het storyboard was er eerst )

Ze hebben inderdaad een goedkopere oplossing genomen maar lijkt het mij in eerste instantie een keuze geweest om de stijl van het storyboard over te nemen en dan te kijken of het in het budget past. En het werkt: anime en game zijn duidelijk met elkaar verbonden op meer dan alleen het verhaal, lokatie waar het zich afspeelt en de karakters in de anime. Ook de stijl van tekenen is overduidelijk herkenbaar.

Het is een esthetisch keuze geweest.
pi_70886356
Wat een mooie intro van Tokyo Magnitude 8.0

Deze ga ik volgen!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Qunix op 11-07-2009 21:39:20 ]
pi_70903698
Is die tokyo magnitude alleen maar drama? of ook actie?
pi_70905206
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:03 schreef wc-eend het volgende:
Is die tokyo magnitude alleen maar drama? of ook actie?
Tot nu toe een opbouw en begin van de aardbeving... Kan dat nog niet beoordelen. Het ziet er wel goed uit, met name de intro is echt puik...
pi_70906988
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:16 schreef Qunix het volgende:
Wat een mooie intro van Tokyo Magnitude 8.0

Deze ga ik volgen!!!
Abingdon Boys School voor de win. Ik ga ook eens de eerste episode kijken.

Edit: Gezien. Intense !!!!

[ Bericht 8% gewijzigd door Ge4ce op 12-07-2009 18:40:32 ]
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_70910306
Wie is goede subber voor Tokyo?
pi_70910491
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:30 schreef wc-eend het volgende:
Wie is goede subber voor Tokyo?
Ik heb BSS gekeken
pi_70911751
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik heb BSS gekeken
Ik ook!

Medaka Box heeft overigens veel weg van Yankee-kun to Megane-chan. Of andersom.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_70911992
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik heb BSS gekeken
Me2...

Heeft 11 episodes.

The premise of the project is the 70% or higher possibility that a magnitude 7.0 earthquake will occur in Tokyo in the next 30 years. The anime will depict what would happen if an 8.0 earthquake took place. BONES will attempt to realistically portray the consequences of such a tremor after collecting data on actual earthquakes and interviewing people.

[ Bericht 12% gewijzigd door Qunix op 12-07-2009 20:35:00 ]
pi_70930746
Kanamemo is misschien wel leuk om te volgen, maar voor de rest is er weinig aan deze zomer.
Roken is lekker
  maandag 13 juli 2009 @ 13:10:02 #93
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70931381
Ik heb vanmorgen deel 1 van Princess Lover gezien.

Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Princess_Lover!
PV:

Tekenstijl is aardig. Verhaal 9999999 in een dozijn maar dat maak het niet minder leuk
pi_70938586
Is het doel van de makers ons dezelfde verveling door te laten maken als Haruhi en companen?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_70943861
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:05 schreef Quir het volgende:
Is het doel van de makers ons dezelfde verveling door te laten maken als Haruhi en companen?
Blijkend....

5e ep die hetzelfde is. Maar toch iets anders
pi_70944011
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:09 schreef Qunix het volgende:

[..]

Blijkend....

5e ep die hetzelfde is. Maar toch iets anders
't Is echt ongelooflijk. Als we de volgende aflevering niks geniaals krijgen haak ik af.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_71013351
Geen FMA deze week?
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:50:57 #98
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_71017618
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:54 schreef wc-eend het volgende:
Geen FMA deze week?
Dat vroeg ik mij ook al af, kennelijk niet want Eclipse is altijd stipt met uitbrengen op maandag (middag/avond).
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_71018084
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij ook al af, kennelijk niet want Eclipse is altijd stipt met uitbrengen op maandag (middag/avond).
fma 15 is allang uit maar dan andere subgroep.
pi_71021425
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Translator van Eclipse is een aantal dagen niet beschikbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')