Bedoel je de eerste of de 2e? Of allebei? 1e begint wel een beetje kinderachtig, maar het wordt al zo snel donker en aangrijpender. De 2e vind ik veel kinderachtiger.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik vind FMA echt zo'n schijtserie, he? ik kan maar niet door de eerste ep komen, het komt erg kinderachtig over bij mij.
allebei! de manga vond ik nog wel ok, maar ik had geenzin om geld eraan uit te geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bedoel je de eerste of de 2e? Of allebei? 1e begint wel een beetje kinderachtig, maar het wordt al zo snel donker en aangrijpender. De 2e vind ik veel kinderachtiger.
Beck ziet er best interessant uit, speelt het in Amerika af?quote:
nee, in japan. maar het is een serie om te kijken via je extern geluidssysteem! (dikke aanrader)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef Karasta het volgende:
[..]
Beck ziet er best interessant uit, speelt het in Amerika af?
Precies, de eerste beviel mij dan ook 'n stuk beter. Maar uit pure verveling heb ik besloten de tweede een tweede kans te geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bedoel je de eerste of de 2e? Of allebei? 1e begint wel een beetje kinderachtig, maar het wordt al zo snel donker en aangrijpender. De 2e vind ik veel kinderachtiger.
Asteriskquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Precies, de eerste beviel mij dan ook 'n stuk beter. Maar uit pure verveling heb ik besloten de tweede een tweede kans te geven.
En als we het dan toch over openings hebben!
En niet te vergeten:
Ik vind het een goede anime. Vanaf het begin al helaas voor jouquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:09 schreef Ascendancy het volgende:
Overigens, is 07 ghost inmiddels al leuk geworden of kan ik me de moeite van het downloaden besparen?
Ik vind het altijd zo slecht als in een anime, mensen er onvoorwaardelijk voor elkaar zijn. Al helemaal als ze continu de andere zijn/haar naar gaan roepen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind het een goede anime. Vanaf het begin al helaas voor jou
Die isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo slecht als in een anime, mensen er onvoorwaardelijk voor elkaar zijn. Al helemaal als ze continu de andere zijn/haar naar gaan roepen.
"mikage, Mikage"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Die isDan ga ik het maar eens verder kijken. De OP is wel erg mooi ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, waarom moest je lilium posten. Nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd en wil ik elfen lied weer kijken.
Ik krijg helemaal heimwee
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Dat nummer heb ik idd ook altijd goed gevonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |