ah oke..quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Is een aanname van mij nav 1 van de dingen die in s1 is gebeurd![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ah oke..
enige wat ik tegen ben gekomen is dat ze wel vermeld dat ze "enkele honderden jaren oud is"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Okeej, dat scheelt. Hij staat in me to watch listquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Er staan geen dingen in die niet in de trailer staan dus je kunt gewoon blijven kijken![]()
Ja, ik zat echt even van. Snap ik dit nu goed?quote:[..]
Dat was echt te erg he
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:00 schreef Quir het volgende:
Iemand een idee welke anime ik kan gebruiken? 't Liefst iets "winters", zodat het duidelijk is.
Ik nietquote:
wel al gedownload.. nog niet gekekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:03 schreef xSann het volgende:
Iemand die Shugo Chara! kijkt? =3
yups, Love hina had zelfs een special...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Quir. Van Shana was ook een x-mas eps toch?
En een zwaar teleurstellend einde.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:31 schreef wdn het volgende:
EotE: goede anime maar die 2 films mogen wel snel komen van mij
Ik zelf ben 't vergeten, maar ik ga er van uit dat mschol de waarheid spreekt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik nietMocht je die leuk vinden: heb je "Nana" al gezien?
Quir. Van Shana was ook een x-mas eps toch?
http://www.tv.com/shakuga(...)1187231/summary.htmlquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zelf ben 't vergeten, maar ik ga er van uit dat mschol de waarheid spreekt.
Full metal panic! misschien. En dan vooral fumoffu. Het is in en rond school en heel grappig. En gedubbed.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef Karasta het volgende:
Wat is trouwens een goede comedy highschool anime waarvan er dubbed episodes van zijn?
dubbed?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef Karasta het volgende:
Wat is trouwens een goede comedy highschool anime waarvan er dubbed episodes van zijn?
Komop nou, je snapte toch helemaal niets van wat die laatste 3 selecao nu precies wilden. De characters waren in het begin nog redelijk uitgewerkt, hoewel ze allemaal rond akira draaiden, en enkel zijn persoon ondersteunden, maar die laatste 3 kan ik nog steeds niet van zeggen wat ze nou wilden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef mschol het volgende:
EotE was leuk, en het wat hogere tempo na enkele episodes beviel mij eigenlijk wel
wacht met smart op de filmswant verhaal is imho nog niet af..
die allerlaatste scene waar de telefoon in een jaszak verdwijnt beloofd weer wat imho
Je wil niet weten hoe slecht veel dubs zijn in verhouding tot subs.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef Karasta het volgende:
Ik probeer steeds subbed leuker te vinden, maar dubbed bevalt me gewoon meer![]()
Ik ben van plan om Japans te gaan leren in de toekomst als ik dat eenmaal heb gedaan zijn subs misschien leuker.
Nee, FMP, FMP fumoffu, FMP TSRquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:29 schreef Karasta het volgende:
btw ik zie 3 FMP's staan normale FMP , FMP TSR en FMP Fumoffu ik neem aan dat dit ook de goede volg orde is?
Subs zijn beter en ik zal even uitleggen waarom:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef Karasta het volgende:
Ik probeer steeds subbed leuker te vinden, maar dubbed bevalt me gewoon meer![]()
Ik ben van plan om Japans te gaan leren in de toekomst als ik dat eenmaal heb gedaan zijn subs misschien leuker.
love hina , al valt dat maar deels onder highschool .quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef Karasta het volgende:
zoals ik al zei: er moet wel een vervolg komen (zie laatste zin)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Komop nou, je snapte toch helemaal niets van wat die laatste 3 selecao nu precies wilden. De characters waren in het begin nog redelijk uitgewerkt, hoewel ze allemaal rond akira draaiden, en enkel zijn persoon ondersteunden, maar die laatste 3 kan ik nog steeds niet van zeggen wat ze nou wilden.
November komt deel 1 en in januari deel 2.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik al zei: er moet wel een vervolg komen (zie laatste zin)
en ik denk dat die 3 (of iig 2 v/d 3) de game wilde stoppen, maar wat daarna is idd vaag..
dus ik vermoed dat dat in de films uitgewerkt zal worden en dat daar ook het verhaal geheel afgerond wordt...
Zowel Horo als Holo schijnt een correcte vertaling te zijn...quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.tv.com/shakuga(...)1187231/summary.html
iemand die trouwens kan vertellen waarom Holo (in S+W) vertaald wordt naar horo in de subs?
of hebben ze voor de anime maar er horo van gemaakt?
EotE Ep1 is trouwens wel idioot
en dat met 3 van die goed uitziende nonnen in de anime...quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:03 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben er, nu ik 07 ghost weer heb oogepakt, vrij zeker van dat Teito Klein homo is. En niet zo een beetje ook.
Ik vind het niet echt in het niet echt in het verhaal passen
Ja maar de anime is in principe een losstaand iets. En daarin was het raar. Daarnaast wisten ze dat ze de game niet konden stoppen. Ze wisten immers niet wie de supporter was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik al zei: er moet wel een vervolg komen (zie laatste zin)
en ik denk dat die 3 (of iig 2 v/d 3) de game wilde stoppen, maar wat daarna is idd vaag..
dus ik vermoed dat dat in de films uitgewerkt zal worden en dat daar ook het verhaal geheel afgerond wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |