one piecequote:Op donderdag 16 juli 2009 01:17 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Weet iemand nog een leuke anime op FMA: Brotherhood, Naruto en Bleach na dan? Naruto moet ik nog eens verder kijken en bleach gaat me gewoon veel te tergend traag en ik ben die gebieden als Hueco Mundo of Soul Society echt beu om te zien.
Er zijn er zo veel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:17 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Weet iemand nog een leuke anime op FMA: Brotherhood, Naruto en Bleach na dan? Naruto moet ik nog eens verder kijken en bleach gaat me gewoon veel te tergend traag en ik ben die gebieden als Hueco Mundo of Soul Society echt beu om te zien.
Dat doen ze wel vakerquote:
one piece, ook een lange en vermakelijke animequote:Op donderdag 16 juli 2009 01:17 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Weet iemand nog een leuke anime op FMA: Brotherhood, Naruto en Bleach na dan? Naruto moet nog eens verder kijken en bleach gaat me gewoon veel te tergend traag en ik ben die gebieden als Hueco Mundo of Soul Society echt beu om te zien.
er is nog ergens een topic waar je kan melden dat een ep is gereleasedquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:07 schreef wc-eend het volgende:
Ja.. maar normaal op maandag.. niet donderdag..
Heftige tweede aflevering!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef wc-eend het volgende:
Net Tokyo Magnitude 8.0 ep 1 en 2 bekeken, is leuk gedaan, ook niet langdradig, deze ga ik wel volgen..
Eve no Jikan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:05 schreef Karasta het volgende:
Wat vinden jullie van Time of Eve? Super mooie Anime naar mijn mening.
(Moet je eigenlijk HD kijken)
Jep! Tot en met ep 5 is gesubbed. 6 moet nog! (Laid-back van Bartender, Futuristische van Real Drive)quote:
Ik heb de eerste afleveringen gezien, ja. Die waren goed. Maar de tussenpozen tussen afleveringen duren me iets te lang, dus ik heb besloten te wachten tot ze er mee klaar zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:37 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Jep! Tot en met ep 5 is gesubbed. 6 moet nog! (Laid-back van Bartender, Futuristische van Real Drive)
Echt een super goede anime!![]()
http://myanimelist.net/anime/3167/Eve_no_Jikan
Act 1: Eve no Jikan - Akiko
Act 2: Eve no Nakama - Sammy
Act 3: Eve no Koibito - Koji+Rina
Act 4: Eve no ? - Nameless
Act 5: Eve no ? - Chie & Shimei
Act 6: Eve no ? - Masaki
ben ik met je eens .quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:36 schreef Ascendancy het volgende:![]()
OP1 van FMA had veel langer mogen blijven. Yui's nummer was veel beter en de OP veel mooier.
Yui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaten al die andere landen eigenlijk wel in de manga ? , want in fma1 heb je daar nooit wat over gehoord .
misschien gaan ze op die manier de serie uitbreidenOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben ik met je eens .
wat ik ook jammer vind aan fma2 is dat Ed eigenlijk helemaal niet zo sterk is en eigenlijk alleen maar in elkaar wordt geslagenVolgens mij was het idee van deze remake van FMA nou juist dat hij strak het verhaal van de manga volgt, in plaats van er zelf van alles bij te verzinnen zoals in de eerste serie. Maar ik heb de manga niet gelezen, dus zeker weten doe ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaten al die andere landen eigenlijk wel in de manga ? , want in fma1 heb je daar nooit wat over gehoord .
misschien gaan ze op die manier de serie uitbreiden
quote:The creators of the first anime series of Full Metal Alchemist decided to do one more run this time sticking closer to the actual story of the manga. To those who don’t know, the first Full Metal Alchemist series which ended with a movie is actually way off the real story (based on the manga). This new series, entitled Full Metal Alchemist Brotherhood is a more faithful adaptation of the comic.Ook geen sig dus
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben ik met je eens .
wat ik ook jammer vind aan fma2 is dat Ed eigenlijk helemaal niet zo sterk is en eigenlijk alleen maar in elkaar wordt geslagenEd is wel sterk. Van Scar won hij in de eerste ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaten al die andere landen eigenlijk wel in de manga ? , want in fma1 heb je daar nooit wat over gehoord .
misschien gaan ze op die manier de serie uitbreiden
Die Fanfan versloeg hij nu toch ook.
En in de eerste anime verloord hij ook van de homunculiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De andere landen zitten ook in de manga ja, maar alleen Xing wordt (enigszins) uitgewerkt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
ja?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Karasta het volgende:
Rurouni Kenshin
http://www.anime-planet.com/anime/rurouni-kenshin
Ik neem aan dat wij allen bekend zijn met Rurouni Kenshin.quote:
Ik ken het, alleen niet gezien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wij allen bekend zijn met Rurouni Kenshin.
Ik heb het ook niet afgekeken, ik zocht 't echt niet meer na ongeveer 20 afleveringen. Stoute ik.quote:
Vooral die OVA's zijn erg goedquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:20 schreef Quir het volgende:
[..]
ken het niet, en zie nu al dat het genre me niet helemaal aan zal staanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Mij zijn ze kwijt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:41 schreef MaxiTitan het volgende:
Eve no Jikan, een mooie serie.
De makers van Haruhi S2 zijn volgens mij een beetje naast hun schoenen gaan lopen heb ik het idee.
Hadden ze een succes met het eerste seizoen en denken nu nog eens een slag te slaan met goedkope rommel.
Zo komt het op mij over iig, alsmaar een episode herhalen met minimale aanpassingen, lekker goedkoop enzo.
Jammer...
daarna begint het pas echtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet afgekeken, ik zocht 't echt niet meer na ongeveer 20 afleveringen. Stoute ik.
Even kijken waar ik precies ben opgehouden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daarna begint het pas echt, als kenshin terug naar kyoto gaat .
schaam je je moet het echt zien
"A prime example of why Naruto is marketed towards teens in the US"quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:32 schreef Sh0g het volgende:
Jaartje oud, maar nog steeds verdomde grappig (en dan bedoel ik de manier van berichtgeven, niet het feit dat het gozertje is overleden):
wat een berichtgeving idd..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:32 schreef Sh0g het volgende:
Jaartje oud, maar nog steeds verdomde grappig (en dan bedoel ik de manier van berichtgeven, niet het feit dat het gozertje is overleden):
In vergelijking met de manga vind ik de anime eigenlijk een beetje tegenvallen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daarna begint het pas echt, als kenshin terug naar kyoto gaat .
schaam je je moet het echt zien
Sommige anime moet je vanaf blijven als het af is (en je dat vind ik ook nog steeds van de FMA remake)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:58 schreef Michie_ het volgende:
[..]
In vergelijking met de manga vind ik de anime eigenlijk een beetje tegenvallen.
Zou leuk zijn als ze een keer een nieuwe kenshin serie maken net als ze nu bij FMA doen.
De anime van Kenshin was alleen nog niet af, halverwege begon men met fillers die zo slecht bekeken werden dat de anime stopte voor de tweede grote arc.quote:Op zondag 19 juli 2009 09:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Sommige anime moet je vanaf blijven als het af is (en je dat vind ik ook nog steeds van de FMA remake)
Mensen toch hoezo sensatie/suggestieve berichtgeving.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:32 schreef Sh0g het volgende:
vanaf 28 begint de opbouw en bij 33 ongeveer vertrekt kenshin naar kyoto .quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:45 schreef Quir het volgende:
Ik heb 'r 17 gezien, wanneer doet de awe zijn intrede?
En daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind FMA2 ook een enorme teleurstelling.quote:Op zondag 19 juli 2009 09:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Sommige anime moet je vanaf blijven als het af is (en je dat vind ik ook nog steeds van de FMA remake)
Ah, dank, misschien me er toch nog eens aan wagen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vanaf 28 begint de opbouw en bij 33 ongeveer vertrekt kenshin naar kyoto .
die 5 eps zijn wel nodig om te begrijpen waarom die daar heen gaat enz.
Tot nu toe hetzelfde in maar dan heel vlug... Nu denk ik dat ze wel een andere weg in gaan dat het alsnog anders is dan FMA1...quote:Op zondag 19 juli 2009 17:24 schreef Quir het volgende:
[..]
En daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind FMA2 ook een enorme teleurstelling.
Maar dat is dan ook echt waardeloos, ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tot nu toe hetzelfde in maar dan heel vlug... Nu denk ik dat ze wel een andere weg in gaan dat het alsnog anders is dan FMA1...
Maar vele malen beter dan Haruhi....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |