*meldtquote:Op zondag 19 juli 2009 20:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Princess lover & tokyo magnitude maken de waardeloosheid van haruhi tenminste een beetje goed.. Hier ook mensen de princess lover kijken?? Überhaupt high school anime fans?
Sensei? Je bedoelt die van SHAFT?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef blessed19 het volgende:
iemand hier die de sensei series kijkt? welke subs neme jullie dan? die van gg zijn niet goed genoeg.
You're fucked, man. Veel plezier met door de fillers ploegen.quote:Op maandag 20 juli 2009 02:06 schreef Karasta het volgende:
Ik heb eindelijk eraan toegegeven , ik heb een download gestart van Naruto...
Pardon, ik zie nu dat Anime6 dood is.quote:Op maandag 20 juli 2009 02:15 schreef Quir het volgende:
Anime6 had altijd 'n hoop. Probeer het daar eens.
Tnx manquote:
Bakemonogatari, zoals eerder genoemd, is best vermakelijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 02:53 schreef DJ_ het volgende:
nou ik kan een week niet werken en een week niks doen ik heb mijn vingers opengehaald van boven tot onder en die moeten er een week in zitten , dus ik kan maar 1 hand gebruiken
tijd om heel wat anime te kijken dus , alleen moet ik nog wat leuke series vinden
beckquote:Op maandag 20 juli 2009 02:53 schreef DJ_ het volgende:
nou ik kan een week niet werken en een week niks doen ik heb mijn vingers opengehaald van boven tot onder en die moeten er een week in zitten , dus ik kan maar 1 hand gebruiken
tijd om heel wat anime te kijken dus , alleen moet ik nog wat leuke series vinden
Princes Lover! check. Leuke anime tot nu toequote:Op zondag 19 juli 2009 20:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Princess lover & tokyo magnitude maken de waardeloosheid van haruhi tenminste een beetje goed.. Hier ook mensen de princess lover kijken?? Überhaupt high school anime fans?
GreenGreen is inderdaad heel leuk, maar de halve anime-wereld ziet je het liefst branden in de anime-hel als je het in je top 10 hebt staanquote:Op maandag 20 juli 2009 06:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
beck
trigun
cowboy bebop
kimi's eiertjes
5 cm
air
getbackers
love hina
green green
hikaru no kono mi (oid(
suzuki alto (s1)
G.T.O. (great teacher onizuka)
als je deze classics hebt gezien, ben je volgens mij al een heel eind.
thanks , daar zitten inderdaad nog anime's tussen die ik nog niet heb gezienquote:Op maandag 20 juli 2009 06:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
beck
trigun
cowboy bebop
kimi's eiertjes
5 cm
air
getbackers
love hina
green green
hikaru no kono mi (oid(
suzuki alto (s1)
G.T.O. (great teacher onizuka)
als je deze classics hebt gezien, ben je volgens mij al een heel eind.
Ik vond Canaan juist klote.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Princes Lover! check. Leuke anime tot nu toe
Tokyo Magnitude vind ik tot nu toe erg goed gedaan alhoewel het lastig kan zijn om hier nog een goed verhaal aan te hangen: Wat? ze gaan naar huis en leven verder![]()
Canaan is ook goed!!
En voor de vrouw-vrouw relatie kan ik Aoi Hana aanraden
Sora no Manimani kan ook wel leuk worden! Canaan en Aoi Hana proberen..quote:Op maandag 20 juli 2009 08:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Princes Lover! check. Leuke anime tot nu toe
Tokyo Magnitude vind ik tot nu toe erg goed gedaan alhoewel het lastig kan zijn om hier nog een goed verhaal aan te hangen: Wat? ze gaan naar huis en leven verder![]()
Canaan is ook goed!!
En voor de vrouw-vrouw relatie kan ik Aoi Hana aanraden
Spice & Wolf zou 'n hoge prioriteit moeten hebben, mschol.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef mschol het volgende:
waarom heb ik toch zo weinig tijd...
moet Spice & wolf S1 nog kijken (en nog een boel anderen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |