Jah, het einde van de anime is halverwege in de manga. De manga gaat daarnaa verder. In de anime wordt namelijk achterwege gelaten wat er bijvoorbeeld met de silpelets en de geinfecteerden gebeurt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft de manga dan wel een eind die verder gaat na de anime?
Ja. Maar het einde van de manga is net zo afgeraffeld als het einde van de anime. Was nogal een rel over in fanclubland toen de laatste manga's uitkwamenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft de manga dan wel een eind die verder gaat na de anime?
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:22 schreef zquing het volgende:
[..]
zit je nu daar? Doe eens foto's posten
Ik vond het afraffelen wel meevallen. Maar het was best lamequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Maar het einde van de manga is net zo afgeraffeld als het einde van de anime. Was nogal een rel over in fanclubland toen de laatste manga's uitkwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Beetje druk daar..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.
Durf eik. niet meer naar Akihabara te gaan.
[ afbeelding ]
Moet wel meer foto's schieten om beter te worden. 85% van mijn foto's sucks.
gah de scramble crossing T______Tquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.
Durf eik. niet meer naar Akihabara te gaan.
[ afbeelding ]
Moet wel meer foto's schieten om beter te worden. 85% van mijn foto's sucks.
vond het einde juist perfect , die extra eps was dan wel weer kutquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen lied niet kijken kan echt niet.
Maar wederom, de manga was beter. De anime had geen eens een eind.
OVA gebeurde dan ook halverwege het verhaal. En was inderdaad bagger, omdat het niet in lijn stond met de rest van de anime.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vond het einde juist perfect , die extra eps was dan wel weer kut
Ik ben nog steeds niet door S2 heen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Kuwaro het volgende:
Jigoku Shoujo Mitsuganae, Heerlijk om naar te kijken
Nee hoor, het is gewoon raar dat je Elfen Lied niet af hebt gekeken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef Apogist het volgende:
OH NO, i'm hated![]()
elfen lied vond ik niet echt bijzoder o_O. ok, de animatie was uitstekend maar verder niet mijn ding.. Air ook zo'n anime, ziet er prachtig uit maar kan er verder niets mee.
@ sinterklaaskapoentje, kan je niet echt iets aanraden(berserk misschien?, aangezien je claymore in je lisjtje hebt).
Oh ik heb claymore manga gelezen, dus verhaal is al bekend, maar ik ga hem zeker binnenkort bekijken![]()
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef Apogist het volgende:
OH NO, i'm hated![]()
elfen lied vond ik niet echt bijzoder o_O. ok, de animatie was uitstekend maar verder niet mijn ding.. Air ook zo'n anime, ziet er prachtig uit maar kan er verder niets mee.
@ sinterklaaskapoentje, kan je niet echt iets aanraden(berserk misschien?, aangezien je claymore in je lisjtje hebt).
Oh ik heb claymore manga gelezen, dus verhaal is al bekend, maar ik ga hem zeker binnenkort bekijken![]()
Heb je Kara no Kyoukai gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.
Heb je wel eens EF gekeken? Of Xam'd en Soul Eater?
Claymore vond ik dan weer niets. Dat ventje was zo'n ongeloofelijke jankbal dat ik na episode 3 de serie heb weggegooit. De actie was wel leuk, maar helaas.
EF - a tale of memories ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.
Heb je wel eens EF gekeken? Of Xam'd en Soul Eater?
Claymore vond ik dan weer niets. Dat ventje was zo'n ongeloofelijke jankbal dat ik na episode 3 de serie heb weggegooit. De actie was wel leuk, maar helaas.
... claymore is licensed hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef wdn het volgende:
mschol: btjunkie.org
animesuki staatie ook
Nog meer?
Claymore was ook geweldig. Je moet gewoon langs dat joch heen kijkenClare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |