Bedoel je de eerste of de 2e? Of allebei? 1e begint wel een beetje kinderachtig, maar het wordt al zo snel donker en aangrijpender. De 2e vind ik veel kinderachtiger.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik vind FMA echt zo'n schijtserie, he? ik kan maar niet door de eerste ep komen, het komt erg kinderachtig over bij mij.
allebei! de manga vond ik nog wel ok, maar ik had geenzin om geld eraan uit te geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bedoel je de eerste of de 2e? Of allebei? 1e begint wel een beetje kinderachtig, maar het wordt al zo snel donker en aangrijpender. De 2e vind ik veel kinderachtiger.
Beck ziet er best interessant uit, speelt het in Amerika af?quote:
nee, in japan. maar het is een serie om te kijken via je extern geluidssysteem! (dikke aanrader)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef Karasta het volgende:
[..]
Beck ziet er best interessant uit, speelt het in Amerika af?
Precies, de eerste beviel mij dan ook 'n stuk beter. Maar uit pure verveling heb ik besloten de tweede een tweede kans te geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bedoel je de eerste of de 2e? Of allebei? 1e begint wel een beetje kinderachtig, maar het wordt al zo snel donker en aangrijpender. De 2e vind ik veel kinderachtiger.
Asteriskquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Precies, de eerste beviel mij dan ook 'n stuk beter. Maar uit pure verveling heb ik besloten de tweede een tweede kans te geven.
En als we het dan toch over openings hebben!
En niet te vergeten:
Ik vind het een goede anime. Vanaf het begin al helaas voor jouquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:09 schreef Ascendancy het volgende:
Overigens, is 07 ghost inmiddels al leuk geworden of kan ik me de moeite van het downloaden besparen?
Ik vind het altijd zo slecht als in een anime, mensen er onvoorwaardelijk voor elkaar zijn. Al helemaal als ze continu de andere zijn/haar naar gaan roepen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind het een goede anime. Vanaf het begin al helaas voor jou
Die isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo slecht als in een anime, mensen er onvoorwaardelijk voor elkaar zijn. Al helemaal als ze continu de andere zijn/haar naar gaan roepen.
"mikage, Mikage"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Die isDan ga ik het maar eens verder kijken. De OP is wel erg mooi ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, waarom moest je lilium posten. Nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd en wil ik elfen lied weer kijken.
Ik krijg helemaal heimwee
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Dat nummer heb ik idd ook altijd goed gevonden.quote:
Noem het maar 'nergens'. Jongen red een princes. Blijkt het toekomstig hoofd te zijn van een imperium. Blijkt te zijn verloofd buiten zijn medeweten en zit nu met die princes en die verloofde op dezelfde school.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef Ascendancy het volgende:
princess lover gaat echt nergens over. Een soort combi tussen ZnT en asu no yoichi
Ik hoop dat er snel uncensored komt.
heb ik ergens gezegd/laten merken dat ik niet verder zou gaan: hijs namelijk wel leuk, alleen kan ik em nog niet een hoog cijfer geven, daarvoor issie nog wat te middelmatig (en als ik de reacties zo las scheen hij wel erg tof te zijn) vanvond weer verder iigquote:
agreed...quote:[..]
Noem het maar 'nergens'. Jongen red een princes. Blijkt het toekomstig hoofd te zijn van een imperium. Blijkt te zijn verloofd buiten zijn medeweten en zit nu met die princes en die verloofde op dezelfde school.
Ik noem dat een klassiek verhaal voor een anime![]()
Maar het slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:07 schreef wdn het volgende:
Gewoon door blijven kijken mschol
[..]
Noem het maar 'nergens'. Jongen red een princes. Blijkt het toekomstig hoofd te zijn van een imperium. Blijkt te zijn verloofd buiten zijn medeweten en zit nu met die princes en die verloofde op dezelfde school.
Ik noem dat een klassiek verhaal voor een anime![]()
Ja duh het slaat inderdaad nergens opquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op![]()
Ik vond dat meisje wat zichzelf hoog in achting heeft wel geniaal: "give me my first meeting back"![]()
![]()
Toch blijft zero no tsukaima bij mij de koning van de ecchiEn green green.
Luisteren jullie overigens naast al die OP's en ED's ook wel eens hele OST's?
Ik ben helemaal weg van de ost van beide EF series en van die van AIR.
een compact overzicht van de series per seizoen, in de OP is wel een aardig idee..quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja duh het slaat inderdaad nergens opMaar ja, hoeft met anime ook niet he. Anders kun je verschillende anime toch echt niet verantwoorden als dat een criterium is
Die one-liners zijn ook altijd zo geweldig
Zero no tsukaima? Neeeee. Echt niet. Dat is... Tsukune Moko-san Tsukune Moko-san Tsukune Moko-san. Capchu!!!!!!![]()
Meer hoef ik niet te zeggen
Ik ben druk bezig met op's en ed's en ost's ja. Maar pas sinds kort. (Daarom postte ik hierboven ook weer eens de op van het engeltje maar als ik had geweten dat het dit tot gevolg had).
Is het een idee om de images met plaatjes over de seizoenen in de volgende OP mee te nemen?
Dat is waar. Maar het zijn geen anime die in me top 5 komen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja duh het slaat inderdaad nergens opMaar ja, hoeft met anime ook niet he. Anders kun je verschillende anime toch echt niet verantwoorden als dat een criterium is
Zero no tsukaima? Neeeee. Echt niet. Dat is... Tsukune Moko-san Tsukune Moko-san Tsukune Moko-san. Capchu!!!!!!![]()
Ik ben druk bezig met op's en ed's en ost's ja. Maar pas sinds kort. (Daarom postte ik hierboven ook weer eens de op van het engeltje maar als ik had geweten dat het dit tot gevolg had).
Is het een idee om de images met plaatjes over de seizoenen in de volgende OP mee te nemen?
Kijken danquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:58 schreef wdn het volgende:
Alles met 'monogatari' aan het eind is good
Umi Monogatari
SUPER ERNSTIG. Die scene van Haruhi op het laatste (op6) WHAT THE---~!!!quote:
Ik implanteer ze.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben de template die ik had gemaakt voor de headers kwijt. Geef me even.quote:
winter sonataquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:00 schreef Quir het volgende:
Iemand een idee welke anime ik kan gebruiken? 't Liefst iets "winters", zodat het duidelijk is.
Die is ook al aangekondigdquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Qunix het volgende:
Hajime no Ippo is afgelopen maar met zo'n cliffhanger MOET er weer een nieuwe seizoen komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |