Het verhaal is ook wel goed. Maar overal op internet wordt gezegd dat gungrave perfect en helemaal geweldig is.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ahh een anime/manga topic![]()
![]()
Oh gungrave is vet, het verhaal is zo cool.
Je moet ff door de 1ste paar eps komen
hahaha jah het is toch van 5/6jaar geledenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het verhaal is ook wel goed. Maar overal op internet wordt gezegd dat gungrave perfect en helemaal geweldig is.
Maar als je shows als xam'd, soul eater en EF gewend bent, dan is de animatie 3x nix.
Toen was er ook al veel beter....quote:Op maandag 23 februari 2009 13:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
hahaha jah het is toch van 5/6jaar geleden
Ik ben bang dat het weer niet zo goed wordt als de manga.quote:
Heb de manga nooit gelezen.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het weer niet zo goed wordt als de manga.
Daarnaast wordt het begin denk ik oersaai, omdat je alles voor de 3e keer ziet. Manga>anime>anime 2
Hm, ik vond de anime niet goed genoeg om in 2 dagen te kijken.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb de manga nooit gelezen.Laatst nog de serie helemaal opnieuw gekeken. De eerste keer had ik alle 51 eps in 2 dagen gekeken met een knallende koppijn op het laatst als gevolg.
Wilde 'm al eens gaan lezen. Schijnen geloof ik ook significante verschillen in te zitten? Vergat alleen steeds er achteraan te gaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hm, ik vond de anime niet goed genoeg om in 2 dagen te kijken.
De manga is veel beter
Ik heb het inmiddels andersom.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben het niet gewend om manga's te lezen. Ff wennen om van rechts naar links te lezen.![]()
geprobeerd, maar manga kan ik mij echt niet bij "inleven", dat maakt het toch een stuk minderquote:Op maandag 23 februari 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben het niet gewend om manga's te lezen. Ff wennen om van rechts naar links te lezen.![]()
Ik vind het wel meevallen. Alleen het duurt te lang om de nieuwe Bleach en Death Note te vindenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh, ik moet Bleach numero 4 nog vinden.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Alleen het duurt te lang om de nieuwe Bleach en Death Note te vinden
Dan ga je toch naar onemanga?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Alleen het duurt te lang om de nieuwe Bleach en Death Note te vinden
Oh, en Monster #13quote:Op maandag 23 februari 2009 19:06 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh, ik moet Bleach numero 4 nog vinden.
En hoe zet in dat in mijn boekenkast?quote:
Printenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
En hoe zet in dat in mijn boekenkast?
Die zijn toch nog niet vertaald, of wel?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Printen![]()
Als je het wilt bewaren wordt het inderdaad moeilijker.
Maar waarom zou je Bleach willen bewaren![]()
Moet binnenkort de elfenlied volumes maar eens kopen.
Niet? Zo'n goede manga niet. Dat valt tegenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef Quir het volgende:
[..]
Die zijn toch nog niet vertaald, of wel?
Ik zocht 'm ook, vandaar.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet? Zo'n goede manga niet. Dat valt tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:20 schreef msnk het volgende:
Ik begin echt weer een voorliefde voor Pokémon te krijgen, wat is 't toch leuk hè
er staat nog een release op Isohunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen geen idee of dat de 1080p versie is?
ow en ook een @ nyaa , zie PM die ik je gestuurt heb
Jap sport anime zijn altijd flexquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef msnk het volgende:
Major kende ik nog niet, ziet er best interessant uit. Honkbal ligt niet echt in mijn straatje, maar sport anime zijn vaak toch wel behoorlijk goed gemaakt, ook voor buitenstaanders.
One Outs(super), Capeta(super), Eyeshield 21, Over Drive en Initial D zijn ook goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jap sport anime zijn altijd flexPOT, Ippo, Major zijn super
Ik word ecchi al zat, laat staan hentai...quote:Op woensdag 25 februari 2009 05:59 schreef blessed19 het volgende:
hentai is tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Oh damn de upcoming Bleach en Naruto chapters worden te ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Oh damn de upcoming Bleach en Naruto chapters worden te ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker nutteloos speculeren..![]()
zit je nu daar? Doe eens foto's postenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:22 schreef Crashcat het volgende:
Damn.. Akihabara is niet goed voor mijn portemonnee.
Ik heb Majo wel gezien, vooral eerste seizoen vond ik erg goed.. latere seizoenen zijn stuk minder vinnik, toch een beetje het dragonball idee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef msnk het volgende:
Major kende ik nog niet, ziet er best interessant uit. Honkbal ligt niet echt in mijn straatje, maar sport anime zijn vaak toch wel behoorlijk goed gemaakt, ook voor buitenstaanders.
Ik moet denk ik eerst wel een nieuwe HD kopen, ik heb nog maar 20GB over en die zijn al gereserveerd voor andere series
Gundam 00!! Ben bijna bij met S2, nog 6 episodes. Stop met one piece of shit en start Gundam!!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb hier zelfs Gundam 00 voor laten liggen.
Ippo!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jap sport anime zijn altijd flexPOT, Ippo, Major zijn super
Denk het wel, anders ff trailer kijken of een epquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:30 schreef Clyde_Frog het volgende:
Eh...
Vandaag heb ik de complete boxset van Lain in de winkel zien liggen. Is dat een leuke serie voor iemand die Death Note, Kimi ga nozomu eien, en Elven lied kan waarderen?
Pipirupirupirupipirupi!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:00 schreef wdn het volgende:
oh en om sh0g tegenwicht te bieden hier een video:
pipirupirupirupipirupi~
pipirupirupirupipirupi~
nande mo dekichau BATTO ESUKARIBORUGU!
pipirupirupirupipirupi~
pipirupirupirupipirupi~
mahou no gion de jinsei yarinaoshite ageru
iya yo dame yo konna no BAKABAKA
sonna ni GIRAGIRA shinaide
onegai dakara eii!
bokusatsu tenshi chi shibuki DOKUDOKU DOKURO-chan
bokusatsu tenshi shinzou DOKUDOKU DOKURO-chan
funde shibatte tataite
kette jirashite tsurushite
demo sore tte BOKU no "ai" na no
en S2 ook meteen maar even!
sweet, doe eens urlquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Sh0g het volgende:
Zoekplaatje voor de liefhebber.
[ afbeelding ]
1,8 GB aan anime wallpapers binnengehaald en dit zat in de random map met 800 high res plaatjes.
Bedankt , en ook bedankt, Ali_Ilegaliquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:57 schreef wdn het volgende:
Ik heb Lain ook gekocht bij MM. Die serie is zeker de moeite waard zelfs als je niet DN hebt gezien.
Is afwijkend qua stijl. Maar absoluut de moeite waard.
Het was te slecht weer om een plaatje te schieten. Maar als ik daar mijn portemonnee open trok, dan was ik gelijk meer dan 500 euro kwijt op een dag. Met gemak.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:22 schreef zquing het volgende:
[..]
zit je nu daar? Doe eens foto's posten
GS balquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:19 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ]
Om terug te komen op Pokémon... herinnert iemand zich deze?
Mijn vraag was meer of hij op een later punt in de serie terugkwam, maar ik vond het net via Google.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
GS bal. Van seizoen II. Hij zou gaan naar iemand uit de Johto league maar daar houdt het op van wat ik er van weet
.
Ga je fansubgroep startenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:03 schreef Ge4ce het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet vragen, geen idee waarom, maar zijn er misschien mensen die vertalingen willen doen van JP/CH naar Engels?
Er zit geen geld aan verbonden en je kunt er opzich (denk ik) wat ervaring op doen. hmm...
In het afgelopen seizoen zijn er maar iets van 2 niet gesubbed, dus niet alleen populairequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ga je fansubgroep startenVoor series die populair zijn hoef je het niet voor te doen. Vaak zitten daar al paar fansubgroeps op
Nee, nee, nee. 'scanlation'-groeps (manga). Er zijn genoeg pareltjes die amper of geen aandacht krijgen terwijl ze dat wel verdienen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ga je fansubgroep startenVoor series die populair zijn hoef je het niet voor te doen. Vaak zitten daar al paar fansubgroeps op
Oh ok dat is heel anders gelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:22 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. 'scanlation'-groeps (manga). Er zijn genoeg pareltjes die amper of geen aandacht krijgen terwijl ze dat wel verdienen.
Ik zit zelf in een paar groepen die een aantal series scannen zoals, Katekyo Hitman Reborn!, One Piece, Area no Kishi, Hanagata, Over Drive, Tantei Gakuen Q en nog een paar andere. Er is altijd interesse naar een vertaler voor de wat meer onbekende potentiële series.
Maar die heeft wel een groep die eraan werkt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Oh ok dat is heel anders gelijk![]()
Jah 1 parel is Vinland Saga. Die manga is zoooooo masterlijk echt niet normaal
bij mij precies het zelfde , heerlijke anime .quote:Op maandag 2 maart 2009 11:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Het verhaal van FMA is heel erg aangrijpend. Daarom knalde ik er in 2 dagen doorheen.
jij houd zeker niet van commerciele anime's ?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:39 schreef zquing het volgende:
FMA
vermakelijk maar omdat nu goed te noemen
Niet echt neequote:Op maandag 2 maart 2009 12:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij houd zeker niet van commerciele anime's ?
Genoeg commerciële shit die ik wel kan waarderen, alleen waardeloze shonen series nietquote:Op maandag 2 maart 2009 13:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Commercie is troep. Commerciële series zijnCommercie
Commerciële series
Fair enough.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Genoeg commerciële shit die ik wel kan waarderen, alleen waardeloze shonen series niet
FMA is amper shonen te noemen. Het zit nog net in die categorie, maar het neigt veel meer naar seinen. Het is ook totaal niet te vergelijken met series als bleach en naruto.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Genoeg commerciële shit die ik wel kan waarderen, alleen waardeloze shonen series niet
FMA gaat het zoiezo wel weer worden, of het ruk is of niet(bleach trekt ook nog steeds kijkersquote:Op maandag 2 maart 2009 16:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is een beetje de animé van nu? Skip Beat lijkt me niks. En de laatste afleveringen van ghost hound gaan er ook met een beetje moeite doorheen, terwijl ik er bij het begin nog erg enthousiast over was
Ja, er zijn heel veel Bleach- en Naruto-kijkers in Nederland. Alleen van de meeste hoor je het niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA gaat het zoiezo wel weer worden, of het ruk is of niet(bleach trekt ook nog steeds kijkers)
Daarnaast is Soul eater vrij hip op dit moment :p
Xam'd had het moeten zijn, kan ik ook iedereen aanraden, maar doordat het enkel verspreidt werd op PSN, is het niet echt doorgebroken.
Soul Eater en FMA heb ik allebij afgekaptquote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA gaat het zoiezo wel weer worden, of het ruk is of niet(bleach trekt ook nog steeds kijkers)
Xam'd had het moeten zijn, kan ik ook iedereen aanraden, maar doordat het enkel verspreidt werd op PSN, is het niet echt doorgebroken.
Van wat voor anime hou je dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soul Eater en FMA heb ik allebij afgekapt. Misschien moet ik FMA nog een kans geven dan
2e serie/seizoen?
Ik doe geen manga, de FMA anime is echt niet zo goed als veel fans 'm doen lijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA is amper shonen te noemen. Het zit nog net in die categorie, maar het neigt veel meer naar seinen. Het is ook totaal niet te vergelijken met series als bleach en naruto.
Daarnaast heb ik in FMA nog geen ecchi panel kunnen ontdekken.
Ik heb het hier allemaal over de manga. De anime is enigzins overrated, want er is veel beter.
Xam'd is een slecht NGE aftreksel, ze deden 't veel beter met RahXephonquote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vindt alles slechtquote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Xam'd is een slecht NGE aftreksel, ze deden 't veel beter met RahXephon
Ach kom op zeg, ze sloegen de plank volledig mis met Xam'd, Na dingen als RahXephon, NGE, Argento Soma, mag je wel enige vorm van originaliteit verwachten. Ik had allemaal moeilijke psychologische shit verwacht, extensionalisme, nihilisme een verhaal zo diepgaand dat 't haast niet meer te volgen was. Wat krijg ik, NGE voor kleutersquote:
ik heb xam'd wel afgekeken(ik zeg niet dat 't xam'd voor kleuters is het is een NGE aftreksel voor kleuters) Meestal ben ik wel fan van dit soort anime, maar wat ik kijk is voornamelijk Josei en de meer verhaal gerichte Seinen.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:52 schreef Ascendancy het volgende:
Als je xam'd voor kleuters vindt is er imo toch echt wat mis met je beleving van anime.
En daarnaast. Alleen al om de animatie was het een genot om te kijken.
Wat vond jij dan goede series? Of kijk je ze nooit af?
OMG noobquote:Op maandag 2 maart 2009 19:00 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vroeg je om namen die je goed vind. NGE zegt me weinig en ik heb nog genoeg op me wachtlijst staan
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:03 schreef zquing het volgende:
[..]
OMG noobNGE, neon genesis evangelion. Meest fkin legendarische serie ooit
en als je wil zien wat ik goed vind ga dan maar 40 topics teruglezen
als je NGE niet kent wel ja, als ik iets obscuurs had opgenoemt had ik niet verwacht dat je het kent. Maar NGE is wel behoorlijk essentieelquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iemand een noob vinden, omdat hij een anime niet kent is best triest
En als je het niet wil zeggen. Ga dan niet zo kinderachtig en moeilijk doen.
Omdat NGE legendarisch is om een reden, qua verhaal krijg je 't weinig beter dan datquote:Op maandag 2 maart 2009 19:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ach, waarom zou ik oudere anime gaan kijken als er tegenwoordig ook genoeg leuks gemaakt wordt, maar dan wel in HD met mooie animatie
eens even kijken: NGE heb ik niet gezien, parakiss en last exile ook nietquote:Op maandag 2 maart 2009 19:11 schreef zquing het volgende:
[..]
als je NGE niet kent wel ja, als ik iets obscuurs had opgenoemt had ik niet verwacht dat je het kent. Maar NGE is wel behoorlijk essentieel
hier een kort lijstje voor je
ParaKiss
Nana
Last Exile
Ik heb wel een zwak voor dat soort series. Last exile moet je gewoon kijken om de artworkm alsof je een artbook aan 't kijken bent. ParaKiss is denk ik niet zo super als je Nana niet leuk vond.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
eens even kijken: NGE heb ik niet gezien, parakiss en last exile ook niet
nana was ronduit tenenkrommend..
Dat had ik niet van je verwachtquote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
eens even kijken: NGE heb ik niet gezien, parakiss en last exile ook niet
nana was ronduit tenenkrommend..
Dropped Getbackersquote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/arnxx
Dat vind ik van FMA, maar dat doe je af als standaard shonen. Niet echt waarquote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor dat soort series. Last exile moet je gewoon kijken om de artworkm alsof je een artbook aan 't kijken bent. ParaKiss is denk ik niet zo super als je Nana niet leuk vond.
NGE is verplichte kost voor iedereen die anime kijkt
ik heb FMA ook uitgekekenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat vind ik van FMA, maar dat doe je af als standaard shonen. Niet echt waar
En wat bevalt je er niet aan? Ik vond het verhaal erg aangrijpend. Kwaliteit van de animatie is voor mij meer een bijzaak.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:38 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik doe geen manga, de FMA anime is echt niet zo goed als veel fans 'm doen lijken
Vond 't verhaal cliche, voorspelbaar en kutquote:Op maandag 2 maart 2009 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En wat bevalt je er niet aan? Ik vond het verhaal erg aangrijpend. Kwaliteit van de animatie is voor mij meer een bijzaak.
Nu noem je precies de redenen waarom ik nooit horrorfilms kijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:52 schreef zquing het volgende:
[..]
Vond 't verhaal cliche, voorspelbaar en kut
En daarom heb ik NGE nog steeds niet gekekenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef zquing het volgende:
[..]
NGE is verplichte kost voor iedereen die anime kijkt
leuk lijstjequote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/arnxx
Zo te zien hebben wij wel een beetje dezelfde smaak (behalve elfen lied gedropped, wtf?). Wat raad je me aan (liefst iets wat kan tippen aan de uiterst geniale serie HxH series). Jij moe trouwens een Claymore gaan kijkenquote:
Vergeet niet dat ze aan een stopcontact zitten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:23 schreef Sh0g het volgende:
...maar nee... één of andere mecha die eruit ziet als een felgekleurde pokémon hahaha, nee bedankt.
dude, dat was onizuka stijl! die had je gewoon kunnen verwachten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 06:14 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze aan een stopcontact zitten!
GTO is gewoon stoer.(Alleen het aller, aller einde vond ik stom.
)
Waarom heb je in godsnaam Elfen Lied gedropt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:39 schreef Apogist het volgende:![]()
[..]
leuk lijstje
hunter x hunter![]()
monster gedropped ?!vind ik toch wel een toppertje hoor
maar kan het me wel voorstellen, monster is toch wel traag, maar met zo'n goed verhaal
![]()
check mijn lijst http://myanimelist.net/animelist/blackice123![]()
Bij mij komt animatie op de 2e plaats, verhaal gaat voor. Veel vrienden van mij vinden Berserk bijvoorbeeld lelijke animatie hebben en hebben die daarom gedroppedINFIDELS!
Heb trouwens ook een nieuwe manga gelezen, Pluto, erg leukis een beetje in de sfeer van 20th century boys, helaas was de serie nog niet compleet >.< . Ik heb een hekel om aan anime's/manga's te beginnen die nog niet compleet zijn, of waarvan het nog niet zeker is hoelang ze door gaan (major, prince of tennis hihi)
ik vind de meeste best vermakelijk ,quote:
Ge4ce heeft hem zelfs niet in zijn lijstje!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:31 schreef Quir het volgende:
Al die reacties op het droppen van Elfen Lied!
Oh lord.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ge4ce heeft hem zelfs niet in zijn lijstje!
Ik vond 't eigenlijk best zo,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen lied niet kijken kan echt niet.
Maar wederom, de manga was beter. De anime had geen eens een eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
heeft de manga dan wel een eind die verder gaat na de anime?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vond 't eigenlijk best zo,lucySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jah, het einde van de anime is halverwege in de manga. De manga gaat daarnaa verder. In de anime wordt namelijk achterwege gelaten wat er bijvoorbeeld met de silpelets en de geinfecteerden gebeurt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft de manga dan wel een eind die verder gaat na de anime?
Ja. Maar het einde van de manga is net zo afgeraffeld als het einde van de anime. Was nogal een rel over in fanclubland toen de laatste manga's uitkwamenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft de manga dan wel een eind die verder gaat na de anime?
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:22 schreef zquing het volgende:
[..]
zit je nu daar? Doe eens foto's posten
Ik vond het afraffelen wel meevallen. Maar het was best lamequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Maar het einde van de manga is net zo afgeraffeld als het einde van de anime. Was nogal een rel over in fanclubland toen de laatste manga's uitkwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Beetje druk daar..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.
Durf eik. niet meer naar Akihabara te gaan.
[ afbeelding ]
Moet wel meer foto's schieten om beter te worden. 85% van mijn foto's sucks.
gah de scramble crossing T______Tquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.
Durf eik. niet meer naar Akihabara te gaan.
[ afbeelding ]
Moet wel meer foto's schieten om beter te worden. 85% van mijn foto's sucks.
vond het einde juist perfect , die extra eps was dan wel weer kutquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
OVA gebeurde dan ook halverwege het verhaal. En was inderdaad bagger, omdat het niet in lijn stond met de rest van de anime.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vond het einde juist perfect , die extra eps was dan wel weer kut
Ik ben nog steeds niet door S2 heen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Kuwaro het volgende:
Jigoku Shoujo Mitsuganae, Heerlijk om naar te kijken
Nee hoor, het is gewoon raar dat je Elfen Lied niet af hebt gekeken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef Apogist het volgende:
OH NO, i'm hated![]()
elfen lied vond ik niet echt bijzoder o_O. ok, de animatie was uitstekend maar verder niet mijn ding.. Air ook zo'n anime, ziet er prachtig uit maar kan er verder niets mee.
@ sinterklaaskapoentje, kan je niet echt iets aanraden(berserk misschien?, aangezien je claymore in je lisjtje hebt).
Oh ik heb claymore manga gelezen, dus verhaal is al bekend, maar ik ga hem zeker binnenkort bekijken![]()
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef Apogist het volgende:
OH NO, i'm hated![]()
elfen lied vond ik niet echt bijzoder o_O. ok, de animatie was uitstekend maar verder niet mijn ding.. Air ook zo'n anime, ziet er prachtig uit maar kan er verder niets mee.
@ sinterklaaskapoentje, kan je niet echt iets aanraden(berserk misschien?, aangezien je claymore in je lisjtje hebt).
Oh ik heb claymore manga gelezen, dus verhaal is al bekend, maar ik ga hem zeker binnenkort bekijken![]()
Heb je Kara no Kyoukai gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.
Heb je wel eens EF gekeken? Of Xam'd en Soul Eater?
Claymore vond ik dan weer niets. Dat ventje was zo'n ongeloofelijke jankbal dat ik na episode 3 de serie heb weggegooit. De actie was wel leuk, maar helaas.
EF - a tale of memories ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.
Heb je wel eens EF gekeken? Of Xam'd en Soul Eater?
Claymore vond ik dan weer niets. Dat ventje was zo'n ongeloofelijke jankbal dat ik na episode 3 de serie heb weggegooit. De actie was wel leuk, maar helaas.
... claymore is licensed hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef wdn het volgende:
mschol: btjunkie.org
animesuki staatie ook
Nog meer?
Claymore was ook geweldig. Je moet gewoon langs dat joch heen kijkenClare
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef mschol het volgende:
claymore, eclipse + H.264 kan ik niet vinden?
Dat wil niet zeggen dat het niet te vinden isquote:
maar niet op a-sukiquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet te vinden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
niet gekeken..quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij staat toch gewoon op de site van eclipse zelf
ik heb trouwens de DVD versie, geen idee hoe die is in vergelijking met h264. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn?
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrolquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gekeken..
inmiddels wel gevonden
dvd = ~60MB per episode groter
AHQ heeft wel een H264 versie van Gungrave. Is volgens mij ook gewoon een dvd source.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrol!
Grootte boeit me niet zoveel, zolang de kwaliteit dan ook maar beter is. Of misschien extra (uncut) content
Ik probeer zelf trouwens Gungrave te vinden van KAA, maar dat lijkt ook echt van de aardbodem verdwenen te zijn. Kan alleen maar AonE vinden![]()
Range murataquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
@ iedereen voor Ef. De animatie is speciaal aan ef. Noem een betere art director, ik ken er in ieder geval geen
Bedankt voor de tip, zal eens gaan opzoekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
AHQ heeft wel een H264 versie van Gungrave. Is volgens mij ook gewoon een dvd source.![]()
check btjunkie.org...quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrol!
Grootte boeit me niet zoveel, zolang de kwaliteit dan ook maar beter is. Of misschien extra (uncut) content
Ik probeer zelf trouwens Gungrave te vinden van KAA, maar dat lijkt ook echt van de aardbodem verdwenen te zijn. Kan alleen maar AonE vinden![]()
Gundam Seed en Destiny kwamen mij echt de strot uit. Stelletje emo's. Gelukkig ging het grootste zeikwijf, Fray, uiteindelijk dood.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:12 schreef Jajong het volgende:
Gundam 00... Ergens tijdens 't eerste seizoen blijven steken. Vond de vorigen sterker. Dunno waarom, misschien binnenkort nog een kans geven.
Priscillaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef wdn het volgende:
Claymore was ook geweldig. Je moet gewoon langs dat joch heen kijkenClare
Vond Claymore vermakelijk, maar zou het niet een 2e keer kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:02 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Priscilla![]()
![]()
Claymore is best te kijken, goede actie als je er van houdt
En niet te vergeten dat het een Romance + Slife of Life is. Die combinatie+seinen zie je niet zo veel van, denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:06 schreef Ascendancy het volgende:
Net begonnen met bitter virgin. Toch wel even wat anders als je niet veel seinen leest.
die lijkt me wel aardig voer voor een goed uitgewerkte animequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:06 schreef Ascendancy het volgende:
Net begonnen met bitter virgin. Toch wel even wat anders als je niet veel seinen leest.
30 weekly chapters is wel vrij weinig, dus dan krijg je misschien een uitgerekte anime.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die lijkt me wel aardig voer voor een goed uitgewerkte anime
geen verstand van manga'squote:Op donderdag 5 maart 2009 21:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
30 weekly chapters is wel vrij weinig, dus dan krijg je misschien een uitgerekte anime.
Maar ik ben benieuwd.
Wat snap je er niet aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
geen verstand van manga's
maar ging mij erom dat een anime (die goed uitgewerkt is qua verhaal volgen) mij best zal boeien
verhaal lijkt iig erg intressant..
alleen van manga's snap ik geen snars (en kan mij er minder goed in verplaatsen, waardoor je dus minder inleving in het verhaal hebt, imho wel belangrijk)
Nou iedere week staat er een 20 page chapter in een soort donald duck(kort door de bocht).quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
chapters, volumes, pages, scanlations.. etc etc..
ben niet thuis in de manga wereld
wel een gaar gezicht , ze lijkt op kelly van big brotherquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Sh0g het volgende:
Yeah lekker samen Dragonball Z kijken!! En iedereen die iets anders beweert is een viezerik.![]()
en toch zou ik dan het risico nemenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel een gaar gezicht , ze lijkt op kelly van big brother
welke groep?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 07:43 schreef Ge4ce het volgende:
Gisteren is er een dergelijke groep tijdelijk (gelukkig tijdelijk) gestopt en zitten nu 3 manga series en vele anime series zonder een groep die eraan werkt.
Psycho loli?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:50 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen Lied![]()
De meisjes in bitter vrigin zijn eng
Ik merk er vrij weinig van, de scans zijn zoiezo gewoon goed, net als typeset.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:12 schreef Ge4ce het volgende:
Nou, als je de andere opinies hoort over Sleepyfan's Bakuman scanlations, kun je het van mij aannemen dat het echt slecht is.
Overigens, de leukste fout in de nieuwste Bakuman van hun op pagina 28: "I'll do it if it kills me."
Idd...quote:
Ik had wel zo'n idee maar ik bedoel, zoveel 'kauwgombal' automaten bij elkaar?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef Ge4ce het volgende:
Dat zijn van die 'kauwgomballen'-automaten, maar dan met 'goodies.' Gok ik zo.
Het is wel goed in gevoel overbrengen, ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 03:37 schreef DJ_ het volgende:
clannad is echt de beste serie ooit , iedere week weer weet het me zo mee te slepen .
de laatste eps (af) was ook echt tear jerking !
deze serie verdient echt prijzen <3
Jij volgt nooit series per week?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:18 schreef mschol het volgende:
Clannad: AS moet ik nog mee beginnen, wacht wel totie compleet is
heb ik vroeger wel gedaan... nu gewoon geen zin meer in...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij volgt nooit series per week?
Ik heb er nu 9 lopen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Naruto
Voor Naruto kun je ook naar dit topic gaan Klik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook weer bij met Gundam 00.
De serie blijft verrassen, maar het voelt een beetje gerushed aan nu ze naar het einde toe werken.
IK ben ook nu bezig met Clannad, het concept doet me denken aan Lucky Star (twins), en Chobits.quote:Op maandag 9 maart 2009 03:37 schreef DJ_ het volgende:
clannad is echt de beste serie ooit , iedere week weer weet het me zo mee te slepen .
de laatste eps (af) was ook echt tear jerking !
deze serie verdient echt prijzen <3
\quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:08 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
IK ben ook nu bezig met Clannad, het concept doet me denken aan Lucky Star (twins), en Chobits.
Heb ik nooit last van gehadquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef Jajong het volgende:
Toch maar Claymore gedownload. En is heel anders dan ik gedacht had, goeie shit. Alleen soms is 't me wat te donker. Zo een paar minuten dialoog terwijl je beeld zo goed als zwart is de hele tijd.
Ik vond de kwaliteit van die van eclipse ook niet goed, terwijl dat een quality group is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef msnk het volgende:
Of slechte subgroup? Geen idee welke je hebt namelijk.
Maar ik heb net als wdn geen problemen. Eclipse.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de kwaliteit van die van eclipse ook niet goed, terwijl dat een quality group is.
Maar het donker zijn zou alleen door de encode kunnen komen, maar in de praktijk verander je nooit het contrast en de brightness.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:38 schreef wdn het volgende:
Trouwens: ik zag een promo langskomen van Hayate. Krijgen we een nieuw seizoen? Zou niet verkeerd zijn.
Die was ik vergeten te downloaden. Even BT aanslingeren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:22 schreef wdn het volgende:
Heb net even gekeken..
Omg zelfs eps 00 is![]()
.
1 van de ondertiles leest"
"Service,Service,Service,Service,Service,Service,Service."
Nog 1 "Are you ready to die from moe"
Het kon ook niet uitblijven dat er een vervolg op deze leuke serie kwam.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:03 schreef wdn het volgende:
July: Spice and Wolf s2![]()
Oktober: nieuwe Nodame Cantabile
Of te wel, nieuwe harde schijf nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:03 schreef wdn het volgende:
April anime:
http://www.animeph.com/anime-season-list-spring-2009.html
Hayate begint 4 april
remake van FMA
remake van Shinkyoku Soukai Polyphonica Crimson S
en nog wat nieuwe anime.
Valkyrie ChroniclesWat een game was dat
Dit word een leuke anime maand![]()
July: Spice and Wolf s2![]()
Oktober: nieuwe Nodame Cantabile
Soul eater werd gelicensed rond episode 35-40, dus dat verklaard het niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:39 schreef wdn het volgende:
Ascendary: souleater zijn de meeste mee gestopt omdat er een licentie van is verkocht. 99 van de 100 subbers stopt er dan mee omdat op dat moment copyright wetten overtreden worden die afgedwongen gaan worden door de licentie houder.
Tales of the abyss en Torodora werden ook ineens zo slecht gesubbed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Soul eater werd gelicensed rond episode 35-40, dus dat verklaard het niet.
Tales of the abyss is toch gewoon constant door gg gesubbed? En pas deze week gedropped.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Tales of the abyss en Torodora werden ook ineens zo slecht gesubbed.
Belachelijk dat je bij dat bedrijf 5 euro verzending moet betalen. Dat kan zeker goedkoper.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef msnk het volgende:
Archonia houdt een winter sale zie ik nu. Iemand al wat gekocht? Zelf zit ik krap bij kas dus meh
het is wel vanuit belgie en 5eu is een prima normaal bedragquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Belachelijk dat je bij dat bedrijf 5 euro verzending moet betalen. Dat kan zeker goedkoper.
Weet er iemand nog leuke manga om te lezen? Ik zit een beetje zonder.
Een beetje serieuzere shonen of een seinen.
niks echt intressants...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef msnk het volgende:
Archonia houdt een winter sale zie ik nu. Iemand al wat gekocht? Zelf zit ik krap bij kas dus meh
neuh, niet echt...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Belachelijk dat je bij dat bedrijf 5 euro verzending moet betalen. Dat kan zeker goedkoper.
Maar waarom vragen ze dan zelfs voor ophalen 2 euroquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh, niet echt...
5 euro is zelfs goedkoop voor zendingen uit belgie..
omdat ophalen manuren kost en in princiepe voor een internet shop een extra service naar de klanten toe is en waar dus gelegenheid voor gemaakt moet worden..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar waarom vragen ze dan zelfs voor ophalen 2 euro
mwha hier niet echt op to watch list zovan "ik moet em een keer zijn" eerder "ik wil em best een keertje zien"quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:51 schreef msnk het volgende:
Staat ook al een dikke tijd op mijn To Watch list
Tijdje geleden gezien. Viel een klein beetje tegen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:45 schreef wdn het volgende:
Vandaag The Cat Returns gezien. Leuke film![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Cat_Returns
[ afbeelding ]
Erg leuk, vind ik dan tenminste.quote:
Niet zo goed als Lovely Complex of als Skip Beatquote:
Ik ben bijna klaar met lovely complex nog 3 eps, ook een erg leuke anime.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet zo goed als Lovely Complex of als Skip Beat
Maar ook Tora Dora is een erg goede anime.
Ik heb aflevering 1 geprobeerd te kijken.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:17 schreef Kuwaro het volgende:
Ik ben nu bezig met Kurogane No Linebarrel
Ik ben er al helemaal niet aan begonnen.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 geprobeerd te kijken.
Ik kon het niet.![]()
![]()
Waarschijnlijk gewoon een waardeloze upscale.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef msnk het volgende:
Ik hoor net dat er een filler-loze HD versie van DBZ wordt geaired vanaf april. Dragon Ball Kai genaamd. Er is ook een MAL pagina.
Iemand met meer info? Echt geen fillers? Zou wel sjiek zijn
Volgens mij ook geen uitgemolken gevechten maar straight van de mangaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef msnk het volgende:
Ik hoor net dat er een filler-loze HD versie van DBZ wordt geaired vanaf april. Dragon Ball Kai genaamd. Er is ook een MAL pagina.
Iemand met meer info? Echt geen fillers? Zou wel sjiek zijn
LC was soms frustrerend, omdat het echt captain obvious was. Toradora heeft nog een paar plottwists.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet zo goed als Lovely Complex of als Skip Beat
Maar ook Tora Dora is een erg goede anime.
sodemieter op, sukkel!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
LC bleef imho errug leuk ondanks inderdaad dat het er 3 dubbel dik bovenop lagquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
LC was soms frustrerend, omdat het echt captain obvious was. Toradora heeft nog een paar plottwists.
TAIGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eens. Dat maakt de anime ook zoveel beter dan normaal. Op 1 of andere manier is het allemaal zo overduidelijk vooraf te voorspellen maar het werkt bij elke aflevering weer (behalve die x-dresser. Die zag ik dus niet aankomenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
LC bleef imho errug leuk ondanks inderdaad dat het er 3 dubbel dik bovenop lag
Dat was inderdaad enorm lachen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef wdn het volgende:
[..]
(behalve die x-dresser. Die zag ik dus niet aankomenMan wat lag ik in een deuk (en NU weer))
die had ik ook niet verwacht, ik denk heeel weinig mensenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef wdn het volgende:
[..]
(behalve die x-dresser. Die zag ik dus niet aankomenMan wat lag ik in een deuk (en NU weer))
leuk voor mensen die er:quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef Sh0g het volgende:
Vandaag (donderdag) om 10.00 uur gaan de deuren open van de eerste boekenbeurs van dit jaar in de Home Boxx in Nieuwegein. Vier dagen lang kun je daar manga kopen van ¤ 2,00 per stuk (soms licht beschadigd). Ik sta er dit keer ook echt om 10.00 uur, want de meer bekende titels gaan hard. Vorige keer heb ik DN Angel 1, 2 en 3 weten te bemachtigen en Suikoden III 1 t/m 10 op deel 2 na compleet. Dat wordt weer hamsteren!
Ik heb me vriendin erop afgestuurd, geen zin om op zo'n beurs te staan want ik haat lezen (Buiten Manga)...quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef Sh0g het volgende:
Vandaag (donderdag) om 10.00 uur gaan de deuren open van de eerste boekenbeurs van dit jaar in de Home Boxx in Nieuwegein. Vier dagen lang kun je daar manga kopen van ¤ 2,00 per stuk (soms licht beschadigd). Ik sta er dit keer ook echt om 10.00 uur, want de meer bekende titels gaan hard. Vorige keer heb ik DN Angel 1, 2 en 3 weten te bemachtigen en Suikoden III 1 t/m 10 op deel 2 na compleet. Dat wordt weer hamsteren!
A) 4 dagen van 10.00 tot 21.00 uur. Ook het weekend. Tja als je al die tijd aan het werk bent houdt het op.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk voor mensen die er:
A) tijd voor hebben
B) dicht bij in de buurt wonen
B onzin? nee hoor.. de kosten voor OV zijn hoog genoeg om het gewoon on aantrekkelijk te maken (trein, bus/tram)quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef Sh0g het volgende:
[..]
A) 4 dagen van 10.00 tot 21.00 uur. Ook het weekend. Tja als je al die tijd aan het werk bent houdt het op.
B) onzin. Openbaar vervoer ftw. De tram stopt praktisch voor de deur.
Herkansingen in Maastricht, Apeldoorn, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en verschillende plaatsen in België.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
B onzin? nee hoor.. de kosten voor OV zijn hoog genoeg om het gewoon on aantrekkelijk te maken (trein, bus/tram)
Oh, dit klinkt dan wél interessant. Heb je info over datum/adres?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Herkansingen in Maastricht, Apeldoorn, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en verschillende plaatsen in België.
Voor 4 euro kun je daar trouwens een setje CLAMP schaakfiguurtjes kopen, van bijv. XXX-Holic.
aha! apeldoorn, dus... komt mooit uit! :pquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Herkansingen in Maastricht, Apeldoorn, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en verschillende plaatsen in België.
Voor 4 euro kun je daar trouwens een setje CLAMP schaakfiguurtjes kopen, van bijv. XXX-Holic.
inderdaad , 10 min rijden met de auto voor mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 06:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
aha! apeldoorn, dus... komt mooit uit! :p
Terwijl shonen nog wel een veel grotere doelgroep is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef Sh0g het volgende:
Eén ding wat wel waar is, is dat meisjes het makkelijker hebben met zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |