Soul Eater en FMA heb ik allebij afgekaptquote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA gaat het zoiezo wel weer worden, of het ruk is of niet(bleach trekt ook nog steeds kijkers)
Daarnaast is Soul eater vrij hip op dit moment :p
Xam'd had het moeten zijn, kan ik ook iedereen aanraden, maar doordat het enkel verspreidt werd op PSN, is het niet echt doorgebroken.
Van wat voor anime hou je dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soul Eater en FMA heb ik allebij afgekapt. Misschien moet ik FMA nog een kans geven dan
2e serie/seizoen?
Ik doe geen manga, de FMA anime is echt niet zo goed als veel fans 'm doen lijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA is amper shonen te noemen. Het zit nog net in die categorie, maar het neigt veel meer naar seinen. Het is ook totaal niet te vergelijken met series als bleach en naruto.
Daarnaast heb ik in FMA nog geen ecchi panel kunnen ontdekken.
Ik heb het hier allemaal over de manga. De anime is enigzins overrated, want er is veel beter.
Xam'd is een slecht NGE aftreksel, ze deden 't veel beter met RahXephonquote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA gaat het zoiezo wel weer worden, of het ruk is of niet(bleach trekt ook nog steeds kijkers)
Daarnaast is Soul eater vrij hip op dit moment :p
Xam'd had het moeten zijn, kan ik ook iedereen aanraden, maar doordat het enkel verspreidt werd op PSN, is het niet echt doorgebroken.
Jij vindt alles slechtquote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Xam'd is een slecht NGE aftreksel, ze deden 't veel beter met RahXephon
Ach kom op zeg, ze sloegen de plank volledig mis met Xam'd, Na dingen als RahXephon, NGE, Argento Soma, mag je wel enige vorm van originaliteit verwachten. Ik had allemaal moeilijke psychologische shit verwacht, extensionalisme, nihilisme een verhaal zo diepgaand dat 't haast niet meer te volgen was. Wat krijg ik, NGE voor kleutersquote:
ik heb xam'd wel afgekeken(ik zeg niet dat 't xam'd voor kleuters is het is een NGE aftreksel voor kleuters) Meestal ben ik wel fan van dit soort anime, maar wat ik kijk is voornamelijk Josei en de meer verhaal gerichte Seinen.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:52 schreef Ascendancy het volgende:
Als je xam'd voor kleuters vindt is er imo toch echt wat mis met je beleving van anime.
En daarnaast. Alleen al om de animatie was het een genot om te kijken.
Wat vond jij dan goede series? Of kijk je ze nooit af?
OMG noobquote:Op maandag 2 maart 2009 19:00 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vroeg je om namen die je goed vind. NGE zegt me weinig en ik heb nog genoeg op me wachtlijst staan
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:03 schreef zquing het volgende:
[..]
OMG noobNGE, neon genesis evangelion. Meest fkin legendarische serie ooit
en als je wil zien wat ik goed vind ga dan maar 40 topics teruglezen
als je NGE niet kent wel ja, als ik iets obscuurs had opgenoemt had ik niet verwacht dat je het kent. Maar NGE is wel behoorlijk essentieelquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iemand een noob vinden, omdat hij een anime niet kent is best triest
En als je het niet wil zeggen. Ga dan niet zo kinderachtig en moeilijk doen.
Omdat NGE legendarisch is om een reden, qua verhaal krijg je 't weinig beter dan datquote:Op maandag 2 maart 2009 19:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ach, waarom zou ik oudere anime gaan kijken als er tegenwoordig ook genoeg leuks gemaakt wordt, maar dan wel in HD met mooie animatie
eens even kijken: NGE heb ik niet gezien, parakiss en last exile ook nietquote:Op maandag 2 maart 2009 19:11 schreef zquing het volgende:
[..]
als je NGE niet kent wel ja, als ik iets obscuurs had opgenoemt had ik niet verwacht dat je het kent. Maar NGE is wel behoorlijk essentieel
hier een kort lijstje voor je
ParaKiss
Nana
Last Exile
Ik heb wel een zwak voor dat soort series. Last exile moet je gewoon kijken om de artworkm alsof je een artbook aan 't kijken bent. ParaKiss is denk ik niet zo super als je Nana niet leuk vond.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
eens even kijken: NGE heb ik niet gezien, parakiss en last exile ook niet
nana was ronduit tenenkrommend..
Dat had ik niet van je verwachtquote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
eens even kijken: NGE heb ik niet gezien, parakiss en last exile ook niet
nana was ronduit tenenkrommend..
Dropped Getbackersquote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/arnxx
Dat vind ik van FMA, maar dat doe je af als standaard shonen. Niet echt waarquote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor dat soort series. Last exile moet je gewoon kijken om de artworkm alsof je een artbook aan 't kijken bent. ParaKiss is denk ik niet zo super als je Nana niet leuk vond.
NGE is verplichte kost voor iedereen die anime kijkt
ik heb FMA ook uitgekekenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat vind ik van FMA, maar dat doe je af als standaard shonen. Niet echt waar
En wat bevalt je er niet aan? Ik vond het verhaal erg aangrijpend. Kwaliteit van de animatie is voor mij meer een bijzaak.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:38 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik doe geen manga, de FMA anime is echt niet zo goed als veel fans 'm doen lijken
Vond 't verhaal cliche, voorspelbaar en kutquote:Op maandag 2 maart 2009 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En wat bevalt je er niet aan? Ik vond het verhaal erg aangrijpend. Kwaliteit van de animatie is voor mij meer een bijzaak.
Nu noem je precies de redenen waarom ik nooit horrorfilms kijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:52 schreef zquing het volgende:
[..]
Vond 't verhaal cliche, voorspelbaar en kut
En daarom heb ik NGE nog steeds niet gekekenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef zquing het volgende:
[..]
NGE is verplichte kost voor iedereen die anime kijkt
leuk lijstjequote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/arnxx
Zo te zien hebben wij wel een beetje dezelfde smaak (behalve elfen lied gedropped, wtf?). Wat raad je me aan (liefst iets wat kan tippen aan de uiterst geniale serie HxH series). Jij moe trouwens een Claymore gaan kijkenquote:
Vergeet niet dat ze aan een stopcontact zitten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:23 schreef Sh0g het volgende:
...maar nee... één of andere mecha die eruit ziet als een felgekleurde pokémon hahaha, nee bedankt.
dude, dat was onizuka stijl! die had je gewoon kunnen verwachten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 06:14 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze aan een stopcontact zitten!
GTO is gewoon stoer.(Alleen het aller, aller einde vond ik stom.
)
Waarom heb je in godsnaam Elfen Lied gedropt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:39 schreef Apogist het volgende:![]()
[..]
leuk lijstje
hunter x hunter![]()
monster gedropped ?!vind ik toch wel een toppertje hoor
maar kan het me wel voorstellen, monster is toch wel traag, maar met zo'n goed verhaal
![]()
check mijn lijst http://myanimelist.net/animelist/blackice123![]()
Bij mij komt animatie op de 2e plaats, verhaal gaat voor. Veel vrienden van mij vinden Berserk bijvoorbeeld lelijke animatie hebben en hebben die daarom gedroppedINFIDELS!
Heb trouwens ook een nieuwe manga gelezen, Pluto, erg leukis een beetje in de sfeer van 20th century boys, helaas was de serie nog niet compleet >.< . Ik heb een hekel om aan anime's/manga's te beginnen die nog niet compleet zijn, of waarvan het nog niet zeker is hoelang ze door gaan (major, prince of tennis hihi)
ik vind de meeste best vermakelijk ,quote:
Ge4ce heeft hem zelfs niet in zijn lijstje!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:31 schreef Quir het volgende:
Al die reacties op het droppen van Elfen Lied!
Oh lord.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ge4ce heeft hem zelfs niet in zijn lijstje!
Ik vond 't eigenlijk best zo,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen lied niet kijken kan echt niet.
Maar wederom, de manga was beter. De anime had geen eens een eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
heeft de manga dan wel een eind die verder gaat na de anime?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vond 't eigenlijk best zo,lucySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jah, het einde van de anime is halverwege in de manga. De manga gaat daarnaa verder. In de anime wordt namelijk achterwege gelaten wat er bijvoorbeeld met de silpelets en de geinfecteerden gebeurt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft de manga dan wel een eind die verder gaat na de anime?
Ja. Maar het einde van de manga is net zo afgeraffeld als het einde van de anime. Was nogal een rel over in fanclubland toen de laatste manga's uitkwamenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft de manga dan wel een eind die verder gaat na de anime?
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:22 schreef zquing het volgende:
[..]
zit je nu daar? Doe eens foto's posten
Ik vond het afraffelen wel meevallen. Maar het was best lamequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Maar het einde van de manga is net zo afgeraffeld als het einde van de anime. Was nogal een rel over in fanclubland toen de laatste manga's uitkwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Beetje druk daar..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.
Durf eik. niet meer naar Akihabara te gaan.
[ afbeelding ]
Moet wel meer foto's schieten om beter te worden. 85% van mijn foto's sucks.
gah de scramble crossing T______Tquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.
Durf eik. niet meer naar Akihabara te gaan.
[ afbeelding ]
Moet wel meer foto's schieten om beter te worden. 85% van mijn foto's sucks.
vond het einde juist perfect , die extra eps was dan wel weer kutquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
OVA gebeurde dan ook halverwege het verhaal. En was inderdaad bagger, omdat het niet in lijn stond met de rest van de anime.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vond het einde juist perfect , die extra eps was dan wel weer kut
Ik ben nog steeds niet door S2 heen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Kuwaro het volgende:
Jigoku Shoujo Mitsuganae, Heerlijk om naar te kijken
Nee hoor, het is gewoon raar dat je Elfen Lied niet af hebt gekeken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef Apogist het volgende:
OH NO, i'm hated![]()
elfen lied vond ik niet echt bijzoder o_O. ok, de animatie was uitstekend maar verder niet mijn ding.. Air ook zo'n anime, ziet er prachtig uit maar kan er verder niets mee.
@ sinterklaaskapoentje, kan je niet echt iets aanraden(berserk misschien?, aangezien je claymore in je lisjtje hebt).
Oh ik heb claymore manga gelezen, dus verhaal is al bekend, maar ik ga hem zeker binnenkort bekijken![]()
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef Apogist het volgende:
OH NO, i'm hated![]()
elfen lied vond ik niet echt bijzoder o_O. ok, de animatie was uitstekend maar verder niet mijn ding.. Air ook zo'n anime, ziet er prachtig uit maar kan er verder niets mee.
@ sinterklaaskapoentje, kan je niet echt iets aanraden(berserk misschien?, aangezien je claymore in je lisjtje hebt).
Oh ik heb claymore manga gelezen, dus verhaal is al bekend, maar ik ga hem zeker binnenkort bekijken![]()
Heb je Kara no Kyoukai gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.
Heb je wel eens EF gekeken? Of Xam'd en Soul Eater?
Claymore vond ik dan weer niets. Dat ventje was zo'n ongeloofelijke jankbal dat ik na episode 3 de serie heb weggegooit. De actie was wel leuk, maar helaas.
EF - a tale of memories ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.
Heb je wel eens EF gekeken? Of Xam'd en Soul Eater?
Claymore vond ik dan weer niets. Dat ventje was zo'n ongeloofelijke jankbal dat ik na episode 3 de serie heb weggegooit. De actie was wel leuk, maar helaas.
... claymore is licensed hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef wdn het volgende:
mschol: btjunkie.org
animesuki staatie ook
Nog meer?
Claymore was ook geweldig. Je moet gewoon langs dat joch heen kijkenClare
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef mschol het volgende:
claymore, eclipse + H.264 kan ik niet vinden?
Dat wil niet zeggen dat het niet te vinden isquote:
maar niet op a-sukiquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet te vinden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
niet gekeken..quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij staat toch gewoon op de site van eclipse zelf
ik heb trouwens de DVD versie, geen idee hoe die is in vergelijking met h264. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn?
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrolquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gekeken..
inmiddels wel gevonden
dvd = ~60MB per episode groter
AHQ heeft wel een H264 versie van Gungrave. Is volgens mij ook gewoon een dvd source.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrol!
Grootte boeit me niet zoveel, zolang de kwaliteit dan ook maar beter is. Of misschien extra (uncut) content
Ik probeer zelf trouwens Gungrave te vinden van KAA, maar dat lijkt ook echt van de aardbodem verdwenen te zijn. Kan alleen maar AonE vinden![]()
Range murataquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
@ iedereen voor Ef. De animatie is speciaal aan ef. Noem een betere art director, ik ken er in ieder geval geen
Bedankt voor de tip, zal eens gaan opzoekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
AHQ heeft wel een H264 versie van Gungrave. Is volgens mij ook gewoon een dvd source.![]()
check btjunkie.org...quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrol!
Grootte boeit me niet zoveel, zolang de kwaliteit dan ook maar beter is. Of misschien extra (uncut) content
Ik probeer zelf trouwens Gungrave te vinden van KAA, maar dat lijkt ook echt van de aardbodem verdwenen te zijn. Kan alleen maar AonE vinden![]()
Gundam Seed en Destiny kwamen mij echt de strot uit. Stelletje emo's. Gelukkig ging het grootste zeikwijf, Fray, uiteindelijk dood.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:12 schreef Jajong het volgende:
Gundam 00... Ergens tijdens 't eerste seizoen blijven steken. Vond de vorigen sterker. Dunno waarom, misschien binnenkort nog een kans geven.
Priscillaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef wdn het volgende:
Claymore was ook geweldig. Je moet gewoon langs dat joch heen kijkenClare
Vond Claymore vermakelijk, maar zou het niet een 2e keer kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:02 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Priscilla![]()
![]()
Claymore is best te kijken, goede actie als je er van houdt
En niet te vergeten dat het een Romance + Slife of Life is. Die combinatie+seinen zie je niet zo veel van, denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:06 schreef Ascendancy het volgende:
Net begonnen met bitter virgin. Toch wel even wat anders als je niet veel seinen leest.
die lijkt me wel aardig voer voor een goed uitgewerkte animequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:06 schreef Ascendancy het volgende:
Net begonnen met bitter virgin. Toch wel even wat anders als je niet veel seinen leest.
30 weekly chapters is wel vrij weinig, dus dan krijg je misschien een uitgerekte anime.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die lijkt me wel aardig voer voor een goed uitgewerkte anime
geen verstand van manga'squote:Op donderdag 5 maart 2009 21:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
30 weekly chapters is wel vrij weinig, dus dan krijg je misschien een uitgerekte anime.
Maar ik ben benieuwd.
Wat snap je er niet aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
geen verstand van manga's
maar ging mij erom dat een anime (die goed uitgewerkt is qua verhaal volgen) mij best zal boeien
verhaal lijkt iig erg intressant..
alleen van manga's snap ik geen snars (en kan mij er minder goed in verplaatsen, waardoor je dus minder inleving in het verhaal hebt, imho wel belangrijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |