Niet echt neequote:Op maandag 2 maart 2009 12:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij houd zeker niet van commerciele anime's ?
Genoeg commerciële shit die ik wel kan waarderen, alleen waardeloze shonen series nietquote:Op maandag 2 maart 2009 13:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Commercie is troep. Commerciële series zijnCommercie
Commerciële series
Fair enough.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Genoeg commerciële shit die ik wel kan waarderen, alleen waardeloze shonen series niet
FMA is amper shonen te noemen. Het zit nog net in die categorie, maar het neigt veel meer naar seinen. Het is ook totaal niet te vergelijken met series als bleach en naruto.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Genoeg commerciële shit die ik wel kan waarderen, alleen waardeloze shonen series niet
FMA gaat het zoiezo wel weer worden, of het ruk is of niet(bleach trekt ook nog steeds kijkersquote:Op maandag 2 maart 2009 16:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is een beetje de animé van nu? Skip Beat lijkt me niks. En de laatste afleveringen van ghost hound gaan er ook met een beetje moeite doorheen, terwijl ik er bij het begin nog erg enthousiast over was
Ja, er zijn heel veel Bleach- en Naruto-kijkers in Nederland. Alleen van de meeste hoor je het niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA gaat het zoiezo wel weer worden, of het ruk is of niet(bleach trekt ook nog steeds kijkers)
Daarnaast is Soul eater vrij hip op dit moment :p
Xam'd had het moeten zijn, kan ik ook iedereen aanraden, maar doordat het enkel verspreidt werd op PSN, is het niet echt doorgebroken.
Soul Eater en FMA heb ik allebij afgekaptquote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA gaat het zoiezo wel weer worden, of het ruk is of niet(bleach trekt ook nog steeds kijkers)
Xam'd had het moeten zijn, kan ik ook iedereen aanraden, maar doordat het enkel verspreidt werd op PSN, is het niet echt doorgebroken.
Van wat voor anime hou je dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soul Eater en FMA heb ik allebij afgekapt. Misschien moet ik FMA nog een kans geven dan
2e serie/seizoen?
Ik doe geen manga, de FMA anime is echt niet zo goed als veel fans 'm doen lijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA is amper shonen te noemen. Het zit nog net in die categorie, maar het neigt veel meer naar seinen. Het is ook totaal niet te vergelijken met series als bleach en naruto.
Daarnaast heb ik in FMA nog geen ecchi panel kunnen ontdekken.
Ik heb het hier allemaal over de manga. De anime is enigzins overrated, want er is veel beter.
Xam'd is een slecht NGE aftreksel, ze deden 't veel beter met RahXephonquote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vindt alles slechtquote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Xam'd is een slecht NGE aftreksel, ze deden 't veel beter met RahXephon
Ach kom op zeg, ze sloegen de plank volledig mis met Xam'd, Na dingen als RahXephon, NGE, Argento Soma, mag je wel enige vorm van originaliteit verwachten. Ik had allemaal moeilijke psychologische shit verwacht, extensionalisme, nihilisme een verhaal zo diepgaand dat 't haast niet meer te volgen was. Wat krijg ik, NGE voor kleutersquote:
ik heb xam'd wel afgekeken(ik zeg niet dat 't xam'd voor kleuters is het is een NGE aftreksel voor kleuters) Meestal ben ik wel fan van dit soort anime, maar wat ik kijk is voornamelijk Josei en de meer verhaal gerichte Seinen.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:52 schreef Ascendancy het volgende:
Als je xam'd voor kleuters vindt is er imo toch echt wat mis met je beleving van anime.
En daarnaast. Alleen al om de animatie was het een genot om te kijken.
Wat vond jij dan goede series? Of kijk je ze nooit af?
OMG noobquote:Op maandag 2 maart 2009 19:00 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vroeg je om namen die je goed vind. NGE zegt me weinig en ik heb nog genoeg op me wachtlijst staan
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:03 schreef zquing het volgende:
[..]
OMG noobNGE, neon genesis evangelion. Meest fkin legendarische serie ooit
en als je wil zien wat ik goed vind ga dan maar 40 topics teruglezen
als je NGE niet kent wel ja, als ik iets obscuurs had opgenoemt had ik niet verwacht dat je het kent. Maar NGE is wel behoorlijk essentieelquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iemand een noob vinden, omdat hij een anime niet kent is best triest
En als je het niet wil zeggen. Ga dan niet zo kinderachtig en moeilijk doen.
Omdat NGE legendarisch is om een reden, qua verhaal krijg je 't weinig beter dan datquote:Op maandag 2 maart 2009 19:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ach, waarom zou ik oudere anime gaan kijken als er tegenwoordig ook genoeg leuks gemaakt wordt, maar dan wel in HD met mooie animatie
eens even kijken: NGE heb ik niet gezien, parakiss en last exile ook nietquote:Op maandag 2 maart 2009 19:11 schreef zquing het volgende:
[..]
als je NGE niet kent wel ja, als ik iets obscuurs had opgenoemt had ik niet verwacht dat je het kent. Maar NGE is wel behoorlijk essentieel
hier een kort lijstje voor je
ParaKiss
Nana
Last Exile
Ik heb wel een zwak voor dat soort series. Last exile moet je gewoon kijken om de artworkm alsof je een artbook aan 't kijken bent. ParaKiss is denk ik niet zo super als je Nana niet leuk vond.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
eens even kijken: NGE heb ik niet gezien, parakiss en last exile ook niet
nana was ronduit tenenkrommend..
Dat had ik niet van je verwachtquote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
eens even kijken: NGE heb ik niet gezien, parakiss en last exile ook niet
nana was ronduit tenenkrommend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |