Is een keuze van de maker he. Het is in stijl met hoe de game is gemaakt en dus herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de ruwheid op de kleding static is getekend en dus onnatuurlijk beweegt.
Ik erger me daar persoonlijk dood aan. Voor de rest is het idee mooi
bleach is echt rampzalig , alsof de makers geen nieuw verhaal meer kunnen verzinnen na deze arc en dus de zooi maar extra langzaam laten verlopenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef ThaBrain het volgende:
Nou mensen ik laat mezelf ook weer eens zien in deze reeks
Ik heb de afgelopen maanden geen anime kunnen downloaden en de komende maand kan dat ook nog niet(verhuizen sux
)
Het begint steeds meer te kriebelen! Ik wil weer anime kijken! K-ON / Eden of the east zijn beide al afgelopen. En ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe die eindigen. Verder ben ik wel weer benieuwd naar hoe traag Bleach loopten wat naruto nu allemaal uitspookt na de fillers.
Verder wil ik weer FMA en Shangri-La volgenen eens kijken naar wat nieuwe leuke series
Is geen keuze van de maker. Het is de manier waarop geanimeerd wordt. Je ziet het wel vaker. In natsu no arashi is de broek van de detective ook op deze manier gedaan. Het is al bijna net zo erg als wenkbrouwen door het haarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Is een keuze van de maker he. Het is in stijl met hoe de game is gemaakt en dus herkenbaar.
Nee, het wat even wennen maar ik heb er geen problemen mee.
In tegendeel: het maakt dat VC nog meer uitsteekt tov. andere anime.
Jawel in dit geval was het een keuze van de maker: de game is ook in die stijl gemaakt om een eigen sfeer te creeren in de game.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is geen keuze van de maker. Het is de manier waarop geanimeerd wordt. Je ziet het wel vaker. In natsu no arashi is de broek van de detective ook op deze manier gedaan. Het is al bijna net zo erg als wenkbrouwen door het haar
Nee, de keuze is om het effect toe te voegen. Hoever ze nu zijn met animatie-technieken en hoeveel budget er is voor de animatie bepaald hoe het gedaan wordt. Iedereen zou immers beamen dat het mooier zou zijn als het enigszins beweegt en niet static.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel in dit geval was het een keuze van de maker: de game is ook in die stijl gemaakt om een eigen sfeer te creeren in de game.
Nee Ascendary. De manier van tekenen van VC is bewust zo gedaan. Zowel het verhaal als de manier van tekenen als de effecten zijn overgenomen zoals ze ook in de game werden gebruikt (om dezelfde sfeer uit te stralen als de game). Daar is de tekening ook zo en daar zijn de animaties en het ingame verplaatsen van je chars ook zo: het is allemaal statisch.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, de keuze is om het effect toe te voegen. Hoever ze nu zijn met animatie-technieken en hoeveel budget er is voor de animatie bepaald hoe het gedaan wordt. Iedereen zou immers beamen dat het mooier zou zijn als het enigszins beweegt en niet static.
Tot nu toe een opbouw en begin van de aardbeving... Kan dat nog niet beoordelen. Het ziet er wel goed uit, met name de intro is echt puik...quote:Op zondag 12 juli 2009 16:03 schreef wc-eend het volgende:
Is die tokyo magnitude alleen maar drama? of ook actie?
Abingdon Boys School voor de win. Ik ga ook eens de eerste episode kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:16 schreef Qunix het volgende:
Wat een mooie intro van Tokyo Magnitude 8.0![]()
Deze ga ik volgen!!!
Me2...quote:
Blijkend....quote:Op maandag 13 juli 2009 17:05 schreef Quir het volgende:
Is het doel van de makers ons dezelfde verveling door te laten maken als Haruhi en companen?
't Is echt ongelooflijk. Als we de volgende aflevering niks geniaals krijgen haak ik af.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Blijkend....
5e ep die hetzelfde is. Maar toch iets anders
Dat vroeg ik mij ook al af, kennelijk niet want Eclipse is altijd stipt met uitbrengen op maandag (middag/avond).quote:
fma 15 is allang uit maar dan andere subgroep.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, kennelijk niet want Eclipse is altijd stipt met uitbrengen op maandag (middag/avond).
Translator van Eclipse is een aantal dagen niet beschikbaar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, kennelijk niet want Eclipse is altijd stipt met uitbrengen op maandag (middag/avond).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |