quote:
Hoe ken jij Stuff? Ik was nog met m op Emporium afgelopen weekendquote:
Dat is wel een leuk berichtjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
The Voice en Engage The Noise zijn gratis te downloaden, beschikbaar gesteld door The Vision.
Helemaal mee eens. Ik heb 'm ooit gebruikt in een compilatie filmpje van Decibel 2007quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
kwam dit filmpje ook nog tegen net![]()
![]()
![]()
![]()
helaas te weinig gehoord...
zoek je nog dj's?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef Sethje het volgende:
vanaf morgen nieuwe layout op www.twisted-event.nl , 10-10-2009 nieuwe editie!
Dat bedoel je toch Rip?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:03 schreef Da_Ripper het volgende:
OP aangevuld tot #105. Geen orginele-YT van TT?
Vandaag begint de verhuizing, als ik vanaaf nog energie heb duik ik de XX Huize Maas nog in![]()
Indicator ga ik graag naar toe(1,5uur Tat & 1,5 uur Acti
) , iedereen veul plezieah op alle feesjes vandaag
Kende hem nog niet.. maar zeker een dikke plaat met dito vocaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk berichtje
Nou nog een linkje ofzo
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb 'm ooit gebruikt in een compilatie filmpje van Decibel 2007
Tering wat een slechte plaat!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:37 schreef ElDani het volgende:
Tee Vau Pee..
Om alles nog even nuttig te maken even dit:
Ik vind er eerlijk gezegd geen hol aan. Weer van die KUT vocals.. Men begint er patent op te krijgen.
2 editiesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:01 schreef Dalton_ het volgende:
Twisted voortaan in 't Plein? heeft zo zijn voordelen lijkt me, hoop wel dat die haarense gezelligheid blijft zoals altijd..
zal er eens een keer naar informeren bij de herenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb 'm ooit gebruikt in een compilatie filmpje van Decibel 2007
en weer heeft deze meneer het goed voor elkaar qua organisatiequote:
Leidschendam United hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:06 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Hoe ken jij Stuff? Ik was nog met m op Emporium afgelopen weekend
Inderdaad, was gisteren naar Scantraxx S.WA.T. waar The Prophet ook draaide (erg goed trouwensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:37 schreef ElDani het volgende:
Tee Vau Pee..
Om alles nog even nuttig te maken even dit:
Ik vind er eerlijk gezegd geen hol aan. Weer van die KUT vocals.. Men begint er patent op te krijgen.
Klinkt super, leuk verslagquote:Op zondag 7 juni 2009 14:39 schreef Koepert het volgende:
Wat een dag gister.... Oi oi oi...
//verslag
Leuk geschrevenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:39 schreef Koepert het volgende:
Wat een dag gister.... Oi oi oi...
-verslag-
Dat klinkt bekendquote:de Psycho Stylez ... op dat moment wàs ik echt even Hiroshima!!
Ik ben ook niet altijd even helder op een feestje, maar hoe mensen het presteren om om 4 uur 's middags al niet meer te kunnen lopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:15 schreef Koepert het volgende:
Maar idd HEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEL mensen op FF zwaar van t pad af.. Maar dat zorgt alleen voor lol en nergens voor problemen (niet gezien iig)
Francesco Zeta - Fairyland?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vraagje: hoe heet dat nummer wat gecovert is van 'I don't wanna know' van Mario Winans (ik weet dat die ook weer gecovert is, maar ik ken de originele artiest niet dus noem ik hem maar bij de Mario versie)
Ken ik jou dan misschien ook?quote:
dat zal deze zijn: 05. D-Block & S-te-Fan vs High voltage - Shiverzquote:Op zondag 7 juni 2009 22:26 schreef NLS04 het volgende:
Schijnt iets van een samenwerking te zijn met nosferatu las ik vandaag.
Yep, zwaar benieuwd naquote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
dat zal deze zijn: 05. D-Block & S-te-Fan vs High voltage - Shiverz
want naar mijn weten is High Voltage het hardstyle alias van Nosferatu
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Tby remixes Rock civilization
‘Rock Civilization’ by Headhunterz is one of the biggest hits in hardstyle history.
Klinkt als....quote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
dat zal deze zijn: 05. D-Block & S-te-Fan vs High voltage - Shiverz
want naar mijn weten is High Voltage het hardstyle alias van Nosferatu
Ik vond dit stukje ookquote:
En dat terwijl HHZ nog niet eens de schoenen mag poetsen van TBY op het gebied van produceren...quote:That was an offer Cristiano couldn’t refuse.
Daar zitten een paar vette plaatjes tussenquote:DISC 1 NOISCONTROLLERS - HARDSTYLE
01.// HEADHUNTERZ – Scrap Attack
02.// WILLIAMS SYNDROME – Emotions
03.// D-BLOCK & S-TE-FAN – Music Made Addict
04.// THE PITCHER - Serenity
05.// WILDSTYLEZ – Phantom Beat
06.// NOISECONTROLLERS – Addictive Fantasy
07.// THE PROPHET - Recession
08.// HEADHUNTERZ & WILDSTYLEZ meets NOISECONTROLLERS - Tonight
09.// TECHNOBOY – Ti Sento
10.// NOISECONTROLLERS – Revolution Is Here
11.// PROJECT 1 – Rate Reducer
12.// ZANY – Break Away
13.// ZANY – Maximum Force
14.// WILDSTYLEZ - KYHU
15.// ZATOX meets THE R3BELS - Choirs
16.// NOISECONTROLLERS – Yellow Minute
17.// PAVO – Communicate
18.// NOISECONTROLLERS – Samara
19.// APLHA 2 – Unleashed
20.// DONKEY ROLLERS – Innocent
DISC 2 THA PLAYAH - HARDCORE
01.// HEADHUNTERZ – Scrap Attack
02.// NEGATIVE A & TYMON – Methods Of Madness
03.// ENDYMION – Abduction
04.// THA PLAYAH – Bounce Back
05.// TOMMYKNOCKER – Criminal
06.// AMNESYS – Elevation
07.// G-TOWN MADNESS & THE VIPER – Envy
08.// DJ D – Brutal
09.// ANGERFIST feat. DJ VINCE – No Fucking Soul
10.// THA PLAYAH – Mastah Of Shock
11.// DESPAIRFUL TOMORROW – And Hell Followed
12.// MECCANO TWINS – Unnecessary Sacrifice
13.// UNKNOWN – Punani
14.// THA PLAYAH vs EVIL ACTIVITIES – Imperial
15.// HELLSYSTEM – Pray
16.// TOMMYKNOCKER – One Sick DJ
17.// HELLSYSTEM – Vor
18.// ANGERFIST & PREDATOR – Legend
19.// AMNESYS – 4D Future
20.//NEXES – The Sign
21.// EVIL ACTIVITIES vs DJ PANIC – Quiet Dedication
22.// NICO & TETTA – Untouchables
23.// THA PLAYAH & NEOPHYTE – I’m In A Nightmare
24.// OPHIDIAN & RUFFNECK – Noisemaker
25.// NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS – Klaar Om Te Rossen
DISC 3 FAUSTO – HARDTRANCE
01.// KAY D SMITH & MARC TALL – Hoipolloi
02.// SHY BROTHERS – Shake ‘m
03.// RUSSO – Simplicious
04.// WYRUS & DASTIN – Atom Breaker
05.// KUTSKI vs BRK3 – 4th Dimension
06.// FAUSTO – U Turn
07.// SCOT PROJECT – F2 (Future Is Now)
08.// TOM SIGMUND – Fly Into Eternity
09.// KAMUI – Thrill Kill
10.// VANDALL vs DR. WILLIS – Tech-Ho
11.// MCSHANE meets VANDALL feat. LEOMIE – Take Me Away
12.// DJ GHOST – The First Rebirth
13.// ORGAN DONORS – 4 Tribes
14.// NEAL THOMAS – PyroTechno
15.// PETE KINGWELL – Only You
16.// FAUSTO – Get Low
17.// VANDALL & RYAN B – Release
18.// LISA LASHES & ALEX KIDD & KIDD KAOS – Nu Religion
19.// LOGGER & GENETIC – Industry Standard
20.// FAUSTO & TOMMY PULSE – Melancholika
21.// FAUSTO meets THILO & EVANTI – Short Fuse
22.// MARK EG meets THILO & EVANTI – The Ride
DISC 4 THE SOUND OF DEFQON.1
01.// KAMUI – Exceed
02.// LISA LASHES – Maxwell
03.// EVANTI – What You See Is What You Want
04.// LUNA – Unlocked
05.// RUTHLESS – Gers
06.// SAMUAL SANDERS – Axis
07.// BEAT PROVIDERS – Near Death Experience
08.// DAILUCIA – Music Over Mind
09.// A-LUSION meets SCOPE DJ – Between Worlds
10.// T.A.T.A.N.K.A. PROJECT – DJ’s Life
11.// PROJECT 1 – Numbers
12.// TECHNOBOY – Put Some Grace
13.// NAKED STEEL – Vive La France
14.// CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO – Wonderful Days
15.// TOMMYKNOCKER – Crunc
16.// EVIL ACTIVITIES & PANIC feat. MC ALEE – Invincible
17.// THE OUTSIDE AGENCY – Stranger’s Call
18.// ENZYME X – Silly Mid On
Het gaat er gewoon om dat je de juiste feiten moet gebruikenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Lekker belangrijk, als het een vette remix is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nette cd's jammer van Ti sento idd..potverdrie vooral het eind van die cdquote:01.// HEADHUNTERZ – Scrap Attack
02.// WILLIAMS SYNDROME – Emotions
03.// D-BLOCK & S-TE-FAN – Music Made Addict
04.// THE PITCHER - Serenity
05.// WILDSTYLEZ – Phantom Beat
06.// NOISECONTROLLERS – Addictive Fantasy
07.// THE PROPHET - Recession
08.// HEADHUNTERZ & WILDSTYLEZ meets NOISECONTROLLERS - Tonight
09.// TECHNOBOY – Ti Sento
10.// NOISECONTROLLERS – Revolution Is Here
11.// PROJECT 1 – Rate Reducer
12.// ZANY – Break Away
13.// ZANY – Maximum Force
14.// WILDSTYLEZ - KYHU
15.// ZATOX meets THE R3BELS - Choirs
16.// NOISECONTROLLERS – Yellow Minute
17.// PAVO – Communicate
18.// NOISECONTROLLERS – Samara
19.// APLHA 2 – Unleashed
20.// DONKEY ROLLERS – Innocent![]()
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
DISC 1 NOISCONTROLLERS - HARDSTYLEquote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef LeonH het volgende:
het valt me op dat het Anthem niet op de cd staat
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
uhm LeonH... kijk eens naar nr 1 van CD1ach verdomme... helemaal overheen gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nette cd's jammer van Ti sento idd..
[..]
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
quote:DISC 4 THE SOUND OF DEFQON.1
Ik moest even me hoofd krabben..quote:17.// THE OUTSIDE AGENCY – Stranger’s Call
18.// ENZYME X – Silly Mid On
Defqon.1 (2009)quote:Op maandag 8 juni 2009 12:59 schreef HarryVanDeTap het volgende:
gooi die defqon cd ff in de pm list of is die nog niet gelekt alleen de tracklist?
Zal donderdag ofzo wel weer op de bekende plekken te krijgen zijn zoals gewoonlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 13:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Defqon.1 (2009)
Defqon.1 (2009)
Artiest: Various Artists
4 disks | Cd (album) | Q-dance | 12 juni 2009
bron
Zou wel kicken zijn, kan ie mooi onderweg aan in de voiturequote:Op maandag 8 juni 2009 15:46 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zal donderdag ofzo wel weer op de bekende plekken te krijgen zijn zoals gewoonlijk
Een van de slechtste platen ooit door HHZ gemaakt als je het mij vraagt. Alleen al die breakquote:
Ik denk dat dat ook wel klopt. Q-Dance verzint een thema, die gozer spreekt die meuk in en dat gaat vervolgens naar HHZ in dit geval om er een nummer van te maken. En ja, als je al die kleuren er in wilt verwerken krijg je een heel verhaal. Dus denk niet dat het aan HHZ te wijten is dat die break zo lang is want die kan wss. niet veel andersquote:Op maandag 8 juni 2009 18:18 schreef NLS04 het volgende:
Het lijkt wel de laatste jaren wel alsof het Defqon anthem volgens voorgeschreven concept moet worden gemaakt ofzo en dat de DJ's niet vrij zijn om te maken wat ze willen.
Same herequote:Op maandag 8 juni 2009 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou wel kicken zijn, kan ie mooi onderweg aan in de voiture
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:18 schreef NLS04 het volgende:
...en wat kan mij het verrekken wat de kleuren van dat beest zijn.
ik vind m steeds beter worden naarmate ik m meer hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
niet de meest geweldige plaat met de beste vocals etc. maar hij gaat wel hard en laag![]()
Altijd grappig dat er van die hardcore luitjes naar hardstyle feestjes komen en hopen vaak dat het laatste uurtje HC is. Zeker als vaak bekend is dat het gewoon all hardstyle is. Ow en dan nog op PF roepen dat het een kut feest was en veels te softquote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef T_Killer het volgende:
Was zaterdag op alcatrazz festival, beetje jammer van t weer, maar in de hardstyle tent was t gelukkig droog en warm.
-Scope DJ: Standaard hitjesparade
-Wildstylez: Leuke platen maar niets bijzonders
-Noisecontrollers: Incredible as usual
-Pavo: Draaide HC: zaal ging plat
-Zany: Draaide HC: zaal ging plat
Was vantevoren veel kritiek omdat ze geen HC dj's hadden geboekt, t is uiteindelijk allemaal goedgekomen met de HC liefhebbers.
Op Qlimax zie ik dat soort gasten altijdquote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Altijd grappig dat er van die hardcore luitjes naar hardstyle feestjes komen en hopen vaak dat het laatste uurtje HC is. Zeker als vaak bekend is dat het gewoon all hardstyle is. Ow en dan nog op PF roepen dat het een kut feest was en veels te soft
Ben het niet helemaal eens met wattie zegt maar toch een erg mooi gebaarquote:"I would like to dedicate some words to a guy that I'm glad we can welcome back in the hardstyle scene: Brennan Heart. Fabian locked himself up in the studio the last year and he came out of it with an album that shows how hardstyle has to be! What a relief to hear something else than the hardcore-like hardstyle that in my opinion is bringing this style in directions where it shouldn't go. With this album, Fabian showed he is someone that understands what works on the dance floor and is able to bring some emotion and intensity into the music we all love so much. He deserves respect for this. Although I think I deserve him buying me a new CD map now 'cause I don't know how to fit the majority of this 16 tracks in mine. So thanks upfront for that Fabian, and most of all: welcome back!" Cristiano
ja precies wat je zegt! Normaal doen ze op alcatrazz 1 tent met hardstyle en dan de laatste act (of 2) hardcore acts, hebben ze dit jaar niet gedaan, dit jaar alleen hs. Kun je voorstellen wat dat voor gezeik oplevert van die hc gasten op PF enz. Mja toen pavo hc begon te draaien stonden ze wel als eerste vooraan te pogo-enquote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Altijd grappig dat er van die hardcore luitjes naar hardstyle feestjes komen en hopen vaak dat het laatste uurtje HC is. Zeker als vaak bekend is dat het gewoon all hardstyle is. Ow en dan nog op PF roepen dat het een kut feest was en veels te soft
Dat vind ik zo stervensirritant... Op Free Festival ook weer... Hardcore tent, goede Hardcore tracks, volop gabbers, en vooraan staat zo'n groepje sjonnievolk te pogo-en, rekening houdend met niks of niemand.. Ja ik snap dat als je dat weet je er een beetje uit de buurt kunt blijven, maar wat is er mis met gewoon hakken? Neemt minder ruimte in, word iedereen blij van.. K heb wel ns aan de rand van zo'n pogo-pit gestaan, stapje opzij op t moment dat iemand mijn kant op vloog, toen lag hij op zn muil...quote:Op maandag 8 juni 2009 23:46 schreef T_Killer het volgende:
stonden ze wel als eerste vooraan te pogo-en
Dat zijn de mooiste. Of als zo'n kwijlende pillenslikker al een tijdje vervelend doet en dan langs loopt even het voetje een klein stukje, maar ongemerkt, uitstekenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat vind ik zo stervensirritant... Op Free Festival ook weer... Hardcore tent, goede Hardcore tracks, volop gabbers, en vooraan staat zo'n groepje sjonnievolk te pogo-en, rekening houdend met niks of niemand.. Ja ik snap dat als je dat weet je er een beetje uit de buurt kunt blijven, maar wat is er mis met gewoon hakken? Neemt minder ruimte in, word iedereen blij van.. K heb wel ns aan de rand van zo'n pogo-pit gestaan, stapje opzij op t moment dat iemand mijn kant op vloog, toen lag hij op zn muil...
dat was na 2/3 optredens al duidelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef LeonH het volgende:
Blijkbaar heeft BH zelf ook ingezien dat zijn Blademasterz act niet echt zo'n denderend succes was wat het zou moeten worden. Althans zo'n idee heb ik...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nieuwe Ring- en smstones voor je mobiel.
![]()
Niks smsen, geen abonnement, gewoon gratis hier op Fok!
![]()
Het is dat ik inderdaad mn foon altijd op tril heb staan, omdat ik anders telkens moet wijzigen van tril naar geluid en weer terug, maar tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Na maanden de memento-ringtone aangehoord te hebben van NLS04 is alweer een tijdje geleden dat nieuwe leuke toontjes voor je mobiel beschikbaar waren. Dus hierbij.
Nieuwe Ring- en smstones voor je mobiel.
![]()
Niks smsen, geen abonnement, gewoon gratis hier op Fok!
![]()
Klik hier, of anders klik je hier, of hier.... het maakt niet uit, gewoon klikken, downloaden en op je telefoon zetten.
Geniet van sms-tones van yellow minute, of wil je gebeld worden in Defqon stijl? Niks is te gek. Gewoon pimpen met je beltoon. Fuck die brandweerwagen, dat stomme konijntje of al die andere commerciële jamba zooi!! Gewoon keiharde hardstyle op je mobiel!
[ afbeelding ]
Int defqon topic staan er een aantal .. dit zijn de laatste: [13-06-2009] DefQon.1 Festival #5 - Kriebels!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:26 schreef poiuytr het volgende:
Ik zag trouwens ergens foto's van de red stage van Defqon weet iemand nog waar deze terug zijn te vinden?
quote:Brennan Heart - Musical Impressions
Aanstaande zaterdag zal Brennan Heart zijn nieuwe album ‘Musical Impressions’ presenteren tijdens de zevende editie van Defqon.1 Festival. Het is te hopen dat de tentharingen van de BLUE stage stevig in de grond geslagen zijn... Om alvast een muzikale impressie te geven van dit nieuwe album laten we Brennan Heart zelf aan het woord:
“Op dit album zijn de impressies die ik de afgelopen tien jaar heb opgedaan in de muziekwereld terug te vinden. Zo heb ik eens met een jongen staan draaien die terminaal ziek was en de titel van één van de zestien tracks op dit album is ‘We Come And We Go’. Verder hoor je terug dat ik niet van etiketjes houd. Ik haal m’n inspiratie uit veel verschillende muziekstijlen. Zo vind je op het album een track met rapvocalen en heb ik samen met Shanokee, die onder andere bekend is van de tranceclassic ‘Such Is Life’, een track geschreven met een lange zangbreak erin. Hardstyle is niet alleen maar plat rammen, het is ook emotie. Sommige tracks op het album zijn echte floorfillers, andere zijn meer geschikt om lekker in de auto te draaien. Ik denk dat het voor de doorgewinterde hardstyleliefhebber zeker de moeite is om dit album te checken. Ik ben de diepte in gegaan. Als extraatje krijgt men bij de aanschaf van ‘Musical Impressions’ telkens via de mail een unieke downloadcode zodra tracks op vinyl beschikbaar zijn. Daarmee kan men de extended version downloaden. Ook zal er voor hen een aantal exclusieve tracks verschijnen.”
De trailer met daarin exclusieve previews van een aantal tracks die op het album staan kun je bekijken op de website van Brennan Heart: http://www.brennanheart.nl
In het Partyzine dat je na afloop van Defqon.1 gratis kunt meenemen kun je nog meer lezen over het nieuwe album in het interview dat gehouden werd met Dana en Brennan Heart. Dit interview zal de week na Defqon.1 tevens op Q-dance.nl gepubliceerd worden. Het nieuwe album van Brennan Heart is vanaf juli verkrijgbaar in de Q-dance Music Store.
Nice nice. Mooie actie en best aantrekkelijk voor de echte liefhebbers van zijn album!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Als extraatje krijgt men bij de aanschaf van ‘Musical Impressions’ telkens via de mail een unieke downloadcode zodra tracks op vinyl beschikbaar zijn. Daarmee kan men de extended version downloaden. Ook zal er voor hen een aantal exclusieve tracks verschijnen.”
quote:
Goeie actie jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nice nice. Mooie actie en best aantrekkelijk voor de echte liefhebbers van zijn album!
2x live gezien in n gehucht bij mij in de buurt... 1x zelfs met de band zitten blowen en zuipenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Omg nog een fan
m'n favo band ooit
vaak live gezien en bij de laatste reunie geweest in a'dam
Was dat nu voor een uitspraak.quote:Brennan Heart - Musical Impressions
* Hardstyle is niet alleen maar plat rammen, het is ook emotie*
Het nieuwe album van Brennan Heart is vanaf juli verkrijgbaar in de Q-dance Music Store.
BETER gaat deze even heel gauw AVIO003 worden! Wat een leuk ding! Beukend + partysfeer all over!quote:
Dat scheelt!quote:
Anders smeren de dagjesmensen hem te vroeg, daarom doen ze dat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef ElDani het volgende:
Digital Punk en Profyler los zetten...
En inderdaad A2 voor HHZ..
Na Donkey Rollers (om kwart over 5) The Prophet..
Hou aub op zeg :![]()
quote:
Ehh Jaquote:
Beetje erg jammer idd. Zal een beste terugval in bpm opleverenquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was dat nu voor een uitspraak.Ik zal maar gaan huilen zeker als ik in de Blue sta tijdens z'n act
Dan ziet ie emotie
Het is WEL plat rammen GVD!
En waarom is m'n avatar weg![]()
Duidelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef JortK het volgende:
Aflsuiten in Blue.
lekkerrrrrrquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef ElDani het volgende:
Digital Punk en Profyler los zetten...
En inderdaad A2 voor HHZ..
Na Donkey Rollers (om kwart over 5) The Prophet..
daar doe je niks aan, gewoon knallen bij A2 en dan zien we wel hoeveel we over hebbenquote:
of Purple... of Redquote:
Wat n feestje was dat zeg! superquote:
quote:
nee, zany ramt gewoon maar wat op dat keyboard wat dr wss nog stond van de 2 sidez denk ikquote:
ah okayquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
nee, zany ramt gewoon maar wat op dat keyboard wat dr wss nog stond van de 2 sidez denk ik
Heerlijke plaat, op Free Festival ook 2 keer gehoord, dik knallenquote:
Ging er stevig aan toe iddquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Heerlijke plaat, op Free Festival ook 2 keer gehoord, dik knallen
Dan weet je gewoon dat je Noisecontrollers en DR achter elkaar moet zien of Defqon als je dit zietquote:
Kippenvel zeg.. Was er voor het eerst bij dit jaar, maar zal zeker niet de laatste keer zijnquote:
HELDEN SHIT!quote:
Dus de main zal voornamelijk uitgezonden worden?? Ga denk wel even luisteren.quote:A lot of people ask us about our new tracks and what we are gonna play on defqon. We can answer to that; Every new track that is finished will be played this saturday!
From defqon till our albumrelease(which is in september) we will play our new tracks now and then on party's.. The whole album will be promoted on Mysteryland!
Because of this reason our set will not be broadcasted on the qdance radio, we hope u all understand that
Album release op Mysteryland, en ook daar ben ik bijquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef ElDani het volgende:
DBSTF over hun set.
[..]
Dus de main zal voornamelijk uitgezonden worden?? Ga denk wel even luisteren.
Alsof die platen daardoor niet op het web verschijnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef ElDani het volgende:
DBSTF over hun set.
[..]
Wow wat een vette video, niet geweest helaas maar dit ziet er toch wel heel dik uitquote:
Het zal wel gewoon een mengelmoes worden van de Main en de Hardstyle tent en miss een uitstapje naar de HC. Maar dat is jaarlijks zo. Niets nieuws onder de zon lijkt me.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef ElDani het volgende:
DBSTF over hun set.
[..]
mwa de voorspellingen zien er nog niet zo slecht uit hoor. Best grote kans dat het droog blijftquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef CrustyClown het volgende:
Over zon gesproken, word poncho stampen denk op de Main
Betere keus dan Dov in ieder geval, die wil het maar al te graag met Rockz en Lange Frans doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef Silaz het volgende:
In het boekje van Freshtival wat ik onder me snelbinders vond, stonden ook nog 2 korte interviewtjes met Zany en DBSTF. Leukste vond ik toch nog wel dat Zany maar al te graag een co-op met Dr.Dre wil doen.Zijn absolute held
inderdaad beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef NLS04 het volgende:
nieuwe van zany en dozer is een beetje vreemde plaat. Ze hebben de sound niet op de kick maar er tussen gezet zegma..
Moet wel zeggen dat ie vanzelf beter gaat klinken
kerel loessoe gaan daarquote:
Vin da geen slechte plaat, volgens mij klapt ie live hardquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef NLS04 het volgende:
nieuwe van zany en dozer is een beetje vreemde plaat. Ze hebben de sound niet op de kick maar er tussen gezet zegma..
Early uurtje is altijd fijn!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Sc0tTy het volgende:
wh00p vanaaf weer 2Dangerous
[..]
Vin da geen slechte plaat, volgens mij klapt ie live hard
* Boy_Snakeye luistert mee vanavondquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
Early uurtje is altijd fijn!
Hierna D'Stylerz en The Pitcher.
Wel gek. Toen ik D'Stylerz aansprak op In Qontrol wouden ze hun set liever niet publiceren op een radio.. Maar nu toch wel op de radio, maar goed. Is ook maar gezeur.
Waar bestel jij je shirts en dergelijke? Prijsje?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye luistert mee vanavond
Nieuwe ontwerpen van mijn defqon shirtje zijn klaar![]()
13 mensen zullen dit shirtje gaan dragen![]()
Shirtjes ontwerp ik dus zelf, en laat ze drukken hier in de buurt bij een 1-mans drukkerijtje. Hij heeft goed spul. (klinkt nou net alsof het een dealer isquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waar bestel jij je shirts en dergelijke? Prijsje?
Wij zijn ook bezig met shirtjes.. Kijken of dat iets is, maar dan moet het wel te betalen blijven..
Nou ik draag 'm zelf niet, maar mijn vriendin welquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
@Boy.. ik sms je wel weer waar je staat en dan kom ik je shirt live bewonderen
http://www.dance-tunes.co(...)on/dust_in_your_eyesquote:[b]Op donderdag 11 juni 2009 20:27
@Eldani: Crypsis vs. Kold Konexxion - Dust In Your Eyes kan ik nergens vinden...![]()
Ben ik nou de enige die dat niet zo bijzonder vind ?quote:
niceequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:42 schreef ElDani het volgende:
De volgende stukjes sets gaan deze zaterdag uitgezonden worden…
11.00 - 11.30 Kamui
11.30 - 12.00 Charly & Nazz
12.00 - 12.30 The Pitcher
12.30 - 13.00 Fausto
13.00 - 13.30 Ido Ophir / Jan Liefhebber
13.30 - 14.00 Lisa Lashes
14.00 - 14.30 Wildstylez
14.30 - 15.00 Coone
15.00 - 15.30 Mad Dog & Anime
15.30 - 16.00 Randy Katana
16.00 - 16.30 Surgeon
16.30 - 17.00 Endymion
17.00 - 17.30 Noisecontrollers
17.30 - 18.00 Luna (Techno set)
18.00 - 18.30 The Prophet feat. Rocks
18.45 - 19.15 Dana
19.15 - 19.45 Noize Suppressor
19.45 - 20.00 Frontliner
20.15 - 20.45 Louk
20.45 - 21.15 Alpha²
21.15 - 21.45 Killswitch & Reset
21.45 - 23.00 Headhunterz
Uiteraard zal alle Hardstyle, Hardtrance en Hardcore terug te vinden zijn op Hardtraxx!
Waarom de techno niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:42 schreef ElDani het volgende:
De volgende stukjes sets gaan deze zaterdag uitgezonden worden…
11.00 - 11.30 Kamui
11.30 - 12.00 Charly & Nazz
12.00 - 12.30 The Pitcher
12.30 - 13.00 Fausto
13.00 - 13.30 Ido Ophir / Jan Liefhebber
13.30 - 14.00 Lisa Lashes
14.00 - 14.30 Wildstylez
14.30 - 15.00 Coone
15.00 - 15.30 Mad Dog & Anime
15.30 - 16.00 Randy Katana
16.00 - 16.30 Surgeon
16.30 - 17.00 Endymion
17.00 - 17.30 Noisecontrollers
17.30 - 18.00 Luna (Techno set)
18.00 - 18.30 The Prophet feat. Rocks
18.45 - 19.15 Dana
19.15 - 19.45 Noize Suppressor
19.45 - 20.00 Frontliner
20.15 - 20.45 Louk
20.45 - 21.15 Alpha²
21.15 - 21.45 Killswitch & Reset
21.45 - 23.00 Headhunterz
Uiteraard zal alle Hardstyle, Hardtrance en Hardcore terug te vinden zijn op Hardtraxx!
Straks hoeft q-dance helemaal geen rommel meer op te ruimen... hebben ze al die schoonmakers voor niks ingehuurd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Net bij mijn broertje even wat shirtjes gedropt en ff snel een foto gemaakt
[ afbeelding ]
De vrouwen versie is net iets anders. Daar is ipv een manneke een vrouwke. En de voorkant is gewoon horizontaal.
eerste keer luisteren dacht ik, hequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef NLS04 het volgende:
Het is niet nieuw inderdaad, Headhunterz doet het ook met Reloaded Part 2 altijd, zoals vorig jaar op Defqon:quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dat niet zo bijzonder vind ?D-block & S-Te-Fan hadden die truc trouwens al meer als een jaar geleden bedacht met de pounding senses remix..
EDIT
Heb het ff opgezocht en hij zit in de D-Block & S-te-Fan @ InQontrol 2008 Warm-Up Mix. Gemixt met ride with uz en pounding senses dus. Klinkt ook veel beter als je het mij vraagt![]()
quote:
EDIT:quote:17.30 - 18.00 Luna (Techno set)
Er staat toch dat er ook techno wordt uitgezonden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom wel? Er is zoveel keus, dat je er niet vanuit kan gaan dat alles te horen is.
En 21.15 - 21.45 Killswitch & Resetquote:
en DBSTF deden het ook een keer bij New York: Ride With Uz helemaal wegdraaien en dan ineens Pounding Senses er in gooienquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dat niet zo bijzonder vind ?D-block & S-Te-Fan hadden die truc trouwens al meer als een jaar geleden bedacht met de pounding senses remix..
EDIT
Heb het ff opgezocht en hij zit in de D-Block & S-te-Fan @ InQontrol 2008 Warm-Up Mix. Gemixt met ride with uz en pounding senses dus. Klinkt ook veel beter als je het mij vraagt![]()
x2quote:
Nu we het toch over vocals in nummers hebben. Activator -Back in the Daysquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Weer een leuke shirt boy..
Ik heb nog een movie dingetje voor in de OP
Speedwave - Junior (First Switch Mix) -> vocal komt uit Young Frankenstein
Oh my god!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nu we het toch over vocals in nummers hebben. Activator -Back in the Days
Het stuk over Lucius en resistance is futile is van een aflevering van Start Trek - The Next generation, waarin The Borg captain Piccard ontvoerd en assimileert
Ook namens mij!quote:@scotty gefeli!
En mij!quote:
jij mag niet meer mee morgenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nu we het toch over vocals in nummers hebben. Activator -Back in the Days
Het stuk over Lucius en resistance is futile is van een aflevering van Start Trek - The Next generation, waarin The Borg captain Piccard ontvoerd en assimileert
Ik weet hetquote:
Of Sc0tTyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:26 schreef de_huig het volgende:
[..]
it's the pa partyflocker...party partyflocker
Dat weet jij nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef Sc0tTy het volgende:
ah ja PF laat da zien
mjah boy dan moet je profiel checken, doe je ook niet elke dag
* Sc0tTy zet net DefQon cd op
Defqon.1 2006 dacht ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:08 schreef Sc0tTy het volgende:
whahaha zou wel tof zijnhij staat wel op de cd
btw van welke defqon is die ?
Australië.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:08 schreef Sc0tTy het volgende:
whahaha zou wel tof zijnhij staat wel op de cd
btw van welke defqon is die ?
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Defqon.1
2003: DHHD - 30 Minutes (Unofficial)
2004: The Hose - Loudness (Loud Version) (Unofficial)
2005: The Prophet - Emergency Call
Thanxquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:53 schreef poiuytr het volgende:
Scotty gefeliciteerd, hoezo morgen er niet bij in Almere als verjaardagsfeestje?
Precies hetzelfde met 2 maten van stage..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:52 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Maar zoals altijd wouden maten niet of wouden ze pas toen de kaarten al uitverkocht waren.
Blijft een bestequote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
2007: Brennan Heart - Get Wasted
en ikke, ikke, ikkequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef LeonH het volgende:
Ook namens mij!
]http://www.b2s.nl/decibel2009/[/quote][/url]quote:Decibel mainstage
D-Block & S-te-Fan
Zany
Tuneboy (IT)
Francois
Brennan Heart
Frontliner
Dana
Tatanka (IT)
Headhunterz
The Viper
MC DV8
Back2School
Promo
Neophyte
Buzz Fuzz
Kristof (BE)
Rob
D-Spirit
JDA
Chosen Few
Digital Boy (USA)
Forze DJ Team feat. The Forze MC live
PCP live (DE)
MC Alee
Euphoria
The Prophet
Noisecontrollers
Zatox (IT)
Scope DJ
Digital Punk & Profyler
The Pitcher
Max Enforcer
Deepack
Wildstylez
Donkey Rollers live
MC Villain
Hardcore4life
Evil Activities
Noize Suppressor (IT)
D-Passion
Endymion
Tha Playah
Outblast
Tommyknocker (IT)
Nosferatu
Art of Fighters live (IT)
G-Town Madness live
TMC
Remember
Scot Project (DE)
Beholder & Balistic
Clive King
Melanie di Tria (DE)
Deaz D
Leep
Derb (DE)
Gary D (DE)
Isaac
MC Da Syndrome
Pussy lounge
Paul Elstak
Korsakoff
Mental Theo
Ruthless
Genius
Luna
Yves (BE)
Lars
Darkraver
MC Ruffian
Darkness4life
Catscan
Mindustries
Daisy (FR)
Negative A
Fracture 4 (UK)
Drokz
Bryan Fury (UK)
N-Vitral live
Somatic Responses live (UK)
MC Dart
1992Is4You!
Stanton
Yves DeRuyter (BE)
Pat C
Gizmo
Robin “Jaydee” Albers
Pat Krimson (BE)
100Isis
Panic
MC Joe
UP!
Coone (BE)
Pat B
GJ Warez
Fenix
Chicago Zone (FR)
Qatja S
Gave (FR)
Binum (FR)
MC Jeff
Refuse
Marco Remus (DE)
Rude Awakening
Giorgio SFX
Spark Taberner
Hilarious
Salva Trucha
Torsten Kanzler (DE)
3headzahead live (DE)
Boris S (DE)
Tickets voor Decibel kosten 54,- Euro (ex fee) en zijn nog te verkrijgen via Ticketonline. Wacht niet te lang met het kopen van een ticket.
Voor meer informatie en wekelijkse updates check je www.b2s.nl en [url=http://www.b2s.nl/decibel2009/
Wie is die Francois op de Main? Hardtrance ofzo?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:06 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)2009-de-line-up.html
[..]
Zal ik eens wat zeggen, hij was wel een gast met lef. Ten eerste had hij een Fusion shirt aanquote:Op zondag 14 juni 2009 23:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
Prophet heeft naast la vida narcotica ook 1,2 stampen en Dj Mystery - Punani gedraaid
wat ben ik blij dat ik daar hard weg ben gerend na de donkeys...
En de Donkeys hadden allemaal Scantraxx shirts aan.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zal ik eens wat zeggen, hij was wel een gast met lef. Ten eerste had hij een Fusion shirt aan
Lekker die tracklisten , weet ik tenminste wat ik gehoord en gemist heb, net verslagquote:Op maandag 15 juni 2009 10:22 schreef CrustyClown het volgende:
Nou ik zal eens een poging wagen tot een verslagje.
Je hebt de hele dag een zonnebank meegezeuld?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
props voor alle verslagjes.. nu hoef ik het niet te doenwant dan komt er weer hetzelfde verhaal te staan
wat een dag ik kan niet wachten om de dvd te gaan bekijken![]()
en dan het liefst onder een zonnebank met mijn voeten in het zand en een biertje in de hand.. om de atmosfeer 100% na te bootsen![]()
jep een hele grote ronde gelebal hoog aan de hemel.. zodat ie neit i nde weg zat op de mainquote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je hebt de hele dag een zonnebank meegezeuld?
Aardige jongen toch he die Bartman. Godver heel de dag die godver gele zon meegeleurd. Hijzelf en ik zijn erdoor verbrand en niemand geeft die jongen een complimentjequote:Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
jep een hele grote ronde gelebal hoog aan de hemel.. zodat ie neit i nde weg zat op de main
Ohww die jongen met die leuke vriendin. En trouwens er zaten wel meer mensen in een kringetje op de Main dat je dacht. Zakdoekje leggen, hiawata naspelen, GET A LIFE !?quote:owja nog 1 ergernis.. het irritante varkentje wat voor mij stond bij Charly en Theo ( waar het al als haringen in een ton was) die haar rugzak omhadalsof ze daar ter plekke ging picknicken.. ik heb haar dan ook vakkundig belachelijk gemaakt met een kerel naast me en toen ging ze gelukkig weg..
Bedankt bartman, kan niet eens meer fronsenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:46 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Aardige jongen toch he die Bartman. Godver heel de dag die godver gele zon meegeleurd. Hijzelf en ik zijn erdoor verbrand en niemand geeft die jongen een complimentje![]()
[..]
Ja Rip, je vriendin heeft tenminste manieren, die zegt mij netjes gedag, jij wou blijkbaar zo snel mogelijk naar voren bij Redquote:Op maandag 15 juni 2009 12:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
En Rip, was tof je weer random ergens tegen te komen man. Heldig
.
Net of jij ooit fronstquote:Op maandag 15 juni 2009 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bedankt bartman, kan niet eens meer fronsen
Nou ja, laten we het houden op "het bewegen van mijn wenkrbrauwen"quote:Op maandag 15 juni 2009 13:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Net of jij ooit fronst![]()
waar heb jij heel de dag uitgehangen eigenlijk?
ik heb je wel zien staan tijdens A-lusion & scope in het midden vooraan... maar het gingte hard los om even er tussnedoor te komen en gedag te zeggenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef Sethje het volgende:
Haha ik heb volgens mij voor t eerst sinds best lang Boy en Bartman niet gemeet![]()
Uhm, ik hoorde 'm alleen bij frontliner en ik dacht toen:"Jammer dat ze met hun tengels aan de sound van "screamer" zijn gekomenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
die openingstrack van HHZ is trouwens echt
vanaf 2.30
Ja mooi moment, natuurlijk is dit wel een kroon op al zijn werk van de afgelopen jaren.quote:
sowieso lijkt ie tamelijk geemotioneerd na zijn optreden.. mooi om te zien
Nou die live edit van hate it or love it is ook geniaalquote:die sacrifice edit kan ik btw ook zeker waarderen en ook die subsonic edit die hij daarvoor draaide was erg aangenaam![]()
HHz was voor mij een positieve verrassing
Al met al gewoon super goede set die lekker in elkaar zit als ik hem nu terug luister.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Uhm, ik hoorde 'm alleen bij frontliner en ik dacht toen:"Jammer dat ze met hun tengels aan de sound van "screamer" zijn gekomen"
[..]
Ja mooi moment, natuurlijk is dit wel een kroon op al zijn werk van de afgelopen jaren.
[..]
Nou die live edit van hate it or love it is ook geniaal
Ja dat het nr lijkt op screamer heb ik al meer gelezen maar gewoon het feit dat ie zo'n nr maakt (iets wat niet de gangbare stijl meer is tegenwoordig) vind ik al noemenswaardig.. en ookal lijkt ie erop ik vind het nr gewoon een heerlijke drive hebben en geen ellenlange break en daarna weer lekker doorquote:Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Uhm, ik hoorde 'm alleen bij frontliner en ik dacht toen:"Jammer dat ze met hun tengels aan de sound van "screamer" zijn gekomen"
Zeg natuurlijk niet dat hij slecht is...maar vind het jammer dat ze aan sommige klassieke sounds komen. Er zit wel een lekker ram stukje in op 4 minutenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja dat het nr lijkt op screamer heb ik al meer gelezen maar gewoon het feit dat ie zo'n nr maakt (iets wat niet de gangbare stijl meer is tegenwoordig) vind ik al noemenswaardig.. en ookal lijkt ie erop ik vind het nr gewoon een heerlijke drive hebben en geen ellenlange break en daarna weer lekker door
maar ieder zijn ding uiteraard![]()
ik heb de hele early periode niet bewust meegemaakt en Opa Boy natuurlijk wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |